Китайският сайт Autohome публикува първите снимки на модернизирания Citroen C5 без никакъв камуфлаж. Осъвремененият френски седан трябва да бъде показан на някой от големите автосалони към края на годината.
Предницата на фейслифта е изпълнена в стилистиката на C4. Дизайнерите са си "поиграли" с радиаторната решетка, броните и фаровете. Напълно нови са стоповете, но характерните черти на най-големия Citroen като цяло са запазени.
Според Autohome габаритната дължина на обновената C-петица е 4 825 мм, с 20 повече, отколкото досега. Гамата от двигатели за пазара в Китай остава същата, а дали и какви промени предстоят за европейския пазар ще стане ясно през есента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 696
17:55 14.02.2017
2 Никола
18:03 14.02.2017
3 велислав
красота-нула
емоция-нула
пълна грозотия. отзад е нищо, а отпред съвсем нищо. с5 от 2007 е красив и елегантен.
18:10 14.02.2017
4 кроко
19:33 14.02.2017
5 Shmeker
Коментиран от #6
22:00 14.02.2017
6 Франсето
До коментар #5 от "Shmeker":
Душички. Това е много повече кола от доста немски кошници. Здрава кола (особено дизелите), евтина поддръжка, комфорт и т.н. В немските сигурно още базово вграждат радио с касетка и като ти изгори крушката на фара един месец карате само на марули, че да има за ремонтче.11:15 15.02.2017
7 пгасг
16:47 15.02.2017
8 незнайко
17:48 15.02.2017
9 ккк
Иначе донякъде спокойните линии и изчистения дизайн действат успокоително на фона на останалите /други модели на марката - крещящи шармантни и експонатни и свръх егоцентрирани в някакъв поне за мен неразбран, но ярко демонстриран индивидуализъм, който някой рекламни и други имидж мейкъри виждат/припознават в тези автомобили и настояват, че те ги притежават.
Това съвсем не означава, че автомобила не притежава съвременен чар и не предлага своя собствена индивидуална концепция, която да отстоява чрез реализиране на своя пазарен дял и да изпълва с въодушевление "сърцата" на своите фенове по света. А може би успешно търси и открива определени предимства, неразбираеми от пръв поглед за широката публика ? Интересно е да разберем това.
Ние не знаем рекламната стратегия и очакваните върхове в продажбите, нито потребителският бранд към който е предназначен, затова нека спокойно продължим да проследяваме развитието на един от безспорните лидери в автомобилостроенето, без поляризиране на мненията в крайни оценки, защото само времето е най-добрия арбитър, а ние сме само възможни потребители.
Вече "вратите" са отворени и повечето автомобилостроители са част от хомогенизирана производствена наднационална/св
22:02 15.02.2017
10 ккк
22:13 15.02.2017
11 димо
Коментиран от #12
13:43 16.02.2017
12 ккк
До коментар #11 от "димо":
Лично аз никога не съм имал френска кола, шофирал съм една служебна от преди 10 г., но не съм възхитен от нея, а в момента карам американска - ако така с огромни обобщения, ще си говорим по-ясно и ще се разбираме по-точно /американски, френски, немски автомобили и т.н./07:41 17.02.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.