Last news in Fakti

13 Април, 2017 14:20, обновена 13 Април, 2017 14:28 10 174 34

Голямото Subaru ще се казва Ascent

  • subaru-
  • ascent-
  • viziv-7-
  • b9 tribeca-
  • ню йорк 2017
Голямото Subaru ще се казва Ascent - 1

Ръководството на Subaru най-сетне се реши на пълноразмерен всъдеход с три реда седалки. Името на представения в Ню Йорк Ascent, което отсега предвещава обърквания с близкия като звучене Hyundai Accent на пазарите извън англоговорящите страни, се превежда като "издигане", "възкачване" и дори "възход".

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Дали новото SUV ще защити названието си, или ще последва съдбата на B9 Tribeca, от която за 9 години бяха продадени едва 78 000 бройки, ще покаже само времето. Изложеният в Ню Йорк експонат представлява почти серийна версия на прототипа Viziv-7, представен в Лос Анджелис през ноември.

Голямото Subaru ще се казва Ascent

За разлика от първия концепт Ascent вече разполага с пълноценен интериор. Ключовите му особености са изцяло цифровият приборен панел, сензорните бутони за управление на стъклоповдигачите и триспицовият волан, по който също има чувствителни на допир копчета.

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Впечатление на средната конзола прави големият тъчскрийн, от който се управляват мултимедийната система, климатикът и т.н., както и липсата на традиционен скоростен лост. Салонът е тапициран в двуцветна кожа.

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Ascent ще се произвежда в завода на Subaru в Лафайет, щата Индиана, където се сглобяваше и B9 Tribeca. Продажбите започват в началото на следващата година, но информация за износ в други страни все още няма.

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Голямото Subaru ще се казва Ascent

Голямото Subaru ще се казва Ascent


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ооооо

    5 22 Отговор
    вътре е кенеф!

    Коментиран от #7

  • 2 Е НЕ

    12 8 Отговор
    Това наистина ще да е голямо, изглежа красиво. Дано да е и много мощно !
  • 3 Кибик

    16 0 Отговор
    Информацията за двуцветната тапицерия е важна, но не разбрах има ли двигател(и)...
  • 4 Насакото Яката

    7 12 Отговор
    Разкошен КОШ!
  • 5 Миусука Мъдете

    14 4 Отговор
    Браво, много хубава.
  • 6 Куро Катогредо

    2 9 Отговор
    Баят не става...ама хич...
  • 7 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "ооооо":

    Като у вас!
  • 8 Ловеца на поршета

    2 11 Отговор
    Дано комшията ми да не научи за това че току виж ще вземе да си продаде колелото и да си купи отново Subaru. Ама като знам колко е надеждно Subaru мен ме притеснява че отново всеки път ще го разхвърля да му прави ремонт. Пък ние тъкмо си отдъхнахме че може спокойно да минаваме по улицата без да се чудим как да заобикаляме разхвърляните части.

    Коментиран от #10

  • 9 Ламбо

    2 15 Отговор
    Традиционно трошлива марка.
  • 10 papur

    10 0 Отговор

    До коментар #8 от "Ловеца на поршета":

    Гроздето е кисело
  • 11 Гост

    10 1 Отговор
    Изглежда обещаващо!
    И аз не бях голям фен на марката, но откакто имам Форестър, доста често наказвам такива хейтърчета по светофарите, нищо че е само 250 к.с.

    Коментиран от #13

  • 12 Spec b

    5 3 Отговор
    Ботурче каде 2 тона с 3.6 мотор и евентуално хибрид... Със вариатор и скопено до 260 кончета +-... Дори в Канада и щатите кадето им е силата е безсмислен този модел:( и това го казвам като човек фен на марката и каращ легаси 3.0r (b) ръчка... Дори Шкода предлагат по-добри алтернативи... Субару трябва да си сменят маркет рисърч отдела мн. спешно.. че се очертава трибека 2.0
  • 13 dexter

    1 6 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Карай, карай, че още 2 зими и ще изгние ...

