12 Юли, 2016 15:03 4 123 13

Megane стана седан

  • renault-
  • megane-
  • fluence
Megane стана седан - 1

Renault праща в пенсия модела Fluence с представянето на триобемна версия на четвъртото поколение Megane. Седанът, който допълва досегашната гама от хечбек и комби, е построен на модулната платформа CMF.

Megane стана седан - 2

Четиривратият Megane получава характерната за новите разработки на Renault предница със сърповидни фарове. Вместимостта на багажника достига 508 литра.

Megane стана седан - 3

Също както в хечбека и комбито приборният панел представлява 7-инчов монитор. Мултимедията R-Link 2 се управлява от сензорен екран с диагонал 8.7 инча, а оборудването включва прожекционен дисплей.

Megane стана седан - 4

Гамата от бензинови двигатели включва 1.6-литров атмосферен агрегат със 115 к.с. и 1.4-литров турбомотор с мощност 130 коня. Първият може да се съчетае с петстепенна ръчна трансмисия или с вариатор, а вторият - с шестстепенна механика или с робот със седем предавки и два съединителя.

Megane стана седан - 5

Дизеловата гама е представена от 1.5-литрови двигатели с мощност 90 или 110 к.с. и новия мотор с обем 1.6 литра и 130 коня. За тях се предлага единствено механична предавателна кутия с шест предавки.

Megane стана седан - 6

Megane Sedan ще се произвежда в завода на Renault в турския град Бурса. Моделът ще се предлага в над 20 страни по целия свят.

Megane стана седан - 7


Megane стана седан - 8

Megane стана седан - 9

Megane стана седан - 10

Megane стана седан - 11

Megane стана седан - 12

Megane стана седан - 13

Megane стана седан - 14

Megane стана седан - 15

Megane стана седан - 16


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mark

    2 1 Отговор
    Красота,финес,елегантност!

    Коментиран от #3

  • 2 гост

    0 2 Отговор
    Колата е много добра, но има един голям недостатък: място на задните седалки. При Каджар е доволно голямо, дори при Каптур, а при Меган е доста тясно и почти няма вариант, в който да не са ти опряни коленете в седалката. Може да го коригират при седана и да отпуснат място, но хечбека е крайно неподходящ за семейство или каквито и да е хора на задната седалка. Дори ги попитах в Рено защо въобще са я пуснали в продажба като очевидно няма място отзад, а при предишните генерации това е нормално. Инак сегана е много симпатична кола и ако го пуснат на оферта с бензинов двигател на 25х.лв, както е опел астра например, то със сигурност ще намери много купувачи.
  • 3 mark IV

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "mark":

    Тези определения за красотата, финеса и елегантността може да ги дадеш на вечния и вездесъщ Немски Премиум Брнд.
    За недоразуменията на рено може само да се каже:
    Кенеф, Кочина, Отврат!

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "mark IV":

    Ако се изхожда от името ти може би имаш на предвид немския премиум бранд голф 4. Тази кола, голф 4, е символ на стил, елегантност и се откоява на фона на другите коли с разпознаваемите си черти. Въпреки че е смятан от вещите лица за най-голямото недоразумение в голф линията, има хора в Перник, които боготворят всичко де що е от ФВ.
    Рено са едни от най-напредничавите като дизайн, екстри, новости, макар и да не се идеални като качество. Немците копират години след това, като например комън-рейл, който немците не можаха да си направят сами, а италиаците и французите си го ползваха от години. Имам познати върли фенове на ФВ и зад това да карат голф тди стоят хиляди левове ремонти (глави, горивни системи и окачване, или пък купе) които не се споменават, за да не се урони имиджа на тази кола като издръжлива.
    Всеки избира какво да кара и къде да си хвърля парите.

    Коментиран от #5

  • 5 Кобрата

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Всяко удоволствие се заплаща! Щом искаш да караш хубав германски автомобил, трябва първо да си направиш сметка на парите. Ако нямаш пари, купи си кенеф Рено и тва е...

