Last news in Fakti

9 Февруари, 2017 07:58 10 120 21

Състезателно Renault Megane от Prodrive

  • renault-
  • megane-
  • раликрос-
  • герлан чичерит

Новото поколение на един от най-известните френски хечбеци - Renault Megane е много обещаващо, но на бял свят все още не се е появила по-интересна версия. Това явно вече е минало, защото английската моторспорт компания Prodrive ще влезе в световния раликрос шампионат с върховна карбонизирана машина изградена на базата на Megane.

Свикнали сме да чуваме името на компанията комбинирано с друг автомобилен производител - Subaru и го свързваме с общо шест титли във WRC, но японците явно нямат намерение да наблягат на пълна програма. Автомобилът за жалост няма да влезе в този сезон, а в следващия, но очакваме да го видим в движение през есента - изграждането на подобен болид от нулата изисква достатъчно много разработки и тестове.

Мощността от 600 конски сили и 900 Нютонметра ще идва от 2.0-литров турбодвигател, но не е ясно дали ще бъде изграден на базата на френския агрегат или ще става въпрос за изцяло нов. Теглото ще бъде в рамките на 1300 килограма, като комбинацията между него и мощността ще са предпоставка за ускорение от 0 до 100 за... 2 секунди на настилки с ниски нива на сцепление.

Зад волана ще бъде фрийстал ски шампионът Герлан Чичерит - автомобилите не са нещо ново за него - той бе човекът зад волана на това MINI, което успя да направи задно салто в Алпите.

Директорът на Prodrive Дейвид Ричърдс споделя, че един от най-бързо развиващите се моторни спортове им дава възможност да използват всичкия си инженерен опит, за да създадат автомобил способен да спечели световната титла. "Герлан е много талантлив пилот и ние ще гледаме напред в развитието на автомобил, с който всички да се гордеят.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 корса

    32 7 Отговор
    Скоро Рено ще изпреварят бенве!
    Без вода в багажника!
  • 2 Гост

    8 12 Отговор
    Корса???? Това е кола която караш ????? Но плюеш !!!
  • 3 гощо

    6 24 Отговор
    Просто едно Рено!!!!!

    Коментиран от #9

  • 4 бай ти

    13 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг:
    ускорение от 0 до 100 за... 2 секунди на настилки с ниски нива на сцепление.
    А на настилки с високи нива на сцепление тогава как ще се представя?
  • 5 onq s konq

    4 29 Отговор
    Погледнато технически има какво да се желае. Все пак има доста коли които по ускорение са по бързи от Мегана, като Бугати Вейрон, Фиат 500 абарт, Лада Веста

    Коментиран от #6

  • 6 onq s konq

    12 2 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Изпускаш и dacia logan 1.5 dci
  • 7 Kiro

    5 2 Отговор
    Бъркаш. Балканче кара!!!! Корса само на снимка е виждал.
  • 8 Рено фен

    13 2 Отговор
    Рено са прекрасни автомобили, просто някои коментират без да са имали допир до марката! Разни коне, магарета и други индивиди с животински никове могат само да дишат прахта на Режията!
  • 9 comment

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Просто си ти, а Рено си е Рено!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 До comment

    2 3 Отговор
    Хайде разбирача, кажи ти какъв дръгел караш и много ли си сложен, че даваш мнение за мен? Явно и ти си от тези впрегатните!
  • 12 Стоян Стоянов

    14 1 Отговор
    Като дългогодишен собственик на автомобил от тази марка (много по-обикновен от този в статията, естествено) мога да изкажа само задоволството си от Рено. Не знам защо плюете - за цената си са прекрасни автомобили.

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Стоян Стоянов":

    Как защо? Защото са комплексари, затова плюят!

