В интернет пространството се завъртяха първите снимки на новото комби на Volvo, което ще поучи индекс V90. Фотографиите, публикувани от шведското издание Teknikens Varld, показват иновацията без какъвто и да било камуфлаж. Очакваната премиера на V90 е насрочена за месец март тази година в Женева, като новото комби ще замени досегашното V70. Според информацията съпътстваща снимките, новото V90 ще е с 15 сантиметра по-дълго в сравнение с дължината на V70, а разликата в междуосието ще е цели 13 сантиметра в полза на V90. От Teknikens Varld заявяват, че първоначално новото най-голямо комби на Volvo ще разполага с два дизелови двигателя с мощност 190 и 235 конски сили, както и с бензинов мотор, мощността на който ще е 320 коня. Ще има и хибридна версия, която ще е най-мощната в първоначалната двигателна линия на модела. Системната мощност на хибридния тракт на V90 ще е 407 конски сили. Впоследствие гамата ще се допълни и с трицилиндров агрегат, както и нови дизелови двигатели. Очаква се и появата на наточен Polestar вариант, както и на модификация Cross Country, която ще е с повишена проходимост. Ще припомним, че през октомври миналата година в интернет попаднаха фотографии, на които беше разкрит дизайна на Volvo V90. Тогава обаче фотосите бяха на количка в мащаб 1:43, която е направена в Китай по поръчка на френската компания Norev. Последният нов модел на шведската марка - седанът S90 е построен на модулната платформа SPA и заменя флагмана S80. Интересното за него е, че ще се оборудва и с миниатюрен по стандартите на сегмента трицилиндров мотор с работен обем 1.5 литра. Бензиновото турбодвигателче ще бъде част от силовата установка, която шведите планират за хибридната модификация на S90 и V90. Базата SPA беше използвана за първи път при създаването на новото XC90.
5 Януари, 2016 09:41 21 253 36
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 чичо
Коментиран от #2, #8
09:56 05.01.2016
2 Фичо
До коментар #1 от "чичо":
А, бе хубаво е, наистина, но просто няма нищо общо с Волвата от преди 20 години. Най-малкото, че вече компанията е китайска, а сдуханите БМВ-та си остават немски, нали чичо?10:04 05.01.2016
3 тхдфб
10:17 05.01.2016
4 бмрс
10:50 05.01.2016
5 чичо
11:47 05.01.2016
6 Ентусиазиран
12:06 05.01.2016
7 bibbo
Коментиран от #15
12:17 05.01.2016
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 admin
12:44 05.01.2016
10 3 машини Волво в автопарка ми
Коментиран от #12
12:56 05.01.2016
11 3 машини Волво в автопарка ми
12:57 05.01.2016
12 iloi
До коментар #10 от "3 машини Волво в автопарка ми":
Не съм бмв фен, нито одобрявам аудиторията, която предимно го кара в България (20 годишни сополанковци), но да ти кажа БМВ е много по-напред във всяко едно отношение от волво, приеми го и си живей с тази мисъл, това е!Коментиран от #14
13:07 05.01.2016
13 gost
13:11 05.01.2016
14 3 машини Волво в автопарка ми
До коментар #12 от "iloi":
Объркал си рейса пич, като ме блъсне кола се надявам да е БМВ, за да се размажат, като л*йно в гранит. Всички известни системи за сигурност са дело на Волво, а триточковият колан е подарен от Волво на останалите производители, без да искат пари за патента. Няма нищо по напред от това да останеш жив.13:16 05.01.2016
15 Ghost
До коментар #7 от "bibbo":
Хахахахахааа това беше мн леко влизане и елегантно към един сериозен хеит към волво.Незнам кои лъжеш себе си или другите,но волво е доказана марка в цял свят с качество си.
Виждал съм много "баварци" кои с проблемен дифренциял кои мотор за основен ремонт.Но волво не...волво бие в всяко едно отношение бмв и всеки щом 1 път е имал волво тои остава волвар ти изглежда не си(имал вобще) имащите/ималите ще разберът за какво иде реч.
Подобни изказвания моля въздържаи се..скоро се возих в 5-цата на началството на 5 години вътре скърца тропа всичко...човека си каза продавам го не го искам вече това е прехвалена марка само...
