ТЕМА: Автосалон
ФАКТИ.БГ

Новото комби на Opel Astra

Публикувана: 13 Септември, 2015 09:52
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10469
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.
Opel ще продължи своята успешна история в компактния клас с представянето на два нови модела на Международното автомобилно изложение във Франкфурт (15 до 27 септември). Хечбек версията на новото поколение Astra ще направи своята голяма премиера пред международната публика, но за нея вече ви разказахме. Хечбекът обаче ще бъде придружен от Astra Sports Tourer. 
 
Sports Tourer развива динамичните линии на модела с 5 врати. Леко дъговидната линия на покрива осигурява на комбито повече издълженост – ефект, който е допълнително подчертан от разделената трета колонка. Задната част комбинира високото ниво на функционалност със спортен, елегантен дизайн.
 
Последното поколение Sports Tourer има същите размери като досегашния модел с дължина 4,702 милиметра, широчина 1,871 милиметра (със сгънати външни огледала) и височина 1,499 милиметра и въпреки това тя предлага значително повече вътрешно пространство за пътниците и багажа.
 
Водачът разполага с 26 мм повече пространство в областта на главата, пътниците в задната част пък с 28 милиметра повече за краката – два на практика доста убедителни факта свързани с възприятието за пространство и комфорт на пътуването. Освен това новата Astra Sports Tourer предлага до 1 630 литра багажен обем благодарение на ефективната си компоновка.
за първи път задният капак може да бъде отварян без докосване или с дистанционно управление. Безключовото отваряне и стартиране на двигателя “Keyless Open” позволява отваряне с движение на крака под задната броня. Още едно подобно движение под бронята затваря задния капак. Интелигентната система може да установи наличието на различни препятствия и да спре механизма в случай на опасност. Освен това задният капак все още може да бъде отворен с помощта на бутон от страната на водача или с помощта на дистанционно управление.
 
Всеки компонент на Sports Tourer е анализиран от гледна точка на практичността и ефективността. Това не само е видимо, когато става дума за ефективно използване на пространството, но и специално, когато става дума за теглото. Компактната конструкция и леката каросерия спомагат за намаляване на теглото с до 200 килограма.
 
Високоякостните и свръхвисокоякостните стомани, модификациите по окачването, както и новите производствени процеси – всички играят роля за постигане на този впечатляващ резултат. Базовата версия на Astra Sports Tourer тежи 1,263 килограма (включително водача) и по този начин е със 130 килограма по-лека от досегашния модел. Това определено има положителен ефект върху динамиката, пътния комфорт, разхода на гориво и експлоатационните разходи.
 
Гамата от двигатели с мощност в диапазона от 70 кВт/95 к.с. до 147 кВт/200 к.с. също допринасят за постигането на тези резултати. Sports Tourer ще се задвижва само от двигатели от последно поколение. От компанията заявяват, че бензиновите и дизеловите агрегати с работен обем от 1.0 до 1.6 литра комбинират висока ефективност с отлична гъвкавост и балансирана и тиха работа.

Подробни технически характеристики за всички генерации на Опел Астра -  ВИЖ

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
афдаа
1 Отговор
Предницата прилича на голф 7

Оценка:
-2 +0

Цветомир Попов
2 Отговор
Последните десетина години Опел върви в правилната посока.

Оценка:
-0 +1

krasio
3 Отговор
Напротив последните години Опел отстъпва яко позиции и затварят и заводи. Давам пример закупихме нова служебна Опел Антара 2010г. най високо ниво "Cosmo" еми продадохме е на няма и 20 000 км отвратителна кола. Нито системи като системи нито компютрите показват верни показания. За сравнение Фолксваген Груп мачкат все повече и повече ... ся взехме Шкода Октавия 2015г. 1.6tdi еми страхотно изпълнение на чехите и сглобка и материали.

