Last news in Fakti

14 Юли, 2016 15:55 7 588 13

Audi A6 влиза във фитнеса

  • audi-
  • a6

Шеф дизайнерът на Audi Марк Лихте възнамерява да затвори устите на критиците, които обвиняват марката в стилов консерватизъм. Петото поколение на A6 ще бъде форматирано изцяло в духа на поредицата шикозни прототипи от серията prologue, съобщава Autocar.

Новата A-шестица ще бъде малко по-голяма от сегашната. По неофициална информация габаритната дължина ще остане в рамките на 5-те метра, но междуосието ще нарасне в полза на пространството в краката на пътниците отзад, което пък означава по-къси надвеси.

Моделът ще наедрее и на широчина, с което "фасадата" му ще стане още по-внушителна. Подобно на A4, Q7 и Bentley Bentayga, следващата генерация на шестицата ще бъде построена на шасито MLB и ще олекне осезаемо въпреки нарасналите размери.

Очакваната диета ще доведе до вталяване в пределите на тон и половина. В комбинация с модернизираната гама от четирицилиндрови двигатели това ще намали значително апетита на модела.

Върховите модификации ще продължат да черпят сили от 3.0-литрови V-образни шестаци. В гамата ще се появи също 4.0-литровият осмак с два турбокомпресора от Porsche, както и големи турбодизели, сред които и уникалният 4.0-литров агрегат с електрически компресор от Audi SQ7.

На по-късен етап менюто ще се обогати с хибридни модификации с възможност за зареждане от битовата мрежа. По предварителна информация новото A6 ще дебютира в началото на 2018 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Goro Lafchi

    2 1 Отговор
    На мен ми харесва, то си е част от "Светата троица". Пък коя от тях е по-,по-,най-
  • 2 Fake

    0 3 Отговор
    Незнаех че на 'Тримата глупаци " вече им викат 'Светата троица' Ауди вместо да влиза във фитнес където така или иначе е зле , по добре да почне да влиза във завойте

    Коментиран от #8

  • 3 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    Отпред е грозничко.
  • 4 борислав

    0 0 Отговор
    По лека е,едно гърне по малко.
  • 5 борислав

    0 0 Отговор
    Отпред са го докарали до Форд. Излагация за Ауди.
  • 6 Десислав Попов

    1 0 Отговор
    Те новите коли все олекват с 200-300кг. и накрая пак са около двата тона.
  • 7

    0 0 Отговор
    Отпред прилича на Форд и на Астън Мартин, но така е по-добре отпреди.
  • 8 Пенчо

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Fake":

    ...аман от дето само си пишат, колкото да се намират на работа! влизай си там в завойте с москвича на дядо ти и не занимавай тук хората с глупости
  • 9 мм84

    0 0 Отговор
    Като мине през фитнеса, веднага в бокса за ремонт :)
  • 10 Ford Mondeo

    0 0 Отговор
    Тва си е чист Ford Mondeo...сегашната A6-ца от 2011-та е 100 пъти по-хубава от тази, а Facelift-ът от 2015 направо е върхът...
  • 11 abv

    0 0 Отговор
    Това купе на Ауди А6 показва , че в дизайнерско отношение Форд е със светлинни години пред Ауди. Докъде стигнаха от Ауди да копират предната маска на форд. Пълна излагация.Нищо ново в последните години. Да не говорим за двигателите им и окачването супер скъпи.
  • 12 abv

    0 0 Отговор
    Това купе на Ауди А6 показва , че в дизайнерско отношение Форд е със светлинни години пред Ауди. Докъде стигнаха от Ауди да копират предната маска на форд. Пълна излагация.Нищо ново в последните години. Да не говорим за двигателите им и окачването супер скъпи за обслужване и ремонт.
  • 13 Damian

    0 0 Отговор
    Толкова много усъвършенстване но концепцията е все същата, вече век и половина. Вътрешно горене на петролни боклуци, малко мощност и минчифлюшки. Кога ще направите достъпен електродвигател, да ва и комплексарите.