По-грижлив за природата SUV от Mercedes се очаква да стъпи на пътя през 2017 година, това е обявил Томас Уебър - директор проучвания и разработки в компанията. Най-важното за подобен автомобил - обсегът, ще достига около 500 километра. Той ще бъде разработен с презумпция
повечето детайли да могат да бъдат използвани и за направата на електрически автомобили.
Името на модела ще бъде GLC F-Cell, като водородната му система няма да засяга вътрешното и багажното пространство поради факта, че ще бъдат използвани двигателният отсек и мястото на резервоара. Тези решения ще позволят сравнително ниски разходи по производство, като това ще се
отрази на крайния продукт и ще превърне в по-достъпни еко автомобилите на компанията за в бъдеще.
Уебър е сподели още, че моделът е в средата от цикъла на разработването му, като успоредно се работи и по изцяло електрическият модел. Ясен е пътят, по който върви автомобилостроенето, но ще мине време докато еко автомобилите завземат дяла тези с бензинови и дизелови двигатели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тъй
10:54 18.01.2016
2 Този
Никой няма да се занимава с тях, защото зарядни станции струват по 2-4 милиона $.
Как се изгражда мрежа със зарядни станции?
Технологията е сложна и обемиста.
Задвижваща система свързана със съхранението на голямо количество водород няма потенциал!!!
12:55 18.01.2016
3 Този
Водорода в Тойота мирай е под налягане около 690 бара.
Скоро тойота пуснаха мобилна водородстанция, за да си пласират произведените бройки. Тази станция обаче зарежда само до 350 бара с което максималния пробег на Мирай пада до 240км.
1кг водород при 690 бара се събира в 25,8 литра при 16 град С.
За да има 5кг водород за 480км Тойота мирай разполага с 2 бутилки по 60 и 62 литра натъпкани до 690 бара.
На Мирай и дават разход 67 mpge, но по информация от Тойота зная, че използва 1кг водород(33kWh) за 95км.
Тесла Модел S 60 е по-тежка с 100кг от Тойотата, но изминава 95 мили с енергийния еквивалент на 1 галон бензин.
Това предимство от 40% по-добра икономичност на Модел С идва предимно от ниската ефективност на водородната горивна клетка в Мирая.
Бъдещето не е в автомобилите с ниска ефективност.
13:42 18.01.2016
4 MBU
Колко ли зареждания издържа системата?
Много ми е интерсно какво ще стане, ако такъв автомобил пълен с водород се запали.
14:41 18.01.2016
5 Бат Саше
19:49 21.01.2016