16 Февруари, 2017 05:30, обновена 16 Февруари, 2017 11:21 18 833 47

Вижте коя марка е продала най-много нови автомобили през 2016-а

  • автомобили-
  • продажби-
  • марки
Вижте коя марка е продала най-много нови автомобили през 2016-а - 1

В началото на годината ви информирахме, че японският автомобилен концерн Toyota, за първи път от 2012 година, загуби титлата за най-много продажби в световен мащаб. Японците бяха изпреварени от Volkswagen Group, които отчетоха 10.3 млн продажби, срещу 10.1 млн коли на концерна Toyota. Това обаче са продажбите по концерни, а както е добре известно във Volkswagen Group влизат марките Volkswagen, Skoda, Audi, Seat и др.

И ако при концерните VW са номер едно, а при отделните модели най-много продажби се падат на Ford F-series, то при марките лидерът е Toyota. По данни на компанията Jato, миналата година са продадени 7.2 млн автомобила с марка Toyota. На второ място, с 6.1 млн коли са возилата с емблема VW. Трети са Ford. За изминалата година са продадени 6.1 млн VW-та и 5.8 млн Ford-а.

Ето и 20-те марки, продали най-много нови автомобили през изминалата 2016-а. Първата цифра след марката показва продажбите през 2016-, а втората - реализираните коли през предходната 2015 година. Накрая е отбелязана динамиката в проценти.Вижте коя марка е продала най-много нови автомобили през 2016-а


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    15 23 Отговор
    Много ясно,че като продаваш Тойота Ярис за 12000$ че ще продадеш много бройки!!!! Лично за малко да си купя в щатите!!! Средният клас като ти е ефтин ясно,че ще продаваш!?!? Ако сложим Голф за стандарт(той е скъп) ефтин ли си продаваш бройки!!! Онзи ден гледах в шоурума на Ауди някакво А-3 за 118000лв е как да продадът бройки?!?? Същият клас кола в Тойота ...Аурис вероятно няма 30000лв

    Коментиран от #5, #13, #28

  • 2 mediator37

    16 2 Отговор
    Корейците с Кия и Хюндай много дръпнали напред гледам от таблицата. Вчера се возих в едно такси, таксиджията много ги хвалеше тия две марки. Самият той караше Рено и също беше доволен.
  • 3 Боби

    5 12 Отговор
    Глупости! Сравнението на ярис с голф е пълна глупост! Ярис даже и с поло не се сравнява в класа си. Голфа си е auris даже май е по-голям.
  • 4 The real BMW

    3 45 Отговор
    Най-продаваната не означава най-хубавата а според възможностите на повечето хора които просто търсят някаква кола нов варел с който да си возят киселото селе и картофите от село.BMW е най-добрата особено новата М серия и 7 серия няма кой да ги доближи по класа.

    Коментиран от #6

  • 5 Julio

    9 6 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Базовата цена на Аурис-а (който е с практически същите габарити като Голф-а) се различава минимално от базовата цена на Голфа. Като в периоди на различни акции ту едната е по-вискоа ту другата. Не знам кой ви пълни главите с тея глупости че VW е скъпа кола. Това че предлагат опция да си го направиш много скъп не означава че сам по себе си голфа е скъпа кола. Даже напротив - спрямо цената на конкуренцията в последните 4-5 години е евтин...

    Коментиран от #7

  • 6 Само Левски

    4 25 Отговор

    До коментар #4 от "The real BMW":

    +1 така е!И аз карам БМВ -7серия.Уникална кола!

    Коментиран от #11

  • 7 гощо

    7 3 Отговор

    До коментар #5 от "Julio":

    Всъщност може да си прав! Последният Пасат го гледах в шоурума като излезе доста добре комплектован за 56000лв което е доста добра цена за този клас коли?!?

    Коментиран от #9

  • 8 Чико

    6 8 Отговор
    Интересно е да се отбележи, че марки като Бенц,БМВ и Ауди дърпат сериозно на Рено, Мазда, Пежо, които са си конфе марка и би трябвало да се харчат на кило и кубик.
    Явно кандидат купувачите на нови коли са готови да платят повечко, на да си направят кефа и да имат сигурна остатъчна стойност на вторичния пазар след време..

