ФАКТИ.БГ

Grand Duster посяга към 5-те метра

Публикувана: 11 Юли, 2016 12:18 Обновена: 11 Юли, 2016 14:05
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9884
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Седемместната модификация на Duster, която Dacia подготвя за следващото поколение на хитовия кросоувър, отдавна не е тайна. Новина обаче са конкретните габарити на модела, до които твърди, че се е добрало британското сп. Auto Express.

Според англичаните седемместната версия, която ще получи името Grand Duster, ще бъде дълга над 4.7 метра, с 200 мм повече от стандартното SUV. При сгънат трети ред седалки обемът на багажника ще достига около 650 литра.

Следващият Duster ще получи нов 1.2-литров бензинов турбомотор с мощност 125 к.с. Сегашният 1.5-литров дизел пък ще отстъпи място на двигател с обем 1.6 литра и около 130 коня.

През март шеф дизайнерът на Renault Лоранс ван ден Акер разкри пред румънското издание Ziarul Financiar, че второто поколение на бюджетния кросоувър на Dacia ще дебютира през 2017 г.

Вижте технически характеристики за всички модели на Dacia

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Динко с АТВто
1 Отговор
5 метра с 1,2 турбо бензин.... това е нещо много сериозно.

Коментиран от #5, #13


Оценка:
-2 +1

onq s konq
2 Отговор
След като ромънещи са направили такава супер-каравана,закво я развалят с разни маломощни двигатели които само заемат ценно място?!

Оценка:
-2 +3

555
3 Отговор
Нарочно са малоритражки, за да си ги продават на техните кметове. Таквоз немощно л..но да си го карат тез дет са го измислили.

Оценка:
-1 +2

Краси
4 Отговор
Каджара е с такъв бензинов двигател. Покрай екологията, свърши вече тая с големите двигатели. Поне за тези, които не манипулират тестовете за емисии...

Оценка:
-1 +0

гост
5 Отговор

До коментар #1 от "Динко с АТВто ":


Всички искате да сте спортисти на пътя и тотални идиоти зад волана. Тази кола е 1300кг и с 130кс ускорява за 10сек до 100. Какво му е лошото за бзджетна кола? Ти карал ли си я и въобще карал ли си нова кола? Замислял ли си се колко от колите се продават с големи двигатели и колко с малки? На едно купе от 2 тона и 4х4 като му сложат 160кс двигател дали ще дръпне по-добре или не?
Аз карах Каджар със 130кс и беше доволно динамичен, лесен за каране и икономичен. Качеството му е също на високо ниво с изключение на два, три детайла. Лесен е за обслужване и достигане на основните агрегати и може да се закупи с оферта от 32х.лв с предно. Когато можеш да си позволиш дори бюджетна дачия тогава коментирай. На всеки му са малко конете, но няма кола или свястна такава.

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +4

Рендето
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Гостенино,
какво да си позволяваме? За 32 000 няма да си купуваш рено с предно и мъртвеца от жалките 130 к.с, а ще си вземеш Мерцедес МЛ или БМВ X5 с няколко пъти по 130 к.с., 4x4 и екстри като въздушно окачване и все неща, които в ужасяващите боклуци от рено няма да предлагат и след 20 год.! Така че карайте си новите "коли" с по 130 к.с. и оставете на нас "невежите" да се мъчим с Мерцовете и БМВ - тата с 300 - 400 к.с., масажи на седалките, въздушно окачване, 8 степенни автоматици и много други, които пак повтарям - рено и другите там недоразумения никога няма да имат!!!!!

Коментиран от #24


Оценка:
-5 +0

гост
7 Отговор
Предлагането на 1,2 литров турбодвигател е тенденция в цял свят вече доста години и се нарича downsizing. Ползва се най-вече от фолксваген/ауди, шкода, макар и да им куца малко надеждността, но то при фв това си е традиция/ но вече го има и при почти всички големи производители.