    Коментиран от #15

  • 14 Spec b

    4 1 Отговор
    Хаха Декстър да не си карал австрийка;) моите съболезнования;D

    Коментиран от #16

  • 15 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "dexter":

    Нещо се бъркаш, не карам Мерцедес W203, че да изгние :)))
    Но явно ти трябва успокоение, че "изгнилото" Субару ще те направи смешен на светофара, а за off road пък дори не може да сънуваш.

    Коментиран от #18

  • 16 dexter

    3 5 Отговор

    До коментар #14 от "Spec b":

    Каквато и да караш пак резултата е един и същ. Разликата е 2-3 год.
    Гледах Аутбек 2016-та. Вътре - ок, CVT-то - без коментар, щото е само за икономия, ама брат като погледнах отдолу ... ужас то грам антикорозионно покритие няма бе човек. Айде тук-таме на някой шев ... ама като цяло историята е плачевна.
  • 17 Spec b

    5 1 Отговор
    Декс, талигата ми е 2005 ръжди имам само по изпускателните тръби... Проблема им е боята и лака на тия коли... И машинките на вратите... До моделите с рамки на вратите... Ръжди по субару има в моделите преди 2003 та:) единственият сериозен недостатък е разхода на гориво;)

    Коментиран от #19, #20

  • 18 dexter

    2 10 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Явно имаш предвид W210, а не W203. 210 е истинския ръждофил. Твоето ХТ, ако наистина е такова, гние малко по-малко от Опел Вежда. То между другото Опел и Субару вървят в комплект със стетоскоп - да си ги слушкаш как ги гризе ръждата.
    За светофара - да, ще го вземеш, но на дълъг път надали. Най-малко щото 13-годишното ми Ауди има 2 цилиндъра повече, а на тъпия ти боксер може и да не издържи охладителната система, която е толкоо тъпо сметната, че работи почти на ръба, и може да хвърлиш гарнитурата на 2-ри и 4-ти цилиндър. А главата колко лесно се криви направо ми се плаче - сложили тъпаците 6 болчета през амнайсе метра ... е как да държат.
    За офф-роуда - надали е по-проходим от Патрол-чето ми. Там добре, че си поиграх като го взех, че и тях си ги гризка ръждата. Ама нормално, японче е.
    Имах за 2 години Субару, беше и по-ново от Ауди-то - разкарах го с кеф.

    Коментиран от #26

  • 19 dexter

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Spec b":

    Късметлия си. Явно си уцелил бройка. Дано нямаш ядове, това наистина, не се майтапя. И ако наистина е СпекБ - супер. Иначе след 2004-та са красиви моделите им.
    Аз, обаче, явно бях изтеглил къса клечка ...
  • 20 dexter

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Spec b":

    Забравих - това с машинките го ядох и аз - предните две врати, задна лява и 5-тата врата. Прекарах се само за задната да купя нова. На другите само смених моторчетата с почти съшите. Едвам станаха, но станаха.
  • 21 Spec b

    1 0 Отговор
    3.0 r manual 6 speed освен spec b няма;) пардон има автомат 2007-2009 феис лифт-а с пера на волана:) приятен автомобил... Само ще видим кога ще се обади билщайна от убавиа асфалт...;(

    Коментиран от #22

  • 22 dexter

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Spec b":

    Е, браво. Добра машинка наистина. И ако е здрава отдолу - супер. Такова не съм карал. До една СТИ-ка 2012-та се бях "докоснал" една зима ... честно малко страх ме хвана. Ама там е друга бира.

    И моето е 3.0, ама 6-те цилиндъра са малко под ъгъл.

    Ако наистина искаш друго семейно комби - разгледай "Porsche Panamera Sport Turismo". Ама за съжаление и аз само я гледам на картинки ...
  • 23 Ладоч

    1 3 Отговор
    Крадено е от лада!
  • 24 Ладоч

    1 2 Отговор
    Само емблемите са му сменили на този ВАЗ - Лада.Как не ги е срам.
  • 25 Obay

    1 3 Отговор
    Subaru e комплекс !!!!
  • 26 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #18 от "dexter":

    Това някакъв нов прочит на "Разкази под шипковия храст" ли са?
    Можело това, можело онова, изобщо пълни фантасмагории.
    Извинявай, но май си доста далеч от истината, щом сравняваш опита си с Legacy с модел като Forester. Двата модела НЯМАТ нищо общо. Forester е на база на Impreza!
    Пък да кажеш, че АУДИ е по-надеждно то Субару, граничи наистина с фантастиката!

    Коментиран от #28

  • 27 незнайко

    1 0 Отговор
    Чудя се, кога ще е пълна тази кола ? За маршрутка е идеална. Обърнете внимание, по колко човека се возят в така наречените SUV автомобили.
  • 28 dexter

    1 9 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Еми ... ти явно трябва да си Козела Вашек.

    Форестъра е същия боклук като импрезата и като легасито - ръждиви кенефи. Нищо повече.

    Коментиран от #29

  • 29 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "dexter":

    А ти да не си Малкия Мук?
    Радвай се на двата си цилиндъра повече и си вярвай, че АУДИ е най-здравия автомобил. Но ние не консумираме доматите с колците и знаем, че за жалост с маслото сменяш и окачването, а двигателите на АУДИ са едно от най-трошливите, особено дизелите (какъвто предполагам имаш). За автоматиците им пък изобщо да не говорим какви боклуци са!
    Дървени философи-хейтъри, колкото щеш, но нали имаш 6 цилиндъра и Паджеро - страшен си (вероятно с регистрация РК).
    Давай, хейти си на воля под статия за нов модел на Субару, все пак си имал си 15 годишно Legacy и си вярваш, че е като Impreza и Tribeca - толкова ти е багажченцето!

    Коментиран от #30

  • 30 dexter

    0 4 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Ти май само колците ядеш, а до доматите не стигаш ...

    Та ти какво Субару имаш не разбрах?

    Коментиран от #31

  • 31 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "dexter":

    Черно!
    А ти какво ядеш освен бой?

    Коментиран от #32

  • 32 dexter

    0 5 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Абе пич, не се гневи на тоя или оня, че сам си се набутал с некво Субаро.
    Аз сам си бях виновен, че си махнах дъртата Е-класа.
    Ама що всичките де карате Субару си мислите, че карате космически кораби?
    И Ауди-то не е космически кораб, да чупи се, и на Патрол-а съм правил ремонти.
    Субару-то било супер, мега, гига здраво. О.К. Карай си го като ти харесва.
    Аз повече на нещо, което не е произведено в Германия, за евридейка няма да се кача.

    Коментиран от #33

  • 33 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #32 от "dexter":

    Ти да не страдаш от дислексия?
    Къде съм написал, че Субару е най-здравия автомобил на света?
    И това за набутването, не ми го приписвай на мен, защото аз нямам вина, че си се набутал с някакво издухано Legacy. А дали съм се набутал с Forester, точно ти няма как да знаеш.
    Факт е, че си хейтър и пишеш само простотии.
    Всяка марка има добри модели, но като са нови, а в България колко хора си купуват от магазина АУДИ или Субару?
    Така, че остави хейтенето и бъди позитивен. Не плюй хората, които са уцелили с друга марка освен АУДИ, защото всички знаем колко са "надеждни" 4-те кръга като минат 5 години експлоатация по нашите пътища!
  • 34 Ламбо

    2 5 Отговор
    Марката като цяло е грозна, ръбата,старомодна,чуплива,скучна и ненадеждна. Карал съм Легаси още през далечната 1999 г.Тогава върха на сладоледа беше ОПЕЛ Капка или ГОУФ.Колата ми беше 6 годишна.Първо прегря.Спука глава. Купих от Германия цяла обурудвана глава втора ръка. Климатика се развали."Специалистите" в сервиза на Субару казаха че нямали представа къде е проблема.Посъветваха ме да не го ползвам ,защото"нещо се е прецакало по електрониката". Другия вариян било проба грешка докато го открият проблема.Продадох го на един пич,който го кара малко и ми се обади че колата спряла да пали.Дали съм имал майстори да я погледнат.Ужас.Никога вече тази марка.