Last news in Fakti

23 Март, 2016 10:37 25 190 59

Mercedes показа конкурент на BMW X4

  • mercedes-benz-
  • glc coupe
Mercedes показа конкурент на BMW X4 - 1

Немците от Mercedes-Benz официално представиха новия купеобразен кросоувър, който получи наименованието GLC Coupe. Моделът влиза в пряка конкуренция с BMW X4, а публичната му премиера е насрочена за автомобилния салон в Ню Йорк.

Новият модел е построен на платформата на GLC, който наследи GLK. Габаритната дължина на новия кросоувър е 4.73 метра, височината му е 1.6 метра, а междуосието - 2.87 метра. Така GLC Coupe е с 59 мм по-дълъг и с 24 мм по-нисък от BMW X4.

Първоначално моделът излиза на пазара с два дизелови и с един бензинов агрегат. Първите ще са налични за версиите GLC 220 d и GLC 250 d, като мощността и максималният им въртящ момент ще са 170 к.с. (400 Нм) и 204 к.с. (500 Нм), съответно.Mercedes показа конкурент на BMW X4

Бензиновият мотор ще е с мощност 211 коня, а пиковият му момент ще е 350 Нм. Продажбите на тези три модификации ще стартират от есента на тази година, като най-мощната от тях ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за 7.3 секунди.

Постижението е по-добро с 0.8 секунди от това на BMW X4 със 184 коня, но и с 0.9 секунди по-бавно от баварския кросоувър, който е с мощ 245 коня. Към края на годината се очаква появата на още две версии на GLC Coupe.

Едната ще е хибридна с мощност 320 к.с., а топ модификацията ще е AMG GLC 43 Coupe. Първата ще е с бензиново-електрически силов тракт, а втората - с битурбо шестак с мощност 367 конски сили. Ускорението на AMG GLC 43 Coupe ще е под 5 сек.Mercedes показа конкурент на BMW X4

Всички агрегати на новия автомобил с повишена проходимост на Mercedes-Benz ще работят съвместно с деветстепенната автоматична скоростна кутия на марката. Изключение прави само хибрида, който ще работи със седемстепенен автомат.

Стандартната версия на GLC Coupe ще разполага с пружинно окачване, но като опция ще е достъпно спортно окачване с възможност за регулиране на твърдостта на амортисьорите. Пневматичното окачване също ще се предлага като опция.

В базовия вариант са включени 18-цолови колела, ел. отваряне на петата врата, мултимедийна система с голям екран, безключово палене и кожен салон. Продажбите ще стартират и с една спец. версия с 20-цолови джанти, наречена Edition 1.Mercedes показа конкурент на BMW X4


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОСТ

    2 3 Отговор
    Само един коментар. Значи, не знам кога му е премиерата, но вчера 22-и март 2016, точно същия, но черен можеше да се види в София на улица 6-ти Септември. Някои хора изпреварват премиерите.

    Коментиран от #6, #48

  • 2 Гост

    3 1 Отговор
    Предпремиерно има всичко в България :D
  • 3 giugiaro

    4 4 Отговор
    Същата грозотия като Х6
  • 4 пой

    2 6 Отговор
    Гати уродливото създание-----Джипка???? айде бе!
  • 5 CCCP

    0 3 Отговор
    Малко са ви стари новините :)
  • 6 Караиванов

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "ГОСТ":

    Хич не са стари новините, а вие не сте много наясно с гамата на мерцедес. Това, което сте видели в софия е GLE Coupe, което е аналог на X6, а това от снимките ще е по-малко и ще е аналог на Х4. Представено е късно снощи, а ще се появи в продажба чак през септември. Айде малко повече четете статията и по-малко пишете глупости.
  • 7 mediator37

    2 5 Отговор
    БМВ от кога извадиха Х4-ката, Мерцедес две години не могат се натутка да я изкопират.
    Китайците копират по-бързо.
  • 8 БМВ МБ

    3 0 Отговор
    И БМВ И МБ ИМАТ ХУБАВИ ДЖИПОВЕ, НО СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕЗИ СКОСЕНИТЕ МОДЕЛИ Х6 И Х4 НА БМВ, КАКТО И АНАЛОЗИТЕ ИМ ОТ МБ, ЗА МЕН ПРОБЛЕМЪТ Е ЧЕ ПРИ ВЛИЗАНЕ В ТЕЗИ ДЖИПОВЕ АКО НЕ СЕ СВИЕШ ЯКО ЩЕ СИ УДАРИШ ГЛАВАТА И НА ПРЕДНАТА ВРАТА , А И НА ЗАДНАТА ВРАТА. АЗ ДОРИ НЕ СЪМ ВИСОК! 1.78м. и 103кг. А И Е ВРЕМЕ ВЕЧЕ ДА ГИ НАПРАВЯТ НА ТОК И ДА МИНАВАТ ПОНЕ 500 - 600КМ С ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ!

    Коментиран от #9

  • 9 тъй

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от " БМВ МБ":

    Пълни глупости пак от някой, който само си представя че е влизал във въпросните модели. И отпред и отзад, когато влизаш главата ти се намира близо до средната колона или до най-високата точка. Седалките са по-високо, което също улеснява хора с по-големи габарити. Ако ти дойде някоя малогабаритна копърка как влизаш?....свиваш се и то яко!...А, който иска ел. уреди да ходи в Техномаркет!
  • 10 като гост

    0 0 Отговор
    Поне 4 има вече в София, от които три черни и един червен, но да отбележим и че са GLE Coupe, а не GLC Coupe.
  • 11 Неутрален

    0 4 Отговор
    "Лидерът" в автомобилостроенето май лека по лека се превръща в догонваща марка и copy cat. Оставям настрани липсата на каквито и да било технически иновации (налични при преките конкуренти), което обаче не пречи на уеднаквяването на дизайна при различните модели, както и на копирането на дизайна 1:1 от BMW.


    Светът помни пионерите!

    Със здраве!

    Коментиран от #12

  • 12 Msux

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Неутрален":

    Гледам БМВ копират МАЙБАХА на Мерцедес, гледам и всички копираха CLS - 4 вратото купе. Порше, БМВ, Ауди.... Недей да си мислиш, че БМВ са по-добри от Мерцедес, защото ставаш смешен. Всички БМВ фенове много ги боли като чуят за Мерцедес, явно има защо. И започват от 7 кладенеца вода да носят.
    ЛЕК ДЕН

    Коментиран от #15

  • 13 русенец

    0 0 Отговор
    ТО В РУСЕ ИМА 4 КУПЕТА НА МЕРЦЕДЕС ,ЕДВА ЛИ СА ТОЛКОВА И В СОФИЯ. А .НА GLE диела им е само 258 коня,мако са за този автомобил.
  • 14 опсмопсус

    1 4 Отговор
    Copy от бенве Х6, некадърно при това!
    Екстериора е уникален!
    Визия като цяло- грозно, ама много!
  • 15 Неутрален

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "Msux":

    Кажи колега, Msux, тогава с какво МБ са по-добри от БМВ? Продажбите какво показват? Пазарната стойност на компаниите какво показва? Относно копирания Майбах, проекта е замислен преди 5 години, а реално Ролс Ройс (собственос на БМВ) отдавна прави коли, които удрят Майбах от земята. Относно логиката ти за ЦЛС-а, значи ли това че МБ копира марки като Събару или Мазерати, произвеждащи 4-врати купета много преди нея?

    И не, не ставам смешен, защото казаното от мен е подкрепено от финансови данни най-малкото (продажби, пазарна капитализация, разЙраш ли...), както и от факта, че марки като БМВ, Ауди, Лексъс бълват технически иновации, а МБ какво прави - ами, много просто - разчита на стари лаври!


    Лек ден и спокойно :)

    Коментиран от #21

  • 16 112

    0 3 Отговор
    А някой ще каже ли колко време след покупката му ставаш първи приятел със сервиза ?
  • 17 БЕЗПРИСТРАСТЕН

    0 4 Отговор
    ОЩЕ ЕДИН ПЛАСТМАСОВ БОКЛУК ОТ СТРАНАТА НА GERMANY!

    ЩЕ ДАДЕТЕ ЛИ ЧУВАЛ ПАРИ ЗА ТОВА НЕДОРАЗУМЕНИЕ?

