Новини

Mercedes извади най-мощния си дизел

Публикувана: 31 Октомври, 2016 11:24
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 54774
Mercedes извади най-мощния си дизел
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.

Компанията Mercedes-Benz анонсира разработката на своите нови двигатели, с които ще се оборудва флагмана на марката S-Klasse. Става дума за по-мощни бензинови шест- и осемцилиндрови мотори, както и за най-мощният дизел в историята на Mercedes.

Новият четирилитров битурбо V8 двигател

Mercedes извади най-мощния си дизел

Шестцилиндровият мотор с електрически компресор

Mercedes извади най-мощния си дизел

Най-мощният шестцилиндров дизелов агрегат на Mercedes-Benz

Mercedes извади най-мощния си дизел

Дизеловият агрегат е с изцяло алуминиев цилиндров блок, стоманени бутала и с последователна система на нагнетяване. Налична е и функция за изменение на фазите на газоразпределение. Обновената S-Klasse ще дебютира през лятото на следващата година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Бай Тошо
1 Отговор
Най-мощния дизел на марката е S 420 CDI (320 Hp) от преди 7 години

Оценка:
-0 +0

Papi
2 Отговор
Става дума за 6 цилиндров

Коментиран от #13, #17


Оценка:
-0 +1

фори
3 Отговор
Стоманени буталаа ?

Оценка:
-0 +2

HAHAHA
4 Отговор
Рестайлинговата S-Klasse ще бъде достъпна с четирилитров V8 ?!?! .....
хахахахах

Коментиран от #5


Оценка:
-1 +0

Марто
5 Отговор

До коментар #4 от "HAHAHA":


Е кое му е смешното? V-образен с работен обем четири литра. А по повд буталата - ДА - стоманени са. Четох и в английските издания.

Оценка:
-0 +3

6
Този коментар е премахнат от модератор
Димитров
7 Отговор
Осем цилиндровият е 306 коня така или иначе :)

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +0

8
Този коментар е премахнат от модератор
PIRANHA
9 Отговор
Всичко добре, но как този дизел ще се конкурира с М550d на БМВ, като за най-мощен дизелов двигател, при това от БЕНЦ, ние си изграждаме представи за нещо много по-мощно или по-добро от представеното до сега от конкуренцията в лицето на БМВ, а тук това не е така и е жалко...

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +2

BRABUS
10 Отговор
Ха ха смях

Оценка:
-1 +0

гостенче
11 Отговор

До коментар #9 от "PIRANHA":


Жалко е дори да си помислиш да сравниш най-високия клас на Мерцедес с 5-та серия на БМВ, та била тя и М. Това БМВ неможе дори да се доближи до този Мерцедес с изключение на ускорението му от 0 до еди колко си. Той просто няма за цел да се конкурира с това БМВ, защото по рождение е над него.

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +2

neon
12 Отговор

До коментар #7 от "Димитров":


Е какви глупости пишат....МБ имат дизел 326кс от преди 9години......

Оценка:
-0 +1

Георги-Симеонов
13 Отговор

До коментар #2 от "Papi":


Папи не става въпрос само за 6 цил.
от уикипедиа

Оценка:
-0 +0

onq s konq
14 Отговор
Всъщност Европа преминава не след дълго изцяло на електромобили и тая разработка на дизела се прави изключително за дивите племена от покрайнините.А "дивите племена" сме ние и румънците.

Оценка:
-2 +1

Комунист
15 Отговор
Алуминиев цилиндров блок...малко кофти..

Коментиран от #16, #18


Оценка:
-1 +0

тошибиян
16 Отговор

До коментар #15 от "Комунист":


един от последните двигатели на нафта не му трябва да изкара много щото кой ше пазарува електри4ките след 5 10 годин макс

Оценка:
-1 +0

Mercedes-Benz
17 Отговор

До коментар #2 от "Papi":


Не не става въпрос за 6 цилиндров, а просто са си сбъркали в статията:

"Най-интересен за специалистите обаче е новият дизелов мотор, който се оказва най-мощният дизел в цялата история на марката."

Марката има къде къде по-мощни дизели, камиони например, че даже и танкови двигатели правят. По-правилно щеше да е да се каже "в гамата на модела", но и тогава нямаше да е прав автора, защото най-мощният дизел наистина е S 420/450 CDI с 320 коня, който се монтираше в старата с S-class W221. Както и да е, това са подробности... Иначе всичко много добре звучи само това смаляване на кубатурата кому е нужно, S500 и S63 AMG вече ще са 4 литрови смешна история... поне моделните означения да сменят, като ще се правят на много "екологични".

Оценка:
-0 +2

Mercedes-Benz
18 Отговор

До коментар #15 от "Комунист":


Каскет, то и предишния V6 дизел беше с алуминиев блок пък няма проблем, карат си по 500-600 хил. км без проблем че има и с по-голям пробег в Горубляне и Дупница. Инак знам че вие шумкарите признавате само чугуна като материал, понеже икономиките, в които властвахте или властвате нямат капацитета да произведат модерен композит, който да издържа на големи натоварвания! Ае със здраве!

Коментиран от #20, #21


Оценка:
-0 +2

прост
19 Отговор
Какво се чудите толкова - всички тръгнаха по тоя път - намаляване обема на двигателите и турбини..
Даунсайзингът явно е завладял и МБ - по-малък обем и 2 турбини на дизелите.
Това е...това правят сега производителите..

Оценка:
-0 +0

аааааааа
20 Отговор

До коментар #18 от "Mercedes-Benz":


Бухахахааааа!

