Renault праща в пенсия модела Fluence с представянето на триобемна версия на четвъртото поколение Megane. Седанът, който допълва досегашната гама от хечбек и комби, е построен на модулната платформа CMF.

Четиривратият Megane получава характерната за новите разработки на Renault предница със сърповидни фарове. Вместимостта на багажника достига 508 литра.

Също както в хечбека и комбито приборният панел представлява 7-инчов монитор. Мултимедията R-Link 2 се управлява от сензорен екран с диагонал 8.7 инча, а оборудването включва прожекционен дисплей.

Гамата от бензинови двигатели включва 1.6-литров атмосферен агрегат със 115 к.с. и 1.4-литров турбомотор с мощност 130 коня. Първият може да се съчетае с петстепенна ръчна трансмисия или с вариатор, а вторият - с шестстепенна механика или с робот със седем предавки и два съединителя.

Дизеловата гама е представена от 1.5-литрови двигатели с мощност 90 или 110 к.с. и новия мотор с обем 1.6 литра и 130 коня. За тях се предлага единствено механична предавателна кутия с шест предавки.

Megane Sedan ще се произвежда в завода на Renault в турския град Бурса. Моделът ще се предлага в над 20 страни по целия свят.









Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mark
Коментиран от #3
15:14 12.07.2016
2 гост
15:48 12.07.2016
3 mark IV
До коментар #1 от "mark":
Тези определения за красотата, финеса и елегантността може да ги дадеш на вечния и вездесъщ Немски Премиум Брнд.За недоразуменията на рено може само да се каже:
Кенеф, Кочина, Отврат!
Коментиран от #4
16:09 12.07.2016
4 гост
До коментар #3 от "mark IV":
Ако се изхожда от името ти може би имаш на предвид немския премиум бранд голф 4. Тази кола, голф 4, е символ на стил, елегантност и се откоява на фона на другите коли с разпознаваемите си черти. Въпреки че е смятан от вещите лица за най-голямото недоразумение в голф линията, има хора в Перник, които боготворят всичко де що е от ФВ.Рено са едни от най-напредничавите като дизайн, екстри, новости, макар и да не се идеални като качество. Немците копират години след това, като например комън-рейл, който немците не можаха да си направят сами, а италиаците и французите си го ползваха от години. Имам познати върли фенове на ФВ и зад това да карат голф тди стоят хиляди левове ремонти (глави, горивни системи и окачване, или пък купе) които не се споменават, за да не се урони имиджа на тази кола като издръжлива.
Всеки избира какво да кара и къде да си хвърля парите.
Коментиран от #5
16:25 12.07.2016
5 Кобрата
До коментар #4 от "гост":
Всяко удоволствие се заплаща!Коментиран от #6, #7
17:39 12.07.2016
6 Long tale
До коментар #5 от "Кобрата":
Кобра ела с бимера да ми измиеш стъклата на Реното , ще ти дам пари да си купиш баничка21:02 12.07.2016
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 ххх
Като знам какво е качеството на сглобките на Рено в турския им завод и вече ми става лошо...
Меган във вариант Седан имаше и при предишните версии, та не е изненада че ще има отново.
Отсега хващам бас, че след 3-тата година собствениците ще искат да се отърват от тях по най-бързия начин. Да сме живи и здрави, сами ще се убедите в думите ми...
09:24 13.07.2016
9 0000000000
15:09 13.07.2016
10 Мммм
15:37 13.07.2016
11 мм84
Коментиран от #12
14:37 14.07.2016
12 гост
До коментар #11 от "мм84":
Така е и се робува на една мизерна тенекия, ама нали е немска трябва да е здрава. Това че аз карам Рено Лагуна, а комшията пасат Б5, не го спира да влиза 3 пъти повече за ремонти по ходова част, горивна система и пукната глава. А аз нищо освен масло и филтър, и не е разтропана, а здрава кола без ръжди, подцинковано купе и икономичен двигател. Може съседа да даде 7х.лв за колата, после няколко хиляди за ремонти, но няма пари за нови гуми, винетка и си плаща застраховката на части. Не пуска климатика да не му стане нещо, но щом е ФВ или Ауди значи е направил правилния избор и всички други са тъпи и прости да карат френска кола. Това е мисленето на повечето и ти се смеят като кажа каква кола карам, а това че не правя ремонти и паля, а те не могат да тръгнат сутрин, това не е важно. Важното е, че промитите мозъци са дали спестяванията си или заема си, за да купят немска бракма.Коментиран от #13
20:27 14.07.2016
13 мм84
До коментар #12 от "гост":
Колега, коли всякакви за всеки вкус. Харесвам различни марки и модели, нямам някакъв фаворит, но в България се фаворизират и популяризират три три марки/концерна, които наистина са хубави, но да притежаваш нов екземпляр с гаранция и да ти е спокойно, че ако му се случи нещо влиза в сервиза и без да дадеш 1 стотинка отговоре ти го правят. Докато тук е купуват се барутници на 15-20 години и се хвалят до небесата. Аз предпочитам всяка нова кола, било то лада, шкода или подобна евтина играчка пред дарак на 20 години, на който всеки ден трябва да му сменяш нещо.10:57 15.07.2016