2 7615

Mercedes-Benz GLC на водород до 2017

  • mercedes-
  • glc-
  • f-cell-
  • водород-
  • водороден

По-грижлив за природата SUV от Mercedes се очаква да стъпи на пътя през 2017 година, това е обявил Томас Уебър - директор проучвания и разработки в компанията. Най-важното за подобен автомобил - обсегът, ще достига около 500 километра. Той ще бъде разработен с презумпция
повечето детайли да могат да бъдат използвани и за направата на електрически автомобили.

Името на модела ще бъде GLC F-Cell, като водородната му система няма да засяга вътрешното и багажното пространство поради факта, че ще бъдат използвани двигателният отсек и мястото на резервоара. Тези решения ще позволят сравнително ниски разходи по производство, като това ще се
отрази на крайния продукт и ще превърне в по-достъпни еко автомобилите на компанията за в бъдеще.

Уебър е сподели още, че моделът е в средата от цикъла на разработването му, като успоредно се работи и по изцяло електрическият модел. Ясен е пътят, по който върви автомобилостроенето, но ще мине време докато еко автомобилите завземат дяла тези с бензинови и дизелови двигатели.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тъй

    0 0 Отговор
    Тоя боклук на нафта и бензин не ще да върви, па камо ли на водород!
  • 2 Този

    0 0 Отговор
    Тия не се спряха да пишат глупости за тия водородни уж проекти, въпреки да си знаят че няма да ги бъде.
    Никой няма да се занимава с тях, защото зарядни станции струват по 2-4 милиона $.
    Как се изгражда мрежа със зарядни станции?
    Технологията е сложна и обемиста.
    Задвижваща система свързана със съхранението на голямо количество водород няма потенциал!!!
  • 3 Този

    0 0 Отговор
    Honda FCX Clarity е показана 2007 и се продава от 2008г. Хюндай и Тойота също продават коли с водородни горивни клетки, но си стоят пред салоните им, защото няма кой да се излъже.
    Водорода в Тойота мирай е под налягане около 690 бара.
    Скоро тойота пуснаха мобилна водородстанция, за да си пласират произведените бройки. Тази станция обаче зарежда само до 350 бара с което максималния пробег на Мирай пада до 240км.
    1кг водород при 690 бара се събира в 25,8 литра при 16 град С.
    За да има 5кг водород за 480км Тойота мирай разполага с 2 бутилки по 60 и 62 литра натъпкани до 690 бара.
    На Мирай и дават разход 67 mpge, но по информация от Тойота зная, че използва 1кг водород(33kWh) за 95км.
    Тесла Модел S 60 е по-тежка с 100кг от Тойотата, но изминава 95 мили с енергийния еквивалент на 1 галон бензин.
    Това предимство от 40% по-добра икономичност на Модел С идва предимно от ниската ефективност на водородната горивна клетка в Мирая.
    Бъдещето не е в автомобилите с ниска ефективност.
  • 4 MBU

    0 0 Отговор
    Водорода е силно корозионен и съхранението му в метални бутилки не е препоръчително. Бутилките на тези автомобили са изградени от няколко различни слоя.
    Колко ли зареждания издържа системата?
    Много ми е интерсно какво ще стане, ако такъв автомобил пълен с водород се запали.
  • 5 Бат Саше

    0 0 Отговор
    Съвършеното превозно средство отдавна е известно на човечеството и щем не щем някой ден ще трябва да се върнем към него. Това е конят. Сено и вода и тва е...няма спирка.