    ИМА ЛИ ГЛУПАЦИ?
  • 18 onq s konq

    3 5 Отговор
    Колко и да се нъпъват никога няма да направят коли на нивото на БМВ

    Коментиран от #36

  • 19 AMG

    3 1 Отговор
    Глупав Кон. Те и никога не са искали да се принизяват до беенве :D Mercedes и всички останали са казали хората :)
  • 20 Неутрален

    0 2 Отговор
    И кога са го казали хората?.... 90-те години, карайки 190-ка? Да се "принизяват"?!? Толкова са се принизили, че като марка, произвеждаща бусове, камиони, влекачи и леки коли, са по- евтини като марка от БМВ, които произвеждат само леки коли и мотори?!?

    Коментиран от #23, #25

  • 21 MSux

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Неутрален":

    Първото 4врато купе е Мерцедес CLS я ми кажи моделите на субари и мазерати относно 4вратите купета. Пич, това го знае всяко хлапе. Даже нямаш и познания, пък тръгнал да спори. Аз искам да те питам понеже Мерцедес и БМВ и Ауди са много близо по продажби, ако в идните години Мерцедес изпревари БМВ какво правим по въпроса? За теб това ли е важното, че БМВ са продали милион и 200 хил а Мерцедес милион и сто хил.??? От това ли си вадиш изводите??? Едната компания е оценена на 27млр другата е оценена на 27млр и 500млн това ли е важното за тебе?
    Аз мога да ти кажа само едно, при бмв-тата над 5 години - майка плаче , имам една камара приятели които скочиха на всякакви бмв-та и после ронят слъзи. Ако искаш оставям ти телефон и се виждаме да ти покажа разни х5ци и Е60ки и т.н и да говориш със собствениците какво са ремонтирали. БМВ може да извадят и космическа чиния ама пак няма да вози като Мерцедес да знаеш, ще си вози като обикновена кола - seat, reno, vw, ford, bmw,kia,hundai, и.т.н - общото между тези марки е , че всичките возят като каруци.
    Мерцедес извади Майбаха към S klasse и тези от бмв веднага "през 2018та ще извадим конкурент на S klasse майбах" - малко назад публикациите ги прегледай. И прочети кое е първото 4врато купе, че се излагаш. Накрая като погледнеш интериора на вече старата S klasse и го сравниш с отвратителния интериор на 7серия и разбираш една марка колко е технологична. Както е тръгнало бмв с тези грозни интериор и екстериори, не им давам повече от 1-2 години и да са първи по продажни, запомни ми думата.
  • 22 РРРР

    1 2 Отговор
    Както винаги copy - paste ot BMW и нищо повече,не се осланяйте на стари лаври като казвате МБ и всички останали това са клишета от комунизма ,отдавна нещата не стоят така.За всеки влак си има пътници,но в иновацийте и радостта от шофирането основоположникът е един единствен - БМВ ,а всички останали са след това,можеш да кажеш тази е по-добра единствено ако си карал и трите премиум марки БМВ АУДИ и МБ,а не по приказки от 1001 нощ
  • 23 Христо Шуманов

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Неутрален":

    Текст към връзката
    Тоя интериор на Х4 - който е нов модел, е на 95% същия със Х5 от 2007. Я сега го сравни с това по-горе мерцедесче.... доката си взимате коли на базата на продажби и активите на фирмите, то ще ви бутат 10 годишни интериори и ще сте доволни даже ;).
    БМВ е богата фирма защото гледа възможно с най-малко инвестиция да изкара най-много пари.
  • 24 РРРР

    0 2 Отговор
    До колегата Msux ,колега виж сега МБ са създадени 30 год.преди БМВ,но са пак по-назад по всички критерий,сега по тази логика ще извадят конкурент на Майбах и пак ще е по-добър,а що се отнася до возията явно си доста елементарен щом само това те вълнува в една кола именно за това си фен на МБ явно,защото БМВ е за будни хора които се интересуват и от др качества на автомобилите,ако искаш да се возиш само има влакове автобуси,кораби тролей

    Коментиран от #28

  • 25 Христо Шуманов

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Неутрален":

    За какво да дава пари за разработката на нов интериор като може да ви претопли стария и да ви го поднесе.
  • 26 Неутрален

    0 4 Отговор
    Относно 4-врати купета, поинтересувай се от поне 20 години Мазерати какво правят в тази област. Относно дела на продажби - пак виж МБ колко видове превозни средства произвеждат и колко броя съответно - сравнено с БМВ, чак тогава спори кой кого е изпреварил. Многократно по-голЕм е по-евтин от БМВ!!!! Относно надеждността - аз също имам не един познат с изгнили Ц клас, та дори и С, с проблемни ЦДИ-таи т.н. Относно возията - Mercedes е комфортен, Audi е спортно – а BMW умее и двете. Относно интериора- С клас безспорно е уникална вътре, но ОТНОСНОТ технологии - не може да се сравни с G11.

