Last news in Fakti

29 Март, 2016 07:15 4 140 26

Бъдещото BMW M5 с тестове на "Ринга"

  • bmw m5-
  • тест-
  • прототип-
  • нюрбургринг

Каналът в youtube - cvdzijden ни зарадва с този клип от бъдещото BMW M5 хулиганстващо на Нюрбургринг и неговия ревящ V8 би турбо двигател. Според президента на BMW M Gmbh - Фридрих Ницшке автомобилът ще бъде със значително намалено собствено тегло благодарение на използването на много CFRP - пластмаса подсилена с въглеродни нишки и алуминий, като се очаква то да е повече в сравнение с M4 срещу предходното M3 Е92.

Според автомобилните критици М5 ще разполага с не по-малко от 600 конски сили. Задвижването ако съдим по този прототип няма да се промени към такова на четирите колела за основния модел, а ще си остане само на задните колела, но може би xDrive ще бъде пуснато като опция. Може би 4.4 литровият двигател ще намали своята кубатура до 4.0 поради факта, че всички други двигатели на компанията спазват обема от 500 кубика за всеки цилиндър.

Очакванията за този автомобил са много и задачата на германския производител не е лека поради факта, че M5 е флагман съчетаващ баланса във всяко едно отношение и го прави от повече от 30 години и трудно можем да кажем, че има поколение, което да ни е разочаровало.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Fake

    3 4 Отговор
    Кой пусна бмв то на пистата , да слиза веднага !!! Пистата не е за игра а за истински автомобили . Оправиха ми деня тези хора , бмв и писта , хахахаха , самото съчетание на думичките бмв , писта , звучи смешно

    Коментиран от #2, #3, #7

  • 2 Fade

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Fake":

    Хо хо хо хо, я като си такъв "супер разбирач", кажи кои марки са за писта и кои не са?

    Коментиран от #8

  • 3 Мелоди

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Fake":

    Ей, написал си моя коментар!
    Да тичат Бмв бързо при Тойота за хибридни технологии, не да се пъната на писта!
  • 4 Емииииииии

    5 0 Отговор
    Няма да е зле да отслабне малко колата, а мощността наистина да е над 600кс с xDrive.
    много грозно се клати по завоите като каруца.

    Коментиран от #5

  • 5 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Емииииииии":

    С тоя хдрайв ще стане поредната кола за позьори, които се страхуват да я карат на лимита. И ти как искаш да се държи седан, който е предназначен и за нормално използване. Като не искаш накланяне си има М2.

    Коментиран от #6

  • 6 Msux

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Като е седан , тогава какво се напъват на РИНГА, да им се смеят хората....

    Коментиран от #10

  • 7 onq s konq

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Fake":

    ОБИЖДАШ НАИ-ВЕЛИКАТА КОЛА ЩОТО НЕ МОЖЕШ ДА СИ Я ПОЗВОЛИШ!АЗ КАТО ШОФИОР НА ТАКАВА ТИ КАЗВАМ ЧЕ СИ ВЪВ ЗАБЛУДА
  • 8 Msux

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Fade":

    Ferrari, Lambo, Porsche, Pagani, Koenigsegg... Това са марки за писта, но почти всяка марка си има поне по 1 модел който е за писта.....
    Ауди - Р8
    Мерцедес - AMG GT, SLR, SLS
    Nissan - GT-R
    Lexus - LFA
    Honda - NSX
    Chevrolet - Corvette ZR1
    Dodge - Viper ACR
    Ford - Shelby GT350R
    Само "най-спортната" марка - БМВ се излага и няма истински спортист, а разчита на 4та серия и то преобразена до неузнаваемост.
    МАРКА - лишена от какивито и да е спортни победи, но ако им питаш феновете, са най-спортната марка. Ако не беше смешно, щеше да е тъжно.

    Коментиран от #9, #11, #17

  • 9 охахахаха

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Msux":

    Лишена от спортни победи ти сериозно ли?
  • 10 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "Msux":

    Абе като гледам и самата кола с която те возят на Ринга е най-новата М5ца. И е така от 20 години. Тъй че тях ги питай, кво се напъват.
  • 11 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Msux":

    Само дето М4ката GTS "преобразена до неузнаваемост" е по-бърза от стандартния ЛФА за 800бона, Р8, СЛС и редица Кьонигове. И това са суперколи, побеждавани от едно олекотено купе със 6 цилиндъра и легално за пътя. Смешен си. Айде това за победите те оставям в междучасието да го провериш;)

    Коментиран от #12, #13

  • 12 ТиСиСмешен

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Защо не видиш сатандартното М4 на кое място е, тогава чак ще разбереш колко преобразена е М4-ката, сигурно вътре няма радио, екстри, климатик и т.н.
    Я ми кажи за победите на БМВ във Формула 1 , wrc, 24-те часа на Льо Ман, а бе къжи ми всъщност къде им е спортната история.
  • 13 Msux

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Има и Мерцедес пред GTS-а има и 2 Поршета и GT-ri и Doge, Chevrolet виж и LFA- Като го пипнат и му сложат "Nurburgring Package" и къде отива резултата. БМВ не са лоши коли, ама са прехвалени от самите им фенове.. GTS няма нужния престиж да бъде сред такива батковци. Това е една обикновена 3ка пипната в някой гараж. Разликата между другите и GTS-a е, че те са проектирани още от чертожната дъска да са хиперкари.

    Коментиран от #20

  • 14 Ahil

    1 0 Отговор
    Бмв и спорт,две несъвместими неща.Абе и аз не се сещам за големи победи-Формула 1 , 24-те часа Льо Ман,WRC. В немския шампионатDTM май имат една,две победи ама в сравнение с десетките на ауди и мерцедес направо е смешно.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Анастас Анастасов Хх

    1 0 Отговор
    Особено във най-високотехнологичния спорт формула 1 се изложиха най-много.... Просто доказаха на целият свят какво представлява бмв моторспорт,а именно провал в аеродинамиката, провал в създаването на двигателя, в подбор на пилотите, а изхарчените стотици милиони бюджет да не говорим, та с две думи моля ви НЕДЕЙТЕ БЕЕЕ!

    Коментиран от #18

  • 17 Fake

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Msux":

    Аз бих добавил и Рено защото последните години правят страхотни неща , а на ринга са си призната марка . Но като цяло това което си изброил е така , Fade трябва да ти плаща че го правиш човек ...

    Коментиран от #19

  • 18 киркук

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Анастас Анастасов Хх":

    Муха, ха, бмв и спорт, две несъвместими неща!
    Само прах в очите на БГ феновете, заблудени и измамени маркетингово беззащитни еднодневки!

    Коментиран от #21

  • 19 мдаа

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Fake":

    а, бе ти много четеш, ама кога ще си купиш кола...ей такива празнодумци и папагали само мечтаят, като гледат ТВ......разбрахме вече че си фейкален!
  • 20 укиоп

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Msux":

    Теб не те ли е срам, че някой ден това което си написал може да го прочетат хора които те познават! Ще им паднеш в очите, а може и до лудница да стигнеш....съвземи се!
  • 21 НДЖАМЕНА

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "киркук":

    Ей градински съд без вода,според теб Ауди или Мб са спортни!Прехвалени боклуци мога да кажа аз!Всяко БМВ М е невероятно само по себе си.Ненадмината динамика,страхотно управление!Но щом смяташ че са еднодневки,е тогава си карай"бомба дюзите"и недей да плюеш против БМВ.
  • 22 vinetkata

    0 0 Отговор
    БМВ не може да стигне по нищо AUDI. особено като знаем, че двигателя е по пъргав от BMW. И кой тъпак ще каже ,че BMW е еднодневка. BMW не заслужава тая"титла"
  • 23 Трифонов

    0 0 Отговор
    Традициите на БМВ във Ф1 наистина не са сериозни... Но ги има! Макар да мисля, че Ауди са също добри автомобили, в интерес на истината обаче трябва да отбележим, че те пък изобщо нямат НИКАКВИ традиции в този спорт. Ако за Ауди и Ф1 ще си говорим... Но, ако сме разумни хора, когато става дума за дивиденти на базата на Ф1, като шампионат, сериозни такива имат само Феррари (най-успешният отбор в този шампионат до момента... и вероятно така и ще си остане), Макларън и Уилямс. Останалите отбори имат спорадични и неубедителни постижения в този спорт. БМВ участват в шампионата в отбор с Уилямс, като в периода 2001 - 2004г. са и претенденти за титлата. Тогава двигателят на БМВ, е един от най-добрите двигатели в шампионата, като отстъпва само на този на Феррари. През 2001 г. имат 4 първи места, през 2002 имат едно, през 2003г. имат четири, а през 2004г. също едно. Въпросните сезони са най-силните сезони на Феррари. Това е ерата "Шумахер". Останалите победи в тези четири сезона, са всички победи на Феррари. Макларън-Мерцедес успяват да измъкнат за същите четири години точно три победи. Но през същия период, Уилямс-БМВ имат множество втори и трети места, което ги прави претенденти за титлата на Феррари и в четирите години. След болидът на Феррари, този на Уилямс-БМВ, е най-добрата кола в състезанието. Т.е. точно БМВ е производителят, който спори с Феррари за първото място точно в годините, в които никой друг не може и в които ако някой все пак успява да вземе по някоя и друга победа, това са именно те. В същото време обаче Феррари разполагат с най-гениалният пилот в историята на Ф1, докато Уилямс-БМВ разполагат с един... айде да не е лош, но посредствен пилот. Това са традициите на БМВ в този спорт. Не са големи, но когато са ги създавали, са претендирали за световната титла с отбора, който ако престане някога да съществува, значи шампионатът Ф1 е престанал да съществува. Само по себе си да си претендент за титлата в периода 2001 - 2005, в спор с Феррари на Шумахер, Жан Тод и Рос Браун, е съществено постижение... А сега, някой от заблудените фенове на японските кошове - щото видях по-долу, че и такива са се изказвали по темата със спортните успехи на този и онзи производител - да ми кажат какво е записано срещу няколкогодишното участие на Тойота във Ф1. И понеже знам, че няма да се заровите да четете, ще ви кажа - една голяма НУЛА!!! Ето това! ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО! Участието на Тойота във Ф1 всъщност може да се окачестви като най-голямото разминаване между имиджа на един производител на коли и неговото реално представяне в състезанията в цялата история на този шампионат. Една 0 - и в победи, и в полпозишъни, и в подиуми. Както неведнъж съм препоръчвал... четене требва, не плещене на идиотщини по форумите!!!
  • 24 Трифонов

