28 Март, 2017 11:00 38 194 66

Първи тест на новото Peugeot 5008

  • peugeot-
  • 5008-
  • тест
Първи тест на новото Peugeot 5008 - 1

Лисабон, Португалия. Наш екип от мястото на събитието.

Предишното Peugeot 5008 беше типичен миниван, който не блестеше с визия, но пък беше функционален. Французите обаче добре усетиха изменящата се тенденция и отминаващата мода на минивановете и решиха да преоблекат своите многофункционални автомобили. След 3008 сега и по-голямото 5008 заприлича на кросоувър.

Въпреки че е доста по-голямо, новото 5008 е базирано на същата платформа, на която са изградени предназначеното за Китай 4008 и представеното вече в Европа и у нас - 3008. Шасито ЕМР2 е модулно, но не е пригодено за автомобили с 4х4 системи. На практика и 3008, и 4008, и 5008 са един и същ автомобил с различни размери и междуосие, както и с различен брой места в салона.

Така моделът 5008 си остава основно многофункционална седемместна кола, но заради визията си и заради големия клиренс може да бъде причислена и към сегмента на кросоувърите. Първите тестове на новото Peugeot се проведоха в Португалия, наш екип беше на мястото на събитието и сега ще ви разкажем за първоначалните ни впечатления от модела.

Екстериор

Заради по-големите въздухозаборници, леко раздутите калници, сравнително големите размери и други подобни трикове новото 5008 определено изглежда като истинско SUV. На практика външността на колата е променена радикално и сходства с предшественика няма. Новата визия е подчертано кросоувърска, модерна е и най-вероятно ще допадне на претенциозния европейски вкус. LED светлините, наподобяващи следи от нокти, с 3D ефект в задната част на автомобила моментално правят впечатление.

Първи тест на новото Peugeot 5008

Тези светлини са видими денем и нощем и придават на новото 5008 новата фирмена идентичност, както и задължителното за французите авангардно присъствие на пътя. Моделът обаче е предназначен за продажба на всички големи световни пазари. Визията му е сходна с тази на 3008 и освен с модерни линии, впечатлява с големи джанти и изключително висок клиренс. Той е цели 23 сантиметра, като по този показател новото Peugeot 5008 превъзхожда почти всички истински SUV-та.

Първи тест на новото Peugeot 5008

Налична е и т-нар. GT-версия, която се отличава външно от стандартната по LED светлините и по различното оформление на фаровете за мъгла и броните. Като цяло екстериорът е модерен, но и леко грубоват, което е още една черта, причисляваща го към автомобилите с повишена проходимост.

Интериор

Колкото и добре да изглежда отвън, истинските достойнства на новото Peugeot 5008 се крият в салона. Той е изключително интересен, доста авангарден, но в същото време много функционален. С други думи тук, както и при 3008, инженерите от Peugeot отново са си спомнили за значението на думата "чар". Иначе материалите в салона не са скъпи, но определено изглеждат такива, а сглобката е на отлично ниво.

Първи тест на новото Peugeot 5008

Прави впечатление, че уредите пред водача са разположени изцяло над волана. Той е доста по-малък от стандартните, но това в никакъв случай не предизвиква неудобство. Приборите са дигитални, както и голяма част от бутоните по средната конзола. Скоростният лост е сходен с този на новите BMW-та, но формата му е още по-авангардна.

Седалките са ергономични, не са нито големи, нито малки, но мястото за краката на пасажерите на първи и втори ред е повече от достатъчно. Що се отнася до третия ред седалки, те не са толкова комфортни, колкото тези на първите два реда, но в сравнение с аналозите пространството там е по-голямо. Това се дължи основно на липсата на 4х4 система, освобождаваща място за въпросните две кресла на третия ред.

Първи тест на новото Peugeot 5008

Багажното пространство пък поразява с размери. 5008 е по-дълъг с 16.5 см от 3008 и това определено е в полза на вътрешното пространство. Обемът на багажника при сгънати задни седалки е 1 060 литра, което е рекорд в сегмента. Като цяло интериорното пространство впечатлява както с дизайн, така и с качество на изпълнение и определено е най-големия коз на "Лъвчетата". Шик в салона внасят екстри като масаж за водача и пасажера до него, автоматичен дозатор на различен парфюм, в зависимост от избрания режим, избор на подходяща музика и много други.

