16 627100

Новата Alfa смазала BMW M4 на "Нюрбургринг"?

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • giulia qv-
  • нюрбургринг-
  • bmw-
  • m4

Alfa Romeo Giulia QV е успяла да завърти обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" за 7 минути и 43 секунди, гръмна фейсбук профилът Alfisti DOC. Ако постижението бъде потвърдено официално, италианската марка ще стовари брутален удар по немската конкуренция точно преди автосалона във Франкфурт, където ще се състои премиерата на модела.

Новината за феноменалния резултат на Giulia вече беше разпространена от водещи автомобилни медии от цял свят. Суматохата около постижението е напълно разбираема, тъй като времето на стероидната италианка е по-добро от това на брутални машини като Mercedes-Benz SLS AMG (7: 44,42), предишното поколение на Audi R8 V10 (7:44) и дори Porsche 911 997 GT3 RS (07:43).

Най-тежък шамар от такъв развой на събитията обаче ще отнесе BMW, чиято M-четворка се смята за еталон сред атлетите в тази категория. Най-доброто време на баварката на Северната дъга е 7: 52, с цели 9 секунди по-слабо от това на Giulia QV. Това налива допълнително гориво в слуховете, че V-образният 6-цилиндров битурбомотор на Alfa-а всъщност развива доста повече от декларираните 510 к.с.
 

Научете повече за моделите на Алфа Ромео от   ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Italiano bambino

    0 2 Отговор
    Italo mafia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2 опсмопсус

    0 9 Отговор
    Тоз кинеф след 5г. ще се продава в БГ за 8000лв.
    Винаги ми е било чудно, що им пада така бързо цената?

    Коментиран от #3

  • 3 xaxa

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "опсмопсус":

    Този "кинеф" както го наричаш ти можеш само да си мечтаеш да го имаш!
  • 4 гост

    1 0 Отговор
    На всеки нов "кинеф" му пада цената драстично след 5 години. Чак за 8000 не вярвам да дойде след 5 години, но ще е на цената на някой пробит дизелов фолксваген вероятно. Като казах пробит дизелов фоксваген се сетих, че преди няма и половин година един познат си продаде пасата 2013-та за 23к лева (нов гонеше 60к), така че падането на цените е нещо съвсем нормалко.

  • 5 Коко Боса

    0 4 Отговор
    C4 Grand Picasso-то ми от 2007 е по-добро.Като стил,класа и динамика е неповторимо.Събирам семейството,диваните и каквото се сетите.Комфорт от висок клас на не толкова висока сума.Силно препоръчвам.

    Коментиран от #8, #10

  • 6 бмв е за комплексари

    4 0 Отговор
    БееееЕМВ койт не гой хванал той негой бил
  • 7 гост

    0 2 Отговор
    Не сравнявайте бмв с тази алфа. Какво общо имат. Това вероятно е най сполучливата алфа.
    П-пис.. Обърках имат нещо общо - и двата производителя правят курници и бараки, които струват скъпо :-)
  • 8 jp power

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Коко Боса":

    Трябва да се прекръстиш на "куку босия*

    Коментиран от #20

  • 9 alfa

    3 0 Отговор
    АМАН от простаци коментиращи статиите !
    Колата е прекрасна и показва невероятно пътно поведение . Кому са нужни извратените сравнения с други марки и модели. Всяка марка си има привърженици и противници - то това му е и хубавото . Който не харесва алфа да не замърсява пространството с неприятните си писания !!!
  • 10 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Коко Боса":

    Точно така, "Ситроен" е "еталон" за динамика :)))
    Ама май доста си настинал?

    Коментиран от #21

  • 11 B M W

    1 1 Отговор
    BMW M4 e 430HP ! Какво е смазала алфата ?
  • 12 Julio

    1 1 Отговор
    Италианеца ги умее спортните коли. Но и и Алфата с 500 коня си е все толкова безмислена кола колкото и М4 - половин година кеф докато и се наситиш и после чудене как да се отървеш от нея с по-малко загуби (освен ако нямаш намерение да я оставиш някъде да отлежава с надеждата че ще й прибереш антикварна стойност някой ден). Не стават тея автомобили за ежедневна употреба...