    Ясно е, че тук сте сектанти на тема МБ. Но на черното бяло не можеш да кажеш.


    Бъдете здрави :)

    Коментиран от #30

  • 27 dddd

    2 1 Отговор
    bmw го карат предимно наркомани -ФАКТ малки дупета , не е сериозно да се сравнява създатела на автомобила защитено с патент „DRP No. 37435“ – „свидетелство за раждане“ на автомобила.В ГЕРМАНИЯ КАЗВАТ бмв Е БОКЛУКА НА МЕРЦЕДЕС

    Коментиран от #29

  • 28 Христо Шуманов

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "РРРР":

    Аз търся лукс, лукс и подскачане по пътя няма как да са в едно изречение, за това БМВ са абсурдни коли, хем луксозно, хем те вози като каруца - противоречат си. И ще повторя, че мерцедесите, независимо от кои години са, са доста по-здрави от БМВ. Мерцедес нямат мотор който да е проблемен, докато бмв през годините винги вадят по някой двигател който те кара да фалираш.

    Коментиран от #35

  • 29 Неутрален

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "dddd":

    А Хенри Форд какво ли мисли по въпроса?

    Коментиран от #31

  • 30 Христо Шуманов

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Неутрален":

    Пич това какво ти говори, че БМВ произвеждат 20 автомобила да кажем а Мерцедес 50? Само дето едните изкарват от автомобил по 20-30 хиляди евро , а другите изкарват по 10-15, защото не са толкова безсрамни, да ти пускат 10 годишни интероир в нов модел. ПОКАЖЕТЕ МИ МОДЕЛ НА МЕРЦЕДЕС КОЙТО СА МУ СЛОЖИЛИ стария интериор от преди 10 години.
  • 31 Христо Шуманов

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Неутрален":

    Пич спирам да пиша с тебе ти си толкова зле, че не е истина. БЕНЦ е първия автомобил, а Хенри Форд е известен с това, че прави първия завод за масово производство на коли.
  • 32 dddd

    2 0 Отговор
    патент „DRP No. 37435“ – „свидетелство за раждане“ на автомобила , MERCEDES кога са измислили автомобила хенри форд не е знаел къде се намира , за това ти пиша патента , НЯМА В СВЕТА КОЙ ДА ГО ОСПОРИ , форд е основана 1903 - даймлер 1886
  • 33 Христо Шуманов

    2 0 Отговор
    Истински БМВ фен - невеж и необразован. Защо ли се занимавам да им обръщам внимание на такива хора. И само да ти кажа CLS е първото 4-то купе, нито мазерати, нито Субари имат такива модели , дори до ден днешен, макар CLS да излезна 2004-та година.
  • 34 Hatred

    2 0 Отговор
    Съдейки по, по принцип вездесъщата омраза, на някой "коментиращи" по-долу, явно модела на Мерцедес е перфектен във всяко едно отношение. За това е и тази фанатизирана завист, прерастваща в откровена ненавист.
    В БГ форумите винаги се хвалят еФтините каручки, а перфектните автомобили, които "разбирачите" никога няма да имат, дори и ноФ Фнос, на само 156 000 "реални километра", винаги биват зверски оплювани.
    Само не мога да разбера, защо?
    Ок, аз също не мога да си я купя нова, но това не ми пречи да и се възхищавам.
    Защо е това плюене и тази фанатизирана омраза, само защото нямате пари?????
  • 35 HHIB

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Христо Шуманов":

    Има, има - M272 :)
  • 36 o&k

    3 5 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    Единствения човек от всички тука които разбира от истински коли!Браво за коментара!БМВ Е ЕДИНСТВЕНИЯТ ПРОИЗВОДИТЕЛ В ИСТОРИЯТА КОИТО НЯМА НИТО ЕДИН СЛАП МОДЕЛ!!!НЯМАТ МОДЕЛ КАТО А КЛАСАТА ДЕТО СЕ ЧУПИ ОЩЕ В ГАРАНЦЯ!!!