Двигатели и ходови характеристики

Всички двигатели, които са налични за новото 5008 отговарят на стандарта Euro 6.1. Новото голямо Peugeot предлага избор от четири бензинови и шест дизелови двигателя, като интересното при бензиновите версии е, че е налична и трицилиндрова такава. Тя обаче съвсем не е най-икономичната и определено не е динамична. Останалите варианти са много добри, като нашите предпочитания падат върху дизеловите мотори, както и върху бензиновия 1.6 THP с мощност 165 конски сили. Скоростните кутии са шестстепенна ръчна и автомат със същия брой предавки, като и двете си вършат отлично работата.

Първи тест на новото Peugeot 5008

Що се отнася до возия, то при новото 5008 е наблегнато на комфорт. Возията може да се определи като мека за кросоувър, но интересното е, че въпреки по-високия център на тежестта и меката возия, стабилността в завои е отлична. Основният недостатък на модела (при положение, че той се разглежда като SUV) е липсата на 4х4 система. В някои от версиите французите са се опитали да компенсират със система, наречена Grip control.

Тя е модернизирана версия и е специално разработена за модела. Системата има за цел да оптимизира работата на стабилизиращата програма и системата против пробуксуване при движение по хлъзгави настилки, черни пътища, пясък и сняг. Grip control-ът определено има ефект, колата се държи много по-добре от аналогична само с предно предаване, но не може да замести стандартните за този клас 4х4 системи.

Цена

Първи тест на новото Peugeot 5008

Новото Peugeot 5008 ще започне да се предлага на нашия пазар от края на лятото и поради тази причина все още не е изготвена пълната ценова листа на модела. От вносителя на марката у нас обаче заявиха, че цената на новото 5008 ще стартира от 45 260 лв с ДДС. Автомобилът е и с възможност за ползване на данъчен кредит, като по този начин юридически лица ще могат да намалят тази цена с още 20%.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Миро

    37 7 Отговор
    Страхотно изглежда. Хем авангардно, хем функционално. Отличен миниван във формата на СУВ
  • 2 ддасдас

    22 3 Отговор
    Предно..........................
  • 3 filo

    23 9 Отговор
    Супер е, няма какво друго да се каже
  • 4 Гоуст

    11 12 Отговор
    Супер,ама този волан ,скоростен лост и бутоните над него ми бъркат в здравето
  • 5 Julio

    21 3 Отговор
    Видях скоро 3008 на живо. Много е впечатляваща колата отвън. Вероятно и това ще е добро.
  • 6 НЕЗАВИСИМ

    33 28 Отговор
    ПОРЕДЕН ПЛАСТМАСОВ ЕЛЕКТРОНИЗИРАН БОКЛУК!

    ЗАБЛУДЕНИ ХОРА!

    Коментиран от #10

  • 7 asd

    5 1 Отговор
    Има ли по-висока добавена стойност от електрониката? Нека я има.
  • 8 бай Иван

    17 31 Отговор
    Блях..
    Още един паркетник с предно и то грозен.
  • 9 PSA

    37 12 Отговор
    Категорично най-доброто на пазара!!! Стига сте ревали за това 4Х4, изобщо не е нужно. Който иска да си рие в калта, да си купи, 99 на 100 от притежателите на SUV никога не го правят. При това с тази система Grip control са постигнали всичко необходимо.
  • 10 oooooooooooooooooo

    26 13 Отговор

    До коментар #6 от "НЕЗАВИСИМ":

    А ти какво искаш?
    Лада 5008 с карбуратор, без електроника, без климатик и ако може да е евтина?
    Аман от мрънкачи.

    Коментиран от #17, #19

  • 11 въх

    25 7 Отговор
    Убийствена визия, особено на първата снимка. Другото ще видим по-нататък.
  • 12 прост

    12 13 Отговор
    тая ръчка да не е машинка за подстригване?

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Гоуст

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "прост":

    :D :D :D

    Тример за бакембарди е
  • 15 гост

    11 19 Отговор
    SUV без 4х4 голям смях.
  • 16 НЕЗАВИСИМ

    3 33 Отговор
    ТИЯ ФРАНСЕТА ЗАЩО НЕ СЕ СЪБУДЯТ И СИ ВИДАТ АВТОБОКЛУЦИТЕ?