    Коментиран от #12, #45

  • 9 Julio

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Факт!
    Посленият Голф който осезаемо беше по-скъп от голяма част от конкуренцията беше петицата. След това смениха политиката във ВАГ по отношение на цените.
  • 10 Чико

    7 21 Отговор
    Последния Пасат е класи над авенсиси, себеподобни маздички, нисан нямат представител в класа, за хонда да не говориме, че акордчето е смехория..
    Още със излизането на последния модел, карах 2.0 tdi/240 hp/4 motion и съм доста възхитен и в тази си модификация няма аналог в класа си от японските така наречените конкуренти.
    Жалко, че се напъват японските фенчета да обясняват кое, как и защо..

    Коментиран от #14

  • 11 кроко

    4 29 Отговор

    До коментар #6 от "Само Левски":

    А аз съм с Х 5 тица дизеларка с автоматик не мога да и се нарадвам и никогаш не бих я сменил за някакви японо - корейски пластмасови курници.
  • 12 Julio

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Чико":

    Няма отношение към цената и кефа тая работа - има отношение към броя пазари на които оперират марките.
    А относно остатъчната цена - колкото е по-скъпа колата толкова повече си се прекарал на автърмаркета. Разликата е че ако продаваш БМВ ще ти се обадят 30 души а ако продаваш Мазда ще ти се обадят примерно 5-ма. Така или иначе един ще купи колата и винаги ще се пазари за цената.
  • 13 голф 3

    20 6 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    първо се научи да пишеш после изразявай мнение,един ярис е много по надежден и направен автомобил от всеки един ваг в същия клас ,че и отгоре,и второ сти с тия глупости ,че немските кошове били по скъпи защото държели цена и на старо,това го няма при нито една друга марка особено при немските за всички които искат да се информират малко да знаят ,че БМВ е марката която и пада цената на старо в пъти ,няма друга кола да струва толкова евтино, те и за това са скъпи като нови да може да избият някой лев хората после като знят колко ще струва на старо ,цена горе долу за желязо,да не говоря за ваг групата там всичко е ясно тракащи като трактори мотори и прочие,не знам какво толкова го мислите все някой трябва да е номер едно защо да не е тойота,накрая ще ме ядосате и ще изкарам супрата от гаража ще ви покажа едни голфове едни бмв-та едни мерцедеси няма да можете да ги носите писна ми вече с глупави спорове ваг така тойота така ,един ваг никога няма да стане тойота примирете се най-накрая

    Коментиран от #46

  • 14 Julio

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Чико":

    Прави разлик м/у "братчет ми гледАл" и "влезнах и си купих" подобен Пасат. Това нещо стъпва на цена 90-100 хил. и влиза вече в класа на Инфинити и Лекс. Тук вече си трай Пасата ти да по-голЕма работа...
  • 15 Чико

    3 12 Отговор
    Така е, немското трио покрива всички световни пазари за разлика от рено/пежо, но пък мазда също се продава в световен мащаб.
    Мисълта ми е такава, че най-евтината възможност при трите премиума започва от около 25к евро , та евтин вариант там не съществува въпреки което правят доста добри продажби. Просто продукта им е предпочитан от хората готови да платят повечко.

    Коментиран от #18

  • 16 Чико

    3 12 Отговор
    Корекция, бра'чет ти може да е гледАл, но е спал.
    Пасат със споменатите данни е към 75к лв, за същите пари имаш ексклузивната възможност да си купиш мазда 6 с изтъркан дизайн и 170 кончета или не много интересно инфинити с подобна мощност..
    Мерси, японски надценени курници с двигатели от тойота аурис не са актуални

    Коментиран от #22

  • 17 onq s konq

    3 22 Отговор
    Не е важно кои колко буклук е продал щото е ефтино а кое е здраво и си струва парите!!!Беенве може да не е в челото но конфорта и стилъ които има е недостижим за тея оризарници дето се трошат по пет пъти седмично!Зех си такъф ярис за да не си мъча бавареца прес зимата и много ме е яд!То ни парно има ни завива като хората ни върви а само друса и пуши ако запали изопщо!!!Хора истината е в беенвето!От личен опит го казвам!!!

