Last news in Fakti

19 Ноември, 2011 11:55 23 964 61

Toyota пусна евтин офроудър

  • toyota-
  • land cruiser

 

С всяка следваща генерация знаменития Land Cruiser на Toyota става все по-рафиниран. За съжаление тази участ сполетя всички съвременни всъдеходи от т.нар тежща артилерия. Те все повече стават SUV-ориентирани.
 
Toyota обаче не забравя за корените на легендарния Land Cruiser и продължава да пуска автомобили, предназначени основно за тежки терени и пресечена местност. Най-актуалната такава версия към днешна дата е Land Cruiser GX.
 
Лошото за феновете на подобни автомобили у нас, а и в Европа, е, че въпросната евтина офроуд версия е предназначена само за австралийския пазар. GX е оборудван с "шнорхел" за газене в дълбоки води и още доста интересни опции за пресечена местност.
За тези, които искат да товарят сериозно Land Cruiser-а, е направена двойна врата на багажника. Джантите може да не изглеждат по-семпли, но са значително по-здрави. Те са стоманени, 17-цолови и са усилени. Подсилено е и задното окачване.
 
Отдолу възлите и агрегатите са надеждно прикрити от допълнителна заводска защита, а салонът е тапициран с винил. Оборудването може да се нарече спартанско, но в салона има всичко необходимо за офроуд.
 
Двигателят е V8 дизел с работен обем 4.5 литра и мощност 265 к.с. Максималният му въртящ момент е 650 Нм, а скоростната кутия е шестстепенен автоматик. с понижаващи предавки, раздатка и централен диференциал с повишено триене.
 
Истинският всъдеход GX има и допълнителен резервоар за гориво. Към стандартния с обем 93 литра е добавен втори, побиращ 45 литра нафта. Целта на това нововъведение с Land Cruiser GX да могат да се правят сериозни преходи в места без асфалт и бензиностанции.
 
От Toyota позиционират Land Cruiser GX като превозно средство предимно за пресечени местности. Поради тази причина и цената е по-ниска. Land Cruiser GX струва $78 000, а стандартният нов всъдеход на японците се продава за $88 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Атанас Велики

    3 1 Отговор
    Едва ли само с Австралия ще се ограничат... А ООН с кво ще се возят?
  • 2 Ники Николов

    1 2 Отговор
    евтин 114 000 лв ще мина да си взема един за мен един за тъщата и по два за децата нали е евтин
  • 3 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    da evtin e za niakoi ama 100bona za BG e mnogo pari
  • 4 ТРОШАЧА

    1 0 Отговор
    ЦЕНА НАД 100 БОНА V8 4.5 ЛИТРА ??? В БГ МНОГО ОТ БАРОВЦИТЕ СЕ ЗАМИСЛЯТ ЗА ПОДОБНА ИНВЕСТИЦИЯ ! А ЦЕНИТЕ НА ГОРИВАТА ПРОДЪЛЖАВАТ НАГОРЕ (не надолу) ! ДЖИПА ОПРЕДЕЛЕНО ПАСВА ЗА АРАБСКИТЕ СТРАНИ ИЛИ КИТАЙ !
  • 5 Kobester

    1 0 Отговор
    Ами че е скъп, скъп е, за нас, но много хора могат да си го позволят.
    Иначе то погляма пък разлика, 10 000 $, нищо не е. Не звучи зле обаче джипчето.
  • 6 ММ

    1 1 Отговор
    Това е истински джип. Тойота си е Тойота, не некви дето сега се опитват да правят джипове - wv,audi,porshe,че дори Citroën и Дачия !
  • 7 MASTERCARD

    2 0 Отговор
    Рафиниран ? Моделът става по-рафиниран ? Хайде "спартанското" оборудване ще го призная, но "рафиниран" ? Предлагам ви да спрете да използвате чуждици, които сте чули в Top Gear или Fifth Gear или в която и да е друга скорост... Започна се с българските "аутобани", като думата "аутобан" сама по себе си има съвсем различна дефиниция от това което "Тракия" и "Хемус" представляват... освен ако не са им махнали ограниченията, а аз по една или друга причина съм го проспал .... Еми хайде престанете вече....
  • 8 Пешо

