1 Март, 2016 14:20, обновена 2 Март, 2016 12:01 12 851 23

Audi показа най-малкия си всъдеход

  • audi-
  • q2-
  • женева 2016
Audi показа най-малкия си всъдеход - 1

След дълго подгряване на публиката Audi представи субкомпактния кросоувър Q2 на салона в Женева. Най-малкото SUV от Инголщад ще заеме нишата под батковците Q3, Q5 и Q7, за да се бори с конкуренти като Nissan Juke и Opel Mokka.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Както и всички останали автомобили на VAG с напречен двигател, Q2 е построен на модулната платформа MQB. Всъдеходчето е дълго 4 190 милиметра - със 195 по-малко от Audi Q3 и тежи 1 205 килограма. Клиренсът е точно 200 мм, а багажникът поема 405 литра (1 050 със сгъната задна седалка).

Audi показа най-малкия си всъдеход

Басовият двигател на новия модел ще бъде трицилиндров 1.0-литров с мощност 116 к.с. Ще се предлага и 1.4-литров четирицилиндров турбомотор, чиято най-напомпана версия ще развива 190 коня.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Дизеловата гама включва 1.6-литров агрегат със 116 к.с. и двулитров двигател с различни мощностни версии от 150 до 190 к.с. Ще се предлагат два типа трансмисии - шестстепенна механика или робот S tronic с два съединителя.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Q2 ще се оборудва с адаптивен круиз контрол, система за следене на слепите зони, асистент за поддържане на движението в една лента и функция за разпознаване на пътни знаци. Дребосъкът ще може също да паркира автоматично и да излиза самостоятелно от гаража.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Базовата модификация на Q2 ще бъде с предно предаване. Версиите с най-големите 2.0-литрови двигатели ще имат система за задвижване на четирите колела с муфа Haldex от пето поколение. Ще се предлага и вариант с пренастроено спортно окачване и намален с 10 мм клиренс.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Срещу допълнително заплащане ще се предлага изцяло дигитален приборен панел, прожекционен дисплей, мултимедия MMI със спътникова навигация и поддръжка на интерфейсите Apple CarPlay и Android Auto. Списъкът с опциите съдържа също аудиосистема Bang & Olufsen с мощност 705 вата и 14 тонколони.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi ще произвежда Q2 и дома в Инголщад. Първите партиди от субкомпактния кросоувър ще се появят при дилърите през август.

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход
Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход

Audi показа най-малкия си всъдеход


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    0 9 Отговор
    КОНФЕКЦИЯ, ОТВРАТ, Q3, Q2, Q5, Q7, ВСИЧКО ЕДНАКВО.

    Коментиран от #8, #12

  • 2 WRX

    0 6 Отговор
    Бая грозен :D :D , не че се очаква друго ...
  • 3 опсмопсус

    0 6 Отговор
    Они са объркали буквете, не Q, a WC, требе да е модело!
  • 4 гост

    0 3 Отговор
    Не знам дали на друга статия са слагали повече снимки.
    Това със сигурност не е вседеход, върви напред и назад, но не и навсякъде. Щом Кю 3 започва от 60х.лв, това няма да е по-евтино от 55х.лв за базовата версия. За толкова пари човек може да си купи Джук и Мока. Сега прекаляват с цена за нещо, което е 4м кола и за четирима трудно ще е удобно. Има истинци коли, семейни и т.н. за половината пари. Ауди не стига, че я карат на конфекция-не дават пари за креативност, еднотипни двигатели и задвижвания-пак спестяват много, а накрая и цените са им двойно по-високи спрямо конкуренцията.
    Ами естествено, че няма да има сравнение з кола на половината цена, но това са страхотно много пари, дори и за немците, оляха се вече.

    Коментиран от #5

  • 5 гост 1

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Оляхте се вече с вашето само Мерцедес, само БМВ...само Левски, само ЦСКА...само, само, само...! То... има ако, става на въпрос и още по евтини ...УАЗ 69, БАРКАЗ, КАМАЗ... и т.н. ...ами карайте си ги бе, то и без това тези коли не са за Вас !!! На Ауди им е през ........... за мнението на драскачите от 9-та глуха форуми и сайтове !!!
    Иначе колата си е топ и отвън, а предполагам и изпълнението и технологиите и отвътре...но за които за Вас това не е важно... хайде по-добре изпийте чаша студена вода от чешмата с варовик и котлен камък !!!

    Коментиран от #7

  • 6 Нов чо

    0 3 Отговор
    Щом има червеничко , значи е хубаво ! Ако нещо не ми вярвате - питайте жена си . )
  • 7 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост 1":

    Не пия вода от чешмата, качвам се в евтината си кола и отивам да си заредя изворна вода.
    Проблема ми е, че промиват мозъците колко са добри, но реално не се различават особенно от другите марки, въпреки цената им е двойна спрямо конкуренцията, според която трябва да ги оценят.
  • 8 хис

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    ооооо, папагала научил нова дума и трябва да отваря с нея коментарите на всяка статия!
  • 9 Кобрата

    1 3 Отговор
    Audi-то е хубаво, но ме е яд най-много, че не се предлага със задно предаване, в такъв случай Quattro-то е по-добрия вариант.
    Същото ще се случи и с BMW 1-series, това ще е последната генерация със задно предаване и от следващата генерация ще ги произвеждат със предно или Xdrive
  • 10 Vasik Atanasova

    3 1 Отговор
    НАЗДРАВЕ ЗА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА АУДИ
  • 11 купър кънтримен

    0 1 Отговор
    Задните стопове са си Купърче от всякъде, а предните само Ауди може да ги измисли.
  • 12 Бат Саше

