Last news in Fakti

18 Ноември, 2016 10:48 25 022 27

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

  • subaru-
  • viziv-7-
  • лос анджелис 2016
Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей - 1

Спряната от производство преди две години B9 Tribeca няма да бъде последното голямо Subaru. Противоречиви слухове за появата на нов седемместен всъдеход с емблемата на Плеядите получиха потвърждение на салона в Лос Анджелис, където японците показаха прототип на бъдещ модел с дължина 5.2 метра.

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Концептуалният Viziv-7 се простира на почти половин метър повече от B9 Tribeca, широк е 2 метра и висок 180 см, а междуосието му достига 2.9 метра. Официални данни за техниката не се съобщават.

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

По непотвърдена информация серийната версия на Viziv-7 ще се казва Ascent. Основания за това предположение дава обстоятелството, че от Subaru са регистрирали името в патентното ведомство на САЩ, които ще бъдат основният целеви пазар на модела.

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

По-евтините модификации на Ascent най-вероятно ще се оборудват с четирицилиндрови бензинови турбодвигатели. За по-амбициозни водачи ще се предлага 3.6-литровият шестцилиндров боксер с 260 коня, който се монтира на Outback.

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Пазарният дебют на най-голямото Subaru е насрочен за 2018 г. Моделът ще се произвежда в завода на компанията в гр. Лафайет, щата Индиана.

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 656

    4 2 Отговор
    Лудница
  • 2 Иван Господинов

    8 1 Отговор
    Искам го!
  • 3 japan

    12 4 Отговор
    Велики-ЯПОНЦИТЕ!кАЧЕСТВО,НАДЕЖДНОСТ,ПРОХОДИМОСТ!
    ШВАБИТЕ с боклуците мечтаят да направят такъв автомобил!

    Коментиран от #11

  • 4 селските южни райони

    4 2 Отговор
    Майтапите ли се?! Щели да слагат стария 3.6 ?! Трибеката беше красива вътре, но си оставаше с примитивна електроника за автомобил в този клас. Външно В9 повече ми харесваше с решетката на Форестър, а не с онази арка по средата. Ако и клиренса е пак същия, не знам, къде са тръгнали в нишата на големите СУВ! Нищо ли не научиха от горчивите уроци получени за Трибеката?! Красотата на концепта винаги е подвеждаща, защото после се гледа икономията на материали и сглобяване. На мен в момента ми прилича на новата Тойота Highlander, но все пак е нормално щом станаха собственост на Тойота... Изостават с агрегатите, изложиха се с дизеловия боксер, винаги са били със скромна електроника, махнаха "бързи-бавни", трудни са за обслужване и са с 30% надути цени от моделите в САЩ. Компенсират със здравина граничеща с тази на Хонда, Симетричното AWD им е най-доброто и според мен е една идея по-добро от Торсен-а и много по-добро от Халдекс-а, но в този клас това не е приоритет, защото си е паркетник. 5 метра маса как се пренася... Скептичен съм за успеха им с такъв модел. Вече гледат поне да е хибрид, да е икономичен, а това ще е ламя!

    Коментиран от #6, #7, #18, #22

  • 5 Киро

    6 1 Отговор
    Това е!

    Точно бях казал, че с тия малки СУВ-чета, ще трябва да сменям марката и те ме изненадаха приятно!
    Форестъра вече ми отесня, Трибеката я спряха...

    Сега да изкарат и един трилитров дизел, че двойката е малка за този звяр и направо се приготвям за нова кола след 2 години!

    СУПЕР Е и на дизайн. Малко в муцуната прилича на новото Волво ХС90, ама даже по-добре от него изглежда! И отзад е добре.

    Браво, браво!
  • 6 Киро

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    Жестоко си се объркал, че са се изложили с дизела!

    Дизелът им е супер, лек, с ниска точка на тежестта и с разход за фул-тайм 4х4 СУВ под 7/100 как е?!

