Last news in Fakti

19 Ноември, 2015 11:58 35 168 74

Изповедта на един собственик на GT-R

  • nissan-
  • gt-r-
  • годзила

Макар далеч да не е по джоба на всеки, Nissan GT-R смело може да се нарече едно от най-големите изкушения на автомобилната сцена. Мисълта да притежаваш този шедьовър на японската инженерна мисъл на цената на четвърт Ferrari при напълно съпоставими, а в много отношения дори превъзхождащи динамични показатели, наистина е неустоима. Един руски собственик на Годзила обаче обръща другата страна на монетата и, не, откровенията му нямат нищо общо с надеждността или техническите качества на култовия модел.

"Изобщо не карам моя Гришо (от GT-R). Такова нещо не ми се беше случвало. Това е първата ми кола, която само събира прах. Допреди половин година го лъсках, налях една шапка пари в него, а сега стои паркиран. 20 километра пробег за месец.

Днес за първи път се замислих защо се прецаках така. И разбрах, че проблемът се корени в няколко причини, за които интуицията ми ме подведе при покупката (която се оказа голяма грешка).

Като начало, вози адски твърдо (особено със заводските гуми) на обикновените пътища. Свикнал съм да карам бързо без да усещам дефектите на настилката, а с Гришо този номер не минава. Много ме нервира, че заради това трябва да карам по-бавно, отколкото съм свикнал.

На първо място е прекалено широк за шофиране в Москва, както съм свикнал от 30 години. Не, че не става, разбира се, но ако по обяд с BMW 118 тръгвам от къщи да взема човек от гарата и се прибирам за 25 минути, с "нисана" ми отнема 40.

На второ място харчи прекалено много и това също ме забавя при дългите пътувания по магистрала.
На трето - направо ме е СРАМ да го карам в Москва и още повече из Европа... Хората ме мислят за богата отрепка (въпреки че не съм нито първото, нито второто).

На четвърто място ако го разбия или се повреди сериозно, ударът по портфейла и психиката би бил непропорционален спрямо удоволствието от карането му.

На пето - не изпитвам НИКАКВО удоволствие да се дърпам с други мощни коли или мотоциклети с Гришо. Всеки GT-R мачка и собственикът няма за какво да се гордее с това.

Изобщо не разбирам за какво в такъв случай трябва да плащам по 72 000 рубли (около 1 040 евро) годишен данък. Ще го спра от движение (процедурата е обратима).

Най-тъжното е, че Гришо е непродаваем. Който има пари, ще си купи нов. В момента няма средно положение. На човек или му стигат парите за нов, или не му стигат за моя. Няма мърдане, а занапред нещата ще се влошават.

Та такъв подарък си направих за рождения ден. По-добре да си бях купил сламена колиба в Тайланд за същите пари."


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пламен

    5 0 Отговор
    Е той какво казва всъщност ?
    Че не е преценил,какво всъщност иска от колата !
    Да ми го подари да му бера грижата!
  • 2 LPG

    3 0 Отговор
    Аз му предлагамм на момчето два варианта. Или да ми го подари или да му сложи ГАЗ, нови по меки гуми и да не му пука кой какво мисли за него.
  • 3 Electric

    6 0 Отговор
    На тоя, ако парите му бяха крадени като на нашите управници нямаше да му дреме толкова.
  • 4 Dejavu

    3 2 Отговор
    Разбира се, че няма да му хареса. Тази кола е за ценители..

