ФАКТИ.БГ

Mercedes извади най-мощния си дизел

Публикувана: 31 Октомври, 2016 11:24
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 55830
Mercedes извади най-мощния си дизел
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.

Компанията Mercedes-Benz анонсира разработката на своите нови двигатели, с които ще се оборудва флагмана на марката S-Klasse. Става дума за по-мощни бензинови шест- и осемцилиндрови мотори, както и за най-мощният дизел в историята на Mercedes.

Новият четирилитров битурбо V8 двигател

Рестайлинговата S-Klasse ще бъде достъпна с четирилитров V8 с два турбокомпресора, в който са използвани технологии от суперкара Mercedes-AMG GT, както и от наточения Mercedes-AMG E 63. Новият осмак ще замени досегашния 4.7 литров мотор и ще е малко по-мощен и същевременно по-икономичен.Mercedes извади най-мощния си дизел

Шестцилиндровият мотор с електрически компресор

Обновената S-Klasse ще е се оборудва и с бензинов шестцилиндров мотор, като характерното за него е, че разполага с електрически нагнетател. Последният функционира благодарение на 48-волтова електрическа система. Подобна схема бе интегрирана за първи път в наточеното Audi SQ7.Mercedes извади най-мощния си дизел

Най-мощният шестцилиндров дизелов агрегат на Mercedes-Benz

Най-интересен за специалистите обаче е новият дизелов мотор, който се оказва най-мощният дизел в цялата история на марката. Става дума за шестцилиндров редови двигател, който има мощност 312 конски сили. Този мотор ще замени досегашния V6 с мощ 257 коня.Mercedes извади най-мощния си дизел

Дизеловият агрегат е с изцяло алуминиев цилиндров блок, стоманени бутала и с последователна система на нагнетяване. Налична е и функция за изменение на фазите на газоразпределение. Обновената S-Klasse ще дебютира през лятото на следващата година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Бай Тошо
1 Отговор
Най-мощния дизел на марката е S 420 CDI (320 Hp) от преди 7 години

Оценка:
-0 +0

Papi
2 Отговор
Става дума за 6 цилиндров

Коментиран от #13, #17


Оценка:
-0 +1

фори
3 Отговор
Стоманени буталаа ?

Оценка:
-0 +2

HAHAHA
4 Отговор
Рестайлинговата S-Klasse ще бъде достъпна с четирилитров V8 ?!?! .....
хахахахах

Коментиран от #5


Оценка:
-1 +0

Марто
5 Отговор

До коментар #4 от "HAHAHA":


Е кое му е смешното? V-образен с работен обем четири литра. А по повд буталата - ДА - стоманени са. Четох и в английските издания.

Оценка:
-0 +3

6
Този коментар е премахнат от модератор
Димитров
7 Отговор
Осем цилиндровият е 306 коня така или иначе :)

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +0

8
Този коментар е премахнат от модератор
PIRANHA
9 Отговор
Всичко добре, но как този дизел ще се конкурира с М550d на БМВ, като за най-мощен дизелов двигател, при това от БЕНЦ, ние си изграждаме представи за нещо много по-мощно или по-добро от представеното до сега от конкуренцията в лицето на БМВ, а тук това не е така и е жалко...

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +2

BRABUS
10 Отговор
Ха ха смях

Оценка:
-1 +0

гостенче
11 Отговор

До коментар #9 от "PIRANHA":


Жалко е дори да си помислиш да сравниш най-високия клас на Мерцедес с 5-та серия на БМВ, та била тя и М. Това БМВ неможе дори да се доближи до този Мерцедес с изключение на ускорението му от 0 до еди колко си. Той просто няма за цел да се конкурира с това БМВ, защото по рождение е над него.

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +3

neon
12 Отговор

До коментар #7 от "Димитров":


Е какви глупости пишат....МБ имат дизел 326кс от преди 9години......

Оценка:
-0 +2

Георги-Симеонов
13 Отговор

До коментар #2 от "Papi":


Папи не става въпрос само за 6 цил.
от уикипедиа

Оценка:
-0 +0

onq s konq
14 Отговор
Всъщност Европа преминава не след дълго изцяло на електромобили и тая разработка на дизела се прави изключително за дивите племена от покрайнините.А "дивите племена" сме ние и румънците.