    Коментиран от #14

  • 13 вес

    0 0 Отговор
    "Ако постижението бъде потвърдено официално..." това доста често го чета напоследък. Май се превърна в евтин маркетингов трик. Скоро очаквам да прочета, че Лада Веста е взела обиколката под 7 секунди....... "ако бъде потвърдено официално"
  • 14 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Julio":

    Ако си достатъчно богат да ги поддържаш защо не? Имат по 5 места, голям багажник. Кеф ти да си возиш децата до училище, кеф ти да я караш по писта или магистрала.

    Коментиран от #15, #16


  • 15 Julio

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Никой":

    Няма отношение към парите тая работа. Изкушаващи двигатели + задно предаване не са автомобили за возене не деца - дори и да има място. И за някой като мен, дето страстта да пили гуми по-скоро се появява вечер като съм седнал удобно на дивана вкъщи, е опасно, какво остава ако страдаш от "тежкият крак". Карай си най-много двулитровка от тоя калибър за да не те вкарва в изкушения щото последствията може да са ужасяващи....

    Коментиран от #28

  • 16 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Никой":

    Апропо като бивш собственик на трилитрова бензинова кола произведена в Япония ще ти кажа че кефа минава и заминава и след това остава неприятното чувство че си бил супер балък да плащаш тройно за гориво за удоволствието да пристигнеш 10 минути преди останалите с които си тръгнал след примерно 200 изминати километра...
    Съвсем приятелски го казвам...

    Коментиран от #17

  • 17 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Julio":

    Не се опитвам да се заяждам, но просто има коли за всякакви хора. Това, че ти е омръзнало да си правиш кеф от карането не означава, че и другите трябва да са като теб. А и тези коли имат десетки системи за стабилност и безопасност.

    Коментиран от #18

  • 18 Julio

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Никой":

    Не съм го приел като заяждане. Прави си кефа но без деца вътре (ако питаш мен и дърти не е хубаво да качваш ако си решил да настъпваш).
    Принципно нямам нищо против инженерните екипи на автокомпаниите да се цакат една друга с подобни рекорди. Но все пак това преди всичко си остава състезание между инженерни екипи и хубаво да си остане само на пистите.
  • 19 Powa

    3 0 Отговор
    Нищо ново ... то 156-цата (1.8 -144hp) още някога си тупаше 1.8 и 2.0is на Бееенвйе. Ако някой е карал и двете коли ще ме разбере.
  • 20 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "jp power":

    Подигравай се.Ама си карам хубавата кола ти приятелю комплексар кой знае каква барака преди 2000 година караш.
  • 21 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    По пътя към Смолян усетих за пръв път истинската динамика и пътно поведение на моето Grand Picasso.Отвътре е препълнено с екстри още от едно време са така.Возията си е возия 1.6 hdi двигателя е надежден и здрав и пъргав при нужда от малко повече мощност.Така че не знам кой е настинал ама май ти си в грешка мой човек.

    Коментиран от #22, #29

  • 22 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Коко Боса":

    Иха. А преди да си го купиш в автобуса ли се вози

    Коментиран от #23

  • 23 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Никой":

    Преди да си го закупя 2007 година карах Citroen Xsara 2000 година чисто ново го бях взел също бях много доволен но не чак толкова колкото от C4 Grand Picasso-то от 2007 година.Просто страхотна кола.Ели,както я нарича съпругата ми е надеждна,красива и практична.

    Коментиран от #24, #27

  • 24 Красимирчо

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Коко Боса":

    Брат нзнам кво ми разправяш за тия цитроени...голям буклук са.Всичките цитроени ги здухвам с моя Сеат Алхамбра 2.8 от 2000 г.

