Уникален кабриолет ЗАЗ с удължено междуосие и занижено окачване си търси нов собственик в Одеса. Според продавача украинският лоурайдър е възстановен в стил "resto" (реставрация с изменения в конструкцията) и спокойно може да конкурира калифорнийските образци в жанра.
Безподобната "зазка" е построена през 2013 г. За основа е послужил стандартен седан с две врати 968М от 1994-а, модифициран смело с флекс. Кабриолетът остава верен на корените си и е боядисан в краски от характерната за соца фекална палитра, но въпреки това хваща окото заради двуцветната комбинация и елегантния силует.
Под задния капак работи стандартният за модела 1.2-литров V-образен четирицилиндров двигател с въздушно охлаждане и мощност 42 к.с. Съчетан е с четиристепенна механична скоростна кутия и задвижва задните колела.
Запорожкият кабриолет е изминал едва 21 000 км и се продава за $1 200 (2 175 лв.).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Капиталист
Коментиран от #16
16:24 22.03.2017
2 бай Иван
Супер е !
Може малко повече мощност де. От двигател на субару...
17:41 22.03.2017
3 Симеон Тасев
Коментиран от #6
18:17 22.03.2017
4 мъжкар
Коментиран от #7
19:05 22.03.2017
5 Грую
19:08 22.03.2017
6 Валентин Петров
До коментар #3 от "Симеон Тасев":
ти нали струваш нещо.... бих те нарекъл и по друг начин ама ще ми махнат коментара19:42 22.03.2017
7 onq s konq
До коментар #4 от "мъжкар":
Погледи /и то завистливи/ се събират с едно Порше кабрио например.С това "нещо" пак ще се събират некои и други погледи, но НАСМЕШЛИВИ!Все едно маймуна е избягала от зоологическата.19:56 22.03.2017
8 заза
20:42 22.03.2017
9 мъжкар
22:01 22.03.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 венци
00:45 23.03.2017
12 Дид
Иначе зазито не е лошо. Поиграл си е човека. И да, става за морето. Но може би ще стои добре в ретро музея във Варна, което си е до морето. 😁
07:15 23.03.2017
13 Атанасов
07:36 23.03.2017
14 Сваляч
Виж ако ще караш картофи и дини с него, тогава му трябва по-мощен мотор.
12:00 23.03.2017
15 Гост
19:21 24.03.2017
16 БАТЕ ЖОРО
До коментар #1 от "Капиталист":
карал съм такъв звяр за малко и имам впечатления. дърпаше учудващо добре, а на завоите задницата се надигаше, заради задно разположения двигател. лятото при дълъг преход, трябва да спреш, за да се охлади двигателя, парно няма, но има печка с бензи, която при днешните цени не е голяма далавера. като цяло автомобила е подходящ за декорация и затова цената е такава.18:00 25.03.2017