    Коментиран от #38, #58

  • 37 мм84

    2 2 Отговор
    Колеги, като говорим за еднакви коли и интериори. Ами то интериора на тази грозотия е 1 в 1 с А, Б, Ц, Е клас. Визуално е тотално недоразумение. И ако говорим за проблемни двигатели - Е 250 blue teck. Сърбах му попарата - 4 пъти дюзи и накрая горивна система - всичко беше гаранционно, защото колата беше чисто нова. Хората в сервиза казаха, че дюзите и горивната система не били Бош вече ... какво мога повече да кажа. Мерцедес бяха , каквото бяха вече са конфекция. Добре, че рено им показаха как се правят успешно компактни коли и айде целия дизайн и концепция в останалите модели, барабар с част от двигателите. И не забравяйте да сипвате масло ELF, като си обслужвате мерцедесите :)
  • 38 Румен Янев

    3 2 Отговор

    До коментар #36 от "o&k":

    Опааааа!Защо ли ми се струва че ти и оня с магарето сте един и същи човек???То толкова интелект в писаниата и на двама ви не може да се обърка...
  • 39 опсмопсус

    1 4 Отговор
    150 000лв., за това, не мерси!
  • 40 Мерц

    0 0 Отговор
    Харесвам моделите на тази марка, но в тази концепция (визирам X-овета) не намирам нищо практично, красиво и иновативно.
    Лично мнение. Никой да не се сърди :)
  • 41 мухаха

    0 0 Отговор
    Шокиращо изказване на белгийски евродепутат (Laurent Louis)
    23/03/2016 Коментирай 0 Виждания

    Някои западни медии коментираха, че речта е толкова шокираща, че ако нямаше видео биха се усъмнили в нейната автентичност. Дали някога ще чуем български депутат да заговори така смело в нашия парламент.

    В Белгия назрява нов скандал. Един млад евродепутат обвини че страните от Европа незаконно свалят правителства под натиска на САЩ. Той предлага излизане от Евросъюза и НАТО… Толкова откровено и твърдо изказване никога не е чувано от европейските политици.
    http://lovechmedia.com/%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F/%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B3%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE/
  • 42

    0 2 Отговор
    Мерцедес доста са свалили нивото, вече втори път очевидно се опитват да копират грозните и безсмислени Х6, сега и Х4.

    Коментиран от #43

  • 43 тъй

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от " ":

    Да, правят грозни и безсмислени копия на супер колите на БМВ!
  • 44 mediator37

    1 4 Отговор
    Значи, то е въпрос на вкус. На мен Х6-та много ми харесва- новаторска, хищна, злобна, голяма и пр., да не сипя суперлативи. Съответно по-малкото й братче Х4- също. Други не ги харесват като силует и визия, даже се отвращават (да речем като от хлебарка).
    Но всички сме единодушни, че е безспорен факт НАГЛОТО КОПИРАНЕ от страна на Мерцедес или Даймлер- Бенц, както искате я наричайте тази фирма. (първото е търговска марка). Което е меко казано срамота и не й отива на тази фирма. И големите й претенции, фасони и балони.

    Коментиран от #45, #47

  • 45 CL 500

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "mediator37":

    Не мога да разбера, с какво МБ копира в случая - и предницата, фаровете, задницата, стоповете, интериора, и въобще всичко си следва линията, която налага МБ. Може да кажеш, че всички бенцове започват да си приличат, но не и, че копират от други. Виждат, че има пазар в даден сегмент и се включват. Освен габаритите, какво друго е подобно? А фенове разни - едни харесват МБ и ще го предпочетат пред БМВ, други - обратно!

    Коментиран от #50

  • 46 Незапознат

    0 0 Отговор
    Аматьор съм, ама човек дето има всичко и кара МБ го питах - "Що не караш БМВ - и той само ме изгледа, и попитах, а защо МБ - отговора беше "Щото не се троши като Олимпиеца!."
  • 47 guestt

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "mediator37":

    Фирма Даймлер-Бенц не съществува!
    има Daimler AG, която произвежда: Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Smart Automobile, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses, Setra, BharatBenz, Mitsubishi Fuso, MV Agusta
  • 48 tripod731

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "ГОСТ":

    Абе никой не може да ми обясни смисъла на тази CLS. Голямо тип лимузина а вътре като седна , след 100км пробег вече мога да си кача левия крак на лявото рамо. Ставам човека-каучук. Няма да ви кажа колко неудобно изживяване е. Лимузина за лилипути- това е CLS. А що се отнася до Merzedes като марка - сори батка, беше нещо докато не спряха производството на 124-ката 2.5 дизел 90коня. След него всичко вече е К.Е.Н.Е.Ф.
  • 49 Summon