    Коментиран от #26


  • 25 Пенко Газара

    0 0 Отговор
    Кво ги хвалите и двете са буклуци моето форд галакси 2004 г. 2.8 4ж4 и комфорта е налице и возията + че 7 човека могат да се возят.
  • 26 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Красимирчо":

    Тия Охомбри за нищо не стават.Мизерия вътре страшна.Кола на 15 години ужас сигурно смърди на умряли гълъби вътре.CITROEN си е CITROEN и френската возия си е френска возия.Не съм състезател че да ми трябва 200 коня кола.Искам безопасно и с умерена скорост да превозвам най-ценното за мен:семейството ми.
  • 27 Гошо

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Коко Боса":

    от куц кон на куц кон си се качил,нормално
  • 28 МSux

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Julio":

    Пич , сериозно ли ги говориш тия неща, щеше да е смешно, ако не беше тъжно.
    1. Ти и с 1.8 кола можеш да вдигнеш 200 и пак семейството ти да е с тебе и да ги застрашиш, просто като караш сина ти до училище, ще спазваш правилата и не само тогава.
    2. Германците, семейните коли са им едни такива седани и комбита като почнеш М3, М5, Е63 амг , Ц63амг, РС6 и други такива коли.

    Коментиран от #32

  • 29 Мsux

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Коко Боса":

    Става ми лошо като ти чета коментара, това е толкова грозен и долнопробен ван, че бих се срамувал да го карам, при положение, че много малко коли би ме било срам да карам. Това нещо е от ранга на Фиат мултипла.
  • 30 Коко Боса

    0 0 Отговор
    Колега имай малко респект към Ели.Колата не е грозна,даже напротив в мойте очи си е доста красива.Търся практични коли който да ми вършат работа.Два дивана си качвам без проблем.Всеки има различен вкус за мен колата си е много красива и много динамична.

    Коментиран от #35

  • 31 Ценко Жеков

    0 0 Отговор
    Смятам че моята кия оприус е63 амг може да подобри това време.
  • 32 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "МSux":

    Един от малкото ти смислеени коментари Наистина в Германия карат много напомпени комбита и седани. Вършат си работата през деня, вдигат по 250 на аутобаните, а през уикендите отиват на Нюрбургринг.

    Коментиран от #33, #41

  • 33 Коко Боса

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Никой":

    В Германия стандарта на живот е различен.Като сте толкова отворен господине защо не споделите каква кола карате?Ако въобще карате нещо винаги има и опция автобус.Естествено че ще кажете някоя скъпа кола.
  • 34

    3 0 Отговор
    Алфа има доста силна история в производството на спортни автомобили, но повечето хора не са запознати и само повтарят, че нищо не става от тях. Вярно е че последните доста години не се развиваха правилно заради концерна майка.

    Коментиран от #37

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Коко Боса

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Пешо Тешков":

    Господине,уважавам автомобила който карам всекидневно.Както искате приемайте написаното от мен но мога да ви кажа съвсем спокойно,че не се "е.аам" с автомобила си.
  • 37 Ценко Жеков

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от " ":

    Смятам че алфата и моита киа оприус е63 амг са наи добрите коли.
  • 38 raptor

    0 4 Отговор
    Постижението е похвално! Но си остава алфичка... Кола коя струва 5000лв 5 години след като си я купиш нова... :D
  • 39 Bravo

    0 0 Отговор
    На мен ми звучи като много хубава реклама. Или пък някой хубав виц.
    Ето ви един клип : https://youtu.be/EQvEsCQSGTQ
    За БМВ не знам, но като гледам клипа, не може и от един Сеат Леон, да избяга.
    Това време ще го постигнат ако дадат на Ветел или Хамилтон да завърти обиколка. Иначе абсурд.
  • 40 САМО СЕЛЯНИТЕ КАРАТ ХОНДА

    0 0 Отговор
    не е зле,но все пак бмв е достойна марка за уважение все пак се има предвид че бмв е спорно насочена и в обикновените си модели а алфа по-слабите им модели са трагедия честно казано
  • 41 Msux

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Никой":

    Коментарите ми винаги имат смисъл, просто на някои хора не им понася реалността ;) Примерно колегата не може да понесе мисълта, че кара кенеф и е започнал да я боготвори, дори я назовава с човешко име.

