ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
s tez kameri samo proishestvia mogat da stanat az dokato se oglejdam za kola na kat ( kamera )spiram da gledam patia i eigo de e predostavka za PTP,a karam razumno gradcko do 80 kadeto pozvoliava izvagracko (magistrala) do 110
Тия глоби са само начин да се пълни бюджета на иначе процъфтяваща икономика, като няма вече бедни кандидати за ЕС, които да спонсорират Германия, Франциа, Великобритания и да дават пари, а да не вземат. Ние бяхме последните балъци дето се хванаха на тая опашата лъжа
А Вие господа какво очаквате? Нормално е човек, който си купува кола с 400 - 500 к.с. (S - klasse) да не я кара с 70 км/ч.
Трябва да се помисли, кой ли е виновен за това? Инженерите на Мерцедес, които както винаги са си свършили работата безупречно или може би водачът, който с 222 км/ч, в чисто новата S - classe ги усеща като "позволените" 70 км/ч или може би законодателя, който въобще не е съобразил ограниченията на скоростта с техническите възможности на някои автомобили!
Знам че сега ще ми нацъкате много "минуси" и ще има доста негативни коментари по мен, но все пак се замислете!
И този така наречен баровец ще го стресне глоба ли, докато санкцията за подобно нарушение не е отнемане на книжка със забрана да се шофира половин година няма как въпросни шофьори да се стреснат
Тоя моторжията с тая скорост и за донор не става кат се тресне.
Ей туй веки е безодговорност. Шъ съ тресне нейде и само ще отвори работа на тез дето шъ му събират мръвките а полза никаква. Поне се прибивайте с по разумни скорости та да остава нещо и за чакащите трансплантация все пак.
Правилата за движение не се определят според това каква кола караш.Правилата са за всички и спазването им намалява риска от ПТП.Осъзнаваш ли,че с такава висока скорост нямаш никакво време за реакция ако някой ти излезе пред колата?Който иска да си кара скъпата кола като състезателна,да си плати и да отиде на писта.
Тези камери са напално незаконни в демократична държава ,може някоѝ да се разболее в следствие от тях и да почине говорим за пешеходците а шофѝорите не са ли хора от стрес се мре,ако минеш на камера и ти излезе фиша може да получиш нещо имам такива познати
хаѝде за грацко е хубаво да се кара по ограничения ама изан грацко не толкова както караш изван грацко караш 90 и след баира 60 рязко и кола на кат там , а аз лично карам наѝ много до 120
По-малоумен коменрар не бях чел. Оглеждал се за камери, хахаха. Ми гледай пътя и карай с позволената скорост. А за другия Какво Очаквате. Нека тоя с S- класата да си усеща неговите 70 км/ч на магистралата, не в населени места. Макар, че недоумявам как излиза от селото с 222 кю/ч...
Хм, живея в Централна Европа и радарите и камерите са доста. Някои са видими и обозначени отдалеч, други са скрити, но снимат. И по пощата ти пристига покана да се явиш в Транспортната полиция и обясниш кой е карал колата, защо е бързал и т.н. Според закона имаш право да караш с доста над максимално разрешената скорост единствено, ако спасяваш човешки живот.
Известен период поканите пристигат, но ти не им обръщаш внимание. Минава година-две. Изведнъж пред вратата ти пристига патрулка, която ти съобщава, че заради обезмисляне действията на Транспортната полиция по снемане на обяснения и налагане на глоби, ще трябва срещу теб да се заведе дело в съда. Твърде е възможно и в затвора да полежиш, нали си хитрец!
ПОЧТИ съм съгласен с тебе.Нереално е ограничението на скороста по магистралата да е 120/130км/ч.Специално за тази отсечка където е снимката също тези 70км. ограничение са малко "тъпи" при положение,че пътя е с две ленти и мантинели в края и по средата в ИЗВЪНнаселено място.Но и да караш с 200+км/ч по междуселски път.....НЕМОГА да намеря оправдание колкото и да ми се иска.
Аз не го оправдавам, нито извинявам. По междуселските пътища нямаш място с тези скорости, но все пак ограниченията на скоростта от днешна гледна точка са абсурдни и трябва сериозно да бъдат завишени, за да отговарят на реалността.
Не виждам за какво ме обиждаш, това че моето мнение е различно от твоето не е повод за обида.
P.S. - Пожелавам ти да притежаваш чисто нова s - classe и тогава ще разбереш какво имам в предвид :)
Ограниченията са ,за да може да оцелеете при катастрофа с тази скорост ,ако ги направят от 70 на 120 и всички карат с толкова броят на катастрофите ще нарастне и шансът да загине човек в птп ще е много по голям.Ограниченията са за безопасност!
Болтон е прав-камерите са незаконни,защото като получи човек фиша може да го хване някоя болест на база стрес,а освен това и ни облъчват,което пък води до рак.Интересно колко е разр скорост за грацко в гръцко?!
А ако излезе дете в този момент какво правим? Всеки си прави каквото си поиска,няма никакъв контрол по нашите родни пътища ако въобще са пътища това.За този с МЕРЦЕДЕСА,тои ще си плати а обикновенния човечец дори и с малко нарушение така хубаво ще го нарисуват че не може да се оправи защтото заплатата му е 300 лв.Законите по пътищата са само за бедния народец но не и за такива като този с (мерседеса и циганите) класите са две във нашата държава много беден и много богат.