    ТАКАВА КОШНИЦА И АЗ СЪМ Я ВИЖДАЛ!

    ТИЯ ЗНАЯТ ЛИ ЗА ВОЛГА И УАЗ?

    Коментиран от #18

  • 17 filo

    4 3 Отговор

    До коментар #10 от "oooooooooooooooooo":

    Подкрепям!
  • 18 filo

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "НЕЗАВИСИМ":

    Вярвам, че се шегуваш.
  • 19 бай Иван

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "oooooooooooooooooo":

    Що не?
  • 20 НЕЗАВИСИМ

    7 23 Отговор
    НЕ СЕ ШЕГУВАМ!

    ТОВА СА ПЛАСТМАСОВИ МОРГИ!

    КАТО ПАДНЕ 40 СМ СНЯГ И СЕ ЛЮБУВАМ ОТСТРАНИ НА КАЧЕСТВАТА
    ИМ!

    А СЛЕД СНЕГА ГИ КАРАТ В СЕРВИЗ ДА ИМ ОПРАВЯТ ПЛАСМАСКИТЕ.

    БОКЛУК!
  • 21 НЕЗАВИСИМ

    4 30 Отговор
    ТОВА НЕ Е ФУНКЦИОНАЛЕН И ПРОХОДИМ АВТОМОБИЛ!

    А И 45000 ЛЕВА СА МНОГО ЗА ТАЗИ СМЕХОРИЯ!

    ДА СИ Я КАРАТ В ПАРИЖ!

    А 3008 Е ЕВРОГЕЙСКА СМЕШКА!

    ТАМ ДА И СЕ РАДВАТ!

    Коментиран от #22, #24, #28, #66

  • 22 Я па тоя

    28 6 Отговор

    До коментар #21 от "НЕЗАВИСИМ":

    Я си напълни носа с барут и се удари в първата стена......Преди това за последно погледни кочината която караш.

    Коментиран от #23

  • 23 НЕЗАВИСИМ

    5 23 Отговор

    До коментар #22 от "Я па тоя":

    ТИ МНОГО РАЗБИРАШ БЕ!

    ЗИМАТА С ПЛАСТМАСОВИТЕ И НИСКИ ЧИПОСАНИ ТОАЛЕТНИ ПО ПЪТИЩАТА НАЙ МНОГО ВИ СЕ ЛЮБУВАМ!

    И КАТО ПИТАМ РАЗБИРАЧИТЕ - ЩО ГО КУПИ БЕ?

    ВДИГАТ РАМЕНЕ КАТО ДВОЙКАДЖИИ НА ДЪСКАТА В КЛАС И СЕ ЛЕНЗАТ!!!!

    И ВЪЖЕНЦЕ НЕ ИМ ПОДАВАМ, НИТО ТОК, А ГИ ОСТАВЯМ САМИ ТА ДА СЕ УЧАТ!

    Коментиран от #31

  • 24 98760

    30 5 Отговор

    До коментар #21 от "НЕЗАВИСИМ":

    Прочетох всичките ти коментари. Ти не си за подигравка ти си за съжаление. Извинение може да имаш само ако нещо не си наред с това на втория етаж. През живота си карал ли си нещо от тази марка? Защото ако не си си просто един хейтър и дървен философ, а такива като теб има с лопата да ги ринеш. Гроздето е кисело нали, защото не можеш да го стигнеш. Я кажи да те чуем теб "разбирача" ти каква кола караш ?
  • 25 НЕЗАВИСИМ

    7 33 Отговор
    ФРЕНСКА КОЛА САМО ЕДНА СЪМ ИМАЛ.

    ВЪПРЕКИ ВСИЧКИ ГРИЖИ, СВЪРШИ В НАДИН - ЗА ЖЕЛЯЗО!

    ОТ ТОГАВА САМО ОТСТРАНИ И ОТ ДАЛЕЧЕ ИМ СЕ ЛЮБУВАМ!

    ТОВА СА АВТОМОБИЛНИ НЕДОРАЗУМЕНИЯ НАЧЕЛО С ПЕЖО!

    Коментиран от #27

  • 26 НЕЗАВИСИМ

    7 22 Отговор
    ФРЕНСКАТА КОЛА Е КАТО ФРЕНСКАТА ЛЮБОВ - ПЕРВЕРЗИЯ!

