Актуалният Lexus LS е истински ветеран в сегмента на луксозните лимузини. Произвежда се от 2006 г. и е малко по-млад от Mercedes-Benz S-Klasse W221. Миналата година японците са успели да продадат едва 7 165 бройки от модела в Щатите, а в Европа LS са избрали едва 131 купувачи, което добре илюстрира острата нужда от нов флагман.
В специализираните японски издания плахо започват да изплуват подробности за следващото поколение на LS. Някои списания от Страната на изгряващото слънце дори публикуваха компютърно генерирани изображения на новата лимузина, базирани на прототипа LF-FC от миналогодишния Токийски автосалон.
В основата на следващия LS ще залегне глобалната платформа GA-L, проектирана специално за луксозни модели с надлъжен двигател. На това шаси е построено купето LC 500, което дебютира през януари в Детройт. Според японското сп. Best Car петата генерация на флагманския Lexus ще бъде истински гигант с дължина 5 225 мм, междуосие над 3 метра и широчина в "раменния пояс" от порядъка на 190 см.
Значителни промени предстоят в технически план. Сегашният 5.0-литров V8 с атмосферно пълнене ще продължи да се предлага на пазарите в Северна Америка, Китай и Близкия Изток, но в Япония и Европа ще отстъпи място на 3.0-литров V6 с два турбокомпресора. Ще има и хибридна модификация с 3.5-литров шестак и електромотор.
Продажбите на новата японска S-Klasse започват през есента на 2017 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 MSux
11:49 03.11.2016
2 Мършата
Коментиран от #3, #4
12:07 03.11.2016
3 вункаш
До коментар #2 от "Мършата":
Ши я чистиш с клечка за зъби! Или ше си наемеш някой мунчо да ти я чисти.12:19 03.11.2016
4 Илиян
До коментар #2 от "Мършата":
Нормалните хора не си изхвърлят боклуците от прозорците по време на движение и в нормалнте държави не опесъчват с чакъл вместо химикали..... ама и аз се чудя как японците не са се сетили за тия "ПРОБЛЕМИ"!!!!!!!!!!!!!12:30 03.11.2016
5 Пича
12:45 03.11.2016
6 ВУНДАБА
14:27 03.11.2016
7 мм84
Колкото до решетката - и IS F-Sport е с такава решетка и му стои невероятно добре.
Коментиран от #8
14:55 03.11.2016
8 lpStoyanov
До коментар #7 от "мм84":
Чак пък класи над конкуренциятаДа не би да е по-добър от S-class, bmw 7 или А8? Само японски фенчета може да го поставят пред тях. Не, че може да се говори преди да е излезнала колата, но шанса да е по-добра клони към 0 : ) Това не го казвам като някакъв заклет фен на германските автомобили, а просто такава е реалността що се отнася до този клас : )
15:04 03.11.2016
9 дойча
16:35 03.11.2016
10 Трифонов
17:11 03.11.2016
11 Julio
Коментиран от #12, #15
17:18 03.11.2016
12 Ярослав Станчев
До коментар #11 от "Julio":
Собственика на такава кола почти винаги се води отзад.И в този случай каквито и джиджавки да има,колкото и копчалъци да му наблъскат все тая.Човека ще се вози и най-тежкото което ще вдига ще е чаша коняк или кубинска пура.Може и краката на някоя руса силиконка.Тъй че технологията ще му е през кора.Затова Мерцедес са еталона в този клас,щото комбинират идеално лукс,престиж,технология и екстравагантност.Лексус не са лоши коли,но в борбата с немската тройка точно в този клас са обречени.Нито технологията ще ги спаси,нито екстравагантността,а най-малко дизайна,който е направо потресаващо некадърен.Коментиран от #20
19:14 03.11.2016
13 Morgoth
19:33 03.11.2016
14 мъжкар
19:36 03.11.2016
15 джаджи
До коментар #11 от "Julio":
от всички тия електронни джаджи в съвременните коли е сигурно само едно - във всеки един момент може да те изненадат НЕприятно!21:16 03.11.2016
16 ЛЕКСУС
Коментиран от #19
21:30 03.11.2016
17 Васичка Атанасова
22:50 03.11.2016
18 FFF
23:47 03.11.2016
19 Трифонов
До коментар #16 от "ЛЕКСУС":
Минал си... през бараки по на... неизвестно колко години, по на неизвестно колко стотици хиляди километра (ако става въпрос за Мерцедес Е клас - почти в 10 от 10 случая са били таксита на 1 млн. км., както ги гледаш коли на четири години), претърпели неизвестен брой катастрофи, част от тях неизвестно колко тежки, възстановени неизвестно в кой джангатайски сервиз, с реална стойност - абсолютна 0... които са ти били продадени с рекламата, че са на три години, на 60 хил. км., чисто нови всъщност. Изръсил си една торба пари и си живял с изискванията, които има човек към чисто нова кола. Новата кола на тоя свят е само една - тая, която си поръчал в представителството, била е изработена според поръчката ти и съответно доставена на теб в безупречен вид, на точно 0 километра. Всичко останало е чарна дупка - може да излезе добро само ако извадиш късмет. И тъй като всички искат да карат немски коли, немските премиуми са предмет на брутални измами 100 пъти по-често, отколкото японските. Затова и с японска кола на старо шансът да попаднеш на нещо читаво е много по-голям. Много е просто, като се замислиш с главата, а не със з******.08:47 04.11.2016
20 Julio
До коментар #12 от "Ярослав Станчев":
Единствената причина LS да няма успех в Европа е че дори 10 годишният модел е със стартова цена по-висока от Мерца и БМВ-то (новите).Само на Ганю Балкански еталона му за лукс и качество свършва с немската кола. Проблема е че Ганю Балкански ако разбираше много от квото и да е (включително и от коли) със сигурност нямаше да мизерства на опашката на света. Даже бих казал че ако от 10 нашенци 9 ти кажат да си купиш едно, а 1 ти каже да си вземеш друго би следвало моментално да купиш избора на малцинството щото е огромна вероятността той единствен да знае кво говори. И това години подред го проверявам практически и работи.
10:03 04.11.2016
21 БМВ
16:22 04.11.2016
22 гъзара
16:56 04.11.2016
23 мммдааа
02:18 05.11.2016