Оценка:
-0 +0

Цветомир Попов
4 Отговор
Ок аз визирам цялата гама и производство от 1992г до 2002г бяха тотално изгубени. Не казвам , че са върха на сладоледа но в сравнение от гамата през 90-те моделите след 2005-06г са в пъти по добри и се подобряват.

Оценка:
-0 +0

Волен Сидеров
5 Отговор
ммм това бива,макар че не съм фен на зачеркнатотот О ,и на двойният кенеф оооо ,тези марки правят най красивите комбита

Оценка:
-1 +0

ххм
6 Отговор
До krasio
Колега запознай се с малко повече подробности относно качеството на ОПЕЛ в последните години. Виж в кутията за оплаквания на АУТО БИЛД за ASTRA J и GOLF VII и тогава коментирай "доброто" качество на VAG.

Оценка:
-0 +1

ох ох ох
7 Отговор
що за автомобил е комби с 95 к.с. ?
да не сме в 90-те години?

Оценка:
-2 +0

Doni
8 Отговор
Не Опел върви в правилната посока, а Форд. Опел си остава Опел, но за Форд отдавна не важат вицове като 'създали Опел, за да не е Форд най-лошата марка' и 'циганин и Форд не работят зимата' и 'запалил Форд и го кръстили Фокус. После решили да го отпразнуват и направили Фиеста. Прекалили и ги извели с Ескорт. Ескортa се рaзвaлил и минaл Транзита'

Оценка:
-1 +1

Monkata
9 Отговор
Форд преди 10-ина години не вървяха в правилната посока, откакто направиха EcoBoost, ЕCOnetic и TDCI моторите избиха рибата, здрави, надеждни, икономични, а цените са им доста добри, прекият им конкурент за мен е Рено, но дизайна на Форд е по-добър, поне според мен, най-хубавите нови коли за нормални пари в момента са Рено и Форд според мен, Пежо нямат много хубави мотори, VAG са скъпи, а не са по-здрави, опел и хюндай няма да ги споменавам, не ги броя за коли, а за компромисно

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-0 +0

Цветомир Попов
10 Отговор

До коментар #9 от "Monkata":


Интересно защо мислиш ,че Пежо нямат хубави мотор като TDCI е мотор на Пежо.

Ти какъв автомобил притежаваш и караш ? Ако шофираш разбира се!

Оценка:
-0 +0

PlimP
11 Отговор

До коментар #9 от "Monkata":


9, екобууст :D:D, карай си го тоя изнемощял кенеф

Оценка:
-0 +0

Doni
12 Отговор
EcoBoost са най- добрите двигатели на годината(печелят 3 години подред,а тази година са на второ място). Това става благодарение на малкият работен обем и малкият брой цилиндри. Форд мустанг е по принцип една ламя. Тази година му сложиxa 2.3 литров 4ц. двигател и разходът спадна драстично. Както казах - форд не е за подценяване. Доста марки трябва да спрат да пренебрегват форд.

Оценка:
-0 +0

ХХМ
13 Отговор
До Doni
Относно последните модели на Форд до известна степен си прав, но това че EcoBoost са най- добрите двигатели не съм съгласен. Смея да твърдя че съм технически грамотен и имам база за сравнение. Опел определено бележи голям напредък АСТРАТА е супер и е по-добра от ФОКУС

Коментиран от #14


Оценка:
-0 +0

Doni
14 Отговор

До коментар #13 от "ХХМ":


До XXM
Ами не знам пък на астрата кое й е по добро. Аз търсих сравнения между двата модела, но не намерих за съжаление.

Оценка:
-0 +0

ХХМ
15 Отговор
Дизайна, интериора и комфорта според мен са в полза на ОПЕЛ. Форд е с по-директно управление, което положително. Впечатленията са лични.

Оценка:
-0 +0

Георги
16 Отговор
Опел THE BEST!!!!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Радан Кънев
Радан Кънев с коментар за изказване на ляв депутат
БСП да изхвърли Иво Христов"

Още бисери
ТОП 5