    0 2 Отговор
    След Великият УАЗ никой и нищо не може да покаже,..........луксозни бръмчилки без никакво сериозно приложение,...........
  • 9 JapanPower

    3 0 Отговор
    "Великия Уаз" е Jeep отпреди 70 години....
    В риския вариант освен дърт е ужасно неикономичен и чуплив
    Великият Land Cruiser е нещо друго
    Време беше Тойота да се сетят че в тая СУВ мания забравиха за оффроуда
  • 10 Kobester

    1 3 Отговор
    Не знам колко Тойота си е Тойота при джиповете, но леките автомобили(седани, хечбеци, и така нататък) се чупят страшно много.
  • 11 Mercedes-Benz

    1 0 Отговор
    С кеф бих карал един такъв! Винаги съм харесвал старите Круйзери,които наистина бяха със ''спартанско'' оборудване,а този тук освен това има и супер двигател! Фен съм на истинските неща,в Европа джипа е G-class,а на Изток Круйзер и Нисан Патрол(или Патрул,въпрос на предпочитание относно произношението). :)
  • 12 Japan Power

    1 1 Отговор
    Kobester,
    чупи ти се дъртия котор
    Тойота години наред е сред най-надеждните марки
    И тази година пак е там, въпреки земетресения и наводнения!
    Там, където немците са последни.
  • 13 MASTERCARD

    1 1 Отговор
    Toyota moje da e bila sred nai nadejdnite marki no ve4e ne e ... kogato edin proizvoditel dopuska proizvodstvoto na avtomobili, 4iito pedali za gasta moje da ostanat natisnati, sled kato si mahne6 kraka, ve4e ne moje da se nari4a nadejden ... tova e mnogo gruba gre6ka ...
  • 14 Владимир Владимиров

    1 0 Отговор
    MASTERCARD,да не би говориш за тези тойоти които се произвеждат в америка?Защото имат ОГРОМНА разлика с тези в Япония.
  • 15 520 zender

    0 1 Отговор
    Хи хи-много ми е смешно-265кс от 4.5литра-поздравления.Е.ати японската сила -колкото искате толкова ми се нервете-това немец няма да го допусне.Допотопници-и кого ще конкурират-били качествени-добре сигурно е така.А защо изкарват тогава следващо поколение-само за продан ли-много се смея докато си пия питието
  • 16 JapanPower

    1 0 Отговор
    MASTERCARD,
    ти знаеш ли че в Европа няма документиран случай на дефект на педала на газта...
    Знаеш ли че в САЩ няколкото случая са само оплаквания на "клиенти" и няма случай на катастрофа с реално блокирал педал.
    за търговска война чувал ли си?
    И защо точно в САЩ Тоъота е най-харесваната марка като качество и надежност?
  • 17 JapanPower

    1 0 Отговор
    А ти карай си дъртото БМВ и не коментирай Офроуд машините
    Явно си бос по темата с двигателите, така че си трай
    Излез от дъртата бангия и влез в истински джип и тогава ще разбереш зашо "само" 265 к.с.
    Това не е кола за неделно впечатляване на чалгаджийки.
    Това е Тойота Ланд Круизър
  • 18 JapanPower

    1 0 Отговор
    http://www.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2011029
    Вижте къде е Тойота, къде е БМВ и къде е VW
    Класация в САЩ, Мастъркард
    и то за 2011 г.
    Знам че няма да млъкнеш,но поне ще знаеш
  • 19 520 zender

    0 1 Отговор
    Докато си пия питието виждам БМВ със каскадно над 300кс-Естествено Тойота е пред БМВ с незнам си кво-желая ти повече безавариини километри щото не съм шушумига а съм коректен така че поздрави дори и от моето 3.0-193кс-дизлак-410нм.-Я понската сила и нищо друго-това е истината ...
  • 20 JapanPower

    1 0 Отговор
    Кой го интересува какво караш
    Ясно е че нямаш понятие от офроуд
    Защо се изказваш по темата е въпрос, чиито отговор само ти знаеш