А защо всички смятат че ограниченията определят правилата,всеки сам си преценява и сам си носи кръста на това което ще направи,ако можеш с 500 км/ч да караш ама безопасно карай но не прави пакости,тоя БЕНЦ като се е движил с 222 км/ч да не е убил някой,най вероятно е пристигнал без аварии, да принудиш S класа да се движи със 70 км/ч извън населено място в 21 век малко пропаднало ми звучи,замислете се колко катастрофи има с S-класи..BMW-7..AUDI-A8 при положение че в повечето случаи се движат с над 200 км/ч,няма какво да се заблуждаваме глобите са за да хранят КАТ ,държавата ако искаше да намали катастрофите ще вложи парите за по хубави пътища а не в скъпи камери и да лапа на готово от глоби докато народа се трепе в дупки, двупосочни пътища и разбити магистрали
Проблема не е в размера на глобите, а в бройката им и съответно липсата на какъвто и да е контрол от страна на пътните патрули - няма ги никакви в градовете където по натоварените кръстовища и булевардите поне 2-3 коли минават на червено, преминават с 80-100 през кръстовища и пешеходни светофари и ред други нарушения, вкючително каране в насрещното движение - последните години новите шофьори са жив зян и нещата става све по зле. А полицаите седят на някой булевард на края на града, дето няма ни пешеходци ни светофари и гледат да те цакат ако караш там със 70, където е напълно безсмислено ограничението да е 50. Или пък седят на извънградски пък след някое ограничение 60, поставено именно за тях да си имат "работа" - примерно преди завой и ненужо по-далече от кръстовището с друг път и даже ги мързи да спират за по-дребните нарушения. Тая работа и с камери става, ама с темпото с което ги слагат и местата на които ги слагат.... скоро няма да има ред на пътя.
Първо на снимката се вижда табелата на населеното място !
Това ме води на мисълта че, мерцедеса не е карал с ограничението от 50 км
Или е космически кораб и за има няма 50 м е вдигнал 172 км.
Второ в белите страни с ограничения от по 30 км. съм виждал не само S - класи и и много по спортни коли , и като се качат на аутобана карат с по 300 а извън него с каквото е ограничението и това го правят всички .
Не само бабата и дядото дето купуваме от тях " новите коли" а и кат теб
За едно си абсолютно прав.И въпрос към всички тука.Кой е по-опасен на пътя- подобна кола движеща се с 200км с хиляди системи за сигурност,гуми на не повече от 2 години и тн. и тн. или "чичо Митко" с 20+ годишна талига каращ с 60км с гуми за "мъгла" едно или две спиращи колела,капеща масло и антифриз (ако е имал пари за такъв,щото както казахте по долу с 300лв. заплата и да искаш,неможеш) и тн.
Съгласен съм с някои от коментарите всеки да си кара с колкото може или че скоростите се ограничават, а имат нужда от по-високи граници. Обаче е проблем това, че маса народ ще се изпопребият.Времето за реакция е все по-кратко при увеличаване на скоростта, а не всички автомобили позволяват определени скорости.
Аз лично често имам път през Германия, където на някои участъци от магистралите ограниченията отпадат и там с 230 е нормално да шофирам. Не са чак толкова много състезателите с тази и по-висока скорост дори в Германия. В съседните страни ми се струва даже досадно бавно да се шофира, защото не можеш да се движиш с повече от 130/час.
Обаче високите скорости са нож с две остриета - бързаш и миг невнимание, а после цял живот мъртъв. А останалите участници в движението? Достатъчно е да се разконцентрираш за секунда и някъде си се забил - например магистралата от Мюнхен към Нюрнберг, видели ли сте колко завои са и как се овладяват с над 200?
А най-лоши са героите с високи скорости в населеното място - вярно, Мерцедес, хубави системи, добри спирачки, ама ако изсвяткаш някого със 150 км/час, никакъв шанс няма да оцелее. При тази табела отзад, с колко трябва да е карал според вас? Едно е нарушение с 20 км/час над нормалното, друго е със 170 над позволеното, редно е да остане без книжка!
ЕЕЕЕ, ама оставете човека! май не помните вицовете от края на миналия век! Защо "борците" / по-късно "мутрите"/ карат бързо? еми, за да не забравят за къде са тръгнали!
Задължително за такива нарушения, както за каращи без книжка, отнета такива, с алкохол о дрога - КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то !
друг начин за превъзпитание НЯМА !
КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то
КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то
КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то
ти как мислиш , че се конфискува кола на някой който е броил 500000
лева за такъв мерцедес, дали е случаен човек , или е някой големец - апашин дето ако го закачат ще ги изрови и КАТ и всичките там.За справка виж цените на мерцедесите s класа за 2015 година започват от 150 000 лева и достигат 400 000 евро.Ако е в бяла държава може да го изкъртят, но тука са недосегаеми.
Алоооо, Радкооо, понаучи се малко да пишеш като човек. Това S-Klasse можеш да си го татуираш на лявата бузка, за да изглеждаш по-умен в очите на себеподобните. Ако искаш, разбира се. А що се отнася до обекта с превишената скорост - като няма самосъзнание в тая държава така ще е. Нито върви глобата да е процент от дохода, защото повечето бизнесмени са с официален доход под 1000лв., нито пък да е от стойността на колата, тъй като изродите с тунингованите брички ще плащат символични глоби. Някакво унижение трябва да им се прилага, ама не знам какво.
