19 Януари, 2017 05:30 5 530 8

Renault пуска Master на ток

  • renault-
  • master-
  • z.e.
Renault пуска Master на ток - 1

Renault Pro+ обявява световната премиера на два нови лекотоварни автомобила: новото Kangoo Z.E. и Master Z.E.,разширявайки електрическото си LCV семейство. Новото Kangoo Z.E. разчита на нова батерия, благодарение на която пробегът е увеличен с над 50%: 270 км NEDC. По-интересен обаче е големият Master Z.E.

Така RenaultPro+ вече разполага в гамата си с четири LCV модела: TwizyCargo (четириколесно с багажник, лансиран през 2014), ново ZOESociete (базирано на новото ZOE и пробег от 400 км по цикъла NEDC, лансирано през септември 2016), ново KangooZ.E. и MasterZ.E. Този бус разчита на Z.E. опита на Renault, като същевременно запазва всички качества, които направиха Master популярен в сектора на тежките ванове.Renault пуска Master на ток

Електрическа версия на Master е насочена основно към корпоративните клиенти, предлагащи услуги за дистрибуция в града, както и към големите общини и кметства. Товарните характеристики на този тежък ван, пробегът и времето за зареждане, са специално пригодени към нуждите на бизнес клиентите, опериращи в градовете по целия свят.

MasterZ.E. е оборудван с батерия “Z.E. 33” (33 kWh) и е снабден с R75, двигател със силно развита енергийна ефективност и мощност от 57 kW/76 к.с., наследен от ZOE. MasterZ.E. има пробег от 200 км по цикъла NEDC. MasterZ.E. се нуждае от по-малко от една нощ за зареждане: пълното зареждане трае шест часа със 7 kWWallBox. MasterZ.E. ще се появи на европейския пазар в края на 2017.Renault пуска Master на ток


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гого

    12 5 Отговор
    Бавно но сигурно двигателя в вътрешно горене си отива!

    Коментиран от #2

  • 2 чичака

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гого":

    Да така е един ще бъде само за суперколите и там където е необходима наистина голяма мощност - камиони, кораби и в изостаналите страни

    Коментиран от #3

  • 3 Бако

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "чичака":

    Даже и в суперколите ще изчезне.Не можеш да ускориш с ДВГ както с ел. мотор.Само да направят батерии с голяма енергиина плътност.Въпрос на време.

    Коментиран от #7

  • 4 Кобрата

    1 8 Отговор
    Тва е пълна глупост...
    Най-много ме кефят бусовете Mercedes Sprinter MAXI... дизелаци
    170 ги вдига без проблеми тоя бус и е страшно стабилен и комфортен, лично съм ги изпитвал...
  • 5 мдам

    5 1 Отговор
    Париж и още няколко града ще забранят дизеловите двигатели. Това е един много добър вариант за фирмите в тези среди. Искаме не искаме това е бъдещето. За някои им се струва невъзможно че това ще се случи, но просто технологията трябва да се развива и двигателите с вътрешно горене (технология минимум на 100 години) вече е отживелица.
  • 6 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
    Мене най-много ме кефи Кобрата от горния коментар
  • 7 Mercedes SLS AMG Electric Drive

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Бако":

    Дейтсвително буталата ще изчезнат и при хиперкарите, поради това, че никой диференциал, никое AWD или с-ма от 4 завиващи колела не може дори да се доближи до 4 електромотора с векторно управление с честота над 100 пъти в секундата (тяга/спиране за всяко колело поотделно).

    Jeremy Clarkson: не съм карал нищо като това досега!
    https://youtu.be/5gFGX43vubM?t=3m53s
  • 8 Speedy

    1 0 Отговор
    Леките коли всички имат порт за бърза зарядка - 20-30 минути, но на лекотоварните не има слагат, щото въртят само за градски доставки и се зареждат само нощем в базата на тънката тарифа.