  • 21 520 zender

    0 1 Отговор
    Как да ти го обясня бе момче....мощноста на БМВ е нещо като разрешена любов-на Тойота като ...запек.....извинявам се-не бях коректен но талкова кс при голям обем е смешно.Ще кажеш че това е залог за издръжливост която липсва при БМВ но тенденцията е за намаляване на работния обем-хайде критикувайме-обиждай ме...
  • 22 Raim Chakar

    1 0 Отговор
    Здравейте, тази тема за конските сили е толкова стара, че не знам защо се хващате изобщо. Тойота ЛК е офроуд машина и го знае всеки истински маниак на тази тема. Но наистина след ТЛК90 и ТЛК100 на външен вид много повече се приближават до другите "джипки", които всички им се кефят, че вдигат 200к/ч, че и повече. Тойота никога НЕ ПОДЧЕРТАВА конските сили. Всеки знае , че в гората или каманаци БМВ или МЛ нямат шанс срещу чпонците. Затова ако искаш да имаш кола за оффроад си вземи Тойота или др. чпонец или G на Мерцедес, а за магистралата за 200к/ч БМВ, МЛ, Инфинити....
    Аз се гордея с моята ТЛК 90 Luxury Edition 3.0 TD 125 hp, която вдига максимално 140к/м на магистралата и вече е на 421 355км. С удоволствие бих си взел една 200'ца след някоя година.
    Нека има мир :) Иначе ми харесва Х6 и то много :)
  • 23 Doktora

    0 0 Отговор
    Само не знам какви са тия версии на ланд крузер по 113 000 лв от модела 120 , все пак там явно също са го закъсали...
  • 24 Japan Power

    1 1 Отговор
    Многото конски сили никого не трогват в гората
    Там се гонят други неща и БМВ не се и опитват да ги направят,
    Детски са ти рабиранията и знанията.
    не се излагай повече.
    Офроуд offroud - пусни го през google и се образовай
    Тогава ще разбереш колко си се изложил
  • 25 520 zender

    1 0 Отговор
    RAIM CHAKER-Поздрави пич-Аз знам че Тойота залага на малка мощност и издръжливост но това в момента не е тенденция.Както искаш така ме разбирай.Все пак ти желая безавариини километри..Е аз от джипки не разбирам но това ми е мнението пък било то и грешно.Напоследък съм чувствителен към дизелова мощност....
  • 26 Raim Chakar

    1 0 Отговор
    Japan Power

    От ника ти мислех, че подкрепях японците, но както и да е. Със сигурност разбиранията не са ми детски особено пък знанията. Всеки ден правя изчисления за Nm и rpm. Занимавам се с дизел агрегати от 13 коня до 1336 коня и знам какво може един двигател. Не искам да продължавам с хора които използват форуми само да си поспорят зад кулисите тъй като не се виждат кои са. Затова не използвам никнаме а използвам истинското си име. Относно английския ми мммммммм, говоря 6 езика перфектно, пиша на кирилица тъй като мисля, че е редно.
  • 27 Raim Chakar

    1 0 Отговор
    лека вечер
  • 28 520 zender

    1 0 Отговор
    БМВ се слави с мощните си дизели-лъжа-едва ли-щото инъче едва ли щеше да има толкова много Х5.Всъщност Х5 едва ли се ползва в пресечена местност-предполагам че това е булеварден сув.
  • 29 520 zender

    1 1 Отговор
    Ясно ми е -утре японската сила ще се събуди-истината ще си остане-германската сила вади повече коне от 2-3000куб см.Японците да си научат урока.Надявам се да съм ядосал някой все пак...
  • 30 Japan Power

    1 2 Отговор
    Raim Chakar
    как реши че поста ми е за теб?
    Пиша на малчугана с БМВ-то
    Не се засягай така!
    А момченцето с БМВ така и не разбра че за голям джип в гората форсирания двигател не е цел.
    форсирани двигатели японците правят мнооого преди германците и много по-добри.
    А това че си се добрал до БМВ за 3000 лв не те прави голяма работа. Прави те смешен хвалипръцко.

    Коментиран от #33

  • 31 330и

    0 1 Отговор
    най-големия японски производител, печели със задоволително качество на най-ниска цена, има и някои забележки, една от които е съществена - голям разход - около 10 дизел - но ЦЕНАТА е по-важна, а колкото до конете - винаги ама винаги е добре да са повече, особено ако не са за сметка на разхода
  • 32 простопрост

    2 0 Отговор
    "Toyota пусна евтин офроудър" - $78 000, $88 000.....насам народе супер евтини сувчета всеки може да си ги позволи има нема сто бона в лева!!!
  • 33 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Japan Power":

    @30 kolega vijdam che te iade neshto nemskoto kachestvo.iaponski kosh go skrii che ide zima i na prolet shte karpish iako.
  • 34 offroad

    0 1 Отговор
    Леката кола ми е тойота и съм много доволен, все пак тойота си е тойота и японското си е японско. Джипа ми е Нисан Патрул, също съм доволен от него и ако в България се появи този модел джип на Тойота бих си го взел, защото за човек запален по офроуда има така доста солидно оборудване, но цената .... вижда ми се малко множко като че ли и не е никак евтин.
  • 35 драйвър

    1 0 Отговор
    Та къде е евтинията не разбрах ? За тези пари могат да се вземат 4 джипа на Great Wall Hover H5 с всички екстри !!!

    Коментиран от #37

  • 36 MASTERCARD

    0 0 Отговор
    Do: Japan Power ... karai si qponskiq taralqsnik i trai izob6to ne me interesuva kakvo misli6... po dobre si nameri rabota vmesto da kisne6 pred komputara i da pi6e6 bezsmisleni komentari v mobile cql den ... moje bi togava 6te moje6 da si pozvoli6 istinskoto ka4estvo - nemskoto
  • 37 Адриан Станков

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "драйвър":

    @35 така е, обаче за да се вдихне нивото до това на Тойотата, трябва доста допълнителна работа и части. Да не говорим за авт. скоростна кутия и мощния двигател, които няма как да сложиш на Ховъра. Или пък можеш, ама струва ли си нова кола да я променяш толкова?
  • 38 330i

    0 0 Отговор
    за габаритите и двигателя си и екстрите, тойотата е най-евтиния джип
  • 39 Japan Power

    0 0 Отговор
    MASTERCARD
    aз немско съм карал
    От едно Ауди ми побеля косата - двигател, дюзи, скорости
    Ремонт след ремонт.
    Най-некачествените нови автомобили са немските
    Но ти няма как да го знаеш, щото караш 16 годишпен дръгел от "стария материал"
    Аз има две Тойоти. И двете са купувани нови - Авенсис на 1 г и Рав4 на 4 г, така че не ми трябват съвети за работа от неудачници с Голф 3. Здрави и достъпни, надежни и вечни са Тойота.
    А немското залезе отдавна- откак Мерцедес стана клиент на сервизите, а VW се провалиха с помпа-дюзата.
    Оттогава назад, и само назад в качеството
  • 40 Japan Power

    0 0 Отговор
    Sub Compact Car
    Honda Fit
    Kia Rio
    Hyundai Accent

    Compact Car
    Honda Civic
    Honda Insight
    Toyota Prius

    Compact Sporty Car
    Mazda MX-5 Miata
    Volkswagen Eos
    Volkswagen GTI

    Midsize Car
    Honda Accord
    Subaru Legacy
    Toyota Camry

    Midsize Sporty
    Dodge Challenger
    Chevrolet Camaro
    Ford Mustang

    Large Car
    Ford Taurus
    Buick Lucerne
    Nissan Maxima

    Entry Premium Car
    Lexus ES 350
    Acura TSX
    Lexus IS

    Compact Premium Sporty Car
    Mercedes-Benz E-Class Coupe
    Nissan 370Z
    Volvo C70

