Три седмици преди световната премиера на новия Opel Astra, автомобилът акостира в България. Публичният дебют е насрочен за средата на септември и ще се състои във Франкфурт, но колата беше показана у нас още сега.
Новото поколение Astra е основано на чисто нова лека автомобилна архитектура, ще се задвижва само от двигатели последно поколение и ще предлага характеристики, с които преди разполагаха автомобилите на марката от по-високите сегменти на марката.
Под капака на Astra ще се монтират двигатели, мощностният диапазон на които се простира от 70 кВт/95 к.с. до 147 кВт/200 к.с. Дизеловите и бензиновите двигатели с работен обем до 1.6 литра имат три общи характеристики: комбинират най-висока степен на ефективност с отлична динамика и плавна работа.
Дизеловият 1.6 CDTI в няколко версии на максимална мощност, започващи от 70 кВт/95 к.с. покриват избора на дизелови предложения, докато 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo (77 кВт/105 к.с.) е базовото бензиново предложение. Акцент в портфолиото от двигатели на Astra е напълно новият 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo, четирицилиндров агрегат от същото поколение на по-малкия, но въпреки това мощен еднолитров, трицилиндров двигател.
Изцяло алуминиевият двигател ще направи дебюта си с мощност от 107 кВт/145 к.с. Той впечатлява с динамична реакция и високи динамични показатели и в същото време с по-нисък разход на гориво. Двигателят достига много рано до максималния си въртящ момент от 250 Нм.
Максималната мощ е налична между 1,800 и 4,000 оборота – отличните условия за удоволствие при шофиране в комбинация с ефективност. Благодарение на своята конструкция новият 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo също спомага за намаляване на теглото на автомобила. Само алуминиевият блок на двигателя е с десет килограма по-лек от стоманения на настоящия 1.4-литров турбо мотор.
Научете повече за актуалните модели на Опел , от ТУК
-0 +3
Коментиран от #3
-4 +0
До коментар #2 от "Димитър":
Точно това си помислих и аз! Иначе изглежда много добре, дано и новият двигател да е добър.
-0 +2
-0 +3
-0 +2
-3 +1
Коментиран от #8
-1 +0
До коментар #7 от "Антон":
Май си ВАГ-аджия, усещам страдание между редовете......
Коментиран от #9
-0 +1
До коментар #8 от " ":
Как ме позна,че точно преди 21г.бях вагаджия но този процес отмина доста бързо качих се покарах, доста малко и тогава си казах никога повече.Така че,на 1-място съм фен на Хонда 2-място на Тойота.В моите гаражи никога не са влизали немски автомобили и няма и шанс да влезнат.
Коментиран от #12
-0 +1
-0 +1
-0 +1
До коментар #9 от "Антон":
Добре си се насочил, чудя се и аз за един Сивик някъде от 98-99г. хетчбек с 5 врати, щото не съм от най-паралиите няма да лъжа. Имаш ли наблюдения върху този модел, надежден ли е, скъпа ли е поддръжката с кои двигател е най-добре?
-1 +0