25 Април, 2017 05:30 12 336 33

Civic отново е най-бързата кола с предно

  • honda-
  • civic-
  • type r
Civic отново е най-бързата кола с предно - 1

Новото поколение на наточения хечбек Honda Civic Type R стана най-бързият автомобил с предно предаване. Автомобилът завъртя една обиколка на "Нюрбургринг" за 7.43.8 минути. Любопитното е, че резултатът е по-добър от този на предшественика с цели седем секунди, а предишният Civic Type R също държеше рекорда за най-бърз сериен автомобил с предно предаване.

Постижението на предишния Civic беше подобрено от Volkswagen Golf GTI Clubsport S, който държеше рекорда до този момент. Сега новият Civic Type R подобри постижението на Golf с почти четири секунди. Рекордът на наточената Honda е поставен на 3 април тази година, но чак сега от компанията разпространиха информация и видео.Civic отново е най-бързата кола с предно

Екземплярът, който прави рекорда е предсериен, но от Honda заявиха, че той е напълно идентичен със серийните автомобили. По време на рекордната обиколка в автомобила са били монтирани предпазни ролбари и заради повишението на масата са били премахнати мултимедията и задните седалки. Автомобилът-рекордьор е бил оборудван със стандартни гуми, а постижението е постигнато на суха писта.

За първи път японците представиха новата Honda Civic Type R през март на автомобилното изложение в Женева. Наточеният хечбек е оборудван с двулитров турбомотор, мощността на който е 320 конски сили. Двигателят работи само с шестстепенна механична трансмисия, а спирачните апарати са дело на компанията Brembo. Вижте рекордната обиколка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Obay

    31 7 Отговор
    Нека хейтърите започнат да плюят,сега!!!!

    Коментиран от #13

  • 2 Бай Ушан

    40 8 Отговор
    Мале, сега трола на VW - Ярослав Станчев си разплита чорапите от яд.
  • 3 vag

    34 9 Отговор
    Всеки, който накзва и унижава vag - .ните, е мой приятел!!!!
  • 4 бай Киро

    17 31 Отговор
    Егати наточената косачка! Кога ги пускат в практикер на промоция.
  • 5 Е кво

    31 4 Отговор
    Хондата е уникална. Но няма пара братлета... 😁
  • 6 Ярослав Станчев

    15 25 Отговор
    И коя Хонда излиза от завода без задни седалки,без мултимедийна система,с гуми тип-полусликове и с по-къса скоростна кутия от нормалната,специално заради обиколката на Нюрбургринг?
    Но няма значение,важното е,че Хонда са направили нова рекордна обиколка.Поздравления за успеха.
    Ще става още по-заплетена ситуацията.От ВАГ надали ще си затраят,Рено и те си мълчат,но не се знае до кога.Със сигурност ще има отговор на предизвикателството.

    Коментиран от #8, #11, #15

  • 7 предсериен

    8 27 Отговор
    ръждясъл чайник

    Коментиран от #9

  • 8 Nordschleife

    20 2 Отговор

    До коментар #6 от "Ярослав Станчев":

    Той и VW Club sport беше една серийна кола ама хайде.
    Да не говорим за Nurburg ring пакетите на почти всички постигали рекорди на тази писта.
    Radical SR8 LM си е направо серийна кола със седалки нали?
  • 9 ха ха

    15 4 Отговор

    До коментар #7 от "предсериен":

    Много кисело това грозде брей.
  • 10 111

    27 9 Отговор
    Хондата си е хонда. Винаги са били здрави, надеждни и интелигентно направени автомобили, създадени да служат вярно на собствениците си.
  • 11 гост

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "Ярослав Станчев":

    Един ролкейдж е към 60-70кг може и повече. Задната седалка и музиката колко тежат според теб? Гумите на снимката не са полуслик, а нормални шосейни гуми, все пак е кола с 320кс и не може да й сложат 185мм гуми. Единственното преимущество е, че ролкейджа дава допълнителна здравина на купето при усукване. Добра си е колата, от ФВ да не би да шмекеруват с техните ТСИ двигатели, които вадят по 30кс повече от заводските цифри.
  • 12 некойси

    10 5 Отговор
    Чакаме другия месец фауве да направят гольф от няква лимитирана серия от 2 000 бр. създадена специално за случая. Даже може да се казва Golf R-ring или нещо подобно :)
    Голфовия клас е създаден от Фолксваген, но не им принадлежи.

    Коментиран от #18

  • 13 хейтър

    7 26 Отговор

    До коментар #1 от "Obay":

    Оризов боклук !
  • 14 ккк

    6 24 Отговор
    Много е смешна. Външният и вид е някакво недоразумение за 15 годишни пубери.