    Коментиран от #8

  • 5 Румен Янев

    3 0 Отговор
    По кози пътеки расов кон не върви...ако разбирате какво искам да кажа
  • 6 mediator37

    4 0 Отговор
    Просто човекът си пази колата, не иска да я разбива. Явно и там няма пътища за подобни коли с нископрофилни гуми и престилка на 4 пръста от асфалта. При което положение, като няма къде да я юрка на воля на дълъг, гладък път- магистрала, облизана, за какво му е, да събира прах.
    Остават само негативите- висок данък, остаряване и обезценка без амортизация.
  • 7 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Горкият човечец .... дайте да му съберем пари да му направим един фонд та ако си счупи Гришо да не изпитва толкова силни духовни терзания относно разходите по ремонта. Също така да вземем да му платим и данъка. Остава само проблема че супер спортният автомобил не става особено много за ежедневна употреба ... ми да вземем и една подходяща кола да му купим. Улав руснак с пари.
  • 8 неамада

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Dejavu":

    Какви ценители бре....ако за ценители смяташ такива дето само си ги лъскат в гаража, по-добре я гледай на картинка. Колата си е супер, но човека изброява факти, които са много важни.За един средно богат човек това си е инвестиция, ако беше някой супер милионер не му дреме дали ще я изкара на пътя и един път на 5 години.

    Коментиран от #11

  • 9 диан

    3 1 Отговор
    не му била удобна
    то се купува за да късаш и мотоциклети даже
    това и прави
    не да товариш отзад баби
    джибри кошници кокошки
    ако ти е за това
    вземаш европейско комби дизел
    пускаш чалгата и си ти
  • 10 onq

    3 0 Отговор
    Тоя ГТР е 2011 година максимум.И ко има я 4 години и чак сега зел да се пита защо не я кара тази кола.Тва са пълни глупости или е стара информация или са пълни съчинения разсъждения....Да не говорим че това не е евридейка...Защо не я сравни с някои ферари или ламбо по-доволен ли ще остане....
  • 11 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "неамада":

    И кои важни факти е изброил? Че всички спортни автомобили са ниски и не стават за пътища с дупки, че спортните автомобили са с твърдо окачване, че са бързи, че са скъпи за поддръжка, че предизвикват завистливи погледи? Извинявай, но този е ........... - много му харчел Гришо и не му било кеф да надбягва всички, защото това било нормално. Само, че този собственик не е нормален щом си купува такава кола и очаква да е нещо средно между комби и 1-ца на БМВ!
    не видях нищо конкретно да пише по адрес на Гришо, а това от което се оплаква са черти на всички спортни автомобили!!!

    Коментиран от #14

  • 12 Кобрата

    2 2 Отговор
    Човекът има право, но късно се е усетил. Препоръчвам му да си купи една нова Lada Vesta и да и лепне едно газово инжекционче и ще е доволен, пък и ще подкрепи родното производство на АвтоВаз
  • 13 некойси

    1 4 Отговор
    Като се замисли човек има много истина в думите на собственика.
  • 14 Ваньо

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Не са черти на всички спортни автомобили. Мазерати например поставят на едно от първите места комфорт, някои модели на Астин Мартин също, повечето модели на Бентли и двувратия Ролс Ройс.

    Коментиран от #19

  • 15 АСтаменов

    4 1 Отговор
    Почти всяка друга кола с подобни динамични показатели ще вози още по-твърдо, ще има още по-висок данък, ще има още по-скъп ремонт, ще гори още повече, хората най-вероятно ще те мислят за още по-богата и по-голяма отрепка, пак ще е известно на всички че е серийно много бърза, и вериятно ще струва мноого повече от нисана. Освен това ще е с по-малък клиренс, по-малък багажник и вероятно без задни седалки. Моля редакторите да се замислят над статиите преди да ги пуснат, защото точно GT-Ra вероятно е най-практичната и възможна за ежедневно използване супер кола.
  • 16 Капитана

    1 0 Отговор
    Не слушайте пълните глупости на "Рашъна" това е кола която е взета да се кара за удоволствие да изпиташ тръпката от адреналина на високата скорост,вероятно "Рашъна" е скъсал ластика откъм пари и сега съжалява,че е направил вложение във скъпо возило което няма лесно да продаде тъй като и потенциалната клиентела на този тип спортни автомобили не толкова голяма.Но да не го мислим него щом е могъл да извади кеш за нов Нисан не е за жалене и оплакване.В България също има доста такива хора които по знайни и незнайни причини моментно са стъпили на голям "Лев",после късат фатално ластика и започват да се вайкат,познавам лично такива хора,така че нещата са ми ясни.
  • 17 гост

    2 0 Отговор
    Не му е единствена кола, купил я е нова, а тя струва към 100х. евро. Не е като да няма пари, щом я е купил е бил наясно, че ще го гледат завистливо. Щом дава толкова пари накуп да е направил дълъг и обстоен тест-драйв на колата, като му е твърда да не я купува.
    Това е много добра кола, способна да надбяга суперспортни коли, а самата тя е ГТ. Със сигурност няма по-добра от нея като цена/качество/характеристики.
    А в Москва ако иска и с Карпати да пътува, негова си работа, не се купуват такива коли ако ще ходиш на село с тях.
  • 18 w222

    2 0 Отговор
    който иска хем спортна кола хем да вози меко и хем да става за всеки ден трябва да си купи Бентли Континентал ГТ или Мерцедес S-класа купе.Говоря за коли които струват до 200 000 евро Защото има също и други коли които обаче струват над 300 000 евро които също са спортни но стават за всеки ден и возят меко
  • 19 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Ваньо":

    Когато Мазерати и Астън се доближат до скоростните характеристики на Гришо, тогава им сравнявай окачването. Пък да кажеш, че Ролса е спортна кола, показва че изобщо не познаваш класовете автомобили - все едно да кажеш, че Скания е спортен автомобил, защото е с 600 к.с.!
  • 20 ppp

    2 0 Отговор
    И като ти го подари освен да го спреш от движение друго няма да направиш. Или да го шитнеш за 50к и да мяташ салфетки 1 месец в плаза. Това и той го може. Данъка ли ще му платиш каското ли бензина ли? Че и да го паркираш нямаш къде сигурно.
  • 21 гост

    1 1 Отговор
    Един типец си кара всеки ден детето на училище с такъв Гришо, всеки ден го виждам и му се чудя как я кара тая кола по Балша...
  • 22 Име (като гост)

    3 0 Отговор
    Колкото и да не Ви се иска това е истината....гори много, друса , широка за града и непродаваема..... Затова и Панамери под път и над път а Гтр рядко се вижда.
  • 23 Кикимора

    2 0 Отговор
    Който иска сравнително бърза, но сравнително комфортна и използваема кола във всякакви метеорологични условия и ситуации, за ежедневна употреба, да ходиш и на село ако ще........ си взема WRX/STI/EVO. Спрямо цената си нямат аналог.
    По-скъпи и луксозни статус символи винаги ще има.
  • 24 Vasik Atanasova

    0 4 Отговор
    МИ ПРАВ СИ Е ЧОВЕКА
  • 25 CT5555

    2 0 Отговор
    Аз не видях една съществена причина, която да обяснява защо покупката е набутвация, освен, че е трудно продаваем можеби, но ако можеш да си позволиш такава кола, това наистина л ие такъв съществен проблем ?
    Отделно човек рябва да е наясно, че като взимаш спортна кола - направена за скорост и стабилност в завои при високи скорости - не можеш да очакваш комфорт като при лимузина. Това е компромис, който няма как да не направиш, ако търсиш супер-спортна кола. Също така този тип коли е нормалн ода са "нервни" при бавно ( градско ) каране.Относнот ширината- винаги можеш да свикнеш с габаритите на всяка кола.
  • 26 гост

    1 1 Отговор
    Това е кола за хора от 36 до 50 години с умения в шофирането и спортен дух! Господина очевидно е над 50 години,търси комфорт и практичност в града..... Сори,но тази кола не е за него и никога няма да бъде! Може да направи бартер в някоя от скъпите Московски автокъщи за Бентли или Порше,което има по-висок комфорт! Всичко останало е компромис.... Няма БМВ,Мрцедес или Ауди,които да могат да се доближат до класата на това нещо! Просто са масовки.... На 20 мерцедеса се пада едно такова! Тук ще се изсипят цяла дузина негативни коментари и оценки,но това е лично мнение!
  • 27 гост