    Коментиран от #30, #38

  • 18 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Чико":

    Това с цените на немските премиуми да ти кажа е много условно съм забелязъл. Винаги купуваш колата на по-ниска цена от ценовата листа и обикновенно винаги може да се пазариш колко да ти е отсъпката. При определени обстоятелства (наличен модел, специална акция, край на годината и необходимост от покриване на определени резултати от търговеца), оборудвана А-класа може като нищо да ти стъпи на цена на Мазда 3 за сравними двигатели...
  • 19 Пръц

    15 3 Отговор
    Бмв почти 2мил.бр. продадени!Очевадно е,че малките пишки и мангалите намаляват.Може би и част от балъците се сетиха че бмв им скуби яко от джоба за сервизни дейности.Спор няма,по-добрите продават а по-лошите печелят от малкото продукция с завишени цени и некачествена стока.Както винаги Японците се изпърдяха в на швабите лицата за пореден път.Те и доста немци се усетиха,че ги чарджат яко от към гадна стока и затова преминаха към японско и корейско автомобилостроене.
    Кое е по-лесно:
    Да вземеш от 10 000 000 човека по 1лв. или от 1000 човека по 10 000лв.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Msux

    18 2 Отговор
    Айдеее, Мерцедес отвя БМВ , напоследък само фейслифтове правят, а дизайна може да се хареса само на 18 годишни - за бмв говоря :)
    С тази новина деня ми стана по-добър.
  • 22 Julio

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Чико":

    На Пасата със споменатите данни базата му 79 хил. Е ако искаш го карай с цвят бял/неметалик...
  • 23 onq s konq

    6 2 Отговор
    Подарявам си тойотата, ако някои ме в задният двор,но да е с по голям шпеков салам.
  • 24 Чико

    5 11 Отговор
    Може и да ги "скубат" немските производители, не е забранено от закона, но когато споменаваш 2 мил продадени нови коли от БМВ погледни продажбите на аналогичните псевдо японски премиуми лекс/инфинити да ти стане ясно какъв мижав пазарен дял имат ;)
  • 25 Japan Power

    12 2 Отговор
    Еппаааа нали VW беше изпреварил Тойота, к'во стана бе наш'те момчета :D:D:D

    Коментиран от #26

  • 26 фау ве

    3 14 Отговор

    До коментар #25 от "Japan Power":

    Събери всички продадени автомобили от ВАГ групата и ще разбереш кой е НОМЕР 1.
    Номер едно е Фолксваген груп, ферщейн?
  • 27 Kuki

    9 5 Отговор
    Забележете на кое място се намира Хюндай!
    Бас ловя, че до няколко години корейците ще са в първата тройка. Карам служебен Хюндай, от близо 4-ри. години и съм много изненадан от надеждността на тези автомобили, колата е много приятна за каране. Навъртял съм малко на 100хил. км. и освен да се обслужва нищо друго не е пипнато по колата. Нито тропа, нито лопа и материалите на изработка са много качествени. Като единствен минус мога да определя високите покупни цени като нова.
  • 28 Киро

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Първо вземи един буквар, после коментирай по форумите, г-н еФтин!

    Не може да пише, тръгнал акъл да дава!

    Коментиран от #47

  • 29 Киро

    16 4 Отговор
    Мерц пак смазали паркетниците от беемве и ония от ауди, дето ползват същите части, като на ФВ, шкода и сеат, пък уж "премиум" клас били!

    Хората не са глупави!

    А иначе е ясно, че японците продават най-много.
    Чудесна комбинация от прилична цена, здравина и надеждност.
  • 30 кроко

    3 6 Отговор

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Ми язе им го разправам същото конче , но злобните и завистливи хейтъри само минуси ми хакат.
  • 31 The real BMW

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    Хаха това беше добро въпреки,че някой пише с ника на коня очевидно.
  • 32 Бай Курти

    5 13 Отговор
    Не се карайте, Тойота и Мерцедес - това е истината, всичко друго е компромис, в краен случай нЕкоя Хонда и т'ва е положението:)

    Коментиран от #33

  • 33 The real BMW

    2 18 Отговор

    До коментар #32 от "Бай Курти":

    БМВ е най добро от изброените.Тойота е скучна кола пенсионерска.