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    Нали ти казах веднъж, че няма смисъл да пишеш. Само кажи аз съм и всеки ще се досети какво искаш да кажеш. Дори и за най-най-простия няма да е трудно. Когато твоите жълтурковци сътворят такава "конфекция", тогава пиши. Сега си ултра смешен. И понеже обичаш да говориш, но едва ли четеш достатъчно, ще ти кажа, че универсалните платформи на ВАГ са най-голямата мечта и цел на Тойота. Японците не спират да работят за постигането на това производство и съвсем открито и с възхищение поздравяват ВАГ за постиженията им. Днес не съществуват модели, които да НЕ са построени върху глобални платформи, с тази разлика, че немските и най-вече тези на ВАГ са изцяло собствени разработки, за разлика от японските например, които споделят френски платформи от Рено, Пежо и американски на бюджетни Фордове. И като почне Бай Ганъо, с жалкото си количество мозък, да размишлява относно достиженията на съвременния инженерен гений, да се изхожда във форумите с елементарните си "умозаключения", направо ми става жал за него. ОТЧАЙВАЩО ПРОСТИ И ЕЛЕМЕНТАРНИ са, всички които са седнали да обясняват кое е кенеф, кое е боклук, независимо за коя марка автомобил става въпрос, дали е японски, немски или марсиански. Подобни изказвания са продукт на ялови тъпи мозъци, които нищо не са сътворили. Ако бях модератор щях да ви лиша от правото да заливате форума с малоуни изказвания. А аудито е красота отвсякъде, въпреки че не харесвам този клас автомобили. Айде със здраве от бате ви Саше, може да започвате да ме плюете вече.

    Коментиран от #14, #15, #18

  • 13 Maloznaiko

    0 1 Отговор
    Nai-nakraq neshto za dushata che veche mi pisvashe ot tiq qponski kochini Bravo Bravo na redaktorite
  • 14 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бат Саше":

    Прав си за всичко, което си написал, но недей така грубо знаеш ли колко много пъти съм се смял на нещата, които пише, сега ще го обидиш и ще вземе да чете какво е написал преди да натисни бутона "Публикувай" ще започне да си налага автоцензура и край с веселбата, край с онази непринудена простотия, която се лее, хайде да му се извиниш или поне някак си да позамажеш нещата. Той не е виновен, че някога някой е имал Ауди на 15-20 год., никога не виждало сервиз, на което въпросният някой е бил 10-ти собственик и то е правило проблеми и му е споделил, че ауди са проблемни и от тогава за него всички ауди-та са кенеф
  • 15 опсмопсус от рударци

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "Бат Саше":

    Саше, аз ти пиша за еднакъв дизайн, а не за платформи, умнико хубав!
    Тойота е най-продавания автомобил в света!И всички модели са доста различни!

    Коментиран от #20

  • 16 Роман Маверика Ценов

    0 2 Отговор
    Отзад с тези стопове прилича на Фиат
  • 17 Julio

    0 1 Отговор
    Колата не блести с кой знае къв дизайн но е с прекрасни габарити и приличен багажник. Ще се продава добре...
  • 18 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бат Саше":

    КОЙ ДА ТЕ ПЛЮЕ
    СЛЕД КАТО СИ ПИСАЛ ЕДНА ИСТИНА
    АУДИТО Е КРАСОТА
  • 19

    1 0 Отговор
    Всъдеход, къде е той не го видях??????!!!!!!!
  • 20 Бат Саше

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "опсмопсус от рударци":

    Тойота наистина е най-продавания автомобил в света. Най-вече в САЩ. Тойота е добър, здрав и много надежден автомобил,но е масовка от среден клас, говоря за всички модели, като разбира се, изключвам Лексус. Ауди е премиум марка, и за това нито един модел от пластмасовите Тойоти не може да се сравнява с него, просто защото са в различни класове. Тойота може да се сравнява с Фолксваген и други подобни. И никой по света, освен Ганьо не сравнява Тойота, Нисан и Митсубиши с Мерцедес, БМВ и Ауди, щото вторите са на космоси във всяко едно отношение и най-ясно за това говори пазарната ниша, цените на моделите и имиджа на марките. Хубаво е да се мисли, когато се пише, та да не се пишат глупости. А за еднаквия външен вид, погледни моделите на японския премиум Инфинити. Едва ли има по-еднакви от тях. А моделите на Тойота, колкото и да са различни, лично по моя вкус са много грозни коли и лошото е, че все по-грозни стават. Та точно на външен да ги сравняваш и то точно с Ауди, които след Б3, нямат модел, който да не изглежда перфектно, е жив резил.

    Коментиран от #22

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 (като гост):

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Бат Саше":

    Според тебе кое е по-добро TOYOTA LAND CRUISER 200 V8 наблъскана с японска техника или тоя *оклук мяуди на снимките??????

    Или TUNDRA, TACOMA, SEQUOIA, GT86 са по-зле от някаква напудрена шкода с ламбички и предно?!?!!?

    90% от мяудитата по улиците са под 2 литра и на предно - ансолютни батали!!!! Добре че САЩ им вдигнаха мерника и сега отиват към фалит мизерниците от *АГ!!!
  • 23 pulp fiction

    0 0 Отговор
    Броят на снимките на всъдеходите към статията превишава около 3 пъти броят на всички продадени Аудита извън Европа през миналата година... С пълна сила това важи и за останалите немски марки (оставям настрана "пробива" им в Китай). Никой ли не си задава въпроса защо това е така, при положение, че на външен вид нещата не изглеждат толкова зле...