    2 0 Отговор
    GT означава спорт! R идва от RAW,което означава суров! Суров Спорт! Това е тази кола,който не харесва това,значи не е за нея!Поредният мухльо.....
  • 28 Тит

    2 0 Отговор
    Тоя се бъзика само!!
  • 29 гост

    2 0 Отговор
    Това е най-тъпата статия която съм чел. 98% от оплакванията му са насочени по скоро към него отколкото към колата.
  • 30 Красо Зелето

    2 1 Отговор
    Този човек, не знае какво притежава. След 20 години, тази кола ще струва тройно повече от колкото нова. Ако е в това състояние, в което е сега. Но няма как да му се обясни, поне на пиян руснак не можеш да обясниш нещо, което той не може да асимилира.
    Не мога да повярвам, каква пинтия трябва да си, да дадеш 100к и отгоре лева, и да се стискаш да даваш пари за гориво!? Та тия 500 коня с какво иска да ги храни? Със сено ли? А като се има на предвид, в Русия горивото е по-евтино от нашето, и взимат доста по-големи заплати от нашите. Но всичко е до човек. Както се казва, не всичко е пари! Трябва да имаш и вкус!
  • 31 Mercedes-Benz

    0 3 Отговор
    Да си купи германски автомобил по-точно Порше, и няма да съжалява повече, един 991 Turbo S ще го очарова и няма да иска да чуе за Datsun повече!
  • 32 Кольо Камиона

    2 0 Отговор
    Колата е трепач, просто не е подходяща за собственика. Слушайки какво не харесва, по добре да замени Гришо за култовата Буханка (УАЗ 452)
  • 33 Не си богата отрепка

    2 0 Отговор
    , а си богат неблагодарен глупак!
  • 34 туту

    2 0 Отговор
    Много прост.На гол тумбак чифте пощови.
  • 35

    3 1 Отговор
    Нямаше как да каже нещо по-тъпо тоя, да си кара Ладата и повече да не се занимава със спортни коли.
  • 36 Володя Путин

    0 3 Отговор
    Прав си е човека
    "На четвърто място ако го разбия или се повреди сериозно, ударът по портфейла и психиката би бил непропорционален спрямо удоволствието от карането му." При ферари и порше това изобщо не е така - части БОЛ във всяка морга.
    "На второ място харчи прекалено много и това също ме забавя при дългите пътувания по магистрала."
    Колко да харчат 500 коня? Може би 12 газ. От къде да дойде тази тяга? Привърженик съм на немското автомобилостроене, но японските двигатели са си по-икономични спор няма, макар и не толкова коркото се говори за тях.
    "На пето - не изпитвам НИКАКВО удоволствие да се дърпам с други мощни коли или мотоциклети с Гришо." А кой те кара да правиш това?

    Съвет: Направи и каско и я подпали да изгори. Или дай 2000лв. и да те оттървя от нея да я мисля аз. Това със загубата в цената важи с пълна сила за всички скъпи автомобили - спортни, луксозни, за яхти, самолети, вили и т.н. Огромна загуба на стойност. А който има пари за такова няма да купи старо, а ще си вземе/построи ново по собствен вкус.
    Добре, че не я дава на някой пъпчив български тийн, който е "взел" книжка преди два месеца и тате му е купил и книжката и колата. Понеже тази група стават безсмъртни и пълнят километража до края. Те са основният пълнеж в черната статистика на КАТ.

