Last news in Fakti

2 Юни, 2007 14:08 986 0

911 Turbo GT street

  • porsche-
  • porsche 911 turbo-
  • cayenne-
  • cayenne turbo v8

По време на Женевското автомобилно изложение тунинг студията TechArt показа два нови шедьовъра. За база специалистите ползват продукция на Porsche. Единият експонат представлява изцяло преработено Porsche 911 Turbo. Проектът носи името GT street. Това название тунингмайсторите не използват за първи път. През 2001 година те показаха тунинг- разработка на Porsche 996, която носеше същото име. Сега е обърнато сериозно внимание върху основния агрегат. 3.6-литровият опозитен битурбо двигател, който е със стандартна мощност 480 к.с. вече разполага с 630 кончета. Въртящият момент пък е нарастнал с цели 200 Нм - от 620 до 820. Максималните стойности на мощността и въртящият момент се достигат съответно при 6 800 и 4 500 обл/мин. Доработеното Porsche вече спокойно може да се причисли към т.нар. елитни суперкари. Като най-ясен факт в полза на това твърдение са скоростните показатели. От 0 до 100 GT street достига за 3.2 секунди, до 200 км/ч - за 10.9 секунди, а ако ускорението продължи, автомобилът има възможност да достигне 345 км/ч. С подобни показатели автомобила непременно се нуждае и от изключителна стабилност. За целта специалистите от TechArt променят коренно окачването. За по-добро притискане към асфалта е подготвен и специален аеродинамичен пакет, като някои от детайлите - преден капак, спойлери и т.н., са изработени от въглерод. Черните петспицови лети джанти са 20-цолови и се явяват “черешката на тортата”. Салонът е тапициран с алкантара, която е гарнирана с въглеродни и алуминиеви детайли.

Cayenne Turbo V8

Вторият автомобил, представен от TechArt, е доста по-интересен. Той е на базата на Cayenne и е разработен в сътрудничество с още две фирми - Magnum и de Sede. По двигателя (4.8 V8 битурбо) са си “поиграли” инженерите от TechArt. След тяхната намеса и интегрирането на кит с индекс TA 048/T3 мощността на екстравагантния SUV достига 600 к.с. Максималният въртящ момент пък е нарастнал до 885 Нм. С подобрената система за перманентно двойно предаване автомобилът има възможност да достигне до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната скорост е 295 км/ч. За да “диша” по-леко основният агрегат, е монтирана и нова ауспухна система от неръждаема стомана с увеличен обем на тръбите. Пневматичното окачване вече е с нов електронен блок, който прави возията по-твърда и снижава клиренса със 70 мм.

Аеродинамичният външен тунинг-пакет е дело на компанията Magnum и представлява може би най-красивото и същевременно динамично предложение за Cayenne. Благодарение на него автомобилът е по-широк с цели 80 мм. За изключително злобната осанка важна роля играят и 22-цоловите черни джанти Formula II. Гумите пък са ContiCross Contact UHP с размер 295/30 ZR 22.

След доработката на двигател и окачване от TechArt и оптичен тунинг от Magnum се стига и до преработката на салона. С нея се занимава компанията de Sede, която е сред водещите производители на интериорна мебел от най-висок клас. Сега дизайнерите є правят първи опити за обзавеждане на автомобил. Основният материал, както може би се досещате, е естествена кожа. Тя не е каква да е, а според хора от de Sede е само от швейцарски крави. След уникална обработка с нея се тапицира почти целият салон. Гарнирането с кожа и алуминий и рядка и скъпа дървесина е просто задължително.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА