Компанията Mercedes-Benz анонсира разработката на своите нови двигатели, с които ще се оборудва флагмана на марката S-Klasse. Става дума за по-мощни бензинови шест- и осемцилиндрови мотори, както и за най-мощният дизел в историята на Mercedes.
Новият четирилитров битурбо V8 двигател
Рестайлинговата S-Klasse ще бъде достъпна с четирилитров V8 с два турбокомпресора, в който са използвани технологии от суперкара Mercedes-AMG GT, както и от наточения Mercedes-AMG E 63. Новият осмак ще замени досегашния 4.7 литров мотор и ще е малко по-мощен и същевременно по-икономичен.
Шестцилиндровият мотор с електрически компресор
Обновената S-Klasse ще е се оборудва и с бензинов шестцилиндров мотор, като характерното за него е, че разполага с електрически нагнетател. Последният функционира благодарение на 48-волтова електрическа система. Подобна схема бе интегрирана за първи път в наточеното Audi SQ7.
Най-мощният шестцилиндров дизелов агрегат на Mercedes-Benz
Най-интересен за специалистите обаче е новият дизелов мотор, който се оказва най-мощният дизел в цялата история на марката. Става дума за шестцилиндров редови двигател, който има мощност 312 конски сили. Този мотор ще замени досегашния V6 с мощ 257 коня.
Дизеловият агрегат е с изцяло алуминиев цилиндров блок, стоманени бутала и с последователна система на нагнетяване. Налична е и функция за изменение на фазите на газоразпределение. Обновената S-Klasse ще дебютира през лятото на следващата година.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
4
Оценка 4 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Тошо
11:55 31.10.2016
2 Papi
Коментиран от #13, #17
12:08 31.10.2016
3 фори
12:45 31.10.2016
4 HAHAHA
хахахахах
Коментиран от #5
12:46 31.10.2016
5 Марто
До коментар #4 от "HAHAHA":
Е кое му е смешното? V-образен с работен обем четири литра. А по повд буталата - ДА - стоманени са. Четох и в английските издания.12:50 31.10.2016
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Димитров
Коментиран от #12
13:54 31.10.2016
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 PIRANHA
Коментиран от #11
15:27 31.10.2016
10 BRABUS
15:54 31.10.2016
11 гостенче
До коментар #9 от "PIRANHA":
Жалко е дори да си помислиш да сравниш най-високия клас на Мерцедес с 5-та серия на БМВ, та била тя и М. Това БМВ неможе дори да се доближи до този Мерцедес с изключение на ускорението му от 0 до еди колко си. Той просто няма за цел да се конкурира с това БМВ, защото по рождение е над него.Коментиран от #24
16:22 31.10.2016
12 neon
До коментар #7 от "Димитров":
Е какви глупости пишат....МБ имат дизел 326кс от преди 9години......16:22 31.10.2016
13 Георги-Симеонов
До коментар #2 от "Papi":
Папи не става въпрос само за 6 цил.от уикипедиа
16:26 31.10.2016
14 onq s konq
18:16 31.10.2016
15 Комунист
Коментиран от #16, #18
18:40 31.10.2016
16 тошибиян
До коментар #15 от "Комунист":
един от последните двигатели на нафта не му трябва да изкара много щото кой ше пазарува електри4ките след 5 10 годин макс19:18 31.10.2016
17 Mercedes-Benz
До коментар #2 от "Papi":
Не не става въпрос за 6 цилиндров, а просто са си сбъркали в статията:"Най-интересен за специалистите обаче е новият дизелов мотор, който се оказва най-мощният дизел в цялата история на марката."
Марката има къде къде по-мощни дизели, камиони например, че даже и танкови двигатели правят. По-правилно щеше да е да се каже "в гамата на модела", но и тогава нямаше да е прав автора, защото най-мощният дизел наистина е S 420/450 CDI с 320 коня, който се монтираше в старата с S-class W221. Както и да е, това са подробности... Иначе всичко много добре звучи само това смаляване на кубатурата кому е нужно, S500 и S63 AMG вече ще са 4 литрови смешна история... поне моделните означения да сменят, като ще се правят на много "екологични".
20:23 31.10.2016
18 Mercedes-Benz
До коментар #15 от "Комунист":
Каскет, то и предишния V6 дизел беше с алуминиев блок пък няма проблем, карат си по 500-600 хил. км без проблем че има и с по-голям пробег в Горубляне и Дупница. Инак знам че вие шумкарите признавате само чугуна като материал, понеже икономиките, в които властвахте или властвате нямат капацитета да произведат модерен композит, който да издържа на големи натоварвания! Ае със здраве!Коментиран от #20, #21
20:45 31.10.2016
19 прост
Даунсайзингът явно е завладял и МБ - по-малък обем и 2 турбини на дизелите.
