От 2017 г. Volkswagen прекратява продажбите на дизелови автомобили в Съединените щати. Новината съобщава лично шефът на северноамериканското подразделение на немския концерн Хинрих Вьобкен пред Car and Driver.
"Потенциалът на дизеловите коли на марката на щатския пазар е изчерпан. Не прогнозираме по-нататъшен ръст на продажбите на автомобили с такива двигатели", отбелязва Вьобкен. Мениджърът обаче подчертава, че решението засяга само моделите на Volkswagen и не се отнася към останалите брандове в състава на концерна.
В САЩ Volkswagen продава шест модела с дизелови версии - Jetta, Golf, Golf Sportwagen, Passat, Beetle и Touareg. Преди избухването на скандала "Дизелгейт" на тези модификации се падаха до 20% от продажбите на марката в Америка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
15:00 06.09.2016
2 Амии
Пълен боклук,хората се усетиха и не искат да купуват.
15:08 06.09.2016
3 Шайзе
15:59 06.09.2016
4 гост
16:33 06.09.2016
5 Десислав Попов
Коментиран от #6
18:09 06.09.2016
6 Георги Симеонов
До коментар #5 от "Десислав Попов":
Попов ли си Десислав ли си не те знам ама няма просто как ей така да изчезне най - продаваната марка автомобили, да ти кажа аз под секрет !Коментиран от #17
18:49 06.09.2016
7 Goooo
18:52 06.09.2016
8 Бай хой
19:17 06.09.2016
9 мразим печки
19:59 06.09.2016
10 TDI
21:04 06.09.2016
11 АзБе
П.С. Не споря и не съм сигурен , но чух че дизелите на МБ ги правят франсетата. Така че да говорим за френско и хубаво е тъпо
Коментиран от #14, #21
21:25 06.09.2016
12 Шкода Рапид - бюджетно удоволствие
Тойотата е добра машина, прочута като надеждна и безпроблемна. Хубаво, ама имаше ли и там "Таката"? Имаше. Имаше ли отзовавания на милиони автомобили с тази марка - "Тойота"? Имаше. Някой да е отзовавал "Шкода", че не се сещам?
При мен има лек уклон на предпочитания към Шкодовките, защото дълго време съм в Чехия, но пък и сам виждам, че "Шкода" е автомобил, който рядко влиза в сервиз. Основно в чешките сервизи е пълно с автомобили от чужди марки, които държат около 50% от пазара на нови автомобили. Но то и няма кое да се развали, защото в момента "Шкода" има към 6 модела - Фабия, Рапид, Октавия, Руумстър, Йети и Супърб, като всичките без Октавия и Супърб са от 2003 нататък производство. По три генерации от повечето модели, прибавяме и предишните - Фаворит и Фелиция, както и неизвестния засега Кодиак. Е, ще ми повярвате ли, че развалена "Шкода" няма?!
Коментиран от #22
21:41 06.09.2016
13 Шкода Рапид - бюджетно удоволствие
Коментиран от #16
21:44 06.09.2016
14 Night Rider
До коментар #11 от "АзБе":
Малките дизели са от Рено, големите са си Мерцедесови, иначе да, прав си, френски двигател, било то и дизел, даже и от Рено... мани...23:05 06.09.2016
15 Трип
До "божествения с шкодата рапид", баце не се превъзнасяй толкова и не сравнявай шкода с тойота нито по качество, нито по политика на фирмите, към клиентите!
23:37 06.09.2016
16 123
До коментар #13 от "Шкода Рапид - бюджетно удоволствие":
От Ваг-групата,харесвам единствено Шкода.Возил съм се,добри коли са,като за цената.Въпреки,че вагонетките купиха чехите,все пак чехите запазиха някаква автентичност и според мен Шкода прави по-добри автомобили от Фолскваген.Обаче Тойота си е Тойота!Години наред заема на немските технически организации първите места!Тойота е много повече автомобил от Шкода.Има модели,които могат да стъпят там,където Ваг-групата,може само да сънуват.
Иначе,да Шкода са добри!
00:28 07.09.2016
17 Десислав Попов
До коментар #6 от "Георги Симеонов":
Не знам Симеонов ли си,Георги ли си,ама нали знаеш,че на лъжата краката са къси...И един ден всичко излиза наяве.А има и нещо друго-когато една компания не прави нищо повече от това просто да надува един балон,този балон рано или късно ще се спука.
Освен всичко това,нито японците,нито американците,нито Рено спят ,а само се подготвят за следващия си удар по ВАГ.И този удар няма да е препрограмирани ДВГ или една платформа във всички модели,а нещо далеч по-стойностно.Защото имиджа на ВАГ се изтрива,точно както и софтлака им от дръжката на един Голф
08:06 07.09.2016
18 Радо
Коментиран от #20
08:30 07.09.2016
19 титай
08:58 07.09.2016
20 до Радка
До коментар #18 от "Радо":
Колежке, преди да окачествяваш всички, като идиоти вземи да се ограмотиш малко!13:14 07.09.2016
21 pepkata
До коментар #11 от "АзБе":
щом казваш, че дизелите им са по-добри от на МБ, така да бъде ... хахахахахахахахахахахахаха14:07 07.09.2016
22 нещо се бъркаш
До коментар #12 от "Шкода Рапид - бюджетно удоволствие":
Нова от 26 000лв.с най малкия бенз.мотор и вътре празно.Достатъчна издържливост казваш.Това да ти се счупят скоростите значи не е проблем за теб?Задължителното обслужване за tsi мотора на всеки 20 000км пак ли не е проблем.Обслужване не със смяна само на филтри.Добра за цента си не означава,че е наистина добра.Дет се вика за тия пари толкова.23:03 08.09.2016
23 МАК
11:54 09.09.2016