Оценка:
-0 +1

кроко
21 Отговор

До коментар #18 от "Mercedes-Benz":


Така е ве, те ракетите и самолетите им са с чугунени двигатели и работят на твърдо гориво!

И не е много вярно, че нямал проблем предишния V6 дизел - има с греенето, когато е в кошове на малките модели, което си е следствие от широчината щото е V6 и е по-широчък от редови шестак, от това че е дизел с турбота и интеркулери и тръболяци; и от използвания материал, от коефициента на топлотдаване на алуминия. Ама трябва малко поне да си учил нещо в училище за да можеш да вържеш 2+2, та коментара ти да звучи адекватно.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +0

22
Този коментар е премахнат от модератор
До всички
23 Отговор
Защо спорите за нещо което никога няма да имате или като го имате хората ще летят с колите си.Ама това е комплекса на циганина мерджан,бмве ако може червен.В краен случай циганско ферари(калибра червена) и на газчица чи то тоз джимбин мноо скъп бе.да си ги карате със здраве новите осма употреба казани.

Оценка:
-1 +1

PIRANHA
24 Отговор

До коментар #11 от "гостенче":


Като прочетеш поста ми още веднъж, ще разбереш, че не сравнявам БМВ 5 серия с еС Класа, сравнявам двата двигателя и да този на БМВ едва ли само според мене е така е по-добрия от двата.

Оценка:
-1 +1

Random Chovek Ot Ulitsata
25 Отговор
Не знам защо хората сравняват BMW с Mercedes, защото BMW има за цел повече мощност, а Mercedes има за цел да караш с клас и стил, S-Klasse няма за цел да е състезателен автомобил, а луксозен и защото BMW има повече сили има толкова идиоти на улицата (има изключения, но предимно е пълно с идиоти), който карат неразумно

Оценка:
-0 +1

корса
26 Отговор
"Публикувано във факти.бг: Налична е и функция за изменение на фазите на газоразпределение."

Ох, горките, тази система работи в Хонда от 1986г.
ЖалКО ЗА германчетаТА!

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +0

Илк0
27 Отговор

До коментар #26 от "корса":


Каква Хонда? Тук говорим за хубави коли, не за Хонда.

Оценка:
-0 +2

Тодор Иванов
28 Отговор
Мерцедес се отказаха от V8 дизелите, защото ако не сте забелязали времената се промениха. В момент, в който EK е вдигнала мерника на дизеловите мотори като цяло, хвърлянето на пари за създаване на ново поколение V8 дизел е самоубийство, дори и да пропуснем факта, че такъв двигател по никой начин не може да покрие Евро 6 еко нормата.

Относно BMW и техния дизелов двигател с 3 турбота - за мен това е пълна глупост. Дизеловия двигател в днешно време е достатъчно скъп и усложнен без да се добавят 9 излишни турбини. Аз бих стоял далеч от подобни болници след като им изтече гаранцията. И успех на ентусиастите, които ще си вземат кола с тоя надут двигател на 200 000+ км. Ще имат резервирано паркомясто пред кварталния сервиз.

Оценка:
-0 +2

Dulgiq1111
29 Отговор
Или караш бенц или си бастун :)

Оценка:
-0 +1

Martin
30 Отговор
Или си с S-класа, или си без класа. Това е положението.

Оценка:
-0 +1

Бг инж
31 Отговор
Всички говорят и спорят за някакви неща,аз от тази статия разбрах едно Мерцедес използват в най новият си двигател система която Ауди вече са използвали.Но да кажем на слука на новия двигател с горивата по нашите бензиностанции.

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +0

Бай Шиле
32 Отговор

До коментар #31 от "Бг инж":


Какво са използвали Ауди? 48V бордова мрежа? Ел. компресор? Това не са идеи, родени в главата на Ауди инженери, палячо. Това са идеи, родени от инженерните екипи на Bosch, LEONI и още няколко други поддоставчици от автомобилната индустрия. Сега тези технологии поетапно ще се въведат в моделите на всички немски марки.

Оценка:
-0 +1

ТеодорМ
33 Отговор
И тез взеха да намалят, че много взе да им идва нанагорно с тези Евро норми и ниска мощност от 250к.с. И да ниска за купе с тегло празно над 2200кг с не много естри и по една меча лапа гума.
Евро нормите както на много хора е ясно, са едно много трудно постижимо представяне на колата, което е уеднаквено за всички и е с цел сранение между всички. Казвам всички, защото няма как да сравниш 1,1 безин 70к.с. с 300к.с. дизел ако нещата не се случват много бавно в теста. Та по тази причина производителите се налагат да намалят обема, защото само така могат да се доближат до 1,1 двигателя и при мноооого бавен режим на действие (ускорение, чакане на място и сравнително ниска скорост на извънградско) успяват да докарат до разход 5-6 и вредни емисии до така заветните 100г/км. Това че реалния разход върви към 7-8 и даже си щастлив от това е съвсем друг въпрос. Това че подобен автомобил със 150к.с. вместо 300 ще харчи 9-10 реално, пак никой не го отчита (говоря за Евронормите, реално ползвателите го отчитат).

Ха пример, Чисто новия ни 7-местен ВАН с 4х4 и 1960кг празен, почти 5метра дълъг и с само 150к.с., реален разход 7,25 (5,6 по каталог, Евро 6) за 10 000км, не може да се сравни с малкия ни хеч, тежащ 1300кг, 4,4метра и 126к.с., като със същото каране прави разход 6-6,1(5,6 по каталог, Евро 4) и по-бърз във всяко едно утношение, 0-100, от 80-120 и където и да е. И двата са дизел.

Така че мощ за тази тежка машина трябва, ама като трябва и Евро 6-7, ще нама

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка