3 67013

Megane стана седан

  • renault-
  • megane-
  • fluence
Megane стана седан - 1

Renault праща в пенсия модела Fluence с представянето на триобемна версия на четвъртото поколение Megane. Седанът, който допълва досегашната гама от хечбек и комби, е построен на модулната платформа CMF.

Megane стана седан

Четиривратият Megane получава характерната за новите разработки на Renault предница със сърповидни фарове. Вместимостта на багажника достига 508 литра.

Megane стана седан

Също както в хечбека и комбито приборният панел представлява 7-инчов монитор. Мултимедията R-Link 2 се управлява от сензорен екран с диагонал 8.7 инча, а оборудването включва прожекционен дисплей.

Megane стана седан

Гамата от бензинови двигатели включва 1.6-литров атмосферен агрегат със 115 к.с. и 1.4-литров турбомотор с мощност 130 коня. Първият може да се съчетае с петстепенна ръчна трансмисия или с вариатор, а вторият - с шестстепенна механика или с робот със седем предавки и два съединителя.

Megane стана седан

Дизеловата гама е представена от 1.5-литрови двигатели с мощност 90 или 110 к.с. и новия мотор с обем 1.6 литра и 130 коня. За тях се предлага единствено механична предавателна кутия с шест предавки.

Megane стана седан

Megane Sedan ще се произвежда в завода на Renault в турския град Бурса. Моделът ще се предлага в над 20 страни по целия свят.

Megane стана седан


Megane стана седан

Megane стана седан

Megane стана седан

Megane стана седан

Megane стана седан

Megane стана седан

Megane стана седан

Megane стана седан


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mark

    2 1 Отговор
    Красота,финес,елегантност!

    Коментиран от #3

  • 2 гост

    0 2 Отговор
    Колата е много добра, но има един голям недостатък: място на задните седалки. При Каджар е доволно голямо, дори при Каптур, а при Меган е доста тясно и почти няма вариант, в който да не са ти опряни коленете в седалката. Може да го коригират при седана и да отпуснат място, но хечбека е крайно неподходящ за семейство или каквито и да е хора на задната седалка. Дори ги попитах в Рено защо въобще са я пуснали в продажба като очевидно няма място отзад, а при предишните генерации това е нормално. Инак сегана е много симпатична кола и ако го пуснат на оферта с бензинов двигател на 25х.лв, както е опел астра например, то със сигурност ще намери много купувачи.
  • 3 mark IV

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "mark":

    Тези определения за красотата, финеса и елегантността може да ги дадеш на вечния и вездесъщ Немски Премиум Брнд.
    За недоразуменията на рено може само да се каже:
    Кенеф, Кочина, Отврат!

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "mark IV":

    Ако се изхожда от името ти може би имаш на предвид немския премиум бранд голф 4. Тази кола, голф 4, е символ на стил, елегантност и се откоява на фона на другите коли с разпознаваемите си черти. Въпреки че е смятан от вещите лица за най-голямото недоразумение в голф линията, има хора в Перник, които боготворят всичко де що е от ФВ.
    Рено са едни от най-напредничавите като дизайн, екстри, новости, макар и да не се идеални като качество. Немците копират години след това, като например комън-рейл, който немците не можаха да си направят сами, а италиаците и французите си го ползваха от години. Имам познати върли фенове на ФВ и зад това да карат голф тди стоят хиляди левове ремонти (глави, горивни системи и окачване, или пък купе) които не се споменават, за да не се урони имиджа на тази кола като издръжлива.
    Всеки избира какво да кара и къде да си хвърля парите.

    Коментиран от #5


  • 5 Кобрата

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Всяко удоволствие се заплаща! Щом искаш да караш хубав германски автомобил, трябва първо да си направиш сметка на парите. Ако нямаш пари, купи си кенеф Рено и тва е...

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Long tale

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Кобрата":

    Кобра ела с бимера да ми измиеш стъклата на Реното , ще ти дам пари да си купиш баничка
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ххх

    0 1 Отговор
    "Megane Sedan ще се произвежда в завода на Renault в турския град Бурса."
    Като знам какво е качеството на сглобките на Рено в турския им завод и вече ми става лошо...
    Меган във вариант Седан имаше и при предишните версии, та не е изненада че ще има отново.
    Отсега хващам бас, че след 3-тата година собствениците ще искат да се отърват от тях по най-бързия начин. Да сме живи и здрави, сами ще се убедите в думите ми...
  • 9 0000000000

    0 1 Отговор
    Все пак Рено и произведен в Турция ......
  • 10 Мммм

    1 0 Отговор
    До 3Х или по-скоро си ХХL-пародия, загуби баса.Карам Меган седан 2 от 2005г. новозакупен от тогавашния Про Мобил и вярвай ми нямам и ни най-малко причина да се разделя с него. Здрав,икономичен за моя тежък крак, сравнително евтино обслужване и то във фирмен сервиз,комфортен, така че какво повече да иска човек от това. За качеството, ми моят също е произведен в Бурса Турция и за мен качеството е на високо ниво, минавал съм край завода и повярвай ми не отстъпва по нищо на европейските такива. Не съм служител в Рено, имам хуманна професия и просто съм много доволен от Рено, защото предлагат идеално съотношение цена/качество за парите си. Не съдете по колите купени N- та употреба скъсани от каране от няколко собственика и от скрап в Западна Европа се превръща в основна кола в България. Купете си нова и тогава пишете и бълвайте глупости и лъжи.
  • 11 мм84

    1 0 Отговор
    Хора не знам защо водите такива безумни спорове. Всяка нова кола е хубава. Човек си купува освен нов автомобил, в който той сяда за първи път, така и спокойствие - гаранцията на съответният автомобил. В БГ сме с промити мозъци и предпочитаме да караме прехвалени немски курници на 20 години и да си ги хвалим пред блока на комшиите, вместо да направим една минимална първоначална вноска и

    Коментиран от #12

  • 12 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "мм84":

    Така е и се робува на една мизерна тенекия, ама нали е немска трябва да е здрава. Това че аз карам Рено Лагуна, а комшията пасат Б5, не го спира да влиза 3 пъти повече за ремонти по ходова част, горивна система и пукната глава. А аз нищо освен масло и филтър, и не е разтропана, а здрава кола без ръжди, подцинковано купе и икономичен двигател. Може съседа да даде 7х.лв за колата, после няколко хиляди за ремонти, но няма пари за нови гуми, винетка и си плаща застраховката на части. Не пуска климатика да не му стане нещо, но щом е ФВ или Ауди значи е направил правилния избор и всички други са тъпи и прости да карат френска кола. Това е мисленето на повечето и ти се смеят като кажа каква кола карам, а това че не правя ремонти и паля, а те не могат да тръгнат сутрин, това не е важно. Важното е, че промитите мозъци са дали спестяванията си или заема си, за да купят немска бракма.

    Коментиран от #13

  • 13 мм84

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Колега, коли всякакви за всеки вкус. Харесвам различни марки и модели, нямам някакъв фаворит, но в България се фаворизират и популяризират три три марки/концерна, които наистина са хубави, но да притежаваш нов екземпляр с гаранция и да ти е спокойно, че ако му се случи нещо влиза в сервиза и без да дадеш 1 стотинка отговоре ти го правят. Докато тук е купуват се барутници на 15-20 години и се хвалят до небесата. Аз предпочитам всяка нова кола, било то лада, шкода или подобна евтина играчка пред дарак на 20 години, на който всеки ден трябва да му сменяш нещо.