Оценка:
-0 +1

гост
8 Отговор
Мдааа, един определен тип шАфьори много ценят дърти s-класи 7-ци и други от тоя род, изнасилвани по евромагистралите няколкостотин хиляди километра, блъснати няколко десетки пъти, след това "чипосани", позакърпени и успешно продадени в източна Европа. Всеки с вкуса си, разбира се, но ми е забавно като видя някоя гъзария с газова, дрънчащо окачване, виещ автоматик и пушещ ауспух подсказваща факта, че на някой не му се дават 4-8 бона за лек ремонт. Всеки с вкуса си, както казах.

Коментиран от #10, #12


Оценка:
-0 +2

Жоро
9 Отговор
Ама всичките хейтъри говорят все едно са имали по 3 шкоди и са им врътнали по 30 000 км.

Оценка:
-0 +0

МоТо
10 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Много точно казано,
времето е горещо и като са запушили едни 15 годишни дизелови лимузини,отровиха хората,бързо им минавам отпред!

Оценка:
-0 +1

Владислав
11 Отговор
Като го гледам май това е на базата на X-Trail с част от моторите, които се предлагат в X-Trail (Като изключим 1,2, който предполагам пак е на Нисан предлаган в Пулсар).

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +0

Dacia
12 Отговор

До коментар #8 от "гост":


По принцип си много прав колега за дъртите седмици и с - ки.
Не бива да се пренебрегва фактът, че тези коли са изключително хубави и разкошни, но си имат своята цена на поддръжка.
Ганьо си мисли, че като колата му струва на старо 10 000, то и ремонтите ще са и като на някое опелче, нооооо ха ха ха ха, изненада, както го казваш - лек ремонт за 8000 лева ха ха ха ха.
Както и да е, не бива да се забравя фактът че на някое ново ренденце за 8000 ще смениш половината кола. Всеки си решава за себе си! Не бива само да се плюят истински хубавите марки, само защото ти създават проблеми на старо. От 200 000 въпросната кола е паднала на смешните 10 000, но поддръжката си е на кола за 200 000, така че това никога не трябва да се забравя.

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +1

Julio
13 Отговор

До коментар #1 от "Динко с АТВто ":


1,2 литра двигател за седем местна кола си е пълна глупост. На стандартен магистрален баир, натоварена на макс и с включен климатик ще ти се иска да си тръгнал с влака. Мисля че това е няква журналистическа измишльотина...

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +0

Краси
14 Отговор

До коментар #13 от "Julio":


1,2 литра ТУРБО двигател. Тук се крие разковничето.

Просто се повтаря историята като при дизелите, които вълги години никой не ги бръснеше за слива при леките автомобили, ама като взеха да ги турбинират и да ги кичат с помпите за високо налягане, изведнъж станаха "егати бегачките" дето харчат по 5-6/100.

В днешно време, ако някой спомене "атмосферен дизел" и всички "разбирачи" се заливат от смях каква е пък тази пръчка!

Оценка:
-0 +2

Мммм
15 Отговор
До "Рендето", най- добре е да си караш дъртите кошове с 300-400 к.с. с масажиращи седалки и въздушно окачване и да те масажират дебело и мазно с по 8-10 хилядарки за екстри ,като влизаш през ден в сервиза.Ще ти излезе през носа това возене и ще предпочиташ да си яхнал столипиновска гумена каруца. А, на нас остави да се возим в маломощните и евтини нови автомобили, защото на нас така ни харесва.

Оценка:
-0 +2

гост
16 Отговор

До коментар #12 от "Dacia":


Така е, затова и бях писал по-надолу, че всеки се хвърля на мерцедеси, бмв и фв, но не поддържа и в много от случаите работи, за да кара кола, което според мен е възможно най-глупавия вариант. И тези, които нямат тези пари да си купят нова кола нека поне малко се замислят защо хората, които имат парите избират да си купят нова, но бюджетна марка, а не вездесъщия МЛ с въздушно окачване. За нова кола нямаш разходи извън сервизните, които при Дачия, Рено са ниски, а при Мерцедес ти струват месечната заплата. В САЩ премиумите са за хората с възможности, там където се спазват интервалите на обслучване също. Не пиша това за хора с тропащ мерцедес с десн волан, а го пиша за хора, които се чудят дали да влязат в кюпа на дебилите със стари пушилници или да си плащат месечната вноска за нова бюджетна кола и да си я карат години наред, без да й отварят капака. Ако караш повече, то новото си е ново, но ако не караш даже и кола не ти трябва. Всеки се пръкна с коли, а един мигач не се сеща или не може да пусне и докато КАТ спи, то леко отиваме към гробищата с такива професионалисти като тези по-долу с 300коня, но нито една гънка в междоушното пространство.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +2

гост
17 Отговор
Смешко, за „въздушното“ окачване на „Ситроен“ ли говориш? Защото другото е имитация.