    0 0 Отговор
    Разбира се БМВ имат успехи във Ф1 и след 2004г. със Заубер, но те са по-малки.
  • 25 Ahil

    0 0 Отговор
    Пич за заблудените фенове на японските кошове незнам,но Хонда не е ли японски кош.А сега виж колко титли имат.После виж скапаните Рено,Алфа а за Форд да не говорим те се сравняват само с Ферари.Фактите са такива БМВ нямат нито една титла в Формула 1.Просветли ни къде някъде великия спортист БМВ е спечелил.Иначе не се заяждам,харесвам БМВ като автомобил,но за спортен автомобил ми идва в повече.
  • 26 Трифонов

    0 0 Отговор
    Аз първо не съм съгласен, че таргета на рекламата и маркетинга на БМВ, е за "спортен автомобил".Особено като се има предвид, че повечето коментатори тук, под спортен автомобил, разбират суперкар. Слогънът на БМВ е "удоволствието от шофирането", което не е равносилно на суперкар. Факт е, че всички модели на БМВ имат спортивно настроени двигатели, ходови части и управление в сравнение с конкуренцията по класове. Имат и огромни традиции именно в това да настройват автомобилите си по този начин. Освен това обаче, трябва да имаме предвид, че участията в различни шампионати, не са нищо друго, освен реклама. Феррари например, друга реклама нямат. Да поддържаш непрекъснато отбор във Ф1 е едно изключително скъпо мероприятие. Феррари си го позволяват, защото произвеждат само суперкари и хиперкари, както и защото другата реклама е сведена почти до нула. И именно по тези причини, за Феррари всяко класиране, различно от 1-во място, е равносилно на провал. Но за БМВ това не е така. Те не произвеждат само суперкари и затова им е достатъчна рекламата на претендент за титлата с Феррари и дори само участие от време на време в този или онзи шампионат и постигането на някакви прилични резултати. По вашата логика, Ламборгини също не могат да се числят към спортните автомобили, защото те също нямат успехи във Ф1. За забележката ти по отношение на Рено и традициите им във Ф1 изобщо нищо няма да кажа. Тя само показва колко малко се интересуваш от Ф1. Имат грандизони успехи. При това, не са съсредоточени в няколко поредни години, някъде в миналото, както е с Хонда. Да, Хонда имат традиции във Ф1, имат и няколко титли, но само в един период в няколко поредни сезона. Този успех не се е случвал нито преди, нито след това. Ето защо може да бъде окачествен като инцидентен. Титлите на отбори като Феррари, Макларън, Уилямс И Рено, се наблюдават в различни периоди през цялото време на съществуване на това състезание. А Рено са единствените, които успяват да напускат шампионата и да не участват в него години наред и със завръщането си, само за два, три сезона да компенсират и да се превърнат в лидер. Това е показателно за огромният научно-технически потенциал на този производител. Отвори си статистика на Ф1 и проучи историята на участието на Рено във Ф1 с Уилямс и Ред Бул, например. Обстоятелството, че на пазара продава ширпотреба, очевидно няма никаква връзка с моженето и не моженето. Т.е. не става въпрос само за можене и не можене. Въпрос е и на маркетингова и рекламна стратегия. БМВ са производителят на премиум автомобили, който винаги е стоял в челната тройка на пазара на тези продукти, а от вече близо десет години, стои най-добре и съответно продава най-добре в категорията на премиум автомобилите на всички пазари. Което означава, че решението 2008 - 2009г. да напуснат Ф1 е било правилно от стратегическа гл.т. Напускането на Тойота обаче е продиктувано от съвсем други мотиви - просто представянето им във Ф1 започна да руши имиджа им. Т.е. това решение също бе правилно. Т.е., за да произведеш един добър спортен автомобил или дори суперкар, не е задължително да имаш бляскава спортна слава. Такава обаче ти е необходима, за да можеш после успешно да го продадеш. Именно заради последното нито един уважаващ себе си богат автомобилен ентусиаст, не би предпочел да даде 180 бона за Нисан ГТР или 300 за Хонда НСХ, вместо 400 за Феррари... Както и нито един уважаващ себе си богат автомобилен ентусиаст не би предпочел в класа на премиум возилата да си купи Лексъс пред БМВ... Отделно, че самите автомобили са много по-хубави... от всякаква гледна точка.