Last news in Fakti

17 Ноември, 2016 05:30 11 436 6

Второ поколение на Mazda CX-5

  • mazda-
  • cx-5
Второ поколение на Mazda CX-5 - 1
Японците от Mazda представиха на автосалона в Лос Анжелис втората генерация на компактния кросоувър CX-5. Иновацията е съхранила шасито и моторната гама от предходния модел, но е получила изцяло нов дизайн, който е в стила на дебютиралата преди година Mazda CX-9.Второ поколение на Mazda CX-5
За движението на новата Mazda CX-5 ще отговарят бензиновите 2.0 и 2.5-литрови мотори, а така също и дизеловия агрегат с обем 2.2 литра. Двигателите, чиято мощност не се споменава, ще се съчетават с шестстепенни автоматична или механична скоростни кутии.Второ поколение на Mazda CX-5
Ще припомним, че в досегашното поколение бензиновите агрегати бяха с мощност 160/165 конски сили за двулитровия мотор с предно и с 4х4, респективно и 192 к.с. за 2.5-литвория бензинов мотор. Дизелът също разполагаше с две мощностни характеристики - 150 и 170 коня.Второ поколение на Mazda CX-5
Що се отнася до окачването, то новата CX-5 ще има MacPherson отпред и стандартното многолостово окачване - отзад. Промени са направени в крепежните елементи на кормилната уредба, които, според думите на специалистите от Mazda, са станали по-твърди.Второ поколение на Mazda CX-5
Освен това по-яка с 15.5% е станала цялата конструкция, като това е направено за сметка на повече високоякостни материали, които са използвани в конструкцията на автомобила. Още нещо, което беше отбелязано при премиерата е, че шумоизолацията на колата е значително подобрена.Второ поколение на Mazda CX-5
От компанията не изнесоха точни цифри за габаритите, но казаха, че моделът е станал с 10 мм по-широк, а обемът на багажника се е увеличил с 5 литра. Така товарното пространство става 505 литра. Архитектурата в интериора остава същата, като различни са воланът, сензорният екран и някои от бутоните по таблото.Второ поколение на Mazda CX-5

Интерес от опциите представлява 4х4 системата, в която е налична функцията G-Vectoring Control, имаща за цел да симулира блокаж на задния диференциал. Още нещо, на което трябва да се обърне внимание е новата Bose аудиосистема, която е с десет високоговорителя.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трен

    2 0 Отговор
    Няма по здрави и надеждни от японските!
  • 2 Мършата

    0 4 Отговор
    Как може на кросоувър да сложиш такава голяма и тъпа радиаторна решетка отпред?! Аз съм карал Краз и Камаз та те нямат по-голяма от тва! Ако илиш да караш в байра на черен път ВСИЧКИТЕ БОКЛУЦИ И ПРАХ И ЛИСТЕ И МУХИ И СКАКЛЦИ и трева и шикалки ти влизат направо в радиатора и там от където голям зор ше видиш да ги чистиш бе!
  • 3 непознат

    0 0 Отговор
    Колега тази кола е направена за магистрали не за чукарки,минеш ли с тази кола по чукарки после много пари за ремонти.
  • 4 Абе мършо

    0 0 Отговор
    Като няма какво да напишеш, по-добре пропусни новината и премини към следващата. Никой не го интересуват опитите за разсъждение.
  • 5 dexter

    0 1 Отговор
    Дано поне са оправили ламарините на гредата дето държи радиатора, щото на предното поколение Мазда 3 изгниваше за 4-5 години ...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.