Новото поколение на наточения хечбек Honda Civic Type R стана най-бързият автомобил с предно предаване. Автомобилът завъртя една обиколка на "Нюрбургринг" за 7.43.8 минути. Любопитното е, че резултатът е по-добър от този на предшественика с цели седем секунди, а предишният Civic Type R също държеше рекорда за най-бърз сериен автомобил с предно предаване.
Екземплярът, който прави рекорда е предсериен, но от Honda заявиха, че той е напълно идентичен със серийните автомобили. По време на рекордната обиколка в автомобила са били монтирани предпазни ролбари и заради повишението на масата са били премахнати мултимедията и задните седалки. Автомобилът-рекордьор е бил оборудван със стандартни гуми, а постижението е постигнато на суха писта.
За първи път японците представиха новата Honda Civic Type R през март на автомобилното изложение в Женева. Наточеният хечбек е оборудван с двулитров турбомотор, мощността на който е 320 конски сили. Двигателят работи само с шестстепенна механична трансмисия, а спирачните апарати са дело на компанията Brembo. Вижте рекордната обиколка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Obay
Коментиран от #13
05:49 25.04.2017
2 Бай Ушан
07:22 25.04.2017
3 vag
07:42 25.04.2017
4 бай Киро
08:17 25.04.2017
5 Е кво
08:19 25.04.2017
6 Ярослав Станчев
Но няма значение,важното е,че Хонда са направили нова рекордна обиколка.Поздравления за успеха.
Ще става още по-заплетена ситуацията.От ВАГ надали ще си затраят,Рено и те си мълчат,но не се знае до кога.Със сигурност ще има отговор на предизвикателството.
Коментиран от #8, #11, #15
08:39 25.04.2017
7 предсериен
Коментиран от #9
08:45 25.04.2017
8 Nordschleife
До коментар #6 от "Ярослав Станчев":
Той и VW Club sport беше една серийна кола ама хайде.Да не говорим за Nurburg ring пакетите на почти всички постигали рекорди на тази писта.
Radical SR8 LM си е направо серийна кола със седалки нали?
08:50 25.04.2017
9 ха ха
До коментар #7 от "предсериен":
Много кисело това грозде брей.08:57 25.04.2017
10 111
08:58 25.04.2017
11 гост
До коментар #6 от "Ярослав Станчев":
Един ролкейдж е към 60-70кг може и повече. Задната седалка и музиката колко тежат според теб? Гумите на снимката не са полуслик, а нормални шосейни гуми, все пак е кола с 320кс и не може да й сложат 185мм гуми. Единственното преимущество е, че ролкейджа дава допълнителна здравина на купето при усукване. Добра си е колата, от ФВ да не би да шмекеруват с техните ТСИ двигатели, които вадят по 30кс повече от заводските цифри.09:03 25.04.2017
12 некойси
Голфовия клас е създаден от Фолксваген, но не им принадлежи.
Коментиран от #18
09:10 25.04.2017
13 хейтър
До коментар #1 от "Obay":
Оризов боклук !09:18 25.04.2017
14 ккк
Коментиран от #23
10:06 25.04.2017
15 Ловеца на поршета
До коментар #6 от "Ярослав Станчев":
Ти си бил като професор Вучков, бе! Всичко знаеш! Така като гледам и в тоалетната да те пуснат гладен няма да останеш.10:15 25.04.2017
16 abv
Коментиран от #19
10:29 25.04.2017
17 Sicario
Впрочем и старият Сивик също няма официално време, защото пак използваната кола беше предпроизводствен прототип.
Аз не че съм спец в областа, ама все си мисля, че това с предпроизводствените прототипи просто е способ за рекламиране на продукт от страна на хонда, целящт да въведе в заблуда хората които само са чували, че там някъде из ГерманияТА има някаква си писта, на която автомобилните производители си мерят П***ТЕ ;)
Не ме разбирайте погрешно, времето дадено от конкретната кола на клипа е феноменално бързо за почти серийен автомобил на предно, но просто не мерило за способностите на серийната кола.
Да може разликата с серийната кола да е само 0.00.1 , но докато не изкарат кола от шоурума на ринга няма как да бъде някакъв бенчмарк във войната на FWD хотхечовете ;)
П.П. Не забравяйте и предстоящата премиера на модела който стана катализатор на тази надпревара в сегмента на FWD хечовете, а именно Меган РС.
Коментиран от #28
10:33 25.04.2017
18 гост
До коментар #12 от "некойси":
Голфовият клас не е създаден от ФВ, а те имат най-високи продажби и доминират от много години пазара на хечбековете. Ако астра беше доминатор тогава щеше да се казва "астров клас", или пък "фокус клас". Сигурен съм, че новия Меган РС с двулитров турбо-двигател няма да е под 300кс и не по-лошо време на пистата особенно ако е със завиващи задни колела.10:50 25.04.2017
19 не е така
До коментар #16 от "abv":
Не мисля че е толкова слаб, сигурно ти се вижда че някои завои може да ги взима по-добре, ама това не е състезателен болид с гуми и окачване, направено да взима завоите с 150км/ч.11:09 25.04.2017
20 Чичу Ади
12:12 25.04.2017
21 Иво
Като за последно, единственото, което може да се сравнява с Хонда е Рено Меган РС - има и визията и поведението. А това за "голфовия клас" са приказки от старите ленти...Без да се заяждам, Голф си е просто една сива ширпотреба...
12:12 25.04.2017
22 MSux
12:21 25.04.2017
23 Romeo
До коментар #14 от "ккк":
Външния вид е максимално аеродинамичен и функционален, направен с цел най-ефективно притискане в завоите и на правите.14:30 25.04.2017
24 Петър
16:35 25.04.2017
25 Живко Абрашев
21:22 25.04.2017
26 Гост
23:01 25.04.2017
27 Гост
23:14 25.04.2017
28 Ярослав Станчев
До коментар #17 от "Sicario":
И аз това се опитвам да им кажа ама не ме разбират.Голф ГТИ също беше в предсерийни тестове когато даде времето на Ринга.Меган РС така го бяха олекотили,че май само шофьорската седалка и волана си стояха сериино на колата.Същата работа е и Хонда тип Р.Което разбира се не омаловажава факта,че са дали отлично време.Коментиран от #30
09:39 26.04.2017
29 Гост
11:29 26.04.2017
30 Sicario
До коментар #28 от "Ярослав Станчев":
Мегана беше с 2 корита, ролкейдж и с гуми Micehlin Pilot Sport Cup 2, но тънкият момент е, 275 Trophy-R така беше пуснат и за продажба в шоурумовете.А сега относно коментара на Живко Абрашев #25
Пич истината е следната колата е на семи сликове и има ролкедж.
Не можеш да претендираш за рекорд за "Сериен" автомобил ако той не бъде пуснат за продажба в такава окомплектовка, в каквато е дал рекордното време.
За това малко по-нагоре казах, че поне мегана бе пуснат за продажба в същия вид, в който е дал рекордната си обиколка.
И пак ще повторя за тези на които не име ясно:
Времето е адски добро за кола на предно предаване, но просто това е Предпроизводствен вариант на Хонда Сивик тайп Р, а не на колата която ще бъде пусната за продажба в шоурумите.
ДА, може разликата със сериния модел да е минимална, но това не променя факта, че няма как да се претедира за рекорд на сериен автомобил.
ПП. И да предишния модел на Сивик тайп Р също не даде рекорната си обиколка в стандартен (вида в който се продава).
Коментара на Хонда бе, че когато колата бъде пусната в продажба ще повторят замерването с напълно стандартен автомобил.
За жалост това така и не се случи, питам се защо ли не го направиха?
Извода какъв е?
Сеат, Фолксваген и Рено пускат за продажба(дори и да са лимитирани) истинските коли в комплектовката в която са поставили рекордните си времена, докато Хонда не го направиха преди и лично аз не смятам, че ще го направят и сега.
12:15 26.04.2017
31 Живко Абрашев
18:47 26.04.2017
32 Shmeker
00:13 27.04.2017
33 GPlllllll
08:09 23.05.2017