В началото на годината ви информирахме, че японският автомобилен концерн Toyota, за първи път от 2012 година, загуби титлата за най-много продажби в световен мащаб. Японците бяха изпреварени от Volkswagen Group, които отчетоха 10.3 млн продажби, срещу 10.1 млн коли на концерна Toyota. Това обаче са продажбите по концерни, а както е добре известно във Volkswagen Group влизат марките Volkswagen, Skoda, Audi, Seat и др.
И ако при концерните VW са номер едно, а при отделните модели най-много продажби се падат на Ford F-series, то при марките лидерът е Toyota. По данни на компанията Jato, миналата година са продадени 7.2 млн автомобила с марка Toyota. На второ място, с 6.1 млн коли са возилата с емблема VW. Трети са Ford. За изминалата година са продадени 6.1 млн VW-та и 5.8 млн Ford-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
Коментиран от #5, #13, #28
07:33 16.02.2017
2 mediator37
08:54 16.02.2017
3 Боби
09:00 16.02.2017
4 The real BMW
Коментиран от #6
09:40 16.02.2017
5 Julio
До коментар #1 от "гощо":
Базовата цена на Аурис-а (който е с практически същите габарити като Голф-а) се различава минимално от базовата цена на Голфа. Като в периоди на различни акции ту едната е по-вискоа ту другата. Не знам кой ви пълни главите с тея глупости че VW е скъпа кола. Това че предлагат опция да си го направиш много скъп не означава че сам по себе си голфа е скъпа кола. Даже напротив - спрямо цената на конкуренцията в последните 4-5 години е евтин...Коментиран от #7
09:51 16.02.2017
6 Само Левски
До коментар #4 от "The real BMW":
+1 така е!И аз карам БМВ -7серия.Уникална кола!Коментиран от #11
10:08 16.02.2017
7 гощо
До коментар #5 от "Julio":
Всъщност може да си прав! Последният Пасат го гледах в шоурума като излезе доста добре комплектован за 56000лв което е доста добра цена за този клас коли?!?Коментиран от #9
10:13 16.02.2017
8 Чико
Явно кандидат купувачите на нови коли са готови да платят повечко, на да си направят кефа и да имат сигурна остатъчна стойност на вторичния пазар след време..
Коментиран от #12, #45
10:15 16.02.2017
9 Julio
До коментар #7 от "гощо":
Факт!Посленият Голф който осезаемо беше по-скъп от голяма част от конкуренцията беше петицата. След това смениха политиката във ВАГ по отношение на цените.
10:39 16.02.2017
10 Чико
Още със излизането на последния модел, карах 2.0 tdi/240 hp/4 motion и съм доста възхитен и в тази си модификация няма аналог в класа си от японските така наречените конкуренти.
Жалко, че се напъват японските фенчета да обясняват кое, как и защо..
Коментиран от #14
10:54 16.02.2017
11 кроко
До коментар #6 от "Само Левски":
А аз съм с Х 5 тица дизеларка с автоматик не мога да и се нарадвам и никогаш не бих я сменил за някакви японо - корейски пластмасови курници.10:55 16.02.2017
12 Julio
До коментар #8 от "Чико":
Няма отношение към цената и кефа тая работа - има отношение към броя пазари на които оперират марките.А относно остатъчната цена - колкото е по-скъпа колата толкова повече си се прекарал на автърмаркета. Разликата е че ако продаваш БМВ ще ти се обадят 30 души а ако продаваш Мазда ще ти се обадят примерно 5-ма. Така или иначе един ще купи колата и винаги ще се пазари за цената.
10:57 16.02.2017
13 голф 3
До коментар #1 от "гощо":
първо се научи да пишеш после изразявай мнение,един ярис е много по надежден и направен автомобил от всеки един ваг в същия клас ,че и отгоре,и второ сти с тия глупости ,че немските кошове били по скъпи защото държели цена и на старо,това го няма при нито една друга марка особено при немските за всички които искат да се информират малко да знаят ,че БМВ е марката която и пада цената на старо в пъти ,няма друга кола да струва толкова евтино, те и за това са скъпи като нови да може да избият някой лев хората после като знят колко ще струва на старо ,цена горе долу за желязо,да не говоря за ваг групата там всичко е ясно тракащи като трактори мотори и прочие,не знам какво толкова го мислите все някой трябва да е номер едно защо да не е тойота,накрая ще ме ядосате и ще изкарам супрата от гаража ще ви покажа едни голфове едни бмв-та едни мерцедеси няма да можете да ги носите писна ми вече с глупави спорове ваг така тойота така ,един ваг никога няма да стане тойота примирете се най-накраяКоментиран от #46
11:05 16.02.2017
14 Julio
До коментар #10 от "Чико":
Прави разлик м/у "братчет ми гледАл" и "влезнах и си купих" подобен Пасат. Това нещо стъпва на цена 90-100 хил. и влиза вече в класа на Инфинити и Лекс. Тук вече си трай Пасата ти да по-голЕма работа...11:05 16.02.2017
15 Чико
Мисълта ми е такава, че най-евтината възможност при трите премиума започва от около 25к евро , та евтин вариант там не съществува въпреки което правят доста добри продажби. Просто продукта им е предпочитан от хората готови да платят повечко.
Коментиран от #18
11:09 16.02.2017
16 Чико
Пасат със споменатите данни е към 75к лв, за същите пари имаш ексклузивната възможност да си купиш мазда 6 с изтъркан дизайн и 170 кончета или не много интересно инфинити с подобна мощност..