    Коментиран от #29

  • 27 98760

    29 2 Отговор

    До коментар #25 от "НЕЗАВИСИМ":

    Ей "умнико" тук не говорим просто за някакъв френски автомобил, ако не си разбрал, а за ПЕЖО. Тези "АВТОМОБИЛНИ НЕДОРАЗУМЕНИЯ", както ти ги наричаш аз ги карам от 17 години. Карам само и единствено Пежо и то различни модели във времето с едно уточнение, че са дизел и никога никъде не са ме оставяли на пътя. Никога през зимата не ми се е случвало да не запаля независимо, колко минусови температури е било времето. А това за въжето, което си написал е повече от смешно. За толкова години с Пежата никъде не съм закъсвал, но виж други марки автомобили доста съм видял да въртят гуми из преспите и не само и да псуват. Така, че въженцето си го пази за да дърпат теб.
    И последно на мен точно не ми давай акъл за тази марка, че си много малък, а явно и необразован по темата.

    Коментиран от #30

  • 28 Бате Цецо

    15 2 Отговор

    До коментар #21 от "НЕЗАВИСИМ":

    Базовата цена не е висока. Просто това не е СУВ и коментиращите тук трябва да го имат в предвид. Ако се гледа на 5008-мицата като на ван не е толкова зле:
    + просторен интериор, висок просвет (като за ван, а и е по-висок от повечето СУВ-ове), разумна цена, красив екстериор
    - странно табло (не ми харесва)
    Това е положението - светът не е само черен или само бял
  • 29 999

    13 6 Отговор

    До коментар #26 от "НЕЗАВИСИМ":

    Ясно...
    Вагените са твоята любов! -:)))
  • 30 НЕЗАВИСИМ

    5 21 Отговор

    До коментар #27 от "98760":

    ТИ ФРЕНСКА КОЛА КАРАШ И ТО ДИЗЕЛЧЕ!

    ТИ ИМАШ МНОГО ГРЕХОВЕ БЕ!

    ОТ ТАКИВА АВТОМОБИЛЧЕТА НЯМА ВЪЗДУХ В СОФИЯТА!

    Коментиран от #33

  • 31 filo

    23 3 Отговор

    До коментар #23 от "НЕЗАВИСИМ":

    Френските коли са отлично съотношение между цена и качество и затова са толкова масови. Карал съм 3 френски автомобила и от трите останах много доволен, така че не се изхвърляй много. Щом не ти харесва карай каквото ти е на сърце, но не се пъни толкова.
  • 32 НЕЗАВИСИМ

    2 14 Отговор
    А ДАНО СКОРО СИ ОТВОРИТЕ ОЧИТЕ!

    ПРИЯТНО ПРОГЛЕЖДАНЕ!
  • 33 98760

    10 2 Отговор

    До коментар #30 от "НЕЗАВИСИМ":

    Значи по твоята логика аз съм виновен, че въздуха в София е толкова замърсен, защото карам дизел така ли ? Ма ти верно си много смешен?
    Наистина ли мислиш, че твоята бензинка пък била тя и на газ е по-малък замърсител на софийския въздух? Блажени са верующите.
    А нещо да кажеш за така наречените роми, които горят от автомобилни гуми до балатуми и всякакви пластмасови изделия и какво ли не още ? Те не замърсяват нали? Само, където цели квартали не могат да си отворят прозорците и да си проветрят заради тях.
    А нещо за промишлените замърсители или и тях не ги виждаш?
    А за тецовете нещо да кажеш ? Ама иначе голям вой дизела та дизела бил замърсявал. Не казвам, че не замърсява, а че има много други замърсители и не ти е виновен само дизела. Бензинките също замърсяват въздуха, но така е в индустриалния век като не ти харесва хващаш пътя и на село на чист въздух.
    И да не си забравиш въженцето, че като те видя в някоя пряспа да буксуваш да си те подмина като пътен знак ей така за кеф. Защото това заслужават дървените философи като теб.

    Коментиран от #34

  • 34 НЕЗАВИСИМ

    5 13 Отговор

    До коментар #33 от "98760":

    АБЕ ТИ ВЕРНО СИ СЛЕП!

    ЕЛА ДА КАРАШ КОЛЕЛО С МЕН, А ОТ ПРЕД ДА ИЗПУШИ НЕКОЕ ПЕЖО HDI!

    ИСКАМ ДА ДИШАШ, КОЛКО СИЛА ИМАШ!

    ПА ПОСЛЕ ЩЕ ТЕ ПИТАМ ЗА ДИЗЕЛА!

    А КАРАЛ ЛИ СИ СЛЕД ДИЗЕЛОВ АВТОБУС ОТ GERMANY?

    МНОГО НЕЩА НЕ СИ ВИДЯЛ И ОПИТАЛ!

    МАЛЪК СИ И ПОДРАСТВАЩ!

    Коментиран от #35

  • 35 Мартин

    21 2 Отговор

    До коментар #34 от "НЕЗАВИСИМ":

    Колелото Peugeot ли ти е? щото и там са много добри. Или и за него не ти стигат парите. Стига си цапал темата. Новото 5008 е отличен автомобил за средностатистическите европейци, към които се числя и аз, но явно не и ти - нито парите ти стигат, нито акъла за да проумееш за каква кола иде реч. Съотношение цена/качество/предлагане е перефектна.

    Коментиран от #36

  • 36 НЕЗАВИСИМ

    2 13 Отговор

    До коментар #35 от "Мартин":

    КАК СИ МАРТО?

    ФАЛИРАЛ КАТО СРЕДНИЯ ЕВРОПЕЕЦ В УМСТВЕНО ОТНОШЕНИЕ?

    И КОГА БАЙ ГАНЬО СТАНА ЕВРОПЕЕЦ?!

    Я СЕ СЪБЕРЕТЕ С ТВОЙТЕ АВЕРИ И МЕ ИЗВИКАЙТЕ НА ЛЕКЦИЯ ЗА АВТОМОБИЛИ.

    МОЖЕ ДА НАУЧИТЕ НЕЩО ПОЛЕЗНО!

    Коментиран от #39

  • 37 Мммм

    11 1 Отговор
    "Независим", толкова ги разбираш за това френските порнографии че си се по-увлякал в изказа си.Трябва да знаеш че по-перверзни от немските няма и в единият и в другият случай. А това с въженцето си го остави за вратленцето,защото там му е мястото. Втора нова кола взема френска и съм толкова доволен,че твоите коментари не ме вълнуват,а като си недоволен просто спри да пишеш досадник такъв.
  • 38 onq s konq

    6 13 Отговор
    Комшията има същото пежо и вече една седмица не може да го запали щото жена му испрала ключа бес да иска!Ас се мъчих да го вържа накъсо пот волана ама нещо испуши и сега комшията не ми говори !

    Коментиран от #42, #43

  • 39 filo

    7 0 Отговор

    До коментар #36 от "НЕЗАВИСИМ":

    ОК! От написаните от теб мъдрости и изказаните компетентни мнения, достигнах до извода, че си най-големия разбирач. Евала.
  • 40 любопитен

    6 0 Отговор
    А защо няма шестцилиндров бензинов с 200+к.с.?
  • 41 FRENSKI PEDALI

    3 9 Отговор
    Тия 2050г. ли трябва да станем, за да се сетят, че пластмасата не трябва да присъства в интериора и да я заменят с КОЖА ??????
  • 42 555

    11 1 Отговор

    До коментар #38 от "onq s konq":

    Аз пък имам двама комшии с такова Пежо,карат го на смени.Много са доволни.Чак на петата година му изгоря крушката на габарита.Иначе същия проблем с ключа,но аз му сложих от БМВ и сега мноо въри.
  • 43 всички

    12 1 Отговор

    До коментар #38 от "onq s konq":

    карачи на бърка масло и вода сте иЗпушили!Ремонт на късо тръгнал да прави .....В Германия втора употреба бНв си купуват от турската мафия,като се прибират по анадола които ги види да цъка с език.Руските и югославянските бандюги карат мерцедеси,а обикновените доичери голфове ,френски и италиански евтинии да им вози Д-то!Парите се инвестират в недвижимости и пенсионни фондове не в ръждясващи тенекии!
  • 44 Писна ми на уия

    13 1 Отговор
    Стига вече хора, които не карат дадена марка автомобили да коментират. Направо ставате досадни с тъпите си мнения. На който не му допада да не си купува, всичко друго казано тук е бълвоч от некомпетентентни мрънкачи.
  • 45 The Bear

    6 7 Отговор
    Прочетох почти всички коментари. Защитниците на Пежо са много крайни и си личи че не са карали и поддържали друг автомобил, а противниците са много груби ! Аз съм поддържал във фирмата над 40 различни коли за различни периоди за последните 20 години. Преди това имам впечатления от Пежо 504 на вуйчо ми. Мога да кажа, че с годините напред новите модели на Пежо стават все по-ненадеждни. Всички пежа, които съм карал поеха по пътя си към следващите си собственици, а в момента доизтъркалвам едно Пежо 406 2,0 HDI Комби от 1999г. сребрист металик - много приятна за шофиране и практична кола с актуална и сега визия (по-добра от 407), но изключително скъпа за поддръжка - частите и не са евтини, сервизът на Пежо в Бургас е пословично некадърен, а тя се разваля мно-о-ого: на 259000 реални километра е и е сменено почти всичко без купето и двигателя - климатик (скъп), съединител (скъп), окачване, всички клапани, турбина и т.н. Карал и поддържал съм пежа, ситроени, фалксвагени, ауди, мерцедес, фиат, шкода, Нисан Терано, Джип Гранд Чероки, нисани (преди брака с Рено), рена, опели, тойоти и някои други - европейските коли някак си ги отписвам от бъдещите си планове. Японските са ми на първо място, а смятам да пробвам и корейски...... От долните мнения съм съгласен само с коментар 28 на "Бате Цецо" ....
  • 46 ТЦ, не съм съгласен

    9 3 Отговор
    Аз пък карам Ситроен 2000г., хди мотор, 90 коня и е супер евтин за поддръжка и почти не се разваля, гори 6 смесено и си е супер автомобил. Наскоро си купих и Ц4 с 1.6 хди мотор, 109 кс, който също е супер икономичен и пъргав, така че незнам тоя под мене какво е карал от Пежо - Ситроен, но май нещо послъгва. Японско - корейските си ги карай братчед, аз ще си карам ПСА.
  • 47 босе

    8 3 Отговор
    Не е лоша колицата,но съвременните автомобили са изчислени за 5-7 години експлоатация и то разумна....иначе отиват на скрапа за по-малко!! Разберете,че това са съоръжения правени от счетоводители с малко инженерна помощ.Нещо като телефоните,кой от вас е със 10-годишен телефон? На 2-3 години ги сменяте,щото старите се бъгват яко и не поддържат новите актуализации,приложенията не вървят и т.н.Много малко коли имат "душа" и "индивидуалност"....търсете ги назад в годините,но това не е за всеки.Живи и здрави!
  • 48 Toto

    6 3 Отговор
    Чета чета и умирам от смях 😁 абе разбирали когато прочетох че шефа на пежо ми обясни че2х4 е по добре от 4х4 гледах тъпо после всички разбрахме какво ни говори. Немци японци англичани още бликат рани след Дакар
  • 49 peogeut

    5 7 Отговор
    Никога вече Пежо,във Франция град Бове от понеделник 11ч30 чакам да ми сменят някаква тръбичка на горивото , ще я получа утре към 11ч поне така ми казаха днеска след обяд.Колата е 308 sw ат.2,0 д мод.2015 на 195 000 км и е петото от тази марка която карам със предишните нямах никакви проблеми.Имах намерение до година да поръчам новата 508 sw ,но се отказах.Само проблеми със сегашното ,щом във страната производител трябва да чакам толкова много за дреболия.Гаранцията изтече преди 3 месеца.

    Коментиран от #52

  • 50 peogeut

    5 8 Отговор
    Само да добавя ,предното стъкло е сменено 4 пъти,католизатор 3 пъти и колата е викана три пъти на ремонт заради фабрични дефекти,за последното още не съм отишъл ,първо трябва да си изкарам пежото от сервиза им в град Bouveis /Fr и да се прибера в къщи /Германия там живея .Никога вече Пежо.
  • 51 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор
  • 52 газо

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "peogeut":

    2015!? и на 195000 км. А тука модел 2001 г. да на 185000 км!?

    Коментиран от #57

  • 53 peogeut

    1 0 Отговор
    Със нетърпение чакам колко ще ми струва ремонта.
  • 54 гощо

    2 3 Отговор
    Просто едно най обикновено Пежо!!!
  • 55 НЕЗАВИСИМ

    5 6 Отговор
    КОЛЕГИ, НЕ КУПУВАЙТЕ ТОЯ ЧИПОСАН КУРНИК!

