14 Декември, 2016 10:44 8 437 14

Първият NSX в Европа

  • honda-
  • acura-
  • nsx-
  • клод саж
Първият NSX в Европа - 1

Бившият генерален директор на швейцарското поделение на Honda Клод Саж стана първият собственик на NSX на Стария континент. Японският суперхибрид е в яркочервен цвят с просташкото име Curva Red.

Първият NSX в Европа

Ключовете за колата са връчени от шефа на Honda Motor Europe France Таку Касахара. Освен че дълго време оглавява швейцарското представителство на компанията, Саж е участвал в разработката на HP-X Prototype, който впоследствие се превръща в оригиналния NSX от 1990 г.

Първият NSX в Европа

Суперкарът на Honda все още не се продава официално в Европа. Новият NSX може да се поръча в Щатите, където преди половин година започна серийното му производство, и в Австралия. Продажбите в Япония започват през февруари догодина.

Първият NSX в Европа

Honda/Acura NSX има хибридна силова установка с 3.5-литров V6 с два турбокомпресора, три електромотора и деветстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Системната мощност достига 573 к.с., а пиковият въртящ момент - 644 Нм.

Първият NSX в Европа

Първият сериен екземпляр от второто поколение на култовия модел бе купен от бившия състезател в NASCAR Рик Хендрик в началото на годината на аукцион на Barrett-Jackson за $1.2 млн. В САЩ новият NSX струва $156 000.

Първият NSX в Европа

Първият NSX в Европа

Първият NSX в Европа

Първият NSX в Европа

Първият NSX в Европа

Първият NSX в Европа

Първият NSX в Европа


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 YAMAHA

    9 0 Отговор
    Е кво е тва име са? Curva red?
  • 2 незнайко

    7 3 Отговор
    Японците не се отказват никога. Решат ли да правят нещо го постигат. Това е кола с последните им новости, вградени в нея. Даже цената и не е надута, като други коли от този сегмент. Името и само на български е така звучно, но може и да го заслужава.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 123

    13 7 Отговор
    винаги японците в автомобилната индустрия ще бъдат номер 1.
  • 5 Кънчо

    6 6 Отговор
    Доста се изписа вече за този модел и като цяло не е нещо впечатляващо!
  • 6 Токио

    4 14 Отговор
    Айде започна се с напъването, че японците винаги ще са номер едно :))
    Приятел, докато съществува Порше такива източни автомобилни смешки ще бъдат винаги компромис!!
  • 7 Honda

    8 1 Отговор
    Уникална!!!
  • 8 Ghost

    1 9 Отговор
    До 123 нещо сбърка расите.Казва се Баварците а не Японците

    Коментиран от #11

  • 9 карчо

    7 0 Отговор
    Нямам нищо против да я пошпоря тая Curva ;)))
    Перфектна си е машината и стига с тия спорове вагини с/у японската curva ;)
    Японска гейша или немска кобила всеки сам си решава, какво ще шпори!
    Врочем цвета си означава червена "крива" или по народному "завой" идва от италианския. Едно време у нас пичовете са викали на оборотните мацки "завойчета" точно за да не ги наричат к..ви ха ха ;)
  • 10 Циркаджии

    2 0 Отговор
    Acura Curva red???

    Коментиран от #12

  • 11 ХОРЕЙШО

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Ghost":

    бавареца е а снимки и в сервиза.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Петър

    6 0 Отговор
    Защо да е просташко? На италиански Curva е завой. Това, че нечия просташка глава го възприема другояче, е съвсем друг въпрос.
  • 14 ипОния

    1 7 Отговор
    ...AUDI R8