14 Февруари, 2017 14:49 10 842 30

Снимаха обновения Citroen C5 дибидюс

  • citroen-
  • c5
Снимаха обновения Citroen C5 дибидюс - 1

Китайският сайт Autohome публикува първите снимки на модернизирания Citroen C5 без никакъв камуфлаж. Осъвремененият френски седан трябва да бъде показан на някой от големите автосалони към края на годината.

Снимаха обновения Citroen C5 дибидюс

Предницата на фейслифта е изпълнена в стилистиката на C4. Дизайнерите са си "поиграли" с радиаторната решетка, броните и фаровете. Напълно нови са стоповете, но характерните черти на най-големия Citroen като цяло са запазени.

Снимаха обновения Citroen C5 дибидюс

Според Autohome габаритната дължина на обновената C-петица е 4 825 мм, с 20 повече, отколкото досега. Гамата от двигатели за пазара в Китай остава същата, а дали и какви промени предстоят за европейския пазар ще стане ясно през есента.

Снимаха обновения Citroen C5 дибидюс


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 696

    17 1 Отговор
    Отдавна съм хвърлил око на С5 и скоро време ще скачам на един такъв 3-4-5 годишен.
  • 2 Никола

    16 3 Отговор
    Интересното е дали ще има версия с хидроактивно окачване , защото от PSA бяха обявили , че спират да го предлагат засега . Без това окачване много ще се изгуби от уникалността , дано все пак са се вразумили . Иначе досегашният С5 е уникален модел , който е много подценен на пазара втора ръка у нас и така е изгоден за покупка .
  • 3 велислав

    5 22 Отговор
    стил- нула
    красота-нула
    емоция-нула

    пълна грозотия. отзад е нищо, а отпред съвсем нищо. с5 от 2007 е красив и елегантен.
  • 4 кроко

    3 32 Отговор
    Френски грозен търалясник
  • 5 Shmeker

    3 24 Отговор
    Мачка, Пи*ка и Елхичка ми не требват

    Коментиран от #6

  • 6 Франсето

    22 3 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Душички. Това е много повече кола от доста немски кошници. Здрава кола (особено дизелите), евтина поддръжка, комфорт и т.н. В немските сигурно още базово вграждат радио с касетка и като ти изгори крушката на фара един месец карате само на марули, че да има за ремонтче.
  • 7 пгасг

    5 5 Отговор
    Не е нещо впечатляващо.
  • 8 незнайко

    5 1 Отговор
    Единствено мощноста на двигателите е малка за това купе. Тази кола трябва да има двигател над 170 и повече коня, както е C5 2.2 HDiF 16V - 5 врати / хечбек 173 к.с. Ръчна с.к.
  • 9 ккк

    3 1 Отговор
    На мен ми прави впечатление, че част от дизайнерските елементи/линии са от преди няколко "модни" / "лайф стайл" години и изглеждат някак анахронично. Доста близки обаче с някой съвременни източно-европейски и азиатски тенденции в автомобилостроенето.

    Иначе донякъде спокойните линии и изчистения дизайн действат успокоително на фона на останалите /други модели на марката - крещящи шармантни и експонатни и свръх егоцентрирани в някакъв поне за мен неразбран, но ярко демонстриран индивидуализъм, който някой рекламни и други имидж мейкъри виждат/припознават в тези автомобили и настояват, че те ги притежават.

    Това съвсем не означава, че автомобила не притежава съвременен чар и не предлага своя собствена индивидуална концепция, която да отстоява чрез реализиране на своя пазарен дял и да изпълва с въодушевление "сърцата" на своите фенове по света. А може би успешно търси и открива определени предимства, неразбираеми от пръв поглед за широката публика ? Интересно е да разберем това.

    Ние не знаем рекламната стратегия и очакваните върхове в продажбите, нито потребителският бранд към който е предназначен, затова нека спокойно продължим да проследяваме развитието на един от безспорните лидери в автомобилостроенето, без поляризиране на мненията в крайни оценки, защото само времето е най-добрия арбитър, а ние сме само възможни потребители.

    Вече "вратите" са отворени и повечето автомобилостроители са част от хомогенизирана производствена наднационална/св
  • 10 ккк

    4 0 Отговор
    световна среда в която имат общи идеи, общи стимули, технологии, материали и потребители.
  • 11 димо

    9 1 Отговор
    не е нужно водачите с емблема Два Кенефа накалкан да коментират френските марки автомобили

    Коментиран от #12

  • 12 ккк

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "димо":

    Лично аз никога не съм имал френска кола, шофирал съм една служебна от преди 10 г., но не съм възхитен от нея, а в момента карам американска - ако така с огромни обобщения, ще си говорим по-ясно и ще се разбираме по-точно /американски, френски, немски автомобили и т.н./
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.