    Основната функция на автомобила е да те прекара от точка А до точка Б. Всичко останало включващо се в техническите характеристики, безопасността, разхода, престиж и т.н. са второстепенни показатели, които макар и в различна степен субективно важни, всъщност са си второстепенни и в крайна сметка пренебрежими спрямо основната функция.
    Пример:
    Ако на жена ти й изтичат водите, трябва да я закараш бързо по разбитият път до болницата и имаш нейното семейно комби и твоята, тунингована, нискам твърдо возеща спортна кола, с коя кола ще предпочетеш да я закараш и защо?
    По темата:
    Спортните коли, като реното от статията се доказват на пистата, не по форумите. Относно дизайна - кефи ме! За другото - не съм състезател и не мога да дам компетентно мнение!
  • 14 The real BMW

    2 7 Отговор
    Пейката-спойлер тръбата за прахосмукачка-ауспух и грозните менте джанти ме карат да мисля ,че е спестено от към качество на матерялите и от мисъл.И те претендират,че са направили съзтезателен автомобил това една Е30 М3 ще го сцепи а за по-нови модели БМВ да не коментираме въобще.
  • 15 The real BMW

    2 3 Отговор
    За да съм обективен напълно-иначе ми харесва на външен вид отпред отстрани и задницата са ок ,но пропуснах циганските огледала наподобяващи ми такива от стара лада или нещо запорожец.

    Коментиран от #16

  • 16 hienata

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "The real BMW":

    Огледалата са малки и тънки , джантите са с тънки спици, купето е карбон - всичко е с една единствена цел-олекотяване, а не е да се харесва на такива като тебе.
    Проблема е ,че ми се вижда малко дълга. По-голямото междуосие намалява маневреноста . Все пак ще се изправи срещу сериозни автомобили . Ще видим какво ще се случи.
    Между другото за да съм обективен, това нещо е 4х4 и с това постижение 0-100 за 2 сек. означава че на лепилото със сликове може да падне с 3-4 стотни. Колко к.с трябва да е Е30 за да го "сцепи" след като това ще прави 400м за под 9секунди.

    Коментиран от #17

  • 17 The real BMW

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "hienata":

    E30 M3 Sport evolition 175 kW (238 PS; 235 hp)и с доработки по мотора може да достигне 650кс. или повече,а съм виждал такива с двигател от 6та серия самолет батко.А да не забравяме аеродинамиката Е30 може да е стар модел ,но това не означава,че не е гениално измислен в всеки детайл.Стил на каране шофиорски умения и тн са от значение освен конските сили и кютон метрите този дъргел реното 2сек 0-100 ги прави само на приказки.А ако се наложи да влезе в завоя с дрифтене ще му се откъснат бомбетата и ще се преобърне като го гледам какъв френгяв "спортен автомобил" е.

    Коментиран от #18, #21

  • 18 корса

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "The real BMW":

    Оди се гръмни бонбе!
    Дрифра са го измислили други , не бенве!
  • 19 hienata

    4 0 Отговор
    Фен съм на авто гонките, мога да ти гарантирам, че няма Е30 с 600к.с което да падне под 10сек. на 400м. Видях едно (в Серес) да прави 9,2, но беше 800+к.с.
    За който не вярва какви самолети са рали крос машините, вижте какво пише (става въпрос за AUDI A1 на Екстрьом)
    "Известно е само, че тривратият хечбек e оборудван с 2.0-литров турбомотор, който развива около 600 к.с. Това ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 2 секунди"
  • 20 qwerty

    1 1 Отговор
    вярно много тъпи животни има тука. почнали да сравняват колата от статията с bmw или да правят препратки към рено.
    това е кола за шампионат и то рали крос - единственото общо с меган е емблемата.
    а по темата предполагам от рено ще си разработят двигателя, имат достатъчно силен екип в областта, т.е. имат капацитета и ресурса, а относно пилота, когато влязат в шампионата няма да са само с един пилот и вероятно другото-гите имена ще са по-забележими
  • 21 Дженев

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "The real BMW":

    Братле,не ми се сърди,ама имам чувството,че си от дълбоката провинция и у ваше село има само две бмв-та .Едното бяло,другото черно и по цял ден се карате кое е по убаво.Иначе си голем "шифиор"-научи поне как се пише тая дума. БМВ е с три букви и сигурно вече си свикнал,ама шофьор е по с по- вечко и сигурно те затруднява.Излез от заслепението БМВ и сигурно ще видиш и други звезди на небосклона.И аз бях като теб ,ама се оказа,че не е баш така.....