    Коментиран от #43

  • 42 мимо

    3 0 Отговор
    Момчета защо се карате?!Затова има много марки и модели автомобили та всеки да си кара каквото му харесва.Същото е като с жените:)))Едини харесват дебели,други слаби,руси или черни...Всеки да кара и чу..а каквото му харесва:)))Хубава вечер на всички
  • 43 hah

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Msux":

    Ей AMGsux, тоя дрънгел нали знаеш, че ако бие БМВ М4 с 10 секунди, ще бие дърташката Ц-класа с 20 секунди.
  • 44 Майна

    0 0 Отговор
    Направо се е омазала ,ама както казват мъдрите хора "Sh.t happens
  • 45 BENZ

    0 0 Отговор
    BMW - bili sportno naso4eni ... Kolkoto e sportno naso4en dakel v ele4e!! . Te osven da karat po prava liniq drugo nemogat , makar4e na po starite ko6ove i tova ne im se otdava ( zaradi zadnoto ) . Kato cqlo bmw i pista zvu4i kato Frenski restorant v koito se servira pastet ot konserva . "Pasteta" go biva da trepe hora po selata , oba4e kogato doide vreme za pista , se naakva taka da se kaje .
  • 46 Night Rider

    2 0 Отговор
    Като е БМВ, да не е с крила? От кога пък БМВ станаха и спортни автомобили?
  • 47 Любо

    1 0 Отговор
    БМВ е една надценена марка за джигити.Били спорти автомобили .... кашони.
  • 48 Biggy

    0 0 Отговор
    Имал съм и БМВ и Алфа, по достатъчно модели. От Алфата едвам се отървах, с БМВ-то не ми се разделя. Алфата е хубава кола но за малко. Красива е, но никога няма да е БМВ. Много повече хора карат немските класики, от колкото са джигитите. Удоволствието от шофирането е за всички (ценители). С алфа се борих няколко години, бензин и дизел, все тая. Така и не ме грабна. Разбира се вкус другар няма!
  • 49 гошу

    2 0 Отговор
    нищо чудно,алфа си е легендарен автомобил различен от всички останали,просто се открояват по някакав начин и винаги ми са се набивали на око,сега като си фарля голфа мисля да бодна една 156 мн ми харесват пак каквото стане всички се чупят та дори моята четворка,дори мисля повече от фиати,омръзна ми само някви неща да се случват........
  • 50 ррр

    0 0 Отговор
    гледах клипа голям дзвер ще е но едва ли под 90000-100000 евра:(
  • 51 автоманиак

    0 0 Отговор
    Алфата е супер повечето алфи имат бурен живот и като стигнат до тука ги доубиваме и от там им е славата, обикновен човек рядко си взема Алфа. BMW са също добри колици.
    Човека доло с Picasso-то това за Citroen ли се брои?
  • 52 Десислав Попов

    0 0 Отговор
    Ами давайте БМВ-фенове.
    Слушам Ви!
    Плюйте!

    Коментиран от #54

  • 53 Десислав Попов

    0 0 Отговор
    Ами то едно Рено Меган с предно предаване и 275к.с. дава време почти колкото това на БМВ/7,54/че какво остава за спортна Алфа.Въобще защо БМВ се пишат спортни автомобили.Чудна работа.
  • 54 Георги Бимера

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Десислав Попов":

    Деско, какво да плюем? Нека излезат новите М3/М4 с новите двигатели 2016 година и тогава да се сравнят, а те ми сравняват нова Алфа, още неизложена за продаване в представителствата им, със старото поколение на М-ките... Нека се сравнят БМВ М3/М4 2016г. с Алфа Джулия 2016г. и тогава да се смазваме!
  • 55 гост

    0 0 Отговор
    Хора я се съвземете! Никъде в статията не видях да пише БМВ, но половината коментари са за БМВ и Ситроена на еди кой си Сульо!
  • 56 Явор

    2 0 Отговор
    Много добре се посмях тази сутрин с кафето... Особено на оня образ с Пикасото...
    Алфа си е Алфа, БМВ си е БМВ ! Аз уважавам всички коли, защото да се създаде кола е едно от най сложните инженерини постижения на нашия съвремен свят! Всички тия, които плюят, коятои да е марка кола - ми създайте вие по добра бе! Нищо повече от лагерна количка не можете да сковете...
    Иначе Джулията обещава да е брутална и да донесе свежест в автомобилния свят. QV версията е ясна, че е трепач, да видим какви редови мотори ще пуснат. Аз лично силно се надявам да има някой хубав 3 литров дизел, шестак, да мърка...

