6 Август, 2005 16:11 1 294 0

Акселерация

  • suzuki-
  • new b-
  • suzuki new b

Suzuki е една от малкото компании в света, които жънат успехи както в производството на мотоциклети, така и в автомобилостроенето. Докато при първите обаче самураите делят челното място с най-добрите, то при четириколесните са по-скоро известни с това, че предлагат на хората не много скъпи возила, прилични в техническо отношение, но лишени от силна доза темперамент и чар. Най-добре японците се справят при направата на компактните автомобили, но събитията от последните седмици подсказват, че островитяните нямат нищо против да избягат от този си имидж и да докажат, че могат да мерят сили и в далеч по-елитната група - тази на расовите кросоувъри.

Средството

за постигането на това амбициозно начинание носи все още кодовото название New B и представлява сложна симбиоза между семеен ван и комби. Така полученият кросоувър би следвало да заеме моделната ниша в компанията между Ignis и Grand Vitara. Всъщност автомобилът се ражда като съвместна разработка между самураите и италианските специалисти от FIAT. Апенинците ще служат и като донор за агрегатите, с които ще бъдат оборудвани четириколесните. Почитателите на дизеловите двигатели в случая ще могат да разчитат на 1.9-литров такъв, който осигурява мощност от 120 к.с. и максимален въртящ момент от 280 Нм. Бензиновият мотор пък е четирицилиндров с работен обем 1.6-литра. При него винаги можете да разчитате на 107 к.с., като пиковата стойност на въртящия момент е 145 Нм. Дизеловият двигател ще бъде комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия, а бензиновата модификация по желание на клиента би могла да бъде оборудвана с петстепенна такава или четиристепенен автоматик.

Купувачите ще имат право на избор и при задвижването на четириколесното. Серийно Suzuki New B ще се предлага във вариант със задвижващи предни колела, но при желание и минимално доплащане бихте могли да се сдобиете с перманентно задвижване на четирите колела и електронно регулируем многодисков съединител. В

дизайнерско

отношение почти веднага си личи, че италианците са дали и реализирали повечето идеи, тъй като кросоувърът разполага с малко от присъщите на возилата Suzuki белези. При дължина от 4 100 мм, широчина - 1 730 мм и височина от 1 600 мм, Suzuki New B се отличава с подчертано клиновидната си форма, силно скосената задна част и специфичната форма на предните и задните светлини. Апенинците са си свършили добре работата, тъй като в новото японско попълнение комфорт и удобство при пътуване е гарантирано дори за петима пасажери. Багажникът не е от най-големите, но също върши работа. Полезният му обем е около 300 литра. Шестнадесетцоловите джанти, с които е “екипирано” четириколесното, не само гарантират по-сигурната позиция на пътя, но придават и доста уверен и агресивен вид на автомобила.

Премиерата на возилото ще се състои по време на Женевското изложение през следващата година, като запознати с новините от кухнята на Suzuki и FIAT, твърдят, че на Стария континент автомобилът ще се продава като FIAT Sedici, а в останалата част на света с логото на Suzuki.

Станислав Гавазов
[email protected]


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА