Малкият електрически хечбек произвеждан във френския град Флин бе представен през 2013-та и вече може да се похвали със своя 50 хиляден автомобил напуснал завода. Естествено на фона на бензиновите автомобили това е нещо нищожно, но сегментът се разраства главоломно, като през последната изминала година обемът му се е повишил с цели 48%. През нея са продадени и 18 500 автомобила, като това е цели 55% от сегмента във Франция, като в Европа дялът им достига 20%.
По-малкото братче на Nissan Leaf притежава електрически двигател с 22 kwh батерия и с пълен заряд може да измине разстоянието от 210 километра, което за малък хечбек предвиден за предимно градски нужди е напълно достатъчно. За разлика от повечето нормални автомобили пригодени за електрическо задвижване Zoe е разработен да изпълнява само една-единствена функция. Според компанията производител - Renault в Европа вече има над 60 хиляди зарядни станции, като специално във Франция с проекта Corri-Door в разстояние от 80 км по всяка магистрала скоро ще има зарядна станция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mediator37
Коментиран от #2
07:17 22.04.2016
2 некойси
До коментар #1 от "mediator37":
"... когато мулето започне да лети, вероятно и човекът ще може ..." - цитат от писмо до редакция на авиационно списание през 1909-та.Коментара ти ми изглежда горе-долу по този начин.
08:32 22.04.2016
3 гост
На запад има такива добри лизингови оферти, които биха били изгодни за нас българите, да не говорим за тях. Докато не го направят така и у нас няма да се промени автопарка в страната.
Как може един Каджар в Германия да ти е 1000евро предплата и месечна вноска от 157евро, а у нас не може, при все че колите у нас са по-евтини отколкото в чужбина по нетна цена за търговеца.
http://myrenaultzoe.com/
11:51 22.04.2016