Правилно е всеки да кара според възможностите си, а ограниченията са все пак преценени за шофиране и при лоши метеорологични условия. За съжаление много хора се надценяват, и се изхвърлят да карат дори през зимата прекалено рязко и бързо и така те или други около тях се оказват в ситуации в които нямат възможност да реагират бързо и адекватно.
В повечето случаи в които заради агресивно или бързо каране около мен има опасност от удар, предпочитам да пропусна "бързащия", да си "дам" предимството и т.н., тъй като разправиите после ми костват много повече от това да се забавя с няколко секунди. По-ценно е да стигнеш жив и здрав, отколкото да се разправяш на някое кръстовище.
много хора които явно нямат опит и имат мерак да карат безрасъдно скъпи коли изказват мения оневиняващи нарушителя. няма значение дали лада или мерцедес кара извършва нарушение. при 200 км в част каквато и да е колата времето за реакция при инцидент е недостатъчно. никой няма да го интересува дали са го блъснали с трабант или с мерцедес последен модел. такива нарушители трябва да понесът съответното наказание и наложената глоба да е в съответствие с доходите на лицето. една глоба от 10000лв по би прилягала. отделно от това трабва и да се отнема книжката за определен период от време
Въпросният Гъзибарски с мерджанчето вчера го гледам се набримчил в лявата лента на Южната дъга на Околовръстното като самолет пред излитане. Пуснал всички налични лампи и отдалеч мига с дългите. Уточнявам, че лентите в активното платно са три, а в локалното още две (в посока). Докато напредвах лекичко спрямо съседните ленти с около 90-100 км/ч (което е на лимита на "тънката лайсна" при ограничение от 80 км/ч), и докато Жмульо отзад правеше активни мероприятия за сплашване, реших, че е време малко да си почопля в носа. После лекииичко ми се схвана крачето върху педала за газта и започнах малко да забавям. И след като Груйо от Волуяк се газира достатъчно приключих с изпреварването. Той отговори със заплашителна маневра върху лентата ми, което толкова ме притесни, че реших да си преместя байконура от левия крачол в десния.
На този нарко-келеш е най-добре да му се конфискува возилото. Ако може и няколко кирики да се забият в него пред районното, ще е най-добре за останалите. Тъп в лъскава кола за глупаци!
Нито една глоба не е ефективна, ако не е събрана.
Това трябва да е водещата мисъл на всеки законодател. Не е допустимо да има глоби и актове и в същото време те да имат давност или избор коя от тях да се плати най-напред.
Трябва така да се направи, че щом лицето има задължения, то нищо да не може да прави, купува, регистрира, та дори и запор на заплатата. Нека има 2 месеца гратисен период, за да може човека да се организира, да вземе на заем или др, но докато цари безхаберие по отношение на събираемостта е абсолютно все тая на подобни шофьори дали ще имат 1000 или 100х, лв глоба. Тази С-класа може и да е на някой циганин с 2,3 милиона дължимо ДДС, затова трябва да си пращат чиновниците от МВР да дирят и събират. Няма друг начин.
За да се научат изродите да не карат пияни, дрогирани и прочие трабва да имат страх и респект
като им конфискуват колите ще се научат - нищо друго няма да ги вразуми и войната ще продължава !
нама нищо за замисляне. като иска да кара като идиот има Божурище. плаща и кара като идиот и се трпе сам себе си. Защо на запад никой не си позволява такива волности освен на разрешените за целта места. Защотот пътищата са им по лоши може би или защото колите им са по скапани от втория внос в БГ. Едно нещо трабва да се проумеме. Има правила и закон там е записано че ограничението е 70км и толкова. спазването му е признак на отношение към държавата,законноста и е пример за ДОБРО шофиране. да натискаш педала до ламарината не те прави добър шофиор а нарушител създаващ опасна за здравето и живота на други хора ситуация
Няма нищо за замисляне. Като иска да кара като идиот има Божурище. Плаща и кара като идиот, и се трепе сам себе си. Защо на запад никой не си позволява такива волности освен на разрешените за целта места. Защото пътищата са им по лоши може би, или защото колите им са по скапани от втория внос в БГ ? Едно нещо трябва да се проуме. Има правила и закон и там е записано че ограничението е 70км. Край. Спазването му е признак на отношение към държавата,законноста,уважението към другите хора и е пример за ДОБРО шофиране. Да натискаш педала до ламарината не те прави добър шофьор, а нарушител създаващ опасна за здравето и живота на други хора ситуация
Замислете се защо се повтарят нарушенията ,няма събираемост на глоби ,повечето глоби падат в съда защото някой необразован връзкар не си е свършил работата ,някой глоби на определени синчета изобщо не стигат където трябва ,подкрепям напълно 5 ти номер не се ли замислим до кога ще е така, ще патим много.
az sushto sum suglasen da ne se dava gaz po putishtata i sankciite da sa seriozni a zashto ne se predpriema druga iniciqtiva da se napravat pone 1ili 2 pisti v stranata misla che shte ima efekt no na nikoi ne mu se vlaga v taq skapana durjava za takiva neshta posle se trepali po putishtata kade da gi karat tiq koli s tiq 4 sustezaniq v god....imashe edno bojurishte i nego go mahnaha .
