Новини

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Публикувана: 31 Март, 2017 11:14 Обновена: 31 Март, 2017 11:23
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9206
Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

През март 1997 г. на автосалона в Женева дебютира Mercedes-Benz, какъвто светът не е виждал до този момент. A-Klasse W168 има предно предаване и революционна "сандвичева" конструкция с двоен под, която очевидно е изпреварила времето си.

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Двуслойното дъно на каросерията дава на новия Baby Benz сериозни преимущества пред останалите компактни модели на пазара. "Сандвичът" се представя отлично в краш тестове, а при челен удар разположеният на "първия етаж" двигател влиза под купето вместо в салона. Равният под пък дава огромна свобода във вътрешната архитектура.

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Революционната технология обаче има и тъмна страна. Заради високия си център на тежестта A-Klasse се проваля зрелищно в т.нар. "лосов тест", организиран от шведското сп. Teknikens Värld. Скандалът отеква в цял свят и немците са принудени да включат в серийното оборудване ESP - все още екзотична система, която в онези години не се предлагаше за толкова малки автомобили дори като екстра.

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

През 2001-ва най-малкият Mercedes претърпя модернизация и получи удължена със 170 мм версия, която облагодетелства пътниците отзад.

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Mercedes-Benz A 32 K AMG (2002), 3.2-литров V6, 370 к.с., 0-100 за 5 сек., 250 км/ч

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Второто поколение на A-Klasse с индекс W169 бе представено през 2004 г. Моделът запазва сандвичевата конструкция, но модификацията с дълга база отпада от гамата. На нейно място Daimler пуска по-голямата B-Klasse.

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

С третата генерация на Baby Benz в миналото остава двойният под, който така и не успява да оползотвори потенциала си за съхранение на батерии или водородни резервоари. Немците не са доволни от продажбите и решават да заложат на по-традиционни технологии.

Честит 20-и рожден ден, A-Klasse!

От оригиналната A-Klasse са продадени над 1.1 млн. автомобила. Огромната част от тях са произведени в Германия, но 63 448 коли са сглобени в завода на Daimler в Бразилия. Междувременно на вратата вече чука четвъртото поколение на най-малкия Mercedes.


Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Мечо Дебелия Меч
1 Отговор
Първият модел рожденикът беше малко грозноват но най-големият проблем беше че като се развали двигателя трябва да го вадиш изцяло но определено този последният модел е меко казано красив браво и честито това на това се казва еволюция

Коментиран от #4


Оценка:
-4 +9

Алфа Ромео
2 Отговор
Срам за марката, това не е Бенц, а някъв скапан Деу Матиз....

Оценка:
-7 +12

антрашпиц
3 Отговор
ЦДИ мотора е доста икономичен но развали ли се ми е мъка...много екстри много датчици но като цяло ниско качество.

Оценка:
-1 +5

Жоро
4 Отговор

До коментар #1 от "Мечо Дебелия Меч":


За онова време свалянето на двигателя за ремонт беше странно, но днес вече почти всички автомобили в този клас са конструирани по този начин

Оценка:
-4 +9

БМЗЛЕ
5 Отговор
Много ме кефи ръчната как еволюира в крачна !

Оценка:
-1 +10

димо
6 Отговор
ИЗВЕСНО ЛИ ВИ Е ЧЕ Е ВЪРХО ПЛАТФОРМА И С ДВИГАТЕЛ НА РЕНО КЛИО

Коментиран от #7


Оценка:
-5 +11

ПРЕДИ
7 Отговор

До коментар #6 от "димо":


ПРЕДИ БЕШЕ ЧАЙНИК, СЕГА Е КРАСИВ ЖЕНСКИ АВТОМОБИЛ.

Оценка:
-4 +8

мм84
8 Отговор
Добре, че бяха Рено да оправят това недоразумение на Мерцедес. Последната А-класа наистина е хубав автомобил. Но ако неше намесата на рено в платформата и до голяма степен дизайна заимстван от Меган, къде ли щеше да е сега А-класата - най-вероятно в историята, като боклука на Ауди - А2

Оценка:
-6 +10

Бат Саше
9 Отговор
Откакто Мерцедес си сложи емблемата върху тази смешка, за мен вече не е същата марка. ПАДЕНИЕ!

Оценка:
-3 +9

Shmeker
10 Отговор
Наистина ли си вярваш, че Рено са дошли да оправят А-класата на Мерцедес???

Оценка:
-4 +2

Крум Янкулов
11 Отговор
ПРЕДИ ОКОЛО 3 ГОДИНИ КУПИХ НА ЖЕНА МИ ТАКЪВ БОКЛУК ЗА ОКОЛО ГОДИНЯ ПО НЕЯ ОСТАНА ОРИГИНАЛНА САМО КАРОСЕРИЯ ВСИЧКИ ВЪЗЛОВИ АГРЕГАТИ БЯХА ИЛИ ПОДМЕНЕНИ ИЛИ РЕМОНТИРАНИ И ПАК КОЛАТА НЕ РАБОТЕШЕ ДОБРЕ ПОСТОЯННО ГАСНЕШЕ И ПРЕКЪСВАШЕ НАЙ-НАКРАЯ И МАЙСТОРИТЕ СЕ ОТКАЗАХА ОТ НЕЯ И НЕ ИСКАХА ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С НЕЯ(А ЕДИН ОТ ТЯХ МИ ПРИЯТЕЛ ОТ ДЕТИНСТВО)ПРОДАДОХ Я ЗА 1000лв.РАЗВАЛЕНА НА ЧОВЕК КОЙТО КАЗА ЧЕ ЩЕ Е Я ПОПРАВИ И ТОЙ СЕ МЪЧИ ОКОЛО ГОДИНЯ И НЕ УСПЯ И МИСЛЯ ЧЕ СЕГА ВЕЧЕ Е ПРЕТОПЕНА ЗА ТОСТЕРИ И ДРУГИ ПО-ПОЛЕЗНИ НЕЩА
P.S. БЕШЕ А160 1999г.

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +9

ссс
12 Отговор

До коментар #11 от "Крум Янкулов":


Хахааах, ПРЕТОПЕНА ЗА ТОСТЕРИ И ДРУГИ ПО-ПОЛЕЗНИ НЕЩА, браво Круме, ти утепа мрака !

Оценка:
-0 +7

Някой
13 Отговор
Преди години ведин дилърски сервиз на марката, ми казаха че това може да е всичко друго но не е Мерцедес!

Оценка:
-0 +3

Венелин
14 Отговор
За 6 годи.2 лагер чета съм сменил
ИдеАл на кала

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Симеон Сакскобургготски
Бившият български премиер Симеон Сакскобургготски говори пред БНР за конфликта в Сирия
Русия си е където си е и представлява една много значима и важна страна в политическо и всяко друго отношение."

Още бисери