Новини

Историята на кросоувърите с марка Nissan

Публикувана: 28 Юни, 2016 10:09
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4559
Историята на кросоувърите с марка Nissan
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Веднага след като в края на 90-те Toyota и Honda вадят своите компактни кросоувъри RAV4 и CR-V, този сегмент започва да набира популярност. Малко след това, през 2002-а, екип от 25 човека от отделите за продуктово планиране, инженеринг, дизайн и бизнес развитие на Nissan, започва 12-месечен проект в техническия център на компанията в Япония, за да разработи следващото поколение Nissan Almera. Замислен предварително да стъпва върху малко по-големи размери спрямо предходното поколение, той трябва да се конкурира със SEAT Altea и Golf Plus.

Историята на кросоувърите с марка Nissan

Като модел, предназначен първоначално само за европейския пазар, на инженерите в Европейския технически център на Nissan (NTCE) в Кранфилд, Великобритания, е възложена задачата да разработят концепция за това, което в крайна сметка се превърна в първото поколение Nissan Qashqai. Още с появата си този компактен кросоувър става хит и до днес е един от бестселърите на марката. Qasqai бележи стабилен ръст в Европа, удвоявайки продажбите от 316 000 бройки през 2002 до 714 000 бройки през 2009-а.

Историята на кросоувърите с марка Nissan

През 2010 Nissan пое лидерството с лансирането на Nissan Juke, своят компактен кросоувър, извеждайки напълно нов сектор на масовия пазар. Juke успя да реализира над 650 000 бройки само в Европа (над 1 млн. в световен мащаб), издълбавайки пазар за малките кросоувъри, който днес се изразява в годишни продажби от 700 000 бройки в Европа. Новото поколение на X-Trail, лансирано през 2014, пък завърши гамата – привличайки по-традиционните купувачи на SUV автомобили.

Историята на кросоувърите с марка Nissan

Подробна информация за всички модели на Nissan

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Иван Господинов
1 Отговор
Много са грозни и смърдят на евтиния.

Коментиран от #2


Оценка:
-4 +2

гост
2 Отговор

До коментар #1 от "Иван Господинов":


Те затова се избиват да ги купуват сигурно.
Просто са добри коли и предлагат достатъчно качество за цената си. В Англия са много продавани всичките им модели, от Микра, през Юк, до Лийф. В Америка много популярни са Навара и Мурано. През последните години много доре се представят, няма спор, пускат подходящи модели за пазара с приличен и интересен дизайн, а не немската несиметрична скука с 4 компресора.

Коментиран от #3


Оценка:
-1 +5

четири компресора
3 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Гостенино, така наречената от теб немска скука с 4 компресора е върхът в автомобилостроенето от много години. Кога уродливите недоразумения на нисан ще сътворят подобен шедьовър - никога!
А коментар номер 1 е напълно прав - всичко в нисан лъха на евтиния и гнусен дизайн. Това е положението, свиквай с този им статут!!!!!

Коментиран от #4, #8, #10


Оценка:
-4 +1

The King
4 Отговор

До коментар #3 от "четири компресора":


Да и GT-R лъха на всичко, каквото кажеш, но ще скъса всяка една немска скука, та била тя и 16 компресора. Иначе кросоувърчетата на Нисан са си много ОК. Казах!

Оценка:
-1 +4

Хърбав
5 Отговор
Много по-добро,комфортно и надеждно от всякакъв немски/ислямски боклук.Немците никога не са могли да правят истински джипове като японците!
Турчалятя и циганята да се пука от яд

Оценка:
-1 +4

pLEZE
6 Отговор
О,боже,боже селяните циганите и турците от махалите отново взеха да подкрепят чупливите немски,НЕ комфортни каручки.
Японците от години правят най-добрите SUV 4X4

Оценка:
-1 +4

Мммм
7 Отговор
"4 компресора", правят ги с 4 за да им останат след 100х.км 0 компресора, а за дизайна да японците не могат да направят точно такъв ръбат и груб като самите шваби познаващи само правите линии и не запознати въобще с великолепните извивки и различни форми, та затова не могат от Нисан да направят такъв ужасен шедьовър като немският.

Оценка:
-0 +2

Fake
8 Отговор

До коментар #3 от "четири компресора":


Пич ти се на...ра и си седна в ла..то . Не разбираш от коли , насочи се към шивачеството

Оценка:
-0 +2

Гост
9 Отговор
Защо в статията не се поменава доста сполучливия Murano? Сравнението между него и гореизброените е нелепо!

Оценка:
-0 +2

Десислав Попов
10 Отговор

До коментар #3 от "четири компресора":



Оценка:
-0 +0

МоТо
11 Отговор
Кога ще спре този вечен спор Немско с/у Японско!
Германците залагат на повече комфорт,обезшумяване и лукс отвътре,естествено за това се плаща!Лошото е че електрониката им става все по-сложна и кахърна - скъпа за поддръжка.Заедно с това,сякаш нарочно се занижава дълговечността на определени детайли и възли - с цел печалба от резервни части ли,или да те накарат да купиш новия модел?Кой се отърва от безпроблемна кола,почти без ремонти?
Японеца залага на качество на сглобка и достатъчен пробег без ремонти,за да се убедиш че това е логичния(икономичния) избор пак и пак .Избягват се излишния лукс и оскъпяване с цел да се поддържа конкурентна(атрактивна) цена.Хубаво е че напоследък там се поотпуснаха малко и новите им коли са повече от достатъчно комфортни,но не за сметка на надеждността.
Немските коли не са лоши,но нещо качеството им (нови) напоследък - нещо не пасва на цената която искат .При Японските цена/качество повече си съответстват,тоест по-изгодната кола.
Имат Японците и немски лукс (без кахърите ),например Лексус,но той си е на цената на Мерцедес и БМВ.
Балканския манталитет ще си остане про-немски настроен,но виж в Азия и САЩ нямат хората такива скрупули,купуват си японски коли и хич не им пука !

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Вежди Рашидов
Депутатът от ГЕРБ Вежди Рашидов с коментар за визитата на премиера в Турция
Границата е спокойна, сами се плашим"

Още бисери