5 Август, 2016 11:20, обновена 5 Август, 2016 13:11 7 306 6

Триъгълен Nissan с дрифт режим

  • nissan-
  • bladeglider
Триъгълен Nissan с дрифт режим - 1
Японците от Nissan направиха още една сериозна стъпка към серийното производство на нов спорткар с триъгълна форма. Те представиха новата концептуална версия на BladeGlider. От първия прототип, показан в Токио през 2013-а, иновацията се отличава с далеч "по-спокоен" дизайн, с различна техника и с допълнителен дрифт режим.Триъгълен Nissan с дрифт режим
Публичното представяне на модела ще се състои в Рио де Жанейро, точно преди откриването на Олимпийските игри. От компанията казаха, че колата, която е напълно функционална, е разработена от Nissan, съвместно с отбора от Формула 1 Williams. По-конкретно компанията Williams Advanced Engineering ще предоставя силовия тракт, с който ще се задвижва новия триъгълен Nissan.Триъгълен Nissan с дрифт режим
Въпросният агрегат се състои от два електромотор с мощност по 130 кВт всеки. Те ще се захранват от комплект йон литиеви батерии. Масата на автомобила е 1 300 килограма. Така комплектован новия BladeGlider ускорява до 100 км/ч. за под пет секунди, а максималната му скорост е 190 км/ч. По-интересното е, че силовият тракт има няколко режима на работа, в които е включен и гореспоменатия дрифт режим.Триъгълен Nissan с дрифт режим
При него се достига най-добра управляемост на автомобила, но той трябва да се използва от по-опитни водачи. Мястото за шофьора е централно разположено, като не са предвидени и странични огледала за обратно виждане. Те са заменени от камери, изображението от които се проектира на два монитора, разположени отляво и отдясно на водача.Триъгълен Nissan с дрифт режим


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 656

    0 0 Отговор
    Не ме кефи нещо
  • 2 ххх

    0 0 Отговор
    ползват концепцията на макларен ф1
  • 3 гост

    0 0 Отговор
    Страхотна разработка, те се доказаха в ЛюМан, но нямат късмет и все им отстрелват триъгълния болид. Нека най-сетне да пуснат нещо различно като архитектура, а не тривиалните конструкции. Затова ги харесвам рено/нисан, различни са. Доказаха го с Низмо прототипа, който със сигурност ще подобрят още, но идеите им си оригинални.
  • 4 пешо

    0 0 Отговор
    Така като гледам ,отзад трябва да седиш с свит крак ....иначе е хубав като идея автомобил ..
  • 5 gostt

    0 0 Отговор
    Яко! Само що е триъгълен, като не виждам нито един елемент с три ъгъла??? Да не са имали предвид триседалков?

    Коментиран от #6

  • 6 Киро Баницата

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "gostt":

    Нашите "топ" журналя нали трябва да се проявят - някой от тях ще да е измислил епитета "триъгълен", с който да охарактеризира дадената машина. Мъка!