    ЩЕ СЕ УДАВИТЕ!
  • 56 гост

    1 4 Отговор
    браво..беше ме яд на някои модели на марката, че са доста симпатични, ама това е дори и грозно, с още по-голям кеф няма да си го купя
  • 57 Дон Периньон

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "газо":

    Излиза, че е карана по около 400 км на ден!
  • 58 peogeut

    1 2 Отговор
    За сега фактурата е 249 € +450 € само за части, но колата ще е готова към 17ч ,защото едното парче ще е към 15ч и им тпябва време за мантиране и
  • 59 луд ерген

    10 3 Отговор
    Добре, разбирам, че сте неграмотни политически, душевно, човешки и т.н, но защо когато в друга държава се създаде нещо ново вие го плюете? Продължавате да си живеете омагьосания кръг в България, вашите естествени културни балакнски традиции са - казана с бобо, ракия, вино, астрата, голфа, жената". Никога няма да се оправим с такъв тъпанарски манталитет. Абсолютно по български традиции дай да плюем . защото друг е по-добър от нас. На французина му е през франзелката колко го плюете вие. Той не работи за 500 евро, той си позволява нормален живот. Вие гласувайте за комунистите, умрете на 40 от болести и да ЖИВЕЕ КОМУНИЗМА В ДЕМОКРАТИЧНАТА НИ ДЪРЖАВАТА! Амън от селяци, пияници, наркомани, к..ви. Айде спирам с конското, че ще стана като вас.
  • 60 екстра е

    9 1 Отговор
    Супер си е пежото.Като не ви харесва не си го взимайте.
  • 61 Fake

    5 1 Отговор
    Пак странни коментари в този сайт от странни типове . То от къде да се почне . Не ги кефило предното , ок нали карате със задно какво ви пука за предното ? Нали карате немско ... какво ви интересува че някой кара френско ? Било грозно , ок аз ще карам "грозния евтин Пежак " ти ще караш скъпото Ауди , нямам нищо против . Въпроса ми е следния ... Защо пишете такива коментари под статията като не видях някой да иска съвет относно покупката на това Пежо ?
  • 62 peogeut

    1 3 Отговор
    Понеделник пътувах от Германия през Белгия за Франция град Бове от където трябваше да продължа за Нант и после Орлеанс,на първата бензиностанция след границата със Белгия забелязах че под колата имам петно и мирише на нафта,веднага натиснах копчето sos ,за локализация,но от там ми отговориха че трябва да се обадя на Peugeot Asistance Германия защото колата е със немска регистрация,след няколко неуспешни опита да се свържа,пак натиснах sos,от там ми дадоха друг тел.номер със който след 15 минути уточнителен разговор,ми казаха че няма как да ми помогнат,защото нямат достъп ,местонахождение на сервиз Пежо Франция и трябва да се оправям сам.Продължих до Амиенс влязох във сервиз на Пежо където и се опитаха да ми попрят колата безплатно колкото да стигна до Бове.сервиз Пежо адрес ABCIS Beauvais rue Lavoisier дадох им колата към 14 часа понеделник,трябваше да е готова към 11 часа вторник,поучих я днеска сряда 17 часа ,фактура 55,66+73,33+20,42+18,17+95,33+42,63+104,50+103,95+45,21+112,44=674,64 € .Но след като я взех и подкарах видях че има забравени болтове върху пласмасата на капака до чистачките.Върнах се и никой не можа да ми обясни защо са там.казах им това е последното Пежо и са пълни боклуци ,цената не отговаря на качеството.Това е петото и последното Пежо което карам,всичките купени нови и продадени след 3 години между 250 000 и 280 000 км до последната 308 sw 2,0 d at mod 2015 г януари сега на 195 000 км цена нова 31 000€ със 4 лети летни +4 лети

    Коментиран от #63

  • 63 Купувач

    2 1 Отговор

    До коментар #62 от "peogeut":

    Колега, купувам го! Дай цена!
  • 64 Shmeker

    1 3 Отговор
    Бая грозно.
  • 65 Краси

    1 1 Отговор
    Да сменя ли старата 5 годишна вярна 5008 с новата?
  • 66 Киро

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "НЕЗАВИСИМ":

    Явно не знаеш на да те светна,3008 стана кола на годината за 2017