Оценка:
-2 +1

Комунист
15 Отговор
Алуминиев цилиндров блок...малко кофти..

Коментиран от #16, #18


Оценка:
-1 +0

тошибиян
16 Отговор

До коментар #15 от "Комунист":


един от последните двигатели на нафта не му трябва да изкара много щото кой ше пазарува електри4ките след 5 10 годин макс

Оценка:
-1 +0

Mercedes-Benz
17 Отговор

До коментар #2 от "Papi":


Не не става въпрос за 6 цилиндров, а просто са си сбъркали в статията:

"Най-интересен за специалистите обаче е новият дизелов мотор, който се оказва най-мощният дизел в цялата история на марката."

Марката има къде къде по-мощни дизели, камиони например, че даже и танкови двигатели правят. По-правилно щеше да е да се каже "в гамата на модела", но и тогава нямаше да е прав автора, защото най-мощният дизел наистина е S 420/450 CDI с 320 коня, който се монтираше в старата с S-class W221. Както и да е, това са подробности... Иначе всичко много добре звучи само това смаляване на кубатурата кому е нужно, S500 и S63 AMG вече ще са 4 литрови смешна история... поне моделните означения да сменят, като ще се правят на много "екологични".

Оценка:
-0 +2

Mercedes-Benz
18 Отговор

До коментар #15 от "Комунист":


Каскет, то и предишния V6 дизел беше с алуминиев блок пък няма проблем, карат си по 500-600 хил. км без проблем че има и с по-голям пробег в Горубляне и Дупница. Инак знам че вие шумкарите признавате само чугуна като материал, понеже икономиките, в които властвахте или властвате нямат капацитета да произведат модерен композит, който да издържа на големи натоварвания! Ае със здраве!

Коментиран от #20, #21


Оценка:
-0 +3

прост
19 Отговор
Какво се чудите толкова - всички тръгнаха по тоя път - намаляване обема на двигателите и турбини..
Даунсайзингът явно е завладял и МБ - по-малък обем и 2 турбини на дизелите.
Това е...това правят сега производителите..

Оценка:
-1 +0

аааааааа
20 Отговор

До коментар #18 от "Mercedes-Benz":


Бухахахааааа!

Оценка:
-0 +1

кроко
21 Отговор

До коментар #18 от "Mercedes-Benz":


Така е ве, те ракетите и самолетите им са с чугунени двигатели и работят на твърдо гориво!

И не е много вярно, че нямал проблем предишния V6 дизел - има с греенето, когато е в кошове на малките модели, което си е следствие от широчината щото е V6 и е по-широчък от редови шестак, от това че е дизел с турбота и интеркулери и тръболяци; и от използвания материал, от коефициента на топлотдаване на алуминия. Ама трябва малко поне да си учил нещо в училище за да можеш да вържеш 2+2, та коментара ти да звучи адекватно.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +0

22
Този коментар е премахнат от модератор
До всички
23 Отговор
Защо спорите за нещо което никога няма да имате или като го имате хората ще летят с колите си.Ама това е комплекса на циганина мерджан,бмве ако може червен.В краен случай циганско ферари(калибра червена) и на газчица чи то тоз джимбин мноо скъп бе.да си ги карате със здраве новите осма употреба казани.

Оценка:
-1 +1

PIRANHA
24 Отговор

До коментар #11 от "гостенче":


Като прочетеш поста ми още веднъж, ще разбереш, че не сравнявам БМВ 5 серия с еС Класа, сравнявам двата двигателя и да този на БМВ едва ли само според мене е така е по-добрия от двата.

Оценка:
-1 +1

Random Chovek Ot Ulitsata
25 Отговор
Не знам защо хората сравняват BMW с Mercedes, защото BMW има за цел повече мощност, а Mercedes има за цел да караш с клас и стил, S-Klasse няма за цел да е състезателен автомобил, а луксозен и защото BMW има повече сили има толкова идиоти на улицата (има изключения, но предимно е пълно с идиоти), който карат неразумно

Оценка:
-0 +1

корса
26 Отговор
"Публикувано във факти.бг: Налична е и функция за изменение на фазите на газоразпределение."