    Коментиран от #23

  • 15 Ловеца на поршета

    13 3 Отговор

    До коментар #6 от "Ярослав Станчев":

    Ти си бил като професор Вучков, бе! Всичко знаеш! Така като гледам и в тоалетната да те пуснат гладен няма да останеш.
  • 16 abv

    1 5 Отговор
    Много слаб пилот

    Коментиран от #19

  • 17 Sicario

    11 3 Отговор
    Новия сивик няма официално време на ринга, просто защото това не е серийната версия която ще се продава по магазините.

    Впрочем и старият Сивик също няма официално време, защото пак използваната кола беше предпроизводствен прототип.

    Аз не че съм спец в областа, ама все си мисля, че това с предпроизводствените прототипи просто е способ за рекламиране на продукт от страна на хонда, целящт да въведе в заблуда хората които само са чували, че там някъде из ГерманияТА има някаква си писта, на която автомобилните производители си мерят П***ТЕ ;)

    Не ме разбирайте погрешно, времето дадено от конкретната кола на клипа е феноменално бързо за почти серийен автомобил на предно, но просто не мерило за способностите на серийната кола.
    Да може разликата с серийната кола да е само 0.00.1 , но докато не изкарат кола от шоурума на ринга няма как да бъде някакъв бенчмарк във войната на FWD хотхечовете ;)

    П.П. Не забравяйте и предстоящата премиера на модела който стана катализатор на тази надпревара в сегмента на FWD хечовете, а именно Меган РС.

    Коментиран от #28

  • 18 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "некойси":

    Голфовият клас не е създаден от ФВ, а те имат най-високи продажби и доминират от много години пазара на хечбековете. Ако астра беше доминатор тогава щеше да се казва "астров клас", или пък "фокус клас". Сигурен съм, че новия Меган РС с двулитров турбо-двигател няма да е под 300кс и не по-лошо време на пистата особенно ако е със завиващи задни колела.
  • 19 не е така

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "abv":

    Не мисля че е толкова слаб, сигурно ти се вижда че някои завои може да ги взима по-добре, ама това не е състезателен болид с гуми и окачване, направено да взима завоите с 150км/ч.
  • 20 Чичу Ади

    3 3 Отговор
    Ролкейджа повече вреди, вместо да помага. Центъра на тежестта се измества доста по-високо, а на писта с 1000 завоя това е голям минус. И както от Хонда обясняват, отстраняват задната седалка и мултимедия с цел да се постигне оригиналното тегло на Type R без клетката. Гумите са Мишелин Пилот спорт Къп2, което изобще не са стандартните гуми за модела, а по-скоро могат да се предлагат като опция срещу допълнително заплащане. Новия Сивик на пръв поглед е адски грозна кола. Старата е много по-приятна за гледане. Единствено факта, за много по-доброто качество на материалите и сглобка за които специалистите говорят, компенсира това извратено излъчване. Тези времена на Ринга са само за децата. От клиповете в тубата съм виждал косачки карани от откачалки, да разминават като спрели разни Ферарита и Поршета, карани от гейлосани джентълмени.... Тези времена са постигнати от пилоти, а всеки един имащ се за голям карач трудно ще слезе под 9 минути на Ринга, пък било то с кола като Зонда R.
  • 21 Иво

    11 1 Отговор
    Не мога да разбера как въобще може да се сравнява Сивик с Голф. Голф от край време е един безличен автомобил. Чисто обективно погледнато като визия , Хондата превъзхожда Голф многократно. А и като поведение на пътя, за интериор да не говорим. Имам удоволствието да притежавам предния Сивик, купен нов - дизел. Докарайте 4 разход на гориво от 120 коня и 300 нютона с Голф и ми се обадете.Карах и предната версия на Type R - само който се е качвал, може да оцени този автомобил и емоцията , която има в него...
    Като за последно, единственото, което може да се сравнява с Хонда е Рено Меган РС - има и визията и поведението. А това за "голфовия клас" са приказки от старите ленти...Без да се заяждам, Голф си е просто една сива ширпотреба...
  • 22 MSux

    14 1 Отговор
    А бе не знам мене ми харесва, разгледайте какви коли има около това време на ринга, всичко е Ламборгинита и Поршета и то от наточените. Ако сте фен на бързите коли с тази кола за приблизително 70хиляди лева ще можете да се мерите по завоите с много бегачки за по 300-400 хиляди. Май това ще замени GT-R-a той нали с това е известен , че е евтин и бърз? Type R-а е почти толкова бърз, но пък е 2 и половина пъти по-евтин. За VW какво да кажа, GTI струва колкото type R , само дето този рекорд не го е направил GTI , не го е направил и VW R който е с 10 хиляди по скъп от GTI и Хондата, а го е направил GTI clubsport който е лимитирана версия която не знам колко струва, но може да се окаже, че е по две на Хонда. НЕ съм фен на японското , дори не съм имал японска кола, но си разсъждавам на глас, мисля че имам логика в написаното.
  • 23 Romeo

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "ккк":

    Външния вид е максимално аеродинамичен и функционален, направен с цел най-ефективно притискане в завоите и на правите.
  • 24 Петър

    8 2 Отговор
    Хондата е с ръчни скорости! Ако беше с автоматични, както пернишкия герой времената щяха да са още по-добри. Тук има толкова превключвания.
  • 25 Живко Абрашев

    6 0 Отговор
    Момчета, коментирате без да знаете а аз само се смея на плоските изказвания, имам удоволствието да работя с тези автомобили/работя в Хонда Суиндън- Англия/ няма нищо по автомобила което не се вгражда заводски освен рол кейджа, но те хората ясно са казали какво и как са направили за да не се отрази той на теглото на автомобила. И гумите са заводските и скоростите са заводските. Разлики при производството има единствено в джантите на автомобилите и цветовата комбинация. Дали колата ще е за щатите, европа или азия комплетовката е една и съща, дори европейската версия е по лека с 2 кг заради разлика в крашкена на задната броня. Щатската версия е с цяла такъв докато европейската е с два отделни малки. Стига сте говорили глупости като не знаете
  • 26 Гост

    6 2 Отговор
    По добро от хонда нема
  • 27 Гост

    4 2 Отговор
    И по убава кола от хонда па нема
  • 28 Ярослав Станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Sicario":

    И аз това се опитвам да им кажа ама не ме разбират.Голф ГТИ също беше в предсерийни тестове когато даде времето на Ринга.Меган РС така го бяха олекотили,че май само шофьорската седалка и волана си стояха сериино на колата.Същата работа е и Хонда тип Р.Което разбира се не омаловажава факта,че са дали отлично време.

    Коментиран от #30

  • 29 Гост

    2 0 Отговор
    Рекордът е публикуван на страницата на Nurburgring:https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
  • 30 Sicario

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Ярослав Станчев":

    Мегана беше с 2 корита, ролкейдж и с гуми Micehlin Pilot Sport Cup 2, но тънкият момент е, 275 Trophy-R така беше пуснат и за продажба в шоурумовете.

    А сега относно коментара на Живко Абрашев #25

    Пич истината е следната колата е на семи сликове и има ролкедж.
    Не можеш да претендираш за рекорд за "Сериен" автомобил ако той не бъде пуснат за продажба в такава окомплектовка, в каквато е дал рекордното време.
    За това малко по-нагоре казах, че поне мегана бе пуснат за продажба в същия вид, в който е дал рекордната си обиколка.

    И пак ще повторя за тези на които не име ясно:
    Времето е адски добро за кола на предно предаване, но просто това е Предпроизводствен вариант на Хонда Сивик тайп Р, а не на колата която ще бъде пусната за продажба в шоурумите.
    ДА, може разликата със сериния модел да е минимална, но това не променя факта, че няма как да се претедира за рекорд на сериен автомобил.

    ПП. И да предишния модел на Сивик тайп Р също не даде рекорната си обиколка в стандартен (вида в който се продава).
    Коментара на Хонда бе, че когато колата бъде пусната в продажба ще повторят замерването с напълно стандартен автомобил.
    За жалост това така и не се случи, питам се защо ли не го направиха?
    Извода какъв е?
    Сеат, Фолксваген и Рено пускат за продажба(дори и да са лимитирани) истинските коли в комплектовката в която са поставили рекордните си времена, докато Хонда не го направиха преди и лично аз не смятам, че ще го направят и сега.
  • 31 Живко Абрашев

    4 0 Отговор
    Ами не чуваш явно какво ти казвам. Гумите са стандартни за всички тайп Р който излизат от линията да полуслик са. Ролкейджа е обяснено защо е сложен /единствено с цел безопасност на пилота мисля че всеки е наясно с това/ и както казахме присъствието му е компенсирано с премахването на задните седалки и мултимедията.... което пък ме подсеща че в този си вид колата е дори по тежка с няколко килограма.... както и да е. Смятам че ако Хонда решат да повторят опита с напълно оборудван автомобил т.е. със седалки и мултимедия резултата ще е дори по добър, а предполагам сте наясно че пилотите който се занимават с това имат и друга работа освен да си въртят кръгчета на ринга и да се доказват. Състезателни пилоти са! А не тестови!!! Няма да тръгна да обсъждам тук политиката на Хонда. И между другото тайп р е пуднат в масово производство от средата на март. Ако смяташ че ролкейджа променя поведението на колата в положителен аспект то в случая грешиш. Разбирам да са махнали всичко излишно от автомобила.... тогава да ... ама с две лекички седалки и една мултимедия... стига де сериозно ли?
  • 32 Shmeker

    0 1 Отговор
    Какви са тия стандартни гуми? Да не са немски?
  • 33 GPlllllll

    0 0 Отговор
    ВАГаджии слушам безценните ви теории