3 Ноември, 2016 11:14 14 173 23

Нова японска S-Klasse догодина

  • lexus-
  • ls-
  • lf-fc-
  • lc
Нова японска S-Klasse догодина - 1

Актуалният Lexus LS е истински ветеран в сегмента на луксозните лимузини. Произвежда се от 2006 г. и е малко по-млад от Mercedes-Benz S-Klasse W221. Миналата година японците са успели да продадат едва 7 165 бройки от модела в Щатите, а в Европа LS са избрали едва 131 купувачи, което добре илюстрира острата нужда от нов флагман.

В специализираните японски издания плахо започват да изплуват подробности за следващото поколение на LS. Някои списания от Страната на изгряващото слънце дори публикуваха компютърно генерирани изображения на новата лимузина, базирани на прототипа LF-FC от миналогодишния Токийски автосалон.

Нова японска S-Klasse догодина

В основата на следващия LS ще залегне глобалната платформа GA-L, проектирана специално за луксозни модели с надлъжен двигател. На това шаси е построено купето LC 500, което дебютира през януари в Детройт. Според японското сп. Best Car петата генерация на флагманския Lexus ще бъде истински гигант с дължина 5 225 мм, междуосие над 3 метра и широчина в "раменния пояс" от порядъка на 190 см.

Значителни промени предстоят в технически план. Сегашният 5.0-литров V8 с атмосферно пълнене ще продължи да се предлага на пазарите в Северна Америка, Китай и Близкия Изток, но в Япония и Европа ще отстъпи място на 3.0-литров V6 с два турбокомпресора. Ще има и хибридна модификация с 3.5-литров шестак и електромотор.

Продажбите на новата японска S-Klasse започват през есента на 2017 г.

Нова японска S-Klasse догодина


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 MSux

    1 2 Отговор
    От 2006 насам това ми е един от любимите модели.
  • 2 Мършата

    1 1 Отговор
    Аз се чудя, на какво ще стане радиатора, ако караш зад някъв камьон, тир зимата след хвърляне на луга и опесачаване, заради тая безмислено огромна и тъпа радиаторна решетка! Че и лятото кви ли не буклуци хвъркат по пътя, ако някой който кара пред тебе си хвърли опаковка от фафла, найлони, пешки и ти се навре в тая тъпа безмислено голяма радиаторна решетка, ще те питам аз тогава!?!?!

    Коментиран от #3, #4

  • 3 вункаш

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мършата":

    Ши я чистиш с клечка за зъби! Или ше си наемеш някой мунчо да ти я чисти.
  • 4 Илиян

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мършата":

    Нормалните хора не си изхвърлят боклуците от прозорците по време на движение и в нормалнте държави не опесъчват с чакъл вместо химикали..... ама и аз се чудя как японците не са се сетили за тия "ПРОБЛЕМИ"!!!!!!!!!!!!!
  • 5 Пича

    3 1 Отговор
    Kaто не можеш да направиш автомобила си да изглежда стилно започваш да правиш разни овали и чупки без никаква симетрия. Разбира се за плебса точно това е от значение. Плебса и цветнокожите.
  • 6 ВУНДАБА

    1 4 Отговор
    Класи ще е Лексуса над германия боклук Мерце-кенеф.
  • 7 мм84

    1 3 Отговор
    Автомобилът със сигурност ще е класи над конкуренцията. Само дето от мобилето са пуснали снимки на най-началният първообраз. Има къде къде по-нови рендери, но това е отделен въпрос. Колаща ще е върха на сладоледа. За справка - погледнете модела LC какво бижу е само
    Колкото до решетката - и IS F-Sport е с такава решетка и му стои невероятно добре.

    Коментиран от #8

  • 8 lpStoyanov

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "мм84":

    Чак пък класи над конкуренцията
    Да не би да е по-добър от S-class, bmw 7 или А8? Само японски фенчета може да го поставят пред тях. Не, че може да се говори преди да е излезнала колата, но шанса да е по-добра клони към 0 : ) Това не го казвам като някакъв заклет фен на германските автомобили, а просто такава е реалността що се отнася до този клас : )
  • 9 дойча

    0 0 Отговор
    Жапанките се надъхват на снимки...
  • 10 Трифонов

    4 1 Отговор
    При Лекс-а дизайнът винаги е бил огромен проблем. Това се отнася с пълна сила и за LC. Колата е съвсем определено overdesign. А причината за това е, че японците никога не са можели да уцелят точното отношение между модерност, екстравагантност и стил. Точната пропорция между тези три неща гарантира непреходност и всеобщо възприемане, което е от изключително значение за успеха на един автомобил. Защото екстравагантността и модата отминават, ала стилът - никога! Ето поради тези причини германските премиум марки са номер едно. Защото я учат как да я правят тая пропорция от повече от век. Т.е. необходима е традиция. И за най-голямо съжаление на феновете на японските марки, няма никаква възможност която и да било японска марка, да не говорим пък за т.нар. японски премиуми, които са по на 30 години (в най-добрия случай), да натрупат повече традиции в областта на автомобилостроенето от немските - проста житейска логика!
  • 11 Julio

    1 1 Отговор
    Не знам как ще изглежда но едно е сигурно - ще намерят начин да сложат джаджи които да те изненадат приятно. Японската кола по това се отличава най-вече от европейската - хитроумни решения и дреболийки които правят колата оригинална.