Ох, горките, тази система работи в Хонда от 1986г.
ЖалКО ЗА германчетаТА!

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +0

Илк0
27 Отговор

До коментар #26 от "корса":


Каква Хонда? Тук говорим за хубави коли, не за Хонда.

Оценка:
-0 +3

Тодор Иванов
28 Отговор
Мерцедес се отказаха от V8 дизелите, защото ако не сте забелязали времената се промениха. В момент, в който EK е вдигнала мерника на дизеловите мотори като цяло, хвърлянето на пари за създаване на ново поколение V8 дизел е самоубийство, дори и да пропуснем факта, че такъв двигател по никой начин не може да покрие Евро 6 еко нормата.

Относно BMW и техния дизелов двигател с 3 турбота - за мен това е пълна глупост. Дизеловия двигател в днешно време е достатъчно скъп и усложнен без да се добавят 9 излишни турбини. Аз бих стоял далеч от подобни болници след като им изтече гаранцията. И успех на ентусиастите, които ще си вземат кола с тоя надут двигател на 200 000+ км. Ще имат резервирано паркомясто пред кварталния сервиз.

Оценка:
-0 +2

Dulgiq1111
29 Отговор
Или караш бенц или си бастун :)

Оценка:
-0 +1

Martin
30 Отговор
Или си с S-класа, или си без класа. Това е положението.

Оценка:
-0 +1

Бг инж
31 Отговор
Всички говорят и спорят за някакви неща,аз от тази статия разбрах едно Мерцедес използват в най новият си двигател система която Ауди вече са използвали.Но да кажем на слука на новия двигател с горивата по нашите бензиностанции.

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +0

Бай Шиле
32 Отговор

До коментар #31 от "Бг инж":


Какво са използвали Ауди? 48V бордова мрежа? Ел. компресор? Това не са идеи, родени в главата на Ауди инженери, палячо. Това са идеи, родени от инженерните екипи на Bosch, LEONI и още няколко други поддоставчици от автомобилната индустрия. Сега тези технологии поетапно ще се въведат в моделите на всички немски марки.

Оценка:
-0 +2

ТеодорМ
33 Отговор
И тез взеха да намалят, че много взе да им идва нанагорно с тези Евро норми и ниска мощност от 250к.с. И да ниска за купе с тегло празно над 2200кг с не много естри и по една меча лапа гума.
Евро нормите както на много хора е ясно, са едно много трудно постижимо представяне на колата, което е уеднаквено за всички и е с цел сранение между всички. Казвам всички, защото няма как да сравниш 1,1 безин 70к.с. с 300к.с. дизел ако нещата не се случват много бавно в теста. Та по тази причина производителите се налагат да намалят обема, защото само така могат да се доближат до 1,1 двигателя и при мноооого бавен режим на действие (ускорение, чакане на място и сравнително ниска скорост на извънградско) успяват да докарат до разход 5-6 и вредни емисии до така заветните 100г/км. Това че реалния разход върви към 7-8 и даже си щастлив от това е съвсем друг въпрос. Това че подобен автомобил със 150к.с. вместо 300 ще харчи 9-10 реално, пак никой не го отчита (говоря за Евронормите, реално ползвателите го отчитат).

Ха пример, Чисто новия ни 7-местен ВАН с 4х4 и 1960кг празен, почти 5метра дълъг и с само 150к.с., реален разход 7,25 (5,6 по каталог, Евро 6) за 10 000км, не може да се сравни с малкия ни хеч, тежащ 1300кг, 4,4метра и 126к.с., като със същото каране прави разход 6-6,1(5,6 по каталог, Евро 4) и по-бърз във всяко едно утношение, 0-100, от 80-120 и където и да е. И двата са дизел.

Така че мощ за тази тежка машина трябва, ама като трябва и Евро 6-7, ще нама

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Реджеп Ердоган
Турският президент Реджеп Ердоган коментира пред Си Ен Ен резултатите от референдума.
Аз съм смъртен. Мога да умра във всеки един момент"

Още бисери
ТОП 5