9 92414

Още по-мощен Golf с предно предаване

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • clubsport lightweight
Още по-мощен Golf с предно предаване - 1

Компанията Volkswagen разработва пистов вариант на наточения си Golf GTI. Иновацията ще получи приставка към моделното си име Clubsport Lightweight и ще се отличава от представения през септември във Франкфурт Clubsport по няколко основни признака. Най-основните от тях ся свързани с намаленото тегло на автомобила. По-ниската маса е за сметка на премахване на задните седалки и част от шумоизолацията на автомобила. Двулитровият четирицилиндров двигател също ще бъде модернизиран.

Увеличената му мощност ще достига 300 конски сили, като това ще става основно за сметка на по-голямото налягане в турбо компресора. Този мотор ще работи, както с шестстепенна механична трансмисия, така и със седемстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя. За разлика от сегашния най-мощен Golf с предно предаване - GTI Clubsport, разполагащ със стандартна мощност от 265 конски сили, които могат чрез рязко натискане на газта и функцията overboost да бъдат увеличени за кратко до 290, новият Clubsport Lightweight ще разполага с постоянна мощ от 300 коня.Още по-мощен Golf с предно предаване

Така комплектован Clubsport Lightweight ще се превърне в най-мощният Golf с предно предаване. Не е ясно обаче дали моделът ще бъде пуснат в серийно производство. Предвижданията са, че той ще бъде представен през май тази година, по време на фестивала на скоростта във Вьортерзее. Ако концерна вземе решения за пускане в серия, то тя ще е малка. От Volkswagen Golf GTI Clubsport Lightweight ще бъдат произведени само 100 броя. Все още не са ясни динамичните характеристики на предстоящия най-мощен Golf с предно предаване.

Сегашният Golf GTI Clubsport, който разполага с мощност 265 коня ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди, а максималната му скорост е 250 км/ч. Ясно е, че новата версия ще разполага с по-добри динамични характеристики. Иначе през март се очаква и появата на най-мощния Golf за всички времена. Той обаче ще е снабден с 4х4 система и ще бъде обозначен с индекса R420. Мощността става ясна от самото име, а R420 ще бъде произведен в ограничен тираж. От Volkswagen все още не са разкрили дали чудовищният хечбек ще запази четирицилиндровия двигател на прототипа R400 от пекинския автосалон преди две години, или ще получи 2.5-литров петак от Audi.Още по-мощен Golf с предно предаване

Технически характеристики и разход на гориво на автомобили  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Миро

    5 0 Отговор
    Няма друга такава кола като Golf, ей!
  • 2 Киро

    1 4 Отговор
    Няма друго по просто същество от бай ганьо с гоуф, ей!

    Коментиран от #7

  • 3 Винкел

    3 0 Отговор
    Перник форевър, ей!
  • 4 MB GL450

    3 0 Отговор
    Аве я да ви го дадат , тогава ща видим кой е Бай Ганьо от Перник. Приказката за лисицата и гроздето хохоххохохохо.
    Иначе голфа е трепач.Пак отнесе конкуренцията на джапанките.

    Коментиран от #5


  • 5 Лисицата

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "MB GL450":

    Виж ся, за лисицата приказката я знаем, но повярвай ми, точно за гоуф едва ли някой, който поне малко разбира от коли, мечтае!
    За някое и друго AMG или M Power, да мечтаем си, за някой и друг BRABUS G Power, да мечтаем си, но точно за ваг гоуф - нНИКОГА!!!!!!
  • 6 Кобрата

    2 0 Отговор
    GOLF-ът е жесток, направо натика японците в кучи г.з ЕВАЛА!

    Коментиран от #11, #12

  • 7 cigumigufanimigo

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    до 3, и ком. 5; Вие ако карате по-хубава кола от статията ви разбирам, ама сигурно сте пешеходци най завидливи и затова ругаете така. Ако пък имате по-хубава кола, може да постнете снимки да я видим. Ама едва ли ще се стигне до това.
    Колата е трепач, и цената и също няма да е никак евтина за нас. Ще чакаме Германеца да я покара 10 години и да дойде при нас внос в Дупница.
  • 8 ссссс

    0 0 Отговор
    Безмислена мощност за предно предаване! Пиленето на предни гуми изглежда абсурдно смешно.
    Този 4х4 модел R420, който готвят обаче вече звучи наистина сериозно.
  • 9 BМW

    1 0 Отговор
    Изглежда много добре
  • 10 опсмопсус

    0 2 Отговор
    Bravo, истински олекотен кенеф!Кефи ме!
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 до коврата

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    кое е натикал бе смехоран? 15-годишния ми японски седан е по-бърз от това "специално" недоразумение

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "до коврата":

    Абе иди се скрий някъде, тоя Golf е 300 коня, а новият Golf R ще бъде 420 коня с ТУРБО... Със 7-степенния автоматик ще ме хванеш за ....... с твоя 15 годишен японски кенеф