Не е вярно, че няма ограничение. Има, затова са и редица знаци, указващи, че скоростта в участъка не може да е над допустимата, да кажем 120. Или дори 80, а се вижда и 60 км/час, особено там, където магистралата се ремонтира. Има и радари, които всеки може да види, когато е светло, но са почти невидими в тъмното и отдалеч.
Въпросът е, къде може да се кара с такива скорости и отговорът е - никъде в България! Може, но на полигон! Тук въпросът не е, дали мерцедесът е способен да развие повече от 250 км/час и дали водачът ще е опасен за околните, а че разрешената скорост е 70 км/час - т.е. някой нарушава правилата. Други, по-умни глави ще решат какво е ограничението на този участък, защо, с каква цел и причина - те знаят и настилката каква е, и завоят тук, и натовареността на движението, ще се съобразят и с максимално разрешената скорост по междуградски пътища в България... Няма как една глава да прецени за секунди удачно ли е поставен знака или не, при положение, че той никога не е бил запознаван със съображенията за поставяне на ограничение на скоростта!
Освен това, често се надценяваме, както с алкохола - всеки си мисли, че 5-те бири именно на него няма да му подействат, а според научните изследвания втората бира довежда лекото опиянение и ще окаже негативно влияние върху реакциите. Достатъчно е да се забавиш секунда и катастрофата е налице!
Тук нещата не опират до глоби а до затвор и то за дълго време!До кога , ще ги търпим тези да убиват семействата и децата ни?Обществото трябва да скочи срещу тези и да ги сложим на мястото им а именно в затвора!!!
А бе кви 1200 лв,на тоя цървул му вземете книжката,че утре ще убие на някой от нас детето. Боклуци със коли за 300 000 и ризи на Версаче,това са 80% от богатите българи.Повръща ми се ,ако бях по-млад ,да съм изчезнал от България.За съжаление ,за мен е късно,но не и за детето ми.
Аз съм на 45. През последните 15-тина години ,виждам,как българите деградират/морално най-вече/ все повече и повече. Злобни,завистливи,агресивни.От година на година става по-зле. Постоянно си мисля ,че сме ударили дъното, но не.Липса на ценности,загуба на човешки облик-тотална деградация.Пътувал съм доста извън България- главно източна Европа- няма такъв народ като нашия,гарантирам. България се движи в С-Класа,с 222 км/ч, по една магистрала,която води към ада и най-трагично е ,че на повечето това им харесва. Ето казах си го,сега който ще ме плюе ,да започва, но ТОВА Е ГРОЗНАТА РЕАЛНОСТ
Ей така както я карате сами ще си наденете примките.Да му вземат колата,книжката........10 000лв. глоба..алооо....ами да го убият най-добре!А някой знае ли защо е бързал тоя? само това чакат и утре ще ви ги натресат тия неща със закони.Внимавайте какво си пожелавате!
Има дедектива на евопеиския съюз която гласи закони коѝто не отговарят на тяхните се считат за неправилни или не писани плашат мухите защото трябва да имаш пари да съдиш държавата и много години ...
кои е по опасен за движението,този които кара със 100 на магистралата
в крайна лява лента и изнервя останалите участници в движението или мерцедеса които кара с 200 и не пречи на никои.Не като този дето го застигат с по голяма скорост от неговата и той решава да си барка в носа.
Околовръстното шосе на София НЕ е магистрала, а крайградски байпас, с ограничение 80 км/ч. Повтарям бавно, за да си водят гашниците записки, осемдесет километра в час.
Да направят закона както е в Швеция. Превишение до 50км се наказва с глоба, а от там нагоре се стига до конфискуване на автомобила. Тогава вече ""баровеца"" ще се замисли дали да нарушава.
Абе то всички хубаво плюете човека и аз не сам ЗА него,но от каде сте толкова сигурни че е някав на 45-46 години ?
Аз мисля че тоя ако е на толкова години здраво мислещ човек който има семейство,престижнакола,работа не би га направил тая глупост защо ли ? защото за него няма време за времето работи за него щом може да си позволи С класа.
Според мен това е някво студентче което тепърва е излезнало от село и мама и тати веднага са теглили кредит защото той синчето ще ходи да учи в София и му трябва престижна кола и затова дай веднага кредита скапата кола и чатлаци.
Чшш Алоо мчи това дете незнае как се сади пиперо бе те мерцедес му купили...
Ама ние гледаме да сме европейци гледаме че и на другите дечица купуват и ние да купим,да ама другите са показали на децата си голямата истина с колко труд се изкарват тея 5 евро за да си прави сметка детето каква кола кара,и с колко труд е изкара от мама и тати.
И знаеш ли на коѝ ще му конфискуват не на него а на тебе и мен а на тях нищо няма да им направят,не го ли разбрахте вие сте в БГ - законите се правят за бедни !!!
По голяма част от катастрофите стават със стари овехтели автомобили.На светкащи отзад път не давам лесно.Даже леко понамалям за да ги поизнервя, обикновено чакат, но има и много тъпи минават в крайно дясно.Най ме кефи като го правят с турски тирове тоя номер.