    А и като чета повечето коментари тук си личи, че поне 30% от вас са притежавали такъв автомобил или още притежават, че и дават експертни мнения
  • 37 Daniel Kazakov

    0 2 Отговор
    Да беше написал ,, ми не ме кефи , бе ,, да го разбереме а той... тоя израз обаче няма да го каже някой с Ламбо или Феррари :)
  • 38 Ярослав Станчев

    2 3 Отговор
    Както се казва в оня виц- евтиното си е евтино.
    Ако беше Ламбо,Ферари,Астън,Порше или Вейрон нямаше изобщо да има такава статия.Каквато и бегачка да е,колкото и да е технологичен,ми Нисан бе,Нисан.Разбрал е човека,че кара "бедния роднина".Ама го е осъзнал късно.
  • 39 Пламен

    2 1 Отговор
    Всеки дрънка глупости!
    Датсун бил, просто нисан бил,евтин бил,боклук бил ...итн итн....
    Така де ,но ФАКТ е ,че тази кола постави летвата мнооого високо за доста "суперкари" , и най-важното !
    Накара всички да се съобразят с нея !(поршенца.....итн...
    Преди да започне храната да не забравяме,че тази кола струва колкото комплект джанти с гуми на вейрон и 1/3 та от почти всички порешенца!
  • 40 G T R

    2 0 Отговор
    Ей тук има писачи които от всичко разбират.....сигурен съм че никой от вас дори не се е качвал в такава кола...
  • 41 12345698

    3 0 Отговор
    Тази бегачка мачка всякакви европейци но си трябват подходящи пътища а както знаем в Русия са си рядкост.
  • 42 хичо

    4 0 Отговор
    Купи си сламена колиба, като от коли не отбираш...
  • 43 Пенкилер

    1 3 Отговор
    Естествено, че е пластмасова щайга, в която се чува всичко навън. Първото нещо, което прави някой, като си е купи е да промени грозния салон. Другите автомобилни производители не са идиоти та колите им да са по-скъпи просто така. Тук е заложено само на времена на писта и драг и визия и дотам. Това, че двигателя е мощен не го прави икономчичен има много по-еволюирали от него.
  • 44 хичо

    3 0 Отговор
    Колко трее си проз да плюеш по тая кола.......
  • 45 опсмопсус

    0 5 Отговор
    Идиоти бол, некадърници още повече!
    На вкус и на цвет товарищи нет!

    И аз не съм доволен от S-класата на шефа ми, която карам!
    Люлее като камила, харчи 25/100 като я юркам без него!
    Неудобна за паркиране!
    Наистина ме гледат лошо като слизаме от нея!
    500лв. струваха четките на алтернатора!
    Сдуха двигателя на 20 000км, добре че беше в гаранция!
    Запуши катализаторите на 50 000км, за малко да изгорим!
    Сменихме неква хидравлика, гаранционно!
    Данъци сервиз и бензина се равняват на годишната ми заплата!

    Айде бе коментатори, кога сте карали спортни коли бие?

    Коментиран от #49

  • 46 onq s konq

    2 1 Отговор
    И друг път като ви се каже че руснаците са некачествени хора с мужишка психика на светлинни години от "белия човек"-"вервайте ми" :)
  • 47 Imperatora

    2 0 Отговор
    Колата има плюсове и минуси ( като почти всичко) да вози твърдо, шумно е в салона, гори доста ( което е досадно ако патуваш на голчмо разтояние) трябва да спирашна всеки час да зареждаш, и още дребни детаили. Но кефа е голям като му смачкаш газта.Всеки знае за себе си какво му харесва и какво не,Определено колата си заслужава парите
  • 48 Комуняга

    3 0 Отговор
    Напълно нормално...
    Все пак пътищата в Русия са дори в по-окаяно състояние от нашите.
    Но от друга страна, никак не е лесно да се поддържа пътната мрежа на най-голямата държава в света :D
  • 49 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "опсмопсус":

    Като се събуди кво стана? Имаше ли лиги по възглавницата?

