Новото поколение на един от най-известните френски хечбеци - Renault Megane е много обещаващо, но на бял свят все още не се е появила по-интересна версия. Това явно вече е минало, защото английската моторспорт компания Prodrive ще влезе в световния раликрос шампионат с върховна карбонизирана машина изградена на базата на Megane.
Свикнали сме да чуваме името на компанията комбинирано с друг автомобилен производител - Subaru и го свързваме с общо шест титли във WRC, но японците явно нямат намерение да наблягат на пълна програма. Автомобилът за жалост няма да влезе в този сезон, а в следващия, но очакваме да го видим в движение през есента - изграждането на подобен болид от нулата изисква достатъчно много разработки и тестове.
Мощността от 600 конски сили и 900 Нютонметра ще идва от 2.0-литров турбодвигател, но не е ясно дали ще бъде изграден на базата на френския агрегат или ще става въпрос за изцяло нов. Теглото ще бъде в рамките на 1300 килограма, като комбинацията между него и мощността ще са предпоставка за ускорение от 0 до 100 за... 2 секунди на настилки с ниски нива на сцепление.
Зад волана ще бъде фрийстал ски шампионът Герлан Чичерит - автомобилите не са нещо ново за него - той бе човекът зад волана на това MINI, което успя да направи задно салто в Алпите.
Директорът на Prodrive Дейвид Ричърдс споделя, че един от най-бързо развиващите се моторни спортове им дава възможност да използват всичкия си инженерен опит, за да създадат автомобил способен да спечели световната титла. "Герлан е много талантлив пилот и ние ще гледаме напред в развитието на автомобил, с който всички да се гордеят.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 корса
Без вода в багажника!
08:12 09.02.2017
2 Гост
08:43 09.02.2017
3 гощо
Коментиран от #9
08:45 09.02.2017
4 бай ти
ускорение от 0 до 100 за... 2 секунди на настилки с ниски нива на сцепление.
А на настилки с високи нива на сцепление тогава как ще се представя?
09:24 09.02.2017
5 onq s konq
Коментиран от #6
09:31 09.02.2017
6 onq s konq
До коментар #5 от "onq s konq":
Изпускаш и dacia logan 1.5 dci11:00 09.02.2017
7 Kiro
11:39 09.02.2017
8 Рено фен
14:00 09.02.2017
9 comment
До коментар #3 от "гощо":
Просто си ти, а Рено си е Рено!14:15 09.02.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 До comment
14:23 09.02.2017
12 Стоян Стоянов
Коментиран от #13
16:58 09.02.2017
13 гост
До коментар #12 от "Стоян Стоянов":
Как защо? Защото са комплексари, затова плюят!Основната функция на автомобила е да те прекара от точка А до точка Б. Всичко останало включващо се в техническите характеристики, безопасността, разхода, престиж и т.н. са второстепенни показатели, които макар и в различна степен субективно важни, всъщност са си второстепенни и в крайна сметка пренебрежими спрямо основната функция.
Пример:
Ако на жена ти й изтичат водите, трябва да я закараш бързо по разбитият път до болницата и имаш нейното семейно комби и твоята, тунингована, нискам твърдо возеща спортна кола, с коя кола ще предпочетеш да я закараш и защо?
По темата:
Спортните коли, като реното от статията се доказват на пистата, не по форумите. Относно дизайна - кефи ме! За другото - не съм състезател и не мога да дам компетентно мнение!
18:22 09.02.2017
14 The real BMW
20:00 09.02.2017
15 The real BMW
Коментиран от #16
20:06 09.02.2017
16 hienata
До коментар #15 от "The real BMW":
Огледалата са малки и тънки , джантите са с тънки спици, купето е карбон - всичко е с една единствена цел-олекотяване, а не е да се харесва на такива като тебе.Проблема е ,че ми се вижда малко дълга. По-голямото междуосие намалява маневреноста . Все пак ще се изправи срещу сериозни автомобили . Ще видим какво ще се случи.
Между другото за да съм обективен, това нещо е 4х4 и с това постижение 0-100 за 2 сек. означава че на лепилото със сликове може да падне с 3-4 стотни. Колко к.с трябва да е Е30 за да го "сцепи" след като това ще прави 400м за под 9секунди.
Коментиран от #17
20:44 09.02.2017
17 The real BMW
До коментар #16 от "hienata":
E30 M3 Sport evolition 175 kW (238 PS; 235 hp)и с доработки по мотора може да достигне 650кс. или повече,а съм виждал такива с двигател от 6та серия самолет батко.А да не забравяме аеродинамиката Е30 може да е стар модел ,но това не означава,че не е гениално измислен в всеки детайл.Стил на каране шофиорски умения и тн са от значение освен конските сили и кютон метрите този дъргел реното 2сек 0-100 ги прави само на приказки.А ако се наложи да влезе в завоя с дрифтене ще му се откъснат бомбетата и ще се преобърне като го гледам какъв френгяв "спортен автомобил" е.Коментиран от #18, #21
23:43 09.02.2017
18 корса
До коментар #17 от "The real BMW":
Оди се гръмни бонбе!Дрифра са го измислили други , не бенве!
03:20 10.02.2017
19 hienata
За който не вярва какви самолети са рали крос машините, вижте какво пише (става въпрос за AUDI A1 на Екстрьом)
"Известно е само, че тривратият хечбек e оборудван с 2.0-литров турбомотор, който развива около 600 к.с. Това ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 2 секунди"
06:01 10.02.2017
20 qwerty
това е кола за шампионат и то рали крос - единственото общо с меган е емблемата.
а по темата предполагам от рено ще си разработят двигателя, имат достатъчно силен екип в областта, т.е. имат капацитета и ресурса, а относно пилота, когато влязат в шампионата няма да са само с един пилот и вероятно другото-гите имена ще са по-забележими
15:34 10.02.2017
21 Дженев
До коментар #17 от "The real BMW":
Братле,не ми се сърди,ама имам чувството,че си от дълбоката провинция и у ваше село има само две бмв-та .Едното бяло,другото черно и по цял ден се карате кое е по убаво.Иначе си голем "шифиор"-научи поне как се пише тая дума. БМВ е с три букви и сигурно вече си свикнал,ама шофьор е по с по- вечко и сигурно те затруднява.Излез от заслепението БМВ и сигурно ще видиш и други звезди на небосклона.И аз бях като теб ,ама се оказа,че не е баш така.....19:47 10.02.2017