Българите сме си по диви това не е тайна за никой,затова и казвам директно как стоят нещата тук,а за ...белите държави.. друг им е манталитета а и са по флегматични и умрели чужденците и 30 км/ч им е много даже на тия заспи по Европа
Пичаги, колкото и глоби да се раздават на хартия, те се обжалват посредством хитри правни трикове и до плащането им така и не се стига... Да не говориме за дружките в кат, които за 50 лв. ще те изкарат по-католик от папата...
222км/ч е доста висока скорост но не е редно на тази отсечка от Костинброд до Волуяк да се движиш с 50-70км/ч там е прав три лентов път и не виждам защо ограничението да не е 100-120. А колкото до ушатите фотографи ,, докато не почнем да ги снимаме и ние как спират и се залагат по пътищата и не слагат табели че снимат.. оправия няма да има ;)
Ми той човека може с наште пари да си го е купил Мерца,ако наистина е депутат.Кой краде държавните парички от данъци,такси,винетки включително и ГЛОБИ ОТ ЕЛЕКТРОНЕН ФИШ!
Имаше коментари, че въпросният селски мерцедес от снимката, е този на Славчо Бинев. Звучи архонтски правдоподобно.
Първо, построил си е пагода в нео-цигански тежък барок, на входа на Костинброд, досами шумния главен път за Петрохан. Местоположението предполага денонощен шум коли, а оградата струва няколко ЗИЛа с пачки.
Второ, архитектурата е гротеска между бай Мангал и Харе кришна.
Трето, колата и начинът на поведение с нея, отговаря на профила дотук. Ако Славчо Пенчев Бинев е "архонт", то той има особени заслуги с имота и мерджанчето си към Църквата и човечеството. Получил я е наследствено, тя се предава от баща на син, и е израз на доброволен акт на обричане към светско служение в църквата.
Е, като обречен да служи на народа и цървката, той е собственик на някогашната порнографска чалготека БИАД в София и ренегат в няколко политически формации (предал принципите на приемниците).
Ако въпросната ламарина S-klasse е негова, да му е честита. Ако не - вече знае каква кола да си купи.
Нека си кара човека. Кво сте се захванали. Боли го за фиша дет ще получи щом има пари за тази прекрасна кола надали ще му мисли за фиша. Кефи ме съвпадението на скоростта и модела на колата :D
кой пък ти каза такова нещо за Швеция,аз живея в тази страна повече от 6год.и таквоа нещо за парви пат чувам,защо пишете глупости като не знаете.има глоба и отнемане на правата за шофиране-демек книжката.Ако не си платиш глобата влизаш в една ДЪТЖАВНА институция която се казва"Kronofongen"Тази институция,може да ти вземе,имот.кола и т.н.,Но пак казвам Дърважна,не часни съдий изпалнители , разни легални мутри които изнуджат хората за сметки....няма какво да кажа пожече.жалко за хората които избраха трудниа път да останат и продължат да живеят в тази безумна България
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Георги Бимера
10:53 10.09.2015
2 Златин Славчев
11:03 10.09.2015
3 Гост
11:10 10.09.2015
4 Володя Путин
Коментиран от #73
11:13 10.09.2015
5 Какво очаквате
Трябва да се помисли, кой ли е виновен за това? Инженерите на Мерцедес, които както винаги са си свършили работата безупречно или може би водачът, който с 222 км/ч, в чисто новата S - classe ги усеща като "позволените" 70 км/ч или може би законодателя, който въобще не е съобразил ограниченията на скоростта с техническите възможности на някои автомобили!
Знам че сега ще ми нацъкате много "минуси" и ще има доста негативни коментари по мен, но все пак се замислете!
Коментиран от #9, #10, #14, #19, #56, #59
11:13 10.09.2015
6 Dimitar Nikolov
11:16 10.09.2015
7 Маурчи IV
Ей туй веки е безодговорност. Шъ съ тресне нейде и само ще отвори работа на тез дето шъ му събират мръвките а полза никаква. Поне се прибивайте с по разумни скорости та да остава нещо и за чакащите трансплантация все пак.
11:17 10.09.2015
8 батко тарикатко
11:19 10.09.2015
9 Гост
До коментар #5 от "Какво очаквате":
Правилата за движение не се определят според това каква кола караш.Правилата са за всички и спазването им намалява риска от ПТП.Осъзнаваш ли,че с такава висока скорост нямаш никакво време за реакция ако някой ти излезе пред колата?Който иска да си кара скъпата кола като състезателна,да си плати и да отиде на писта.11:23 10.09.2015
10 любител
До коментар #5 от "Какво очаквате":
Такива като теб няма нужда да бъдат коментирани :)11:28 10.09.2015
11 Златин Славчев
11:31 10.09.2015
12 мерцедес морга
11:32 10.09.2015
13 Златин Славчев
Коментиран от #28, #30
11:35 10.09.2015
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Златин Славчев
11:37 10.09.2015
16 гост
Коментиран от #26
11:38 10.09.2015
17 Гост
11:39 10.09.2015
18 Кампфваген
Известен период поканите пристигат, но ти не им обръщаш внимание. Минава година-две. Изведнъж пред вратата ти пристига патрулка, която ти съобщава, че заради обезмисляне действията на Транспортната полиция по снемане на обяснения и налагане на глоби, ще трябва срещу теб да се заведе дело в съда. Твърде е възможно и в затвора да полежиш, нали си хитрец!
А глобите са разнообразни и доста високи!