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Long tale

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Кобрата":

    Кобра ела с бимера да ми измиеш стъклата на Реното , ще ти дам пари да си купиш баничка
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ххх

    0 1 Отговор
    "Megane Sedan ще се произвежда в завода на Renault в турския град Бурса."
    Като знам какво е качеството на сглобките на Рено в турския им завод и вече ми става лошо...
    Меган във вариант Седан имаше и при предишните версии, та не е изненада че ще има отново.
    Отсега хващам бас, че след 3-тата година собствениците ще искат да се отърват от тях по най-бързия начин. Да сме живи и здрави, сами ще се убедите в думите ми...
  • 9 0000000000

    0 1 Отговор
    Все пак Рено и произведен в Турция ......
  • 10 Мммм

    1 0 Отговор
    До 3Х или по-скоро си ХХL-пародия, загуби баса.Карам Меган седан 2 от 2005г. новозакупен от тогавашния Про Мобил и вярвай ми нямам и ни най-малко причина да се разделя с него. Здрав,икономичен за моя тежък крак, сравнително евтино обслужване и то във фирмен сервиз,комфортен, така че какво повече да иска човек от това. За качеството, ми моят също е произведен в Бурса Турция и за мен качеството е на високо ниво, минавал съм край завода и повярвай ми не отстъпва по нищо на европейските такива. Не съм служител в Рено, имам хуманна професия и просто съм много доволен от Рено, защото предлагат идеално съотношение цена/качество за парите си. Не съдете по колите купени N- та употреба скъсани от каране от няколко собственика и от скрап в Западна Европа се превръща в основна кола в България. Купете си нова и тогава пишете и бълвайте глупости и лъжи.
  • 11 мм84

    1 0 Отговор
    Хора не знам защо водите такива безумни спорове. Всяка нова кола е хубава. Човек си купува освен нов автомобил, в който той сяда за първи път, така и спокойствие - гаранцията на съответният автомобил. В БГ сме с промити мозъци и предпочитаме да караме прехвалени немски курници на 20 години и да си ги хвалим пред блока на комшиите, вместо да направим една минимална първоначална вноска и

    Коментиран от #12

  • 12 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "мм84":

    Така е и се робува на една мизерна тенекия, ама нали е немска трябва да е здрава. Това че аз карам Рено Лагуна, а комшията пасат Б5, не го спира да влиза 3 пъти повече за ремонти по ходова част, горивна система и пукната глава. А аз нищо освен масло и филтър, и не е разтропана, а здрава кола без ръжди, подцинковано купе и икономичен двигател. Може съседа да даде 7х.лв за колата, после няколко хиляди за ремонти, но няма пари за нови гуми, винетка и си плаща застраховката на части. Не пуска климатика да не му стане нещо, но щом е ФВ или Ауди значи е направил правилния избор и всички други са тъпи и прости да карат френска кола. Това е мисленето на повечето и ти се смеят като кажа каква кола карам, а това че не правя ремонти и паля, а те не могат да тръгнат сутрин, това не е важно. Важното е, че промитите мозъци са дали спестяванията си или заема си, за да купят немска бракма.

    Коментиран от #13

  • 13 мм84

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Колега, коли всякакви за всеки вкус. Харесвам различни марки и модели, нямам някакъв фаворит, но в България се фаворизират и популяризират три три марки/концерна, които наистина са хубави, но да притежаваш нов екземпляр с гаранция и да ти е спокойно, че ако му се случи нещо влиза в сервиза и без да дадеш 1 стотинка отговоре ти го правят. Докато тук е купуват се барутници на 15-20 години и се хвалят до небесата. Аз предпочитам всяка нова кола, било то лада, шкода или подобна евтина играчка пред дарак на 20 години, на който всеки ден трябва да му сменяш нещо.