    Коментиран от #35

  • 34 Hoop

    3 2 Отговор
    Abe nau4ete toz prost ezik
  • 35 някой

    9 1 Отговор

    До коментар #33 от "The real BMW":

    Да с БМВ не е скучно като висиш по сервизите и в магазините за части.
    Стига сте писали глупости фактите са ясни Тойта е продала най много коли.А като цяло японски фирми са продали над 20 милиона.Явно има защо да ги купуват.
    И като сравнявате сравнявайте цени.
    Тъпо е да ми сравнявате коли за 30 000 лева с някакви седмици за по 100 000 евро.
    Там ще сравнявате с Lexus LS не с Корола.
  • 36 Трифонов

    10 0 Отговор
    Истината е, че отношението на съвременния човек към автомобилите, като средство за демонстрация на несъществуващ социален статус, както и всичките ви коментари, представляват всъщност еманацията на провала на една цивилизация. Всичко останало са празни приказки без всякаква стойност. Единственото нещо у човека, което заслужава внимание и евентулано възхищение, се намира между ушите. Цивилизация, за която това е останало на заден план, а на почит са единствено примитивни и много често дори гнусни и пошли, първични щения, е декадентска, а краят й - близък и напълно неизбежен!!!
  • 37 Alfaman

    1 0 Отговор
    Нещо с което ще те забележат!
  • 38 gggg

    15 4 Отговор

    До коментар #17 от "onq s konq":

    BMV -велика марка измислила отопление на задното стъкло/за да топли ръцете на тия където го тикат/

    Коментиран от #39

  • 39 The real BMW

    2 7 Отговор

    До коментар #38 от "gggg":

    Неграмотнико много глупав виц...БМВ или BMW се пише първо се научи да пишеш после давай акъл.
  • 40 Opel

    17 0 Отговор
    Ееех , колко мъка има по света.....драскат , пускат коментари , спорят ....а пред входовете на панелките ръждясалите им трошки , не се знае дали ще запалят рано сутринта.....добре дошли в България !
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Васичка Атанасова

    2 4 Отговор
    пазара се влияе от цените
    не от качеството
    масово хората карат втора употреба
    от къде пари за премиум марки КАТО АУДИ БМВ МЕРЦЕДЕС
    ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА СУПЕР КАРИ КАТО ПОРШЕ ФЕРАРИ ЛАМБОРГИНИ
    тях ще ги търсим при чалмите
  • 43 Някой

    9 3 Отговор
    Нищо ново под слънцето! В класациите за надеждност, също! В класациите за най-надеждни двигатели, също! Няма какво повече да се каже освен, че тези които тук плюят японците само затвърждават комплексите си, което е глупаво от всякъде!
  • 44 speed

    3 3 Отговор
    Япония там са колите другите правят само опити все още мъчат да правят хибриди та хонда и тойота ги правят от 2005 вече е на мода ток и водород там нисан и тойота диктуват модата а немците сега разработват хибрида няма какво да говорим повече то се вижда
  • 45 незнайния

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Чико":

    Ти май съвсем си изперкал , най-скъпите коли имат най-голяма загуба на стойност , това е закон , даже застрахователите са го написали черно на бяло , сам ли се успокояваш или си мислиш ,че хората пасат трева ? А относно бройката , просто в ценовия клас на Рено , Тойота , Пежо и т.н, има десет пъти повече предложения и на всяка "премиум" продажба се падат 10 бр. други , както виждаш общо БМВ , Мерцедес и Ауди имат под 6милиона , а световните продажби са над 50 милиона .
  • 46 гощо

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "голф 3":

    Като говорим за правилно писане я си погледни творбата!!!!! Японските коли не са това което бяха!!! Аз лично карах японски и се разграничавах от немските! В момента са боклуци,особено тия Ярис ,Аурис и подобни зглобени в Турция!!! По добро от ВАГ в момента няма!!! Предлагат всичко...от малки коли до супер тупалки!!! След Ярис от магазина сменихме в работата Корса от магазина....разликата беше изненадващо голяма в полза на Корсата!!! Аееее са Оди върни кравите и тихичко там в ъгъла!!!!!
  • 47 гощо

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Киро":

    Я си записвай като говоря,може да научиш нещо от мен!!! Аее са целувай ръка и се моли да се изкажЕм пак,че да запишеш!!!