    Коментиран от #50

  • 50 опсмопсус

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Mercedes-Benz":

    Още не съм си легнал, вземи си звездата от обратния край на устата.
    Карам мерцедес от 1999г. шофер съм, не собственик.Само Sкласа.
    И си пипат масълцето като Порше и Бмв.
    Първите Sкласи и скоростни кутии чупиха.
    Ако караш по 3000км на година щото немаш пари, тогава Мерцедеса е най-здравата кола.Но караш ли 50 000 годишно като мен ще си видиш ушите без огледало.
  • 51 МоТо

    3 0 Отговор
    Не е виновна колата , а шофьора не е за нея.Приискало се на жабата да я подковат!
    Лично със се возил в ГТ-Р в Сингапур - друса му мозъка-твърдо си е окачването ,но поносимо ,не е подходящата за хора с очила - ще им се вдигне диоптъра!На всеки сфетофар се размазваш от кеф при старта,има много приличен багажник,чувства се солидна като танк,направо се чувстващ "недосегаем'.Разхода му бил голям- е.аси цинцъра- кефа цена няма!
  • 52 ХХХ

    2 1 Отговор
    Да бе и понеже люлее като камила, и се чупи нон стоп, шефа ти си купува s класи вече 16 години? Уау, не те слуша главата. Ако беше казал, че е купил за първи път s класа и не е доволен, и ще я сменя с друга марка повече щях да ти повярвам.

    Коментиран от #66

  • 53 Пенчо

    2 0 Отговор
    Да го съжали човек направо... да ми го подари на мен и аз така да се мъча 40 минути от гарата до нас.
  • 54 дра

    1 0 Отговор
    Тоя не е карал алуди , та се оплаква ...
  • 55 Веско

    1 0 Отговор
    Какъв е тоя охлюв?! :)
    40 мин ... до БурГАЗ ;)
  • 56 yanko

    2 0 Отговор
    Струва ми се че е бил оставен за почистване и някое от общачетата го е наснимало, а после си е съчинило тази нелепа историйка.
  • 57 Гост

    2 0 Отговор
    Направо не е за вярване колко разбирачи и експерти имало тук! Хейтърите които плюят този инженерен шедьовър, знаят ли изобщо колко е разхода на Гришо? По каталог е 17 литра градско, а ако го настъпваш, никой не може да каже точно колко гори, защото зависи от шофьора. Но за кола струваща 100 000$, да са ти проблем 200-300 лева за бензин, си е направо адски тъпо!!!
  • 58 Емо

    0 1 Отговор
    Карал съм GT-R. Потвърждавам за возенето, макар да го тествах от стандартните павета в София на които живея през чисто новата магистрала до Благоевград - прекалено твърдо вози колата. Има що-годе приемлив не-спортен режим ама тогава автомобила звучи все едно се дави и решението да го караш бавно за да ти е комфортно някак разваля идеята на всичките коне и динамика. Да не говорим че разходите по него са нещо ужасно. Не е кола за нашия начин на живот и пътища, макар да е ултимативния автомобил...
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Боби

    1 0 Отговор
    Емо, явно беше много важно да уточниш точно къде живееш. Комплекар ....
  • 61 144 комбинатор

    0 1 Отговор
    http://fakti.bg/avto/153557-edna-naistina-unikalna-kolekcia-ferrari-ta Когато излезе тази статия в коментар № 1 нписах " .Да притежаваш един СК е симптом за неадекватност да притежаваш толкова много е сигурен показател за умопомрачение. " Тогава ме нападнаха като ми обясняваха как видите ли в монако всеки втори карал супер кар и как аз наивника живея в дълбока заблуда.Тоя поне се е прецакал с по евтин СК а тия с кончетчта и бикчетата.Помните ли навремето Слави Т. даде своето ферари като награда в некво шоу,слави го направи за да се отърве от машината после момчето дето го спечели го пусна за продан,дано се е отървал от него.
  • 62 гост

    1 0 Отговор
    Бензина в Русия е около 1.1 лв - колко и да харчи..
  • 63 sososo

    0 2 Отговор
    "... други мощни коли или мотоциклети с Гришо. Всеки GT-R мачка..."