11:43 10.09.2015
19 Илиян
До коментар #5 от "Какво очаквате":
ПОЧТИ съм съгласен с тебе.Нереално е ограничението на скороста по магистралата да е 120/130км/ч.Специално за тази отсечка където е снимката също тези 70км. ограничение са малко "тъпи" при положение,че пътя е с две ленти и мантинели в края и по средата в ИЗВЪНнаселено място.Но и да караш с 200+км/ч по междуселски път.....НЕМОГА да намеря оправдание колкото и да ми се иска.Коментиран от #21
11:45 10.09.2015
20 smolata
11:47 10.09.2015
21 Какво очаквате
До коментар #19 от "Илиян":
Аз не го оправдавам, нито извинявам. По междуселските пътища нямаш място с тези скорости, но все пак ограниченията на скоростта от днешна гледна точка са абсурдни и трябва сериозно да бъдат завишени, за да отговарят на реалността.Коментиран от #24
11:49 10.09.2015
22 Какво очаквате
До коментар #14 от "Борисов":
Не виждам за какво ме обиждаш, това че моето мнение е различно от твоето не е повод за обида.P.S. - Пожелавам ти да притежаваш чисто нова s - classe и тогава ще разбереш какво имам в предвид :)
11:52 10.09.2015
23 Ghost
11:54 10.09.2015
24 Гост 10
До коментар #21 от "Какво очаквате":
Ограниченията са ,за да може да оцелеете при катастрофа с тази скорост ,ако ги направят от 70 на 120 и всички карат с толкова броят на катастрофите ще нарастне и шансът да загине човек в птп ще е много по голям.Ограниченията са за безопасност!Коментиран от #27
11:55 10.09.2015
25 tobradex
11:58 10.09.2015
26 W202
До коментар #16 от "гост":
Е айде сега, и аз ли с моята Ц класичка 98ма година съм престъпник с Мерцедес12:06 10.09.2015
27 Златин Славчев
До коментар #24 от "Гост 10":
na magistralata kato se kara sas 140 i e pozoleno az karam sas sto ko me interesuva kolko e pozvoleno12:11 10.09.2015
28 111
До коментар #13 от "Златин Славчев":
грацко имаш впредвид за Гръцко ли като ходиш?Коментиран от #32
12:20 10.09.2015
29 656
12:35 10.09.2015
30 onq s konq
До коментар #13 от "Златин Славчев":
Болтон е прав-камерите са незаконни,защото като получи човек фиша може да го хване някоя болест на база стрес,а освен това и ни облъчват,което пък води до рак.Интересно колко е разр скорост за грацко в гръцко?!12:36 10.09.2015
31 гост
12:44 10.09.2015
32 Златин Славчев
До коментар #28 от "111":
Gracko e - Град , а не ФръцкоКоментиран от #34
12:50 10.09.2015
33 скорост
Коментиран от #40
13:02 10.09.2015
34 Абв
До коментар #32 от "Златин Славчев":
Не се пише грацко ,градско.Коментиран от #37
13:06 10.09.2015
35 кроко
13:10 10.09.2015
36 W222
13:17 10.09.2015
37 Златин Славчев
До коментар #34 от "Абв":
dobre gospidine po balgarki13:18 10.09.2015
38 ввв
Първо на снимката се вижда табелата на населеното място !
Това ме води на мисълта че, мерцедеса не е карал с ограничението от 50 км
Или е космически кораб и за има няма 50 м е вдигнал 172 км.
Второ в белите страни с ограничения от по 30 км. съм виждал не само S - класи и и много по спортни коли , и като се качат на аутобана карат с по 300 а извън него с каквото е ограничението и това го правят всички .
Не само бабата и дядото дето купуваме от тях " новите коли" а и кат теб
13:23 10.09.2015
39 xaxa
13:48 10.09.2015
40 Илиян
До коментар #33 от "скорост":
За едно си абсолютно прав.И въпрос към всички тука.Кой е по-опасен на пътя- подобна кола движеща се с 200км с хиляди системи за сигурност,гуми на не повече от 2 години и тн. и тн. или "чичо Митко" с 20+ годишна талига каращ с 60км с гуми за "мъгла" едно или две спиращи колела,капеща масло и антифриз (ако е имал пари за такъв,щото както казахте по долу с 300лв. заплата и да искаш,неможеш) и тн.13:52 10.09.2015
41 Хевиметъл
Аз лично често имам път през Германия, където на някои участъци от магистралите ограниченията отпадат и там с 230 е нормално да шофирам. Не са чак толкова много състезателите с тази и по-висока скорост дори в Германия. В съседните страни ми се струва даже досадно бавно да се шофира, защото не можеш да се движиш с повече от 130/час.
Обаче високите скорости са нож с две остриета - бързаш и миг невнимание, а после цял живот мъртъв. А останалите участници в движението? Достатъчно е да се разконцентрираш за секунда и някъде си се забил - например магистралата от Мюнхен към Нюрнберг, видели ли сте колко завои са и как се овладяват с над 200?
А най-лоши са героите с високи скорости в населеното място - вярно, Мерцедес, хубави системи, добри спирачки, ама ако изсвяткаш някого със 150 км/час, никакъв шанс няма да оцелее. При тази табела отзад, с колко трябва да е карал според вас? Едно е нарушение с 20 км/час над нормалното, друго е със 170 над позволеното, редно е да остане без книжка!