    0 0 Отговор
    опсмопсус ти 150К знаеш ли как изглеждат на едно място бе, комплекс?
  • 50 мдаа

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "CL 500":

    Ай сега, очевадно е че правят ...опитват се да правят нещо, което БМВ направи преди 9 години!
  • 51 Хора

    1 0 Отговор
    Хора направо Ви се чудя на безсмислените спорове. Има къде по важни неща за обсъждане а вие спорите кой автомобил на кой прилича. Нормално е когато някоя марка реши да се включи в даден сегмент на производство, то продуктът им да има прилика с моделите в този сегмент. В тези гиганти има толкова пари колкото нито един от нас може да си представи, затова щом са преценили да направят подобен автомобил значи очакват да имат печалба. Тези работи ги мислят хора с много по-високо интелектуално ниво от вашето. Както сами можете да си направите извода, едни харесват една марка други друга. Следващото, което мога да Ви кажа е че щом се произвеждат подобни автомобили значи има кой да си ги купува и да ги кара. Имали търсене има и предлагане. Другото е това. че колкото и да хвалите дадена марка. която харесвате никой няма да дойде да ви потупа по рамото и да ви каже "браво". Още по малко е това, че не печелите каквото и да било с тези спорове и хвалене. Всеки да си купува това, което му харесва и да му се радва и толкова. Колата изглежда страхотно (като повечето нови автомобили), така че колкото и да спорите нищо няма да промените.
  • 52 йордан иванов

    0 1 Отговор
    Харесвам и Мерцедес и БМВ, имал съм и двете, но Бмв-то се разваляше постоянно..

    Коментиран от #53

  • 53 МБоклук

    0 3 Отговор

    До коментар #52 от "йордан иванов":

    И аз така, обаче моя МБ почти не излизаше от сервизи и реших да го махна.
  • 54 mediator37

    0 3 Отговор
    Притопляме стари манджи, но ще се опитам да го кажа по друг начин.
    Ако БМВ догодина направи един Гелендваген (кубчето) и го гледаме на 90% същото като форма, концепция, размери, възможности, обаче отпред лепната емблемата на БМВ, какво ще коментират тук почитателите на Мерцедес ? Ама и аз същото ще пиша, защото аз не си кривя душата - нагло, недостойно, не им отива на баварците.Така би било. Защото Гелендвагена си е съвсем оригинална, харчеща се добре отдавнашна концепция на Мерцедес.
    Същото е с Х6 и Х4, ама нали има фанатици на мерцедес, дето на черното бяло казват.
  • 55 оня с катъра

    1 0 Отговор
    Рено пак се опитват да копират Баварците
  • 56 МоТо

    0 2 Отговор
    Добре си направил,
    Проблема на тези Дойч Премиум Марки е надеждността- вече не е това което беше !
    Понякога си мисля,че да ходиш по-честичко до сервиза за това онова си е било"програмирано",кой си продава безотказната здрава кола,за какво ти е друга ако имаш например Мерцедес който 20 години служи вярно без грижи,оборота и печалбата им ще падне главоломно -като при всеки друг бизнес!Всичко е Бизнес- боли ги....колко пъти ще влизаш в сервиза,нали ще излезе новия модел,като си недоволен,купи новия-той е "безпроблемен"!
  • 57 гост

    0 0 Отговор
    Големи разбирачи има в тези бг горуми. Забавляват доста! МБ не копират нищо, сигурно сте кьорави да виждате прилики между Х4 и GLC. А да приличат си: и двете имат по 4 гуми, имат фарове, стопове... Айде стига! Просто във всеки един сегмент трябва да има конкуренция. Ето за това МБ произвеждат такива автомобили от този сегмент!
  • 58 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "o&k":

    Малко да се засрамиш? Един и същ от новия си ник- o&k си хвали стария си ник-onq s konq". Сам да си коментираш постовете, смешко и в кревата ли така правиш?
  • 59 Volvo

    0 0 Отговор
    Днес видях този модел, може би най-грозния в историята на фирмата, а това че пускат уж конкурент на х4, означава че от Мюнхен са поне на крачка пред тях. Не харесвам и двете марки, но определено BMW -то е за предпочитане.