14 43611

Ето я новата Honda CR-V

  • honda-
  • cr-v
Ето я новата Honda CR-V - 1

Японската компания Honda представи новата версия на кросоувъра CR-V. Петото поколение, което виждате на снимките е т.нар. американска версия, предназначена за пазарите в САЩ. Интересното е, че в моторната гама за първи път е включен двигател с турбо компресор.

Всъдеходът ще се предлага с 1.5-литров турбиниран четирицилиндров агрегат, който дебютира с десетото поколение на модела Civic. При CR-V този мотор е с мощност 190 конски сили, което е с 15 коня повече от мощността на Civic. Максималният въртящ момент е 243 Нм.

Освен този нов двигател в моторната гама на новото CR-V влиза досегашния 2.4-литров бензинов агрегат, който е атмосферен и разполага с мощ от 184 конски сили и пиков момент 244 Нм. И двата агрегата работят съвместно с вариаторна скоростна кутия.Ето я новата Honda CR-V

Автомобилът ще се предлага и само с предно предаване, и с 4х4 задвижване. Междуосието на новото CR-V е нараснало с 41 мм и вече е 2661 мм. Това позволява да се увеличи още повече пространството за краката на пасажерите на втория ред. То е по-голямо с 53 мм.

Екстериорът и интериорът на кросоувъра са изпълнени в стила на новия Civic. Новост са активните жалузи в радиаторната решетка, както и мултимедийната система в салона. Тя разполага с интегриран седеминчов дисплей и с поддръжка на интерфейсите Apple CarPlay и Android Auto.Ето я новата Honda CR-V

Списъкът с достъпни електронни помощници включва система за предупреждение и предотвратяване на фронтални удари, която е с възможност за разпознаване на пешеходци. Налични са още адаптивен круиз контрол и система за поддържане на автомобила в дадена лента.

Публичният дебют на новото CR-V ще се състои през ноември, по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис. Продажбите в Америка ще стартират през първата четвърт на следващата година. Предполага се, че европейската версия ще бъде представена през март 2017-а в Женева.Ето я новата Honda CR-V


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Цецо

    1 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Междуосието на новото CR-V е нараснало с 41 мм и вече е 2261 мм
    ------------------------
    Колко е междуосието? Че не е 2261 мм е ясно.

    Коментиран от #5

  • 2 Никой

    0 3 Отговор
    240НМ в "джип" и 2.4 литров двигател от миналия век. Смях в залата.

    Коментиран от #9

  • 3 гамена

    0 0 Отговор
    Самолетният лост в средата не ми изглежда добре, нещо по елегантно трябваше, иначе е файска
  • 4 Волв

    0 0 Отговор
    След второ поколение нещо не ми харесват,първо не са произведени в Япония ,а в Англия и толкова ли е трудно да измислят предна решетка,в последните два модела половината предница е празна,материали ли им се свидят да се чуди човек,иначе на времето имах първо поколение една година и бях много доволен от нея,съжалих след като я продадох.
  • 5 Хикса

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Цецо":

    А колко да е, 250000 мм ли? Междуосието на досегашното црв е 2620 мм, плюс 41??? Май ти куца и математиката, и познанията за автомобили.
  • 6 mancho

    0 0 Отговор
    Хикса, не се обиждай но не е 2220 - много е малко...

    Коментиран от #7

  • 7 Миланов

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "mancho":

    Ми, всъщност aвторът на статията e прав.
    https://bg.autodata24.com/honda/cr-v/cr-v-iv-restyling/details
  • 8 ккк

    0 0 Отговор
    Прави ми впечатление, че много-често на този модел започнаха да му правят нови версии, почти през 1-2 години. Интересен маркетинг, стига да не предизвика обратния интерес и отлив от внимание, поради това.
  • 9 Д-р Менгеле

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Никой":

    Все едно да кажеш, че 3.0 дизела на БМВ е от миналия век, защото го слагат още от Е39 и Е46. Като не ти харесва, за теб има Кайен Турбо S и Бентли Бентайга. Не знам как ще си избереш от тях двата, но гъзарче като теб заслужава да си вози трътката само в най-най.
  • 10 До: Никой

    2 0 Отговор
    Аз карам от нова модел 2013, 155к.с. и съм доволен от придобивката. Я кажи ти какво караш, да се открехна и аз на кое му викат джип.
  • 11 ЛАЙК

    1 0 Отговор
    Притеснява ме вариаторната скоростна кутия иначе другите неща са добре.Не е ли по добре шест степенна автоматична или механична?