Last news in Fakti

6 Септември, 2016 14:43 7 038 23

VW спира продажбите на дизелови модели в САЩ

  • volkswagen-
  • vw-
  • дизелгейт-
  • jetta-
  • golf-
  • passat-
  • beetle-
  • touareg
VW спира продажбите на дизелови модели в САЩ - 1

От 2017 г. Volkswagen прекратява продажбите на дизелови автомобили в Съединените щати. Новината съобщава лично шефът на северноамериканското подразделение на немския концерн Хинрих Вьобкен пред Car and Driver.

"Потенциалът на дизеловите коли на марката на щатския пазар е изчерпан. Не прогнозираме по-нататъшен ръст на продажбите на автомобили с такива двигатели", отбелязва Вьобкен. Мениджърът обаче подчертава, че решението засяга само моделите на Volkswagen и не се отнася към останалите брандове в състава на концерна.

В САЩ Volkswagen продава шест модела с дизелови версии - Jetta, Golf, Golf Sportwagen, Passat, Beetle и Touareg. Преди избухването на скандала "Дизелгейт" на тези модификации се падаха до 20% от продажбите на марката в Америка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    2 0 Отговор
    Днес в Америка , утре в Европа , дай боже !
  • 2 Амии

    2 0 Отговор
    Ами ще ги спрат,като нищо не става от тях,
    Пълен боклук,хората се усетиха и не искат да купуват.
  • 3 Шайзе

    2 1 Отговор
    немски боклуци
  • 4 гост

    2 1 Отговор
    Ами не, вече ги удариха с милиарди глоби, реномето им пострада. Там може отново да ги осъдят, а както се видя в Европа ги съдят само заради загубите от техните акции в резултат от фалшификациите на емисиите. Изплатиха обезщетения на американските дилъри и отсвириха европейските, не уважават европейците, докога мислите, че европейците ще им купуват колите с такова отношение? Няма друг доказан производител, който така нагло да е мамил, макар и да подобрява работата на двигателя, отделя максимални непречистени емисии. Това е България е практика при почти всеки внесен дизел, но е най-глупавото нещо, което може да се направи и западняците не правят като тукашните идиоти. Ако и вие сте направили така то сте направили идиотска постъпка. Замислете се като премине покрай вас димящ дизел и му вдишвате канцерогенните сажди, отидете да видите химиотерапиите, че са препълнени и се върнете в дизеловата си кола с отстранен филтър и егр да се наслаждавате на факта, че вие или ваш роднина е следващ.
  • 5 Десислав Попов

    1 2 Отговор
    Аман от тая измислена марка с вездесъщата им MQB-платформа,която лежи във всичките им модели от Поло до Пасатор и аман от тъпите им лъжи,че продават нещо кой знае какво.Пълни боклуци.Дано скоро да изчезнат от пазара с тъпите им деривати-Шкоди ,Сеати и други тъпотии

    Коментиран от #6

  • 6 Георги Симеонов

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Десислав Попов":

    Попов ли си Десислав ли си не те знам ама няма просто как ей така да изчезне най - продаваната марка автомобили, да ти кажа аз под секрет !

    Коментиран от #17

  • 7 Goooo

    0 0 Отговор
    Abe vie zakakvi se imate che da kritikuvate tazi marka izobshto razbirateli ot koli
  • 8 Бай хой

    2 0 Отговор
    Като погледнем статистиките - най продаваната марка всвета е знаем коя. И кво излиза е че тук коментиращите са или неграмотни или .......
  • 9 мразим печки

    1 1 Отговор
    Печката си е печка независимо дали е тойота или соцваген. Все си е смрад и сажди.
  • 10 TDI

    3 0 Отговор
    Тази година спира дизелите, догодина бензиновите. Накрая ще продава само ключодържатели.
  • 11 АзБе

    2 0 Отговор
    И като ги спрат от производство ( което няма как да стане ) вие разбирами какво ще карате. Изтърбушените си бмв—та и отдавна разбитите МБ-та. Смешни сте , бъдете реалисти . Може да не е най добрата сглобка , но е един от добрите автомобили. А дизелите им са пъти по добри от тия на БМВ и МБ.
    П.С. Не споря и не съм сигурен , но чух че дизелите на МБ ги правят франсетата. Така че да говорим за френско и хубаво е тъпо

    Коментиран от #14, #21

  • 12 Шкода Рапид - бюджетно удоволствие

    3 2 Отговор
    Десчо-поетесчо се разциврил, че дизеловите пасатори и шкодовки му пречат, били тъпи. Не, че нещо, ама Шкода Октавия е страхотна и чисто нова е около 26,000 лева. Чисто нова и красива, а ще издържи без ремонти поне 5 години. Коя и отново питам, коя друга марка автомобили има съвместима цена, доказана технология и достатъчна издръжливост на такава цена?! Караш 5 години и продаваш, за да си купиш следващата. Какво повече искате?!

    Тойотата е добра машина, прочута като надеждна и безпроблемна. Хубаво, ама имаше ли и там "Таката"? Имаше. Имаше ли отзовавания на милиони автомобили с тази марка - "Тойота"? Имаше. Някой да е отзовавал "Шкода", че не се сещам?

    При мен има лек уклон на предпочитания към Шкодовките, защото дълго време съм в Чехия, но пък и сам виждам, че "Шкода" е автомобил, който рядко влиза в сервиз. Основно в чешките сервизи е пълно с автомобили от чужди марки, които държат около 50% от пазара на нови автомобили. Но то и няма кое да се развали, защото в момента "Шкода" има към 6 модела - Фабия, Рапид, Октавия, Руумстър, Йети и Супърб, като всичките без Октавия и Супърб са от 2003 нататък производство. По три генерации от повечето модели, прибавяме и предишните - Фаворит и Фелиция, както и неизвестния засега Кодиак. Е, ще ми повярвате ли, че развалена "Шкода" няма?!

    Коментиран от #22

  • 13 Шкода Рапид - бюджетно удоволствие

    2 0 Отговор
    Забравих Ситигоу - ориентирано към младежи мини, но все някой би ме поправил и допълнил.

    Коментиран от #16

  • 14 Night Rider

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "АзБе":

    Малките дизели са от Рено, големите са си Мерцедесови, иначе да, прав си, френски двигател, било то и дизел, даже и от Рено... мани...
  • 15 Трип

    0 0 Отговор
    Истината е че ваг.ните изтеглят дизеларките на фолксваген от щатите, но преди няколко месеца пуснаха за сертифициране шкодите си такива, так че от трън та на глог ;)
    До "божествения с шкодата рапид", баце не се превъзнасяй толкова и не сравнявай шкода с тойота нито по качество, нито по политика на фирмите, към клиентите!
  • 16 123

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Шкода Рапид - бюджетно удоволствие":

    От Ваг-групата,харесвам единствено Шкода.Возил съм се,добри коли са,като за цената.Въпреки,че вагонетките купиха чехите,все пак чехите запазиха някаква автентичност и според мен Шкода прави по-добри автомобили от Фолскваген.Обаче Тойота си е Тойота!Години наред заема на немските технически организации първите места!
    Тойота е много повече автомобил от Шкода.Има модели,които могат да стъпят там,където Ваг-групата,може само да сънуват.
    Иначе,да Шкода са добри!
  • 17 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Георги Симеонов":

    Не знам Симеонов ли си,Георги ли си,ама нали знаеш,че на лъжата краката са къси...И един ден всичко излиза наяве.
    А има и нещо друго-когато една компания не прави нищо повече от това просто да надува един балон,този балон рано или късно ще се спука.
    Освен всичко това,нито японците,нито американците,нито Рено спят ,а само се подготвят за следващия си удар по ВАГ.И този удар няма да е препрограмирани ДВГ или една платформа във всички модели,а нещо далеч по-стойностно.Защото имиджа на ВАГ се изтрива,точно както и софтлака им от дръжката на един Голф
  • 18 Радо

    0 0 Отговор
    Много глупости се изписаха.Убеждавам се че по форумите има само идиоти с извинение. Към Аз Бе дори от името ти. Защо говориш за дизело ви автомобили след като си с колело.Французите правят първия дизел и са едни от най добрите техни дизели има и в тоута и в много други автомобили дори и в мерцедес защо ли всички им купуват боклуците......Може би защото са най добри като двигатели не като краен продукт. А за ваг-групата нищо лошо само не ги обожествяваите. А за еколозите по доло запознаете се с КПД на бензин и дизел или просто вървете пеш и си пушене. ...

    Коментиран от #20

  • 19 титай

    0 0 Отговор
    Японското е истината
  • 20 до Радка

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Радо":

    Колежке, преди да окачествяваш всички, като идиоти вземи да се ограмотиш малко!
  • 21 pepkata

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "АзБе":

    щом казваш, че дизелите им са по-добри от на МБ, така да бъде ... хахахахахахахахахахахахаха
  • 22 нещо се бъркаш

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Шкода Рапид - бюджетно удоволствие":

    Нова от 26 000лв.с най малкия бенз.мотор и вътре празно.Достатъчна издържливост казваш.Това да ти се счупят скоростите значи не е проблем за теб?Задължителното обслужване за tsi мотора на всеки 20 000км пак ли не е проблем.Обслужване не със смяна само на филтри.Добра за цента си не означава,че е наистина добра.Дет се вика за тия пари толкова.
  • 23 МАК

    0 0 Отговор
    Лелее Аман от негрмотници където се изказват нелепо за дизелите!!Било сажди и смрад!! ами скъпи технически необразовани хора вземете се научете как истнски и правилно да подържате дизел или турбо дизел!!защото повечето искат да подържат колите със възможно наи евтини боклуци части масла и консумативи - мног кратно съм ставал жив свидетел на хора които карат колите със грешните масла защото така им казал царвулския майстор ама дали е правилно!!!после колите им пушат и смърдят както някои обясняват по долу!!другата причина да пушат са еко глупостите с които са облечени двигателите които след 100 до 150 хиляди КМ почва да задръстват моторите оттам се влошава работата на мотора оттам пак пушаци и смръдня!! и третата причина са Посредствените горива на скапания Боклукойл!!оттам пак колите пушат