Това е...това правят сега производителите..
20:51 31.10.2016
20 аааааааа
До коментар #18 от "Mercedes-Benz":
Бухахахааааа!20:54 31.10.2016
21 кроко
До коментар #18 от "Mercedes-Benz":
Така е ве, те ракетите и самолетите им са с чугунени двигатели и работят на твърдо гориво!И не е много вярно, че нямал проблем предишния V6 дизел - има с греенето, когато е в кошове на малките модели, което си е следствие от широчината щото е V6 и е по-широчък от редови шестак, от това че е дизел с турбота и интеркулери и тръболяци; и от използвания материал, от коефициента на топлотдаване на алуминия. Ама трябва малко поне да си учил нещо в училище за да можеш да вържеш 2+2, та коментара ти да звучи адекватно.
Коментиран от #22
23:02 31.10.2016
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 До всички
05:43 01.11.2016
24 PIRANHA
До коментар #11 от "гостенче":
Като прочетеш поста ми още веднъж, ще разбереш, че не сравнявам БМВ 5 серия с еС Класа, сравнявам двата двигателя и да този на БМВ едва ли само според мене е така е по-добрия от двата.09:55 01.11.2016
25 Random Chovek Ot Ulitsata
11:18 01.11.2016
26 корса
Ох, горките, тази система работи в Хонда от 1986г.
ЖалКО ЗА германчетаТА!
Коментиран от #27
12:46 01.11.2016
27 Илк0
До коментар #26 от "корса":
Каква Хонда? Тук говорим за хубави коли, не за Хонда.14:57 01.11.2016
28 Тодор Иванов
Относно BMW и техния дизелов двигател с 3 турбота - за мен това е пълна глупост. Дизеловия двигател в днешно време е достатъчно скъп и усложнен без да се добавят 9 излишни турбини. Аз бих стоял далеч от подобни болници след като им изтече гаранцията. И успех на ентусиастите, които ще си вземат кола с тоя надут двигател на 200 000+ км. Ще имат резервирано паркомясто пред кварталния сервиз.
15:15 01.11.2016
29 Dulgiq1111
16:52 01.11.2016
30 Martin
21:15 01.11.2016
31 Бг инж
Коментиран от #32
21:15 01.11.2016
32 Бай Шиле
До коментар #31 от "Бг инж":
Какво са използвали Ауди? 48V бордова мрежа? Ел. компресор? Това не са идеи, родени в главата на Ауди инженери, палячо. Това са идеи, родени от инженерните екипи на Bosch, LEONI и още няколко други поддоставчици от автомобилната индустрия. Сега тези технологии поетапно ще се въведат в моделите на всички немски марки.21:24 01.11.2016
33 ТеодорМ
Евро нормите както на много хора е ясно, са едно много трудно постижимо представяне на колата, което е уеднаквено за всички и е с цел сранение между всички. Казвам всички, защото няма как да сравниш 1,1 безин 70к.с. с 300к.с. дизел ако нещата не се случват много бавно в теста. Та по тази причина производителите се налагат да намалят обема, защото само така могат да се доближат до 1,1 двигателя и при мноооого бавен режим на действие (ускорение, чакане на място и сравнително ниска скорост на извънградско) успяват да докарат до разход 5-6 и вредни емисии до така заветните 100г/км. Това че реалния разход върви към 7-8 и даже си щастлив от това е съвсем друг въпрос. Това че подобен автомобил със 150к.с. вместо 300 ще харчи 9-10 реално, пак никой не го отчита (говоря за Евронормите, реално ползвателите го отчитат).
Ха пример, Чисто новия ни 7-местен ВАН с 4х4 и 1960кг празен, почти 5метра дълъг и с само 150к.с., реален разход 7,25 (5,6 по каталог, Евро 6) за 10 000км, не може да се сравни с малкия ни хеч, тежащ 1300кг, 4,4метра и 126к.с., като със същото каране прави разход 6-6,1(5,6 по каталог, Евро 4) и по-бърз във всяко едно утношение, 0-100, от 80-120 и където и да е. И двата са дизел.
Така че мощ за тази тежка машина трябва, ама като трябва и Евро 6-7, ще нама
23:39 01.11.2016