    Midsize Premium Car
    Lexus GS
    Jaguar XF
    Mercedes-Benz E-Class

    Large Premium Car
    Lexus LS
    Hyundai Equus
    Porsche Panamera

    Compact Crossover/SUV
    Honda Element
    Honda CR-V
    Toyota FJ Cruiser

    Compact MPV
    Chevrolet HHR
    Kia Soul
    Scion xB

    Entry Premium Crossover/SUV
    Mercedes-Benz GLK-Class
    Acura RDX
    Volvo XC60

    Midsize Crossover/SUV
    Honda Accord Crosstour
    Dodge Durango
    Subaru Outback Wagon

    Large Crossover/SUV
    Chevrolet Tahoe
    GMC Yukon
    Chevrolet Suburban

    Midsize Premium Crossover/SUV
    Lexus GX 460
    Lexus RX
    BMW X6 (tie)
    Infiniti FX-Series (tie)
    Volvo XC70 (tie)

    Large Premium Crossover/SUV
    Cadillac Escalade
    Mercedes-Benz GL-Class
    Lincoln Navigator

    Large Pickup
    Ford F-150 LD
    Toyota Tundra
    Chevrolet Avalanche

    Midsize Pickup
    Nissan Frontier
    Honda Ridgeline
    Ram Dakota

    Minivan
    Chrysler Town & Country
    Honda Odyssey
    Dodge Grand Caravan
  • 41 Japan Power

    0 0 Отговор
    Чети мастъркард
    Чети момченце с беемвенце
    Четете кои са най-качествените коли за 2011
    И после си помислете колко мнго се излагате с глупавите си думи по форумите.
    Детския ви инат не променя фактите а те малко по-долу
  • 42 Sidney

    0 0 Отговор
    Джипа е създаден за АВСТРАЛИЯ!!! Там освен Land Cruiser друго не признават. Никой австралиец няма да тръгне през пустоща с паркетна бегачка. Land Cruiser върви навсякъде, където другите се чупят и целта му не е да се харесва на разни гъзарчета, а да те вози безаварийно през пресечени терени. Признат е в цял свят, но в България някакви разберачи го отричат, а даже не са се снимали до такъв джип.
  • 43 LC200

    0 0 Отговор
    Тойота Ланд Круйзер - най- здравия автомобил който съм притежавал. Мои приятели, които карат X5 и Q7 когато съм ги возил, също остават много добре впечатлени от възможностите на Cruiser-а. По мое мнение експлоатационните разходи на Тойотата също са най-малки. За мен това е една от най-добрите покупки които можеш да направиш, ако търсиш надеждност и комфорт. Относно конските сили, огромен двигател с малко конски сили = разтовареност = дълъг живот. Малък (среден) двигател с изцедени много коне = голямо натоварване = кратък живот със скъпа поддръжка. Всеки може да си направи сам за себе си изводите и да избере това което го устройва.
  • 44 330i

    0 0 Отговор
    айде по-леко с тойотата, не е кой-знае какво, вътре е пластмасова, доста висока е, и пак да се повторя - прекален разход, ако говорим за проходимост има една руска жипка, тя е номер 1, а пък за нашите баири и едно х6 върши работа, че и ще върви повече и ще гори по-малко

    Коментиран от #48

  • 45 100

    0 0 Отговор
    Бреййй големи "разбирачи" са се събрали тука.
    Само един смислен коментар има и той е на @ LC200 ,всичко друго е на кого п''ока е по-голям...ами моя ха-ха!
  • 46 Japan Power

    0 0 Отговор
    Никой не тръгва по експедиции с Х6 или с УАЗ
    Кара се или Диско или LC
    Toва са фактите.
  • 47 Pepino

    0 0 Отговор
    На това ако му се казва евтино незнам кое е скапо?
  • 48 Тодор Нешев

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "330i":

    @44
    Хахаха,точно нищо не каза с X6.Порови се в нета има един,материал от Топ Гиър за прословутия боклук X6.Да сравняваш оф роуд,качествата на Ленд Круизер с БМВ е несериозно.
  • 49 Данаил Йорданов

    0 0 Отговор
    za6to ne spre6 da pi6e6 gluposti za TOYOTATA .tia e N 1.
  • 50 Данаил Йорданов

