Компанията Volkswagen разработва пистов вариант на наточения си Golf GTI. Иновацията ще получи приставка към моделното си име Clubsport Lightweight и ще се отличава от представения през септември във Франкфурт Clubsport по няколко основни признака. Най-основните от тях ся свързани с намаленото тегло на автомобила. По-ниската маса е за сметка на премахване на задните седалки и част от шумоизолацията на автомобила. Двулитровият четирицилиндров двигател също ще бъде модернизиран.
Увеличената му мощност ще достига 300 конски сили, като това ще става основно за сметка на по-голямото налягане в турбо компресора. Този мотор ще работи, както с шестстепенна механична трансмисия, така и със седемстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя. За разлика от сегашния най-мощен Golf с предно предаване - GTI Clubsport, разполагащ със стандартна мощност от 265 конски сили, които могат чрез рязко натискане на газта и функцията overboost да бъдат увеличени за кратко до 290, новият Clubsport Lightweight ще разполага с постоянна мощ от 300 коня.
Така комплектован Clubsport Lightweight ще се превърне в най-мощният Golf с предно предаване. Не е ясно обаче дали моделът ще бъде пуснат в серийно производство. Предвижданията са, че той ще бъде представен през май тази година, по време на фестивала на скоростта във Вьортерзее. Ако концерна вземе решения за пускане в серия, то тя ще е малка. От Volkswagen Golf GTI Clubsport Lightweight ще бъдат произведени само 100 броя. Все още не са ясни динамичните характеристики на предстоящия най-мощен Golf с предно предаване.
Сегашният Golf GTI Clubsport, който разполага с мощност 265 коня ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди, а максималната му скорост е 250 км/ч. Ясно е, че новата версия ще разполага с по-добри динамични характеристики. Иначе през март се очаква и появата на най-мощния Golf за всички времена. Той обаче ще е снабден с 4х4 система и ще бъде обозначен с индекса R420. Мощността става ясна от самото име, а R420 ще бъде произведен в ограничен тираж. От Volkswagen все още не са разкрили дали чудовищният хечбек ще запази четирицилиндровия двигател на прототипа R400 от пекинския автосалон преди две години, или ще получи 2.5-литров петак от Audi.
Технически характеристики и разход на гориво на автомобили ТУК
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Миро
10:41 01.02.2016
2 Киро
Коментиран от #7
10:45 01.02.2016
3 Винкел
12:51 01.02.2016
4 MB GL450
Иначе голфа е трепач.Пак отнесе конкуренцията на джапанките.
Коментиран от #5
13:12 01.02.2016
5 Лисицата
До коментар #4 от "MB GL450":
Виж ся, за лисицата приказката я знаем, но повярвай ми, точно за гоуф едва ли някой, който поне малко разбира от коли, мечтае!За някое и друго AMG или M Power, да мечтаем си, за някой и друг BRABUS G Power, да мечтаем си, но точно за ваг гоуф - нНИКОГА!!!!!!
15:06 01.02.2016
6 Кобрата
Коментиран от #11, #12
16:59 01.02.2016
7 cigumigufanimigo
До коментар #2 от "Киро":
до 3, и ком. 5; Вие ако карате по-хубава кола от статията ви разбирам, ама сигурно сте пешеходци най завидливи и затова ругаете така. Ако пък имате по-хубава кола, може да постнете снимки да я видим. Ама едва ли ще се стигне до това.Колата е трепач, и цената и също няма да е никак евтина за нас. Ще чакаме Германеца да я покара 10 години и да дойде при нас внос в Дупница.
17:06 01.02.2016
8 ссссс
Този 4х4 модел R420, който готвят обаче вече звучи наистина сериозно.
18:40 01.02.2016
9 BМW
19:49 01.02.2016
10 опсмопсус
22:13 01.02.2016
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 до коврата
До коментар #6 от "Кобрата":
кое е натикал бе смехоран? 15-годишния ми японски седан е по-бърз от това "специално" недоразумениеКоментиран от #14
10:52 03.02.2016
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Кобрата
До коментар #12 от "до коврата":
Абе иди се скрий някъде, тоя Golf е 300 коня, а новият Golf R ще бъде 420 коня с ТУРБО... Със 7-степенния автоматик ще ме хванеш за ....... с твоя 15 годишен японски кенеф00:37 06.02.2016