    Е, някои мотоциклети му се опъват :-) Да не бъдем толкоз крайни :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=KJ6CxA3R5u0
  • 64 samityyy

    0 1 Отговор
    absolytno vseki 4ovek s 3 ,4 godini staj na edna i su6ta negova kola moje da ti kaji, 4e zora ne da se kupi kolata a da se podurja sled tova , kolkoto e po skupa tolkos i podrujkata e po skupa , kat nq6 pari nq si zima6 takava kola
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 друг ХХ

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "ХХХ ":

    Да, купуват, за да се показват в обществото, не можеш да идеш с друга кола!Поршето също е за показване!

    Или не ти е ясно, че всичко е имидж и престиж!
    Колкото е по скъпа колата, толкова е по-скъпа и подръжката!
    А тука големите разбирачи на Мерцедес изобщо карали ли сте такива коли?Или като всички БГ комплексари само мерцедес и бмв са ви в главите?

    Коментиран от #69

  • 67 Панайот

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Авторчето":

    Това е пластмасов кош бе майна, за кво ти е целия перформанс, като ти падне таблото щот се държи на две болтчета и гледаш по цял ден червеночерния Илиянски волан в брезентовите седалки и няма парктроник коша му с кош. По магистралата брои камъчетата и като стигнеш Бургас викаш квоооо квооо не те чувам... Кара се на пистата и до там
  • 68 Вуйчо Ваньо

    0 1 Отговор
    Колата е чудесна, но не е да се кара всеки ден до работа.
    Това е спортна кола, да я заведеш на хубав път, на пистичка, като расов жребец и да я пояздиш.
    И да имаш финанси да я храниш и поддържаш.
    За средностатистическяи българин и бг път на тая кола просто гумите са й спукани. Такива нископрофилни гуми просто не са за нашите пътища.
    Но така е - от виртуалната пишка по-голяма няма!
  • 69 ХХХ

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "друг ХХ":

    Аз имам Мерцедес и то четвърти поред за 11 години. Ако люшкаха и се разваляха толкова щях отдавна да съм сменил марката с Порше или БМВ.
  • 70 Посерко

    1 0 Отговор
    Не знам кой го гледа като богата утрепка. Аз всеки път я гледам тази кола с възхищение. 2 стоят паркирани всеки ден на Г.М.Димитров.
  • 71 Маурчи IV

    0 3 Отговор
    Ся!
    Дъртия да ви обясни!
    Туй чудо, мое да е мноу красиво, мноу добре изпипано и напраяно, но ич не става за каране. Дори и по убави пътища. Човека си е прав изотсякъде в оценката си. Огромна кола, тясна изотвътре, скъпа, златни ремонти, вози кат каруца. И кат за капак бучи повеч от излитащ ТУ-154.

    Е кво да е доволен?
    За тез пари щеше да си купи луксозна кола дето не мое да я разбереш га върви га е спряла толкова тихо и уютно е вътри.

    Зяпнете в мобилето и ще видите таквиз коли на по 20 000 - 30 000 километря, пък напраени 2008 - 2009 година. То от голяма убост и удобство не ги карат сигурно.

    Абе момци пали ви на вършина кат дъртия докат сте млади и се подлъгвате по таквиз глупости.
  • 72 БАТ мишо

    0 0 Отговор
    и да ти го подари ще го караш само докато свърши резервоара или се счупи нещо--- щото там с частите нещата са следните- звъниш в фабриката- ало аз съм бат иван от българия счупих тва и тва и ти го пращат за едни НИКВИ ПАРИ с 3-4 нули
  • 73 БАТ мишо

    0 0 Отговор
    ей тъй за експеримента кат ходите за авточасти питайте за оригинални накладки за тоя нисан и ще се светнете закво говоря
  • 74

    0 2 Отговор
    Страхотна машина, изправи на нокти много по- скъпи суперкари и стана сериозен фактор в този сегмент.