28 Октомври, 2015 11:33 7 428 16

ТТ данни за новата Acura NSX от Honda

  • honda-
  • acura-
  • nsx-
  • тт данни
Японците от Honda най-сетне разпространиха официални данни, касаещи техническите характеристики на второто поколение на суперкара Acura NSX. Автомобилът дебютира пред публика още в началото на годината в Детройт, а продажбите му ще стартират от пролетта на 2016-а.
Двувратото купе е снабдено с хибриден силов тракт, включващ 3.5-литров битурбо шестцилиндров двигател. Мощността на бензиновия мотор, който е средноразположен, е 500 конски сили. Агрегатът работи съвместно с деветстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Освен това допълнителна мощ идва от още три електромотора, захранващи се от комплект йон-литиеви батерии.
Единият от електрическите двигатели е разположен между мотора с вътрешно горене и скоростната кутия, като дава мощност от допълнителни 47 коня. Той асистира на бензиновия мотор при задвижването на задните колела в моменти на рязко ускорение и при превключване на предавките.
Другите два електромотора, с мощност от по 36 конски сили всеки, отговарят за предните колела. Така системната мощност на хибридния суперкар е 573 конски сили, а максималният въртящ момент - 644 Нм. Автомобилът ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за под 3 секунди, но точната цифра все още не е оповестена.
Знае се обаче максималната скорост, която ще е 307 км/ч. Acura NSX е построена на пространствена рама от алуминий, високоякостна стомана и карбон. Каросерийните панели пък са изработени от алуминий и пресован полиестер, подсилен със стъклопласти. Така масата на автомобила е максимално снижена.
Теглото на Acura NSX е 1 725 килограма, а разпределението на теглото между осите е в съотношение 42:58 в полза на задната ос. NSX получава и адаптивно окачване, шест- и четирибутални спирачни механизми Brembo, съответно отпред и отзад, а така също и 19- и 20-цолови лети джанти. Основната неизвестна, която остана е цената. По непотвърдени данни тя ще е от порядъка на $170 000.

Научете повече за актуалните модели на Acura  , от  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    1 0 Отговор
    Страхотен автомобил, но явно GT-R още дълго време ще е първенец откъм цена/мощност.

    Коментиран от #10

  • 2 Стоян

    0 1 Отговор
    Тия японци така и не се научиха да правят автомобили с малка маса... Поне е малко по-мощна от първоначалните слухове : )

    Коментиран от #4, #8

  • 3 диан

    1 0 Отговор
    европеиските производители само ги рисуват
    я какво рено нарисуваха:)
    а тия ги правят
    браво
  • 4 гостенина

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян":

    леле леле изцепки пак....В сравнение с кого да питам? Да видим сега - колко серийни хибрида или електрически автомобили имат разни други марки? 0 май?
  • 5 bob

    1 0 Отговор
    Аз ли не мога да смятам?
    500+47+2х36=619 коня
  • 6 dhcp

    0 0 Отговор
    Абе зачетох се ... 3.5 битурбо 500 коня... пишката чак взе да ми става, но като прочетох за електромоторите ми се отщя. За жалост много малко производители вече правят истинските коли от едно време, другите се водят от еко норми...

    Коментиран от #7, #9

  • 7 некойси

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "dhcp ":

    Не става въпрос за екология тук, а по-скоро за динамика и поглед в бъдещето.
    След 50 г. автомобилите с ДВГ ще са екзотика.
  • 8 стеф

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян":

    Японските автомобили винаги са били мноооого леки - нищо общо с немските тюфлеци. Нещо си в грешка.

    Освен това тази кола няма как да е лека след като има три електромотора и батерия, ама кой да се сети...
  • 9 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "dhcp ":

    Спокойно, тук там се чува, че ще има и версия без ел.двигатели само на задно.
  • 10 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    ГТ-Р не е хибрид.Като излезе и той хибриден ще видиш и неговата цена каква ще е.Ако е истина, че ще има NSX само на задно без ел.двигатели и батерия хем ще е много по-лек, хем много по-евтин.
  • 11 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор
    Е този път Хонда постигнаха това,което никой друг японски производител не е постигнал.Направиха супер-кар,който изглежда като супер-кар,бъкан е с технологии като супер-кар и има данни като супер-кар.
    И ако успеят да го продават като супер-кар ще е голямо постижение.Въпреки цената.

    Коментиран от #12, #15

  • 12 stenly

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ярослав Станчев":

    Позволи ми да не съм много съгласен с теб. Какво според теб се води Lexus LF-A? Аз лично си мисля че спокойно можем да го причислим към Суперкарите...пък и не само аз де.

    Коментиран от #16

  • 13 Обективен

    0 0 Отговор
    Кола бижу,дано в последствие изкарат и Type R версия.
  • 14 бързака

    0 0 Отговор
    Перфектна машина! Ако ги нямаше тия електромотори щеше да е супер изтребител! Задницата е копие на Aston Martin, особено стоповете!
  • 15 New Sportcar Xperimental

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ярослав Станчев":

    Добра кола крайно време беше Хонда да направи нещо в този клас.Тук по скоро е важен престижа отколкото печалбата.
  • 16 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "stenly":

    Не оспорвам способностите и технологиите на ЛФА.Обаче външния вид е като на Тойота ГТ86 на анаболи.Ако го наредиш до Ферари,Ламбо и Астон Мартин ще е като бедния роднина.А НСХ ще се слее с тях.
    Това ми беше мисълта,не че ЛФА е лоша кола,просто цялостното излъчване на Хонда НСХ е на супер кола.