    Коментиран от #57, #63

  • 57 Георги Бимера

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Явор":

    На италианците бензиновите мотори са им добри, но дизели... не ги бива! След няколко години започва да пуши като кюмбе, а за редови шестак не знам дали ще направят, защото Ферари си наблягат на В-образните двигатели, така че най-много някой четири цилиндров редови за дизела, защото ги притискат екологиите. Или някой В6 трилитров дизел, но редови не вярвам. Ще си покаже във времето!
  • 58 Maurice

    0 4 Отговор
    Да се хвали Алфа заради историята й в спорта е все едно да хвалиш България заради историята й. И двете сега са последна дупка на кавала. Отидете в официално представителство на Алфа и питайте момчетата от сервизите има ли Алфа без хиляда дефекта? Не говоря за 10 годишни котурници, а за нови автомобили. Защо сте тръгнали да нареждате Пабло Пикасо? Практичен тип, който може да събере в колата си всичко и всички. Аз трябва да разглобя колелото си на съставни части за да мога да го събера в купето и багажника, че само в багажника влиза с флекс и после СО.
  • 59 Maurice

    1 0 Отговор
    Карам една Е39-ка седан, с която не мога да отида на язовира дори!

    Коментиран от #60

  • 60 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Maurice":

    Какво ми сравнявате коли от напълно различни класове. Браво на Пикасото, че може да събере диван, нали за това е направено, смеем се на такива дето си мислят, че колите им са нещо повече от това, за което са били направени. Сравнява динамиката и красотата с тази на Алфата болен човек. А за теб си има и е39 комби. Който иска динамика, седанът, който иска място, комби и ванове с 200 кила по-тежки. не мога да ви разбера.

    Коментиран от #64

  • 61 копеле

    0 4 Отговор
    Германеца винаги ще клати италианките
  • 62 Ценко Жеков

    0 1 Отговор
    Абе хора моита киа опирус е63 амг я маже тая алфа... 4 матик-а и амг-то от брабус пипнато ги къса и двете 20 коли разлика ще има в драг съзтезание
  • 63 Коко Боса

    0 3 Отговор

    До коментар #56 от "Явор":

    Дами и Господа,какво да ви кажа изби ви здраво на комплекс и завист след като ви споделих какъв автомобил карам.Кенеф,кенеф ама и возията си му е возия и динамиката си му е динамика.Обемен,широк красив и практичен автомобил.Подигравайте се колкото искате но каквото и да си говорим тия немски и италиански тоалетни на малкия пръст на моето Picasso не могат да стъпят.
  • 64 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Никой":

    Така е бе пич, има и комби! Ама аз не съм практичен човек. Искал съм седан и карам такъв. Казвам да не съдят Коко Боса, разни хора, разни идеали.

    Коментиран от #65

  • 65 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Maurice":

    Maurice благодаря ви за разбирането.Един човек който разбра че просто споделям.За мен тази кола е достатъчна и действително съм много доволен от нея.Върши работа за това за което е предназначена:семейна кола.

    Коментиран от #73

  • 66 Петко Г

    0 0 Отговор
    С извинение за въпроса,но зачетох статия и искам да попитам дали сте 100+ килограма защото аз съмият съм 140кг г/д и ми е малко тясно в моята е30-ка 325-ца комби нищо специално,но искам да знам дали в пикасото е по широчко.