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +0

ПЛАН ЗА ЦИГАНИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ
18 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Vsushnost citroen sa izmislili unikalno okachvane. Sega vsichki premium marki go polzvat vuv pnevmatichen a rols rois v originalen ,zakupen ot icitroen variant.

Оценка:
-0 +0

Някой
19 Отговор
Пак не сте си сложили очилата !!! Пише за новият Дъстър-1.2 мотор !!! За Гранд Дъстър нищо не се казва .

Оценка:
-0 +0

Никола
20 Отговор
Ситроен ползват ХИДРОАКТИВНО , а не "въздушно" окачване , разликата е огромна !

Оценка:
-0 +0

Summon
21 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Само да ти кажа че, в САЩ колите се копуват с фул ектри и без компромиси, защото за работещия човек не е проблем да си го позволи(рабира се всичко е на лизинг, но 300$ на месец не е проблем). Мерцедес, БМВ и Ауди се карат масово и повечето хора ги сменят преди да им е изтекла гаранцията и яхват следващия модел, това важи за повечето марки в САЩ. Така че, както казват STFU.

Оценка:
-0 +0

simon
22 Отговор
Така е кОпуват се колите.Ако си кОпил ножа кола значи покОпката ти е добра.

Коментиран от #25, #26, #27


Оценка:
-1 +0

Баце
23 Отговор

До коментар #11 от "Владислав":


В Дачия няма нищо от нисан, 100% Рено си е.

Оценка:
-0 +0

до рендето
24 Отговор

До коментар #6 от "Рендето":


Въздушното окачване го дават като екстра а всъщност е един досра добър разход-я възглавница се спука я компресор изгори.Виж и цените и си помисли добре дали да си го поръчаш.

Оценка:
-0 +0

СДФГ
25 Отговор

До коментар #22 от "simon":


ноЖа кола,викаш?Айде погледни се в огледалото,преди да се смееш на другите. Грешки стават,ама като нямаш какво да кажеш,се хващаш за глупости.

Оценка:
-0 +0

СДФГ
26 Отговор

До коментар #22 от "simon":


Да не говорим,че когато сте учили препинателни знаци,не си бил в тоя час.

Оценка:
-0 +0

СДФГ
27 Отговор

До коментар #22 от "simon":


Щом ще си играем да даскал по БЕЛ...

Оценка:
-0 +0

qwerty
28 Отговор
в щатите когато пуснаха ГЛ-а и едно негро в сервиза на мерцедес в арлингтън, вирджиния искаше по гаранция да му ремонтират халогена, който светвал при завой в лява или дясна посока.
та по твоя пост - ДА 300-500$/месец всеки може да си ги позволи

Оценка:
-0 +0

Кракра
29 Отговор
Да си вземеш 10-годишна луксозна кола е възможно най-глупавата покупка.
Поддръжката на подобни автомобили е изключително скъпа, дори консумативите са на космически цени. У нас масово се започват циганиите - хайде гуми втора употреба, хайде по-евтино масло за автомата, хайде газ за бензиновите модели, хайде да преправим елкстъклата и да сложим машинки от Опел, че оригиналните са майка плаче, хайде амортисьори от някоя морга... И след година-две 12-годишната S-класа тропа, пуши и вие като 25-годишен голф, половината екстри не работят, но няма значение, аз съм гъзар и карам луксозна кола.

Оценка:
-0 +1

хахахаха
30 Отговор
Нов мотор 1.2 литра....лелеее какъв звяр само а???? Егати и смешката.
При това изобретение не важи лафа " по добре ново"

Оценка:
-2 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Валентин Радев
Вътрешният министър Валентин Радев с коментар за дейността на полицията
Рано е да се говори за съкращения в МВР"

Още бисери