    0 0 Отговор
  • 51 Данаил Йорданов

    0 0 Отговор
    otnasia se za 330i
  • 52 hienata

    0 0 Отговор
    Г-н Йорданов, бих поспорил кой е по - надежден, за мен Дифендер е доста по- доказал се от който и да е друг автомобил за експедиция. Друго важно нещо е че, 70% от всички произведени Дифендер са все още в движение (от 40-те години до днес). Тойота се опитват донякъде,но има още много да направят за да достигнат легендарния Дифендер .Между другото и името Land Cruiser е имитация на Land rover Defender.
  • 53 520 zender

    0 0 Отговор
    hienata-И двете джипки са много добри.И мисля че неможе да се прави истинско сравнение с немските щото те са по-скоро булевардни освен можеби г-класата.По-скоро немските са по-мощни а дали са издръжливи немога да споря-не съм имал...
  • 54 IQ 160

    0 0 Отговор
    Защо по екстремните терени няма гъзарски немски бегачки???

    Защото няма сервизна мрежа на всеки 100 км. и защото няма пътна помощ и защото няма кафененца с паркинги.

    Сега сериозно. По тези терени са се доказали само няколко марки и модела, а не че хората са прости и незнаят какво да карат.
    Който казва, че Land Cruiser е боклук, значи че изобщо не знае за какво се ползва този джип и за какво става въпрос.

    Най-важната част на джипа обаче е гарнитурата между волана и седалката :)
  • 55 top gear

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c

    Айде моля те не ми говори за БМВ.Ако ще се правиш на пич из квартала добре но за оф роуд е смешно да се говори.А за грозни пластмаси Х3 . Първо пробвайте и после пишете глупости.Аман от разбирачи с дърти тройки и голфари .
  • 56 330и

    0 0 Отговор
    евтини трикове от топ-геар, когато не му е платено, спрете клипа на 4:16 на пауза и вижте терена където ще мине роувъра е с по-лек наклон, после го спрете отново на 4:28 но така че роувъра да е подминал леко бмв-то - вижда се с просто око ъгъла на колите, и при бмв е по-голям, и това че роувъра "влиза" с по-голяма скорост, пък и никой не показа гумите какви са, типично за пъцула когато не му играят по свирката
  • 57 JapanPower

    0 0 Отговор
    Брей упорити малчугани с дърти баварци
    Новината е за офроуд. А в офроуда няма БМВ
    и Х3333330 да направят, пак ще наточена пръчка за разходки до МОЛ-а
  • 58 330и

    0 0 Отговор
    иначе много добре направен клип, доста хора са излъгали и доста си е играл, ама и накрая на леда каква мръсна газ даде пъцула, сякаш е със загряти сликове на писта от каучук през август, голям смях
  • 59 off road

    0 0 Отговор
    Като не си в час не коментирай.Колата има АСР система и колкото и газ да дадеш ограничава усилието към пътя.Това да не е твоята тояга която зимата само чака да бутнеш газта и да влезе в канавката.
    Баира не бил хубав значи.На кривата ракета космосът и е виновен.
    По добре си признай че БМВ са позьори и нито джипове правят като хората нито спортни коли.И в двете досциплини са назад в класацията.
  • 60 330и

    0 0 Отговор
    аве къв час ве, още се смея, ай
  • 61 vgt

    0 0 Отговор
    споделям това мнение. За 150 000 км. имам само две повреди на ланд крузера - изпусна едната от двете пневматични пружини които вдигат капака на двигателя а също така се счупи пластмасовият повдигач на стъклото на шофьорската врата. Вози по-меко от всеки лек автомобил от висока средна класа. Много мощен дизел - 3 литра който никога не изгори повече от 10 на сто. Резервни части досега не съм купувал но цените са по ниски от тези на немските джипове. Никога не съм закъсвал на път, което ми се сучваше когато карах лада, форд сиера, шкода октавия и мерцедес с-класа.
    Клипът където газка влачи тойота е абсурден - може би
    тойотата няма гориво или водачът и просто не знае какво кара.
    До
    сега не съм видял терорист да кара ГАЗ-69