    Коментиран от #67

  • 67 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Петко Г":

    83 kg съм не съм много едър 1.87.Като цяло не сме пълни.Жена ми е клечка,дъщеря ми също.Но колата е много широка.Няма да направите грешка ако сте пълен човек и си вземете такава кола.Дори ще ви се стори широка.
  • 68 Петко Г

    0 0 Отговор
    Колега от коя година препоръчваш пикасо за г/д 20 хиляди

    Коментиран от #69

  • 69 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Петко Г":

    Здравей колега!За около 20 хиляди лева бих си взел от 2012-2013 година 2.0 HDI двигателя.Малко по-пъргав от моя 1.6 HDI но съм чел е също толкова надежден.Подобрен е външния вид,остава си една доста красива и практична кола на добри пари.С нетърпение очаквам за в бъдеще какво ще предложат Citroen.
  • 70 Петко Г

    0 0 Отговор
    Мерси колега смятам да взема утре някое за тест драив да видя дали ще ми хареса.До колкото виждам вие много харесвате вашето пикасо.Лека вечер.
  • 71 Мповер

    0 0 Отговор
    Абе хора за кви микрубуси говорите тука пикасо.Разбирам да се радвате на бмв,ауди,мерцедес ама тея микрубуси френски л..на.
  • 72 Голфа

    0 0 Отговор
    Такаааа....., дайте тогава да разнищим темата и за Фиат Пунто,....след тази за Пикасото де!
  • 73 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Коко Боса":

    Къде намери да го туриш туй мнение, съвсем на неподходящо място. Тука се говори за алфи и бмв-та. Запази вицовете за "неповторимото по стил и динамика" пикасо за теб

    Коментиран от #74, #75

  • 74 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Никой":

    Господине,имам пълната свобода си споделям каквото и където пожелая.Лека вечер!
  • 75 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Никой":

    Като си толкова професор на тема коли:качвал ли си се на въобще като цяло на Citroen че да ми разправяш че това което пиша е виц.Колата действително е такава каквато я описвам,поне съм я пробвал преди да говоря каквото и да е.Да си призная с Алфа Ромео опит нямам,но пък и не съм се правил на разбирач.Citroen не са за подценяване и няма да изреждам нещата който изреждам всеки път защото се аргументирам правилно и вие се отказвате.

    Коментиран от #81

  • 76 Борис П

    0 0 Отговор
    Коко боса пикасо то това е нещо много невероятно 2 дивана качваш,да бе и въри нали?Друг път ще ми ги разправяш тия 1.6 дизела ти май е доста спънат 110-те ти коня като видят баир си казват леле какво чудо маи неможем да се изкачим.И по твоите думи явно и икеа можеш да събереш нали?Че даже със семейството ти в колата.

    Коментиран от #77

  • 77 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Борис П":

    Досега не съм си представял че (с извинения)ще срещна такъв простак като вас.1.6 HDI двигателя е надежден,динамичен и пъргав.Бих казал доста пъргав 13.9 секунди до 100,за кола от този клас е добре.НИЩО не пречи на автомобила ми не срещам проблеми дори при наклони.Силно накърнен съм от простащината ви.

    Коментиран от #80

  • 78

    2 0 Отговор
    ..си хората, превърнаха темата за тая готина кола в тема за някви тъпи семейни ванове.......
  • 79 Коко Боса

    0 0 Отговор
    Имам пълната свобода да коментирам тук.Смятам че моята кола и колата от статията имат непряка връзка.И двете са динамични(не бих казал че моята е по-бърза но си остава пъргава)красиви коли и висок клас.Като цяло с Алфа Ромео не съм много наясно повече мога да кажа за Kia,но не е по темата.

    Коментиран от #83, #85, #91

  • 80 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "Коко Боса":

    Леле, колко бързо. Айде тогава всеки с таралясник, който прави до 100 за по-малко от 14 секунди да вземе да разправя как била динамична колата му това усещане е доста субективно нещо приятелю. Усещам че ако се качиш на някоя Алфа 156 или 320ка ще преоткриеш колите
  • 81 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Коко Боса":

    Качвал съм се на С5 136к.с. Спъната кола. За кола от 2008 година не беше нищо кой знае какво. Доста стар и спънат двигател. Дизел с 136 коня, a е46ца от 99 ги прай също от 2 литра дизел, преди фейслифта, когато става 150 Дизайна е ужасен, мен лично изобщо не ме радва. Старите Ситроени са иновативни и футуристични, а новите са просто грозни. Единственото, което ме впечатли в тая кола е возенето, но ако това е единственото което искаш от кола, защо да не си купиш Мерцедес..
  • 82 Гост