13:53 10.09.2015
42 Ооооо
14:03 10.09.2015
43 КyРа
Коментиран от #44
14:31 10.09.2015
44 PlimP
До коментар #43 от "КyРа":
43, успокой се пич, д ане ти търся снимки с с-класичка превърнала се в шиш кебап, с тая скорост нищо безопасно няма14:39 10.09.2015
45 КАТ
друг начин за превъзпитание НЯМА !
КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то
КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то
КОНФИСКАЦИЯ на мпс-то
Коментиран от #68
14:49 10.09.2015
46 Миро
14:58 10.09.2015
47 purko
лева за такъв мерцедес, дали е случаен човек , или е някой големец - апашин дето ако го закачат ще ги изрови и КАТ и всичките там.За справка виж цените на мерцедесите s класа за 2015 година започват от 150 000 лева и достигат 400 000 евро.Ако е в бяла държава може да го изкъртят, но тука са недосегаеми.
15:25 10.09.2015
48 Чичо ти Гошо
15:55 10.09.2015
49 123
В повечето случаи в които заради агресивно или бързо каране около мен има опасност от удар, предпочитам да пропусна "бързащия", да си "дам" предимството и т.н., тъй като разправиите после ми костват много повече от това да се забавя с няколко секунди. По-ценно е да стигнеш жив и здрав, отколкото да се разправяш на някое кръстовище.
16:02 10.09.2015
50 грешка
16:08 10.09.2015
51 Рено Сценик
На този нарко-келеш е най-добре да му се конфискува возилото. Ако може и няколко кирики да се забият в него пред районното, ще е най-добре за останалите. Тъп в лъскава кола за глупаци!
Коментиран от #61
16:11 10.09.2015
52 audi sport
16:12 10.09.2015
53 гост
Това трябва да е водещата мисъл на всеки законодател. Не е допустимо да има глоби и актове и в същото време те да имат давност или избор коя от тях да се плати най-напред.
Трябва така да се направи, че щом лицето има задължения, то нищо да не може да прави, купува, регистрира, та дори и запор на заплатата. Нека има 2 месеца гратисен период, за да може човека да се организира, да вземе на заем или др, но докато цари безхаберие по отношение на събираемостта е абсолютно все тая на подобни шофьори дали ще имат 1000 или 100х, лв глоба. Тази С-класа може и да е на някой циганин с 2,3 милиона дължимо ДДС, затова трябва да си пращат чиновниците от МВР да дирят и събират. Няма друг начин.
16:12 10.09.2015
54 КАТ
като им конфискуват колите ще се научат - нищо друго няма да ги вразуми и войната ще продължава !
16:13 10.09.2015
55 Фитипалди
16:23 10.09.2015
56 глупости
До коментар #5 от "Какво очаквате":
нама нищо за замисляне. като иска да кара като идиот има Божурище. плаща и кара като идиот и се трпе сам себе си. Защо на запад никой не си позволява такива волности освен на разрешените за целта места. Защотот пътищата са им по лоши може би или защото колите им са по скапани от втория внос в БГ. Едно нещо трабва да се проумеме. Има правила и закон там е записано че ограничението е 70км и толкова. спазването му е признак на отношение към държавата,законноста и е пример за ДОБРО шофиране. да натискаш педала до ламарината не те прави добър шофиор а нарушител създаващ опасна за здравето и живота на други хора ситуация16:28 10.09.2015
57 глупости
16:33 10.09.2015
58 таня
Коментиран от #63
16:50 10.09.2015
59 Истината
До коментар #5 от "Какво очаквате":
Замислете се защо се повтарят нарушенията ,няма събираемост на глоби ,повечето глоби падат в съда защото някой необразован връзкар не си е свършил работата ,някой глоби на определени синчета изобщо не стигат където трябва ,подкрепям напълно 5 ти номер не се ли замислим до кога ще е така, ще патим много.16:54 10.09.2015
60 gost
16:56 10.09.2015
61 оня същия
До коментар #51 от "Рено Сценик":
еваларка братле, ако можех щях да ти нацъкам 100 плюса :)17:19 10.09.2015
62 Кондьо
17:46 10.09.2015
63 Стърчащ Байконур
До коментар #58 от "таня":
Не е вярно, че няма ограничение. Има, затова са и редица знаци, указващи, че скоростта в участъка не може да е над допустимата, да кажем 120. Или дори 80, а се вижда и 60 км/час, особено там, където магистралата се ремонтира. Има и радари, които всеки може да види, когато е светло, но са почти невидими в тъмното и отдалеч.Въпросът е, къде може да се кара с такива скорости и отговорът е - никъде в България! Може, но на полигон! Тук въпросът не е, дали мерцедесът е способен да развие повече от 250 км/час и дали водачът ще е опасен за околните, а че разрешената скорост е 70 км/час - т.е. някой нарушава правилата. Други, по-умни глави ще решат какво е ограничението на този участък, защо, с каква цел и причина - те знаят и настилката каква е, и завоят тук, и натовареността на движението, ще се съобразят и с максимално разрешената скорост по междуградски пътища в България... Няма как една глава да прецени за секунди удачно ли е поставен знака или не, при положение, че той никога не е бил запознаван със съображенията за поставяне на ограничение на скоростта!
Освен това, често се надценяваме, както с алкохола - всеки си мисли, че 5-те бири именно на него няма да му подействат, а според научните изследвания втората бира довежда лекото опиянение и ще окаже негативно влияние върху реакциите. Достатъчно е да се забавиш секунда и катастрофата е налице!
18:14 10.09.2015
64 Киро
18:48 10.09.2015
65 Българин
18:52 10.09.2015
66 Българин
19:02 10.09.2015
67 сандокана
19:28 10.09.2015
68 Златин Славчев
До коментар #45 от "КАТ":
i kato im ia vzemat boli gi ga.a shte si kupiat novaКоментиран от #69
20:03 10.09.2015
69 Златин Славчев
До коментар #68 от "Златин Славчев":
a i drgoto koeto e chasnata sobstvenost e ne prekosnovenna ako si go chuval tova20:03 10.09.2015
70 тинки уинки
Коментиран от #71
20:34 10.09.2015
71 Златин Славчев
До коментар #70 от "тинки уинки":
Има дедектива на евопеиския съюз която гласи закони коѝто не отговарят на тяхните се считат за неправилни или не писани плашат мухите защото трябва да имаш пари да съдиш държавата и много години ...20:46 10.09.2015
72 Jапонезе
20:51 10.09.2015
73 кмета
До коментар #4 от "Володя Путин":
4 седмици след като не ми връчат фиша а те не могат да ме намерят ще си мина и с 250км мисли ако си ми насреща.21:20 10.09.2015
74 сдс
21:37 10.09.2015
75 сдс
21:51 10.09.2015
76 Георги
22:13 10.09.2015
77 BMW
в крайна лява лента и изнервя останалите участници в движението или мерцедеса които кара с 200 и не пречи на никои.Не като този дето го застигат с по голяма скорост от неговата и той решава да си барка в носа.
00:28 11.09.2015
78 Рено Сценик
03:41 11.09.2015
79 Стефанов
Коментиран от #81, #88, #90
09:25 11.09.2015
80 Хехеее
Аз мисля че тоя ако е на толкова години здраво мислещ човек който има семейство,престижнакола,работа не би га направил тая глупост защо ли ? защото за него няма време за времето работи за него щом може да си позволи С класа.
Според мен това е някво студентче което тепърва е излезнало от село и мама и тати веднага са теглили кредит защото той синчето ще ходи да учи в София и му трябва престижна кола и затова дай веднага кредита скапата кола и чатлаци.
Чшш Алоо мчи това дете незнае как се сади пиперо бе те мерцедес му купили...
Ама ние гледаме да сме европейци гледаме че и на другите дечица купуват и ние да купим,да ама другите са показали на децата си голямата истина с колко труд се изкарват тея 5 евро за да си прави сметка детето каква кола кара,и с колко труд е изкара от мама и тати.
09:54 11.09.2015
81 Златин Славчев
До коментар #79 от "Стефанов":
И знаеш ли на коѝ ще му конфискуват не на него а на тебе и мен а на тях нищо няма да им направят,не го ли разбрахте вие сте в БГ - законите се правят за бедни !!!10:07 11.09.2015
82 бай Стоян
11:54 11.09.2015
83 скорост
12:40 11.09.2015
84 Гост
15:04 11.09.2015
85 ГОСТ
15:51 11.09.2015
86 ДИПСИ
15:55 11.09.2015
87 Ренде Сц
Първо, построил си е пагода в нео-цигански тежък барок, на входа на Костинброд, досами шумния главен път за Петрохан. Местоположението предполага денонощен шум коли, а оградата струва няколко ЗИЛа с пачки.
Второ, архитектурата е гротеска между бай Мангал и Харе кришна.
Трето, колата и начинът на поведение с нея, отговаря на профила дотук. Ако Славчо Пенчев Бинев е "архонт", то той има особени заслуги с имота и мерджанчето си към Църквата и човечеството. Получил я е наследствено, тя се предава от баща на син, и е израз на доброволен акт на обричане към светско служение в църквата.
Е, като обречен да служи на народа и цървката, той е собственик на някогашната порнографска чалготека БИАД в София и ренегат в няколко политически формации (предал принципите на приемниците).
Ако въпросната ламарина S-klasse е негова, да му е честита. Ако не - вече знае каква кола да си купи.
16:19 11.09.2015
88 Бинев
До коментар #79 от "Стефанов":
А всичко друго по нашенски-пътища,заплати,полицаи....но законите като в Швеция?"Стефанов"!16:20 11.09.2015
89 Kirqki
11:35 12.09.2015
90 емигрант
До коментар #79 от "Стефанов":
кой пък ти каза такова нещо за Швеция,аз живея в тази страна повече от 6год.и таквоа нещо за парви пат чувам,защо пишете глупости като не знаете.има глоба и отнемане на правата за шофиране-демек книжката.Ако не си платиш глобата влизаш в една ДЪТЖАВНА институция която се казва"Kronofongen"Тази институция,може да ти вземе,имот.кола и т.н.,Но пак казвам Дърважна,не часни съдий изпалнители , разни легални мутри които изнуджат хората за сметки....няма какво да кажа пожече.жалко за хората които избраха трудниа път да останат и продължат да живеят в тази безумна България13:56 12.09.2015
91 комшията
13:57 12.09.2015
92 W202
15:11 12.09.2015