Мерси, японски надценени курници с двигатели от тойота аурис не са актуални
Коментиран от #22
11:17 16.02.2017
17 onq s konq
Коментиран от #30, #38
11:17 16.02.2017
18 Julio
До коментар #15 от "Чико":
Това с цените на немските премиуми да ти кажа е много условно съм забелязъл. Винаги купуваш колата на по-ниска цена от ценовата листа и обикновенно винаги може да се пазариш колко да ти е отсъпката. При определени обстоятелства (наличен модел, специална акция, край на годината и необходимост от покриване на определени резултати от търговеца), оборудвана А-класа може като нищо да ти стъпи на цена на Мазда 3 за сравними двигатели...11:22 16.02.2017
19 Пръц
Кое е по-лесно:
Да вземеш от 10 000 000 човека по 1лв. или от 1000 човека по 10 000лв.
11:23 16.02.2017
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Msux
С тази новина деня ми стана по-добър.
11:31 16.02.2017
22 Julio
До коментар #16 от "Чико":
На Пасата със споменатите данни базата му 79 хил. Е ако искаш го карай с цвят бял/неметалик...11:32 16.02.2017
23 onq s konq
11:35 16.02.2017
24 Чико
11:39 16.02.2017
25 Japan Power
Коментиран от #26
11:39 16.02.2017
26 фау ве
До коментар #25 от "Japan Power":
Събери всички продадени автомобили от ВАГ групата и ще разбереш кой е НОМЕР 1.Номер едно е Фолксваген груп, ферщейн?
11:43 16.02.2017
27 Kuki
Бас ловя, че до няколко години корейците ще са в първата тройка. Карам служебен Хюндай, от близо 4-ри. години и съм много изненадан от надеждността на тези автомобили, колата е много приятна за каране. Навъртял съм малко на 100хил. км. и освен да се обслужва нищо друго не е пипнато по колата. Нито тропа, нито лопа и материалите на изработка са много качествени. Като единствен минус мога да определя високите покупни цени като нова.
11:50 16.02.2017
28 Киро
До коментар #1 от "гощо":
Първо вземи един буквар, после коментирай по форумите, г-н еФтин!Не може да пише, тръгнал акъл да дава!
Коментиран от #47
11:50 16.02.2017
29 Киро
Хората не са глупави!
А иначе е ясно, че японците продават най-много.
Чудесна комбинация от прилична цена, здравина и надеждност.
11:54 16.02.2017
30 кроко
До коментар #17 от "onq s konq":
Ми язе им го разправам същото конче , но злобните и завистливи хейтъри само минуси ми хакат.11:56 16.02.2017
31 The real BMW
До коментар #20 от "onq s konq":
Хаха това беше добро въпреки,че някой пише с ника на коня очевидно.12:30 16.02.2017
32 Бай Курти
Коментиран от #33
12:41 16.02.2017
33 The real BMW
До коментар #32 от "Бай Курти":
БМВ е най добро от изброените.Тойота е скучна кола пенсионерска.Коментиран от #35
13:11 16.02.2017
34 Hoop
14:26 16.02.2017
35 някой
До коментар #33 от "The real BMW":
Да с БМВ не е скучно като висиш по сервизите и в магазините за части.Стига сте писали глупости фактите са ясни Тойта е продала най много коли.А като цяло японски фирми са продали над 20 милиона.Явно има защо да ги купуват.
И като сравнявате сравнявайте цени.
Тъпо е да ми сравнявате коли за 30 000 лева с някакви седмици за по 100 000 евро.
Там ще сравнявате с Lexus LS не с Корола.
14:37 16.02.2017
36 Трифонов
16:07 16.02.2017
37 Alfaman
18:30 16.02.2017
38 gggg
До коментар #17 от "onq s konq":
BMV -велика марка измислила отопление на задното стъкло/за да топли ръцете на тия където го тикат/Коментиран от #39
19:53 16.02.2017
39 The real BMW
До коментар #38 от "gggg":
Неграмотнико много глупав виц...БМВ или BMW се пише първо се научи да пишеш после давай акъл.20:53 16.02.2017
40 Opel
21:40 16.02.2017
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Васичка Атанасова
не от качеството
масово хората карат втора употреба
от къде пари за премиум марки КАТО АУДИ БМВ МЕРЦЕДЕС
ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА СУПЕР КАРИ КАТО ПОРШЕ ФЕРАРИ ЛАМБОРГИНИ
тях ще ги търсим при чалмите
23:11 16.02.2017
43 Някой
23:15 16.02.2017
44 speed
12:09 17.02.2017
45 незнайния
До коментар #8 от "Чико":
Ти май съвсем си изперкал , най-скъпите коли имат най-голяма загуба на стойност , това е закон , даже застрахователите са го написали черно на бяло , сам ли се успокояваш или си мислиш ,че хората пасат трева ? А относно бройката , просто в ценовия клас на Рено , Тойота , Пежо и т.н, има десет пъти повече предложения и на всяка "премиум" продажба се падат 10 бр. други , както виждаш общо БМВ , Мерцедес и Ауди имат под 6милиона , а световните продажби са над 50 милиона .12:42 17.02.2017
46 гощо
До коментар #13 от "голф 3":
Като говорим за правилно писане я си погледни творбата!!!!! Японските коли не са това което бяха!!! Аз лично карах японски и се разграничавах от немските! В момента са боклуци,особено тия Ярис ,Аурис и подобни зглобени в Турция!!! По добро от ВАГ в момента няма!!! Предлагат всичко...от малки коли до супер тупалки!!! След Ярис от магазина сменихме в работата Корса от магазина....разликата беше изненадващо голяма в полза на Корсата!!! Аееее са Оди върни кравите и тихичко там в ъгъла!!!!!10:42 18.02.2017
47 гощо
До коментар #28 от "Киро":
Я си записвай като говоря,може да научиш нещо от мен!!! Аее са целувай ръка и се моли да се изкажЕм пак,че да запишеш!!!10:45 18.02.2017