    0 0 Отговор
    И аз не мога да разбера, как от тема за спортни коли и то висок клас, темата е отишла при ситроен с 1.6 дизел. Все едно да си говорим за F-22, а някой да си хвали ловната пушка и как е гръмнал патпадък. 2.0hdi чипнат е умрял, не знам за тоя какво може да се каже. Който иска возия, има една кола - Мерцедес. По темата, аз съм фен на италянските коли, въпреки че в момента съм с немска, но ще се радвам ако въпросната кола е и качествено направена. Това естествено ще се покаже след години. Но пък от друга страна, за 4 врато купе, това е наистина страхотно постижение, дано скоро излязат и данни за 0-100.
  • 83 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Коко Боса":

    Приятелю, помисли защо толкова хора ти казват,че си объркал темата. Темата е Алфа. Тук единствено ще срещнеш неразбиране .Опитай в "Искрено и лично" там му е мястото на Сутиена. Можеш да споделиш с останалите участнички ,своите наблюдения и сънища .Например неистовото ти желание да извършиш полов акт с Ели и да коментирате неудобството от изцапания със сажди ауспух. Мекотата на евтините дамаски и още много теми. Благодаря ти за разбирането, но моля те пробвай по темата ,вижда се ,че си интелигентен човек и разбираш от намеци:)
  • 84 Бай Ставри супер боса

    0 0 Отговор
    Според мен този със Ситроена или се бъзика или е някакво пишлеме.....
  • 85 Борис П

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Коко Боса":

    ''Непряка'' връзка май слънцето те е напекло бая

    Коментиран от #87

  • 86 Коко Боса

    0 0 Отговор
    Простащината ви край няма.За разлика от вас поне изхранвам семейство и не си избивам комплексите анонимно.В пълното си право съм да споделям каквото си пожелая и където си пожелая.Колкото до "Сутиена".Citroen C4 Grand Piccasso заличи много от негативите, насъбрали се у публичността при дебюта на модела в края на 2007г. Французите си взеха поука и остраниха много недомислици и дефекти както и направиха и някои подобрения.C4-ката е типичен Citroen, който „умее” да поддържа равномерната скорост - без да се зори педала. Но признавам си,хвърча постоянно на дълги разстояния и това е колата за мен-голям, широк и комфортен круизър.
  • 87 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Борис П":

    Пекло,не пекло,нямате право така да ме коментирате.Това си е изцяло лично мое мнение и ще го изразявам където си пожелая.Завистта край няма.Мачкайте друга работа освен комплекси да избивате нямате.
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Борис П

    0 0 Отговор
    Брат с тва пикасо не спря всички ти казват че това не е мястото да пишеш за тва прецакано пикасо но ти продължаваш.Тук се пише за Racing pedigree коли а ти ми пишеш за миникаравана.Осъзнаи се малко м4-ката от класа на пикасото ли е?Не мисля така.

    Коментиран от #93

  • 90 Калашников

    0 0 Отговор
    Тестовете на БМВ за време на тази писта винаги са се провеждали от спортен журналист, а не професионален пилот :)
  • 91

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Коко Боса":

    Карал съм преди време един Кадет от 89г. 1.4i 60к.с. на газ засичал съм го на хронометър вдигна 100км/ч за 14сек. ............
  • 92 Ценко Жеков

    0 0 Отговор
    Ако говорим за 0-100 мията киа опирус е63 амг ги праи за 3,6 сек.

    Коментиран от #97

  • 93 Коко Боса

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Борис П":

    Господин Борис.Изкарвате ме извън нерви.КОЙ сте вие да решавате къде ще пиша и какво ще пиша.Завистта е вашата болест.Колкото до прецаканото пикасо:Grand Piccaso-то е един страхотен френски ван. Хубавият вариант на тази семейна кола е с 2.0-литров дизелов мотор (4 цилиндъра) и 130 „коня”. Той е напълно достатъчен, колата не се „задъхва”.А и разходът дизел не е никак сериозен – около 6 – 7 литра на 100 Моделът от 2007 г. при мен е с 1.6-литров инжекцион и консумацията е малко по-различна, но в никакъв случай не надвишава 8.Колата е много здрава. Става за семейно возило, за бизнес, за пазаруване, за... камион! Последното е шегичка, но като се махнат седалките се отваря доста пространство и няма проблеми с багажа.