13:18 05.01.2016
16 bibbo
13:37 05.01.2016
17 индиец
Коментиран от #19, #21
15:26 05.01.2016
18 Щърбоъбец
Я да видим виждал ли си XC60 поне на картинка. Щото колкото Волво е собственост на Тата толкоз и ти си виждал XC60 от близо.
Муахахахахаха!
Кат немате пари за убава кола и карате 40 годишен голф що лаете по неща дето не сте ги пипали и нема и да ги пипнете нивга?
15:38 05.01.2016
19 Едикой си
До коментар #17 от "индиец":
Верно си индиец!!!Изписал си 100 реда простотии!!
Да си чувал случайно за пунктуация? Главни букви? Точка, запетая къде се слагат?
16:05 05.01.2016
20 аяоэ
От 10 г. тези модели не са актуални.
Поредния гвоздей в ковчега на тези фирма.
Още 2-3 такива модела и вече ще й палят свещи !
16:46 05.01.2016
21 3 машини Волво в автопарка ми
До коментар #17 от "индиец":
Кво поддържаш, като хал-хабер си нямаш бре "индиец" Кутита която споменаваш се ремонтира, ама чутурата ти не подлежи на ремонт. То и овцете ходят на стада и са много, дай всички да се качим на Тойота и да станем, част от стадото, какво ще кажеш?17:32 05.01.2016
22 Совите не са това което са
Плащаш и поддържаш Volvo.....караш FORD!!!
Коментиран от #23
17:52 05.01.2016
23 3 машини Волво в автопарка ми
До коментар #22 от "Совите не са това което са":
и ти си се качил на грешен автобус, в момента Волво е собственост на китайци, не на Форд, разработката е правена от шведски инжинери.18:28 05.01.2016
24 гусь
P.S да добавя едно наблюдение , докато търсех глава ( отночало мислих за втора употреба ) , само почнеш да говориш за Д 5 двигател ( абсолютно във всички морги ) главите са продадени - оказало се болест :) .,
Успешна Нова Година на всички !!!
19:29 05.01.2016
25 Бат Саше
Коментиран от #26, #27, #30
20:20 05.01.2016
26 Българин
До коментар #25 от "Бат Саше":
Щом рониш сълзи по голф 2 ,си ми ясен като бял ден. И защо мислиш ,че дизелите на Рено са зле? И я кажи малко повече за голфа,че ми стана интересно- как успя да навъртиш 800 000 -всяка седмица си ходил до Германия сигурно? Бензин ли е ,дизел ли е ? Разкажи.Коментиран от #28
21:14 05.01.2016
27 Българин
До коментар #25 от "Бат Саше":
Автомобилните маниаци не са сектанти.Те уважават всички производители.Коментиран от #29
21:17 05.01.2016
28 dhcp
До коментар #26 от "Българин":
Пък от такива като теб се развалиха и форуми и всичко. Не може ли да се навъртят 800 000км за 15г примерно? Има хора които карат, има и такива които бършат прахва на колата в гаража. Аз се определям като човек, който не кара много, а навъртам по 45 50000 на година, представям си някой бакшиш или дистрибутор... Та ти ако си от тия които вадят колата от гаража за да я измият и да я приберат...21:33 05.01.2016
29 Бат Саше
До коментар #27 от "Българин":
Е как да не се намери някой български "мъдрец", който да не се заяде с някой, който просто е изказал мнение, без да засегне никого. Ясен няма как да ти бъда, приятелю, даже и за 1000 бели дни. Но ще ти отговоря, за да ти задоволя любопитството. Автомобилен сектант не съм, напротив. Харесвам различни марки коли и обичам всички коли като цяло. А тогава когато придобих въпросния голф, дори не съм харесвал Фолксваген особено много. Харесвах Алфа Ромео и със свито сърце гледах как марката се обезличава под шапката на Фиат. А голфът буквално ми го подариха, съвсем случайно. Трябваше само да си платя митото и да го регистрирам. Докара ми го и ми го подари един германец, който го е купувал нов и тъй като е женен за българка, дойде с него до България и ми го хариза. Беше на 600 000 км. и аз му направих още 200 000. 1.6 бензин карбуратор. Сега си го кара един пич в гората и си е здрав и търпи издевателства. А това, което казах за Голфа важи за повечето автомобили от 80 години- немски и японски. Не съм седнал да обяснявам на никой колко велика гола е двойката, та веднага да се превръща разговора в пернишки селски спор. Хубава вечер ти желая, Българино! Хубаво е да има по приятелско настроение в подобни коментари....От моя страна е така.21:49 05.01.2016
30 TODOR STOYANOV
До коментар #25 от "Бат Саше":
САШЕ, НЕ СИ ПРАВ САШЕ АЗ КАРАМ VOLVO S60 CROSS COUNTRY OT 2015г. ИЗКАРВАМ СИ ХЛЯБА С РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ, ТОКУ ЩО ПИСАХ В ЕДИН 'МАТРИЯЛ" ЗА "МУРЦЕДЕС" АЗ СЪЩО ИМАМ ГОЛФ 2, ЗА ЛОВ И РИБОЛОВ ГО ПОЛЗВАМ ЗДРАВ, ТАКА Е!АМА АКО ТИ ВЯРВАШ НА ВСИЧКО, КОЕТО ПИШЕ...ЛОШО, МНОГО ЛОШО!АЗ ТАКА НА ГАРАТА ВИДЯХ ЕДНА ТАБЕЛА "ЖЕНИ", НАХЪЛТАХ...АМА ТО...КЕНЕФ БИЛО ВОЛВО Е ДОБЪР АВТОМОБИЛ И НЕ Е УМРЯЛА МАРКАТА!УМРЯ "СКИТНИКЪТ" , ЗА СЪЖАЛЕНИЕ!А ПОЗНАЙ ЗА КВО ТИ ГОВОРЯ!!!???ОТГОВОРИ МИ ПРАВИЛНО И ПИЕНЕТО И "ЕДИНИТО" СА ОТ МЕН22:32 05.01.2016
31 Бат Саше
Коментиран от #33
23:01 05.01.2016
32 бачо киро
01:33 06.01.2016
33 TODOR STOYANOV
До коментар #31 от "Бат Саше":
ROVER-Е СКИТНИКЪТ=ПИРАТСКИ КОРАБ ИМАШЕ МНОГО ТАМ, НО ЗЛИ "МЕРИНДЖЕИ" ГО ЗАКЛАХА АЗ ПАК МОГА ДА ПОЧЕРПЯ ЖИВ И ЗДРАВ БЪДИ!07:18 06.01.2016
34 Фен
Само главните акционери/собственици са китайци.
Които наляха около 10 млрд. долара в разработка на новите модели - платформи и двигатели - тук вече няма Рено, Форд, Пежо или Митсубиши (макар някои от тях да са безупречни като двигатели) - всичко е шведско!
Разбира се скорости (Айсин и ZF - повечето производители ги ползват), модули, ел. компоненти (Бош, Феродо, Валео - пак се ползват от много марки) са вече глобални - няма как да пише Made in Sweden...
За марката работят предимно европейци - бивши инженери и дизайнери от АУДИ, БМВ и подобни.
ХС90-ката се сглобява в Стокхолм, Швеция - от първото поколение, та и до днес... само там!
Имат заводи в Холандия и Белгия. Кой работи там - ясно е!
Според мен предстои ренесанс на Волво - една от най-уникалните марки, с редица патенти в автомобилостроенето - справка в Уикипедия.
Поздрави на феновете на всички марки!
17:18 06.01.2016
35 Volvo for life
20:34 06.01.2016
36 VOLVO ФЕН gavra74
Първата ми кола беше Форд. Надали някой е разглобявал по-бързо от мен капак на главата на двигателя на пътя. И на практика се убедих в правотата на изразите от сорта "Циганин и Форд зимно време не работят" и "Форд умира от раз". Имах и Опел... Още настръхвам като се сетя... За 3 месеца ми нарина 600лв за ремонти, а на всичкото и отгоре и на пътя ме остави.
От както си взех Волво се родих. Дадох го на баща ми да го кара за един месец и после си закара Опела на сервиз. Спирачките не държели както трябва, двигателя имал ли компресия... За 19 години съм имал 7 коли, като за последните 17 години - 4 волва. В един период от време пътя Враца-Търговище го имах за втори дом. И е имало ситуации, от които съм сигурен, че нямаше да излезем с жената живи и здрави, ако не бяхме с Волво. И осмата кола живот и здраве пак ще е Волво. И няма немски автомобил който да не съм теглил. А, само Мерцедес не съм, ама още не е късно - баща ми от половин година има таквоз нящо.
20:40 28.01.2016