Следващонто поколение на най-спортния представител на Opel - Insignia OPC, също ще бъде оборудвана със система на задвижване, която може да предава целия върjящ момент към задните колела. Интересното тук е, че тя идва от производителя GKN, а те са отговорни за задвижването и на новия Ford Focus RS.
Най-вероятно системата ще получи леки подобрения, но основата ще бъде същата - отворен преден диференциал със електронно контролиране на спирачното усилие, което да имитира такъв с ограничено приплъзване и заден диференциал със ограничено приплъзване, снабден със система за активно пренасяне на въртящия момент до 100 процента към едно от задните колела.
Настоящото поколение на Insignia отнесе много критики относно управлението и вярваме, че производителя ще се постарае за бъдещото, което според източници ще бъде с намалено с близо 200 килограма тегло. При спортно насочените автомобили със задвижване на четирите колела, дрифт режимът тепърва ще става популярен, като за това говори и вграждането му в бъдещите модели на Mercedes-AMG.
При Focus, дрифт режимът няма много общо с автомобил със задно предаване и въпреки него, изисква малко повече опит зад волана и добър "скандинавски мах", за да се получи образцово пързалянето на един или повече завоя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Димитър Колев
11:20 08.10.2016