14 540 22

Ново Subaru със старо име

  • subaru-
  • xv-
  • женева 2017
Ново Subaru със старо име - 1

Основната новост на Subaru по време на 87-ото изложение на автомобили в Женева е изцяло новия кросоувър XV. И докато първоначално този модел бе създаден като крос версия на Impeza, то новото поколение е доволно далеч от нея. Автомобилът е изграден на изцяло новата платформа SGP (Subaru Global Platform), но въпреки това габаритите не са променени много.

Междуосието е пораснало с 30 мм (2 665 мм), а дължината и широчината са повече с 15 (4465 мм) и 20 (1800 мм), съответно. Японците обаче обещават качествено и много различно ниво на ергономия - интериорното пространство ще е по-комфортно, а багажникът - по-вместителен. Най-любопитното, което споделиха в Женева японските специалисти е, че проходимостта на новото XV е още по-добра.Ново Subaru със старо име

Клиренсът е същият - 220 мм, но 4х4 системата Symmetrical AWD е допълнена с т.нар. X-Mode, който при хлъзгави настилки променя параметрите на работа на двигателя, скоростната кутия и системата за стабилизиране. Към това се прибавя и снижения общ център на тежестта, а окачването и кормилното управление са сериозно преработени.

Налична е и система за управление на векторната тяга, благодарение на което колата е едновременно "по-хазартна", но запазва отличната си стабилност в завои. Единственият анонсиран двигател към момента е радикално обновеният боксер, който е с работен обем два литра и мощност 156 конски сили. Трансмисията е олекотена версия на вариаторната Lineartronic, обучена да симулира седем предавки.

Картинката се завършва от подобрената пасивна и активна безопасност - кросоувърът е снабден с всички необходими електронни асистенти, а конструкцията е значително усилена. От Subaru са на мнение, че това ще доведе до постигане на максималните точки за безопасност при краштестове.Ново Subaru със старо име


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    25 7 Отговор
    и старата петнайска не е лоша. Дано да запазят характера и харизмата си, заради която имат толкова много фенове по целия свят и не се превръщат в поредната конфекция.

    Коментиран от #10

  • 2 БМВ

    17 31 Отговор
    От вътре са го направили добре иначе отвън е кашон.
  • 3 mediator37

    10 23 Отговор
    Ама как не могат да подбират цветови съчетания за салона, все едно че произвеждат военна техника.

    Коментиран от #5

  • 4 тъпа работа

    11 5 Отговор
    Мен отдавна ме дразни огромната стърчаща предница при много от моделите им. Може би искат двата моста да са по-близо та да минават по-лесно разни препятствия, ама така пък имат по-малък „клиренс” отпред. На вид наистина можеха да не го правят като играчка на трансформърс.

  • 5 бай Иван

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "mediator37":

    Е ти какво искаш?
    Дъги навсякъде?
    Мен и много други хора им харесва по-консервативният вид
  • 6 Ботьо

    8 19 Отговор
    Туй пък на нищо не мяза!
    Чупки, кривини...никаква идея!

    Коментиран от #11

  • 7 ЪРП

    22 10 Отговор
    НЕВЕРОЯТНА КОЛА !!!
    ЯПОНЦИТЕ СА ФЕНОМЕНАЛНИ ХОРА......ТЕЗИ ХОРА СЪЗДАВАТ НЕВЪЗМОЖНИ ИНЖЕНЕРНИ ПОСТИЖЕНИЯ НАДМИНАВАЩИ СЪС ДЕСЕТИЛЕТИЯ И НАЙ-СМЕЛИТЕ МЕЧТИ НА МНОГО РАЗВИТИ ДЪРЖАВИ!!!

    Коментиран от #9

  • 8 Бракма

    12 31 Отговор
    Не познавам друга марка която да се троши толкова!
    Не познавам и човек който си е купил Субару и да не е шлайфал глава и клапани и да е хвърлил по малко 3-5 бона отгоре за да може да я кара.
    За обслужването и да не говорим! За елементарни неща трябва да вдигнеш целият двигател!
    Може ли да продължаваш да произвеждаш двигатели които имат проблем с охлаждането?
    Който иска да ги кара тези бракми, които на това отгоре струват по 80-100 бона.
  • 9 Ламбо

    7 10 Отговор

    До коментар #7 от "ЪРП":

    Приятел, тук става дума за автомобил, а не за атомна централа или изкуствен остров. Успокой се и си почини малко, че нещо си се развълнувал.
  • 10 Ламбо

    10 26 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Карал съм Субаруи и от опит знам , че това е марка, която се троши най-много от всичко което съм имал. Електрониката по двигателя е, толкова чувствителна и ненадеждна, че може да те подлуди. Частите са много скъпи, а двигателя е пълен боклук.На един колега, който караше с АГУ , му правиха ремонт на главата. Човека си купи Субару от дилъра ,и дори беше в гаранция още около 5000км. След това му сложи АГУ и след няма и 20000км даде 3000лв за ремонт. Кажете ми имали друга такава марка??

    Коментиран от #17

  • 11 Ламбо

    9 19 Отговор

    До коментар #6 от "Ботьо":

    Субару се излагат с тези допотопни модели.Не са мръднали от последните 10 години. На всичкото отгоре са толкова скъпи, че е по-добре да караш Мерцедес или БМВ , вместо скъпата бутикова японска марка.
  • 12 ej20

    17 7 Отговор
    - FHI имат пет производсвени напреваления ,като се започне от снегомобили и се стигне до космически апарати !
    - Доста от военните машини на jP са производство на FHI !
    - Дизайна на всички Субару е съобразен с проходимоста !
    - При този боксер ,отдавна е решен проблема с прегряването
    - Това не е кола за сиромаси ,т.е. евтина газчица и газ до ламарината ,а и някво масло там .... и прегрявала !!!
    - Имат си дизайнерска линия ,която следват и не е починена унифицираните eu модели ...
    - И винаги страните с най-извратеното порно ,правят най-добрите автомобили !!
  • 13 лимонад

    8 5 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: и старата петнайска не е лоша"
    не е лоша - в повечето случаи е доста далече от - "добра", дори понякога не стига и за "приемлива".
    с тия двигатели по 150 коня отказаха много хора, включително и мен. субару на времето беше еталон и дух на спортен автомобил. последните 10тина години, дори Импресата, не е това, което хората очакват от нея.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    18 7 Отговор

    До коментар #13 от "лимонад":

    и до лимонад. Първо Субару си имат спортен модел - WRX STI и той е може би най-добрия в класа си. Останалите им модели имат една идея и тя е - проходимост ио надежнсот. Колегата дето е карал Субару - пич, ако това е макрата, която се троши най-много, значи нямаш много опит изобщо. Аз карам в момента вече 5 години и въпреки, че попаднах на изключително занемарен автомобил, не се сещам за нещо, което се е счупило за 100-те х.км. които съм му направил (с изключение на 2 биалетки за по 25 лв.) Колата е иманно на газ и нямам ама абсолютно никакви проблеми, въпреки, че не полагам особени грижи. Моето мнение се споделя от почти всички собственици. Съгласен съм , че марката си има недостатъци, но те със сигурност не са свързани с надежността..а зимата...човече по-голям кеф може да ти достави май само Ауди. Колкото до моторите - винаги можеш да си вземеш 3.0, или турбинирана версия. Жена ми кара Кашкай, а преди това Рав 4 - ами и двете са пълен та.ак по отношение на мощност, за двойното предаване да не говорим. Така, че не си смучете глупости от пръстите, само колкото да похейтим. Основния неостатък е скъпата поддръжка, но в никакъв случай не е повече от на едно ауди

  • 15 Само субару

    12 5 Отговор
    Тъпанари.правил ремонт на главата.да си направи ремонт на неговата си глава.субару има две глави.тъпани с тъпани.много корави са им двигателите и се вади от коша единствено ако ще се сменят лагерите.виждали ли сте мотор на субару че пишете простотии.скъпи,частите-глупости.ама не ги купувай те,сульо и пульо се качи на Импреса.

    Коментиран от #19

  • 16 Alex

    3 3 Отговор
    Като човек с пряк достъп до тази кола мога да кажа че не е лоша в дизеловия вариант. Окачването е стоманено, изцяло независимо и изглежда здраво, особено в най ления вариант XV(колата е 1:1 с форестер и аутбак).
    Безниновите мотори за НИЩО не стават, тук е пълно с биели излезли от блока в 75-те хиляди гаранция която дават.Като се качи 18-годишния келеш да закара колата от пристанището до базата и я хвърли на пълна газ на -10, да не говорим че колата няма разработка... отзад излиза цялата дъга. Разхода почващ от 15/100 не коментираме. За сметка на това дизеловия мотор харчи поне на половина, има добра динамика и работи меко за дизел. Механически е с пъти повече ресурс.
    За съжаление има само автоматик, който не ми харесва как работи. Безнзиновите ги върти много високо(разхода) и взема доста грешни решения, дори когато уж командваш с палците. Дизеловия вариант пак е по-адекватен.

    Иначе колата е добре направена като купе, здрава е. Материалите са качествени, има достатъчно екстри за задоволяване на всеки нормален "юзър".
    Оригиналния теглич е МАСИВНО направен, може да се ползва. При други марки има доста коли заминали на скрапа, поради тъпи инжинерни решения и смачкани купета от теглич(говорим само за оригинални сертифицирани части). Това не е за подценяване!

    Ако имам повече пари бих я купил като семейна кола, мислил съм го точно за тоя модел ако дигам летвата за 4х4.

    Поздрави!
    и хора, не "хейтвайте" излишно, особено ако гледаме само една снимка
  • 17 Алекс

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "Ламбо":

    Приятелю,
    преди 3 години Субару официално !!!ЗАБРАНИ!!! позсавянето на АГУ по техните коли. Нормално да приключи с тънките клапани, пак доста е изкарал. И проблема не е само там. Проблема е в менинджмънта на мотора, който просте е копиран от "умния инжекцион" който всеможещия газаджия ти е продал.
    Давам пример : в някаква ситуация компютъра решава че ще намали оборотите като забави искрата с 30 градуса. Да, но газта гори много по бавно и ефекта е разцепено бутало. Случай с кола на 40 000 със сложена газово. Много голямо спестяване, страшна икономия.
    Като приятеля ти иска да кара на газ- купува си една корсичка B 1.2 и се вози за 5 лв. Аз лично имам и такава кола в бг. Другия вариант е да се купуват коли САМО И ИЗЦЯЛО С ФАБРИЧНА АГУ, но на българина това не можеш да му го обясниш. Виждал съм майбах на метан до таксиджийте в орландовци, порше 911 на пропан бутан и т.н..
    Реално някой е ИЗЛЪГАЛ твоя приятел, че може да му направи колата на газ, взел му е към 2000 лева за сносна система, и приятен ден.
  • 18 Само субару

    9 3 Отговор
    Не ги купувайте че станаха повече от голфовете.Боксер дизел или поне старите варианти на форестъра късаха колянов вал.Новите може и да са ги оправили.карам от 10г.WRX и след 10г. пак ще карам.За мен по корав бензинов мотор от този и на ЕВО 9 няма.
  • 19 Бракма

    5 9 Отговор

    До коментар #15 от "Само субару":

    Естествено че имат 2 глави, но кой тъпак освен теб има нужда от повече пояснения относно резервните части.
    Я кажи колко се набута за ремонти от както караш великото субару?
  • 20 Пич

    10 0 Отговор
    Имах 5 години Субару Легаси 99 г. 2.0 125 кс автоматик на газ, през това време и пробег около 120000 км двигателя и скоростите само съм ги обслужвал, по ходова част само дискове, накладки и един накрайник съм сменил. Зимата нямаше закъсване! Автомобила беше много здрав с изключение на ръждите които избиваха на всякъде, два пъти ги пръскаха, година след това пак се появяваха, накрая ми писна и преди 2 г. се сбогувах със Субаруто
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 ООУ

    0 3 Отговор
    като се сетя за варела трибека и минавам на мерцедес