    Коментиран от #8

  • 7

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    На добре направена кола не е трябва много електроника, многото електроника е за разни каруци дето буксуват и се въртят за щяло и нещяло, но даже и това не им помага на моменти.
  • 8

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Киро":

    Нещо се чуваше че имало проблеми с него.

    Коментиран от #9

  • 9 Киро

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от " ":

    Имаше, вярно, при първата генерация - 2008-2010 година.
    При под 1% от колите, но проблема беше лош, че като се счупи, купуваш нов шорт блок. Детски болести на първа генерация.

    След 2010-та няма повече такъв проблем.
  • 10 dexter

    1 9 Отговор
    Поредният ръждив японски кенеф ...
  • 11 dexter

    3 6 Отговор

    До коментар #3 от "japan":

    Швабите много отдавна са го направили
    Мерцедас Г-класа W463.

    Като човек с радост оттървал се от Субару и минал на Ауди ти казвам - кефи се на японските си кенефи и събирай пари за тенекиджии. Ще ти трябват.

    Коментиран от #13, #14, #15

  • 12 ддд

    1 0 Отговор
    защо не се водят микробуси?
    микробусите бяха по малки е латвия е
    Габаритные размеры, мм: длина*ширина*высота 4980*2035*1970
    с 20 санта по къс
  • 13 japan

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "dexter":

    Като човек карал аЛуди,по-чупливо нещо няма.Като човек,чийто съседи си купиха Мерцедес и след 2 дена цялата предница замина ти казвам.Като човек,на който приятелите ми от Германия купиха Мерцедес и до България 3-пъти се чупи.Като човек,който се е возил на БМВ,по-недодялана кола не съм виждал.Като човек с радост,минал през немските боклуци,нямам намерение да се връщам да правя двигатели,помпи,дюзи и окачването да е все едно са ме родили в Мадагаскар.
    Силно се надявам,по-напред да имам възможност за Лексус,там вече като човек с радост,даже няма да ти пиша.Щото само,докато ти проследявам мисловата акивност,като човек ти казвам...
  • 14 japan

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "dexter":

    Като човек с радост,возил се на много джипове и притежавал такъв.Силно се радвам и ми е смешно,да коментираш точно ти понятието джип.Кое е джип?Паркетинг-боклуците на немците?Където стават,само да ги спреш пред дискотеката?
    Като човек,ти казвам,че от Ланд Круизер и Паджето по-добри джипове няма.
    Твоите паркетинг джипчетата,са да се качи ей такъв като теб и да надуе чалгата.Като човек ти пиша и с радост ти заявявам,че японските неколкократно са обявени са най-надеждни и здрави,именно в Германия.
  • 15 japan

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "dexter":

    Колкото и да мразя немските автомобили,по-добре мерцедес,и возията и здравината е по-добре.То тези аЛудита с това окачване вози като дърво,проблеми с електроника...
    Просто ти казвам КАТО ЧОВЕК.
    Нямам Субару,но съм се возил и имам познати,които имат.Като здравина и проходимост,премиум класа на аЛуди е в девета глуха.
    Само като човек.

    Коментиран от #16, #19

  • 16 dexter

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "japan":

    Чакай секунда да видя дали съм разбрал правилно ...
    Наричаш Г-класа-та паркетник?
    Машина, с 2 твърди моста и 3 ЗАВОДСКИ блокажа на 3-те диференциала е перкетник?
    И после аз съм бил прост ...
    Не отричам и ФАКТА, че в България 90% от Г-класите не са виждали оффроуд.
    Не отричам в никакъв случай възможностите на Патрул и Ленд Крузър (на Паджерото не съм му фен). Даже са прекрасни машини.

    Лексус ... Само и единствено ЛС серията. Да харесвам ги. Може и никога да нямам възможност да си ги позволя, но им се радвам.

    Аз имам Ауди и "съм бил прост", обаче ти, умния, не разбрах каква кола имаш. Като казвам, че япоските коли са ръждилници ми вярвай, такива са. И Субару е една от най-ръждивите. ВЯРВАЙ МИ. Никой от собствениците на японска кола, еле на Субару не иска да си признае, че е фен на ръждилник и затова почва да обяснява с гордост за ниския център на тежестта на опозитния двигател и за симетричното АВД. Но не ти споменава колко време сменя едни свещи например.
    И Порше ползват боксер мотори, пак с нисък център на тежестта, ама се справят по-добре от Субару и не прегряват като Субару.
    Симетричното АВД ... я да видим и там.
    1. ръчна кутия с демултипликатор - среден дифф, който "блокира" с виско-муфа. Тук две мнения няма - евтино решение. Муфата блокира супер нелинейно. Консуматив е и надживява най-често купето.
    Сравнено с ТорСен-а на мойта дърта А4-ка (2002-ра) ... няма нищо общо.
    Виж в youtube-а TorSen и Viscous LSD и го обмисли пак ко е е по-добре
  • 17 dexter

    0 0 Отговор
    .аси тъпото, втората половина от поста го няма ...

    Както и да е ....
  • 18 dexter

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    Ей ти проходимостта на Торсен -
    https://www.youtube.com/watch?v=d-bv0aEsQCs

    Ей ти и теглителната сила -
    https://www.youtube.com/watch?v=wnJfNzOaG70
    https://www.youtube.com/watch?v=zaiHHrpGVtE
  • 19 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "japan":

    По-голяма тавтология не съм виждал. Пич, как в 3 поста успя да напишеш 12 пъти словосъчетанието "като човек"???
    Ясно е и колко разбираш от автомобили - едни комшии, един приятел, един познат...
    В кралския клас на истинските джипове има само dwa модела - G classe и Randge Rover!!! Японците имат страхотни off road машини, но са пълна скръб като качество и дизайн!

    Коментиран от #24

  • 20 БасиОлигофрените

    8 2 Отговор
    Какво спорите, кой колко е добър за off-road? Вие изобщо не разбирате каква е идеята. Това си е едно 7-местно SUV, което да се конкурира с Toyota Highlander и Honda Pilot - пазарните лидери в Северна Америка. В САЩ тези коли се карат предимно от жени и са идеалните семейни коли за магистрала, сняг, дъжд и нормалните ежедневни условия. Никой не го боли за вашите торсени и др. В развитите страни много семейства имат по 3-4 деца и трябва да имат ван или 7 местно suv. в колорадо всяка втора кола е Subaru, така че там ще се продава много. Какви г класи, какви рейнджове ви гонят? Тези коли не можеш да ги видиш никаде извън европа. А рейнжа е най големия боклук, ама това е друга тема.

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "БасиОлигофрените":

    Рейнжда ако е боклук, то е ясно колко разбираш от коли!
  • 22 dexter

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    Я аз като глупак с Ауди да отправя едив въпрос към умниците със Субару относно "великото" им симетрично АВД -
    защо на автоматичните скоростни кутии на Субару има предпазител, който изключва предаването към задния мост? Как реално това е постоянно АВД?
    На Ауди защо няма такава ... глупост?
  • 23 До dexter

    1 1 Отговор
    Пич, subaru impresa wrx sti имат най-доброто 4x4. Много по-добро от великото ти quattro, но подчертавам че се слага само на sti. От там идва славата. Другите модели са с посредствена система, подобна на всички останали масови коли. Единствено lancer evolution има конкурентна система на sti.

    На една ежедневна градска кола не и трябва сложна 4х4 система, защото става недозавиващ кашон, като твоето ауди.
  • 24 japan

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Ако,ти сечеше поне малко горе,щеше да разбереш,че "като човек",го използвам в ироничен смисъл,свързан с предходния коментар.

    Коментиран от #25

  • 25 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "japan":

    Ако на теб ти сечеше там горе, може би щеше да ги вместиш в изречението, а не да ги напишеш по този безсмислен начин!
  • 26 lada

    0 0 Отговор
    Отпред мелез между Волво и Ауди , от зад Рено , да ви и у дизайнерите некадърни !
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.