    Коментиран от #96

  • 94 Борис П

    0 0 Отговор
    Защото тук се пише за спортни автомобили а не за семейни каравани като вашето ''прекрасно'' пикасо.Браво че като се махнат седалките има място нали е затова направено да пренасяш покъщнина и родата.Неможеш да кажеш че има непряка връзка между алфата,бмвто и твоето пикасо защото просто няма.Говориш за динамиката на колата ти,да сигурно много ''върви'' за 1.6 хди с 110 коня.
  • 95 коко

    0 0 Отговор
    Хора, оставете го /Коко Боса/! Не виждате ли, че иска да е най-отгоре /над всички коментари/. Каквото и да кажете все ще измисли с нещо да опонира за да е последен - дори и да похвали запорожката на комшията...
  • 96

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Коко Боса":

  • 97 Комарджията

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Ценко Жеков":

    Гледал съм в нета за такива Кии взимат от мерцедеси двигателя и 4матика и вървят жестоко.Евала пич1га супер ти е колата

    Коментиран от #98

  • 98 Ценко Жеков

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "Комарджията":

    Радвам се че подкрепяш кия оприус е63 амг малко са хорато които я оценяват.Щото си мислят че като карат е500 ще ми смачкат кията ама V8 мака братле и 4 матика ги прави диви и щасливи.
  • 99 гд

    1 0 Отговор
    разбрахте ли сега,само да сте си взели алфа или бмв , ще ви дърпам ушите,,,,утре всички да сте със ситроен пикасо ,,,,марш
    иначе +1 за алфата добри коли са
  • 100 Трифонов

    0 0 Отговор
    Истината е, че този тип новини, независимо коя марка касаят, винаги са били само и единствено реклама. Да се вслушва човек в нея, е все едно да привеждаш доводи в полза на един или друг продукт от онова, което си чул в телевизионната му реклама. За мен е важно единствено едно нещо - дали Фиат-Крайслер ще успеят да утвърдят Алфа Ромео като премиум бранд, чиито продажби да се приближават до тези на БМВ, Мерцедес или Ауди по съответните сегменти и в аналогични ценови диапазони. И не за друго, а защото това е целта, която обяви преди пет години Изп. директор на групата - Серджо Маркионе. В името на тази цел бе изкупен фалиралия Крайслер за абсолютно баснословна сума. В името на тази цел Алфа бяха оставени пет години с два модела в ниския клас. И главно в името на тази цел Маркионе и Пийх се изпокараха грозно - Фолксваген искаше Алфа. Досега налице няма нищо. Освен семпли опити за реклама. Тази кола... Джулия QV е нещо като... рекламен болид на "новото" и "очаквано", обещавано от повече от пет години, но отлагано нееднократно от тогава "светло бъдеще" на един легендарен в миналото, но днес много, много зле поставен на пазара автомобилен производител... Какво ще излезе от това никой не би могъл да прогнозира с точност. Успех в подобно начинание до момента са постигали само VW с Бентли, Ламборгини, Италдизайн и последно с Дукати, както и BMW с Мини и Ролс Ройс. Никога нито Бентли, нито Ламборгини, нито Ролс Ройс не са имали по-добри продажби от тези, които имат днес. Дали Фиат ще постигнат същото с Алфа... Засега нещата не вървят добре. Едва две години са минали откакто Фиат внасят отново в САЩ и откакто Крайслер възобнови производството, а вече е налице последната класация за удовлетвореност на клиентите от автомобилите им и Фиат-Крайслер са класирани на последно място. В чисто маркетингово-рекламен аспект, това не е никак, ама никак добре... за бъдещите "големи надежди" възлагани на Алфа Ромео.