    Коментиран от #12, #15

  • 12 Ярослав Станчев

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Julio":

    Собственика на такава кола почти винаги се води отзад.И в този случай каквито и джиджавки да има,колкото и копчалъци да му наблъскат все тая.Човека ще се вози и най-тежкото което ще вдига ще е чаша коняк или кубинска пура.Може и краката на някоя руса силиконка.Тъй че технологията ще му е през кора.Затова Мерцедес са еталона в този клас,щото комбинират идеално лукс,престиж,технология и екстравагантност.Лексус не са лоши коли,но в борбата с немската тройка точно в този клас са обречени.Нито технологията ще ги спаси,нито екстравагантността,а най-малко дизайна,който е направо потресаващо некадърен.

    Коментиран от #20

  • 13 Morgoth

    1 1 Отговор
    В по-долния клас гласувам с две ръце за хибридния Лекс, но в този Мерцедес просто нямат конкуренция.
  • 14 мъжкар

    2 1 Отговор
    мазда 6 от новите ха ха ха!!Никаква разлика в дизайна.
  • 15 джаджи

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Julio":

    от всички тия електронни джаджи в съвременните коли е сигурно само едно - във всеки един момент може да те изненадат НЕприятно!
  • 16 ЛЕКСУС

    1 3 Отговор
    па па гали колко от вас са се возили камоли да имат Лексус. най добрия качествен автомобил произвеждан в света. Минах през немския премиум по сервизите

    Коментиран от #19

  • 17 Васичка Атанасова

    1 1 Отговор
    НАИСТИНА МНОГО МИ ХАРЕСВА
  • 18 FFF

    0 0 Отговор
    Комплект тюнинга для Lexus LX570 Alligator от компании Larte
  • 19 Трифонов

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "ЛЕКСУС":

    Минал си... през бараки по на... неизвестно колко години, по на неизвестно колко стотици хиляди километра (ако става въпрос за Мерцедес Е клас - почти в 10 от 10 случая са били таксита на 1 млн. км., както ги гледаш коли на четири години), претърпели неизвестен брой катастрофи, част от тях неизвестно колко тежки, възстановени неизвестно в кой джангатайски сервиз, с реална стойност - абсолютна 0... които са ти били продадени с рекламата, че са на три години, на 60 хил. км., чисто нови всъщност. Изръсил си една торба пари и си живял с изискванията, които има човек към чисто нова кола. Новата кола на тоя свят е само една - тая, която си поръчал в представителството, била е изработена според поръчката ти и съответно доставена на теб в безупречен вид, на точно 0 километра. Всичко останало е чарна дупка - може да излезе добро само ако извадиш късмет. И тъй като всички искат да карат немски коли, немските премиуми са предмет на брутални измами 100 пъти по-често, отколкото японските. Затова и с японска кола на старо шансът да попаднеш на нещо читаво е много по-голям. Много е просто, като се замислиш с главата, а не със з******.
  • 20 Julio

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ярослав Станчев":

    Единствената причина LS да няма успех в Европа е че дори 10 годишният модел е със стартова цена по-висока от Мерца и БМВ-то (новите).
    Само на Ганю Балкански еталона му за лукс и качество свършва с немската кола. Проблема е че Ганю Балкански ако разбираше много от квото и да е (включително и от коли) със сигурност нямаше да мизерства на опашката на света. Даже бих казал че ако от 10 нашенци 9 ти кажат да си купиш едно, а 1 ти каже да си вземеш друго би следвало моментално да купиш избора на малцинството щото е огромна вероятността той единствен да знае кво говори. И това години подред го проверявам практически и работи.
  • 21 БМВ

    0 1 Отговор
    Еми имаха достатъчно време да разглобят новите S classe и 7er ,да видят как се правят най-добрите,сега остава да си напишат домашното и да приложат прекопираното.Няма да им е за първи път,най-добре обаче изобщо да не я пускат в Европа,няма кой балък да го купи това на цената на Даймлеровият флагман.Виж в Щатите балъци колкото искаш,там навремето купуваха "камък в кутия" и си го гледаха като домашен любимец,та ще се намерят будали да изсипят една маса пари за тойота(лай'о в целуфан общо взето).
  • 22 гъзара

    0 1 Отговор
    Ама мнооо са грозни и кичозни тия японски коли, квото и да правят и да копират все са ми едни такива .... Никакви!
  • 23 мммдааа

    0 1 Отговор
    хахаххахаа...гати уродливото чудовище,ама така става,м когато оризарите използват кенефа! Срамота е, че БМВ няма съперници вече!