Last news in Fakti

22 Март, 2017 11:42, обновена 22 Март, 2017 11:50 3 656 1

Китайци прекопираха и Lamborghini Urus

  • zotye-
  • lamborghini-
  • urus-
  • копие-
  • менте
Китайци прекопираха и Lamborghini Urus - 1

Производителите в Китай са известни с пренебрежителното си отношение към авторските права, но дори в тамошното море от ментета и копия стърчат истински паметници на плагиатството. Базираната в гр. Йонкан Zotye International Automobile Trading Co., Ltd. например съществува единствено и само благодарение на фалшификатите на касови западни модели без никакви притеснения от съдебни проблеми.

Audi, Porsche, Smart, Fiat, Jaguar, Land Rover... продуктовата гама на Zotye се състои практически изцяло от клонинги, а скоро към безочливите копия ще явно ще се присъедини и автомобил, който все още дори не е влязъл в серийно производство. Китайски сайтове публикуваха снимки на нов прототип на кросоувър с името Concept S, който напомня подозрително на бъдещото Lamborghini Urus.

От Zotye не съобщават никакви подробности за новия модел и се хвалят единствено с ускорението на кросоувъра до 100, което щяло да отнема не повече от 4 секунди. Историята с китайския Urus може да придобие съвсем комичен развой, тъй като съществува вероятност оригиналът и копието да дебютират на съседни щандове на изложението в Шанхай през април.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    10 0 Отговор
    Стига с тоя рев , копирали та копирали , менте се нарича продукт който повтаря 100% оригинала , включително името и емблемата , достатъчно е да има една различна чупка и друга марка и никой не може да им каже нищо . Европейските марки не го правят защото искат да се отличават от другите , а за китайците засега такива цели няма , може би след 10-15 г , когато и там се пренасити пазара .