Last news in Fakti

12 Май, 2017 13:24, обновена 12 Май, 2017 13:29 86 536 31

Засякоха уникален Benz в Япония

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • w124-
  • e-klasse-
  • e62 amg-
  • япония
Засякоха уникален Benz в Япония - 1

Един от двата произведени Mercedes-Benz E62 AMG е бил забелязан на паркинг в Япония. Моделът се смята за една от най-редките версии на W124 не само заради крайно ограничения тираж, а и заради уникалната кубатура на двигателя.

Засякоха уникален Benz в Япония

AMG, чиято тунинг история по правило се свързва с цифровия индекс 63, разработва E62 в качеството на демонстрационен прототип, но някои феновете на Mercedes-Benz така го харесват, че ателието решава да го пусне в продажба. Цената е 300 000 дойче марки.

Засякоха уникален Benz в Япония

Под предния капак на E62 AMG работи познатият V-образен осмак M119, но с увеличен до 6 194 см3 работен обем. Агрегатът развива мощност от 392 к.с. или почти колкото Brabus 6.0-32.

Засякоха уникален Benz в Япония

Ако не се броят "хрилете" на предния капак, на външен вид E62 AMG почти не се различава от стандартното "Чочоне". Засеченият в Япония екземпляр обаче е претърпял и някои противоречиви доработки като стелките тип полиестерна черга, кристалните фарове и джантите, които подозрително приличат на колела от Mitsubishi Lancer Evo VII.

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония

Засякоха уникален Benz в Япония


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Иван

    36 6 Отговор
    Не е зле.
    Само че червено и дърво не вървят.
    Черно и алуминий или пиано лак са много по-добри комбинации.
    Сигурно M120 не се побирал без големи преправяния.

    Коментиран от #11, #20

  • 2 Ловеца на поршета

    76 37 Отговор
    Хитри са тези оризари. На нас ни пробутват грозните си щайги, а те карат немските премиум автомобили.

    Коментиран от #3

  • 3 124fen

    62 9 Отговор

    До коментар #2 от "Ловеца на поршета":

    Да толкова са хитри че са сложили стелки и фарове от Димитровград
    на иначе уникален автомобил.Жалко за страхотната машина а и оригиналната джанта е в пъти по красива.
  • 4 Андре

    54 11 Отговор
    Е това вече е вечно. В пълният смисъл на думата уникат !

    Коментиран от #29

  • 5 ЯК КАРАЧ

    51 4 Отговор
    Фаровете и салона са менте първокласно
  • 6 Германеца

    48 5 Отговор
    С тези кристални фарове, лепенки и емблемки налепени по цялата кола , въздухобрани на стъклата, фалшиви пластмасови декорации имитиращи махогон (даже не са уцелили цвета), Голфовите джанти от преди 15 години....... това "уникално АМГ" няма общо с нищо друго, освен с това че собственика е напазарувал набързо селския "тунинг" от някой евтин китайски сайт за автоаксесоари

    Навигацията от 200 лв, стелките и боядисаните в розови врати няма да коментирам
  • 7 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    15 7 Отговор
    Че е уникален е ясно,класика,но поне да не бяха снимали ръждясалият диск и колко е износена гумата!!!
  • 8 onq s konq

    18 18 Отговор
    Комшията го има същия
  • 9 Авто Фактор

    35 5 Отговор
    Страхотна кола без съмнение, но за жалост тези, не чак толкова незабележими детайли, като УЖАСНИЯТ екран вместо радиото, отвратителните стелки, неподходящите джанти и тези фарове (които не пречат чак толкова :D). Губи се стойността на колата и много жалко.... за самата кола.
  • 10 sexpert

    35 4 Отговор
    Браво! Има една подробност - това е Е60 , а някой си е сменил една цифричка. Снимката с рамата го доказва . И стига сте писали глупости !
  • 11 Въххх

    7 12 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    Черно и алуминий, любимата комбинация на булгар материал е вече много изтъркано, пък и винаги е било много-много-грозно
  • 12 Генерала

    27 14 Отговор
    мечтата на всеки албанец и турчин набор преди 1970
  • 13

    15 3 Отговор
    Супер е, обаче малко са го орезилили с тези стелки с червената кожа и грозните кристални фарове, жалко че не е в оригинално състояние.
  • 14 Скорпион29

    15 11 Отговор
    Какво е това чочоне беее.Токова нещо като чочоне несъществуващи бг.селски понятия

    Коментиран от #15

  • 15

    8 5 Отговор

    До коментар #14 от "Скорпион29":

    И аз се чудя малко, откъде дойде това глупаво чочоне, някой да обясни ако може....

    Коментиран от #18

  • 16 Тарикат

    5 6 Отговор
    Много е уникален след като е минал през братушките ...
    https://mbclub.ru/forum/threads/utochnjaem-datu-vypuska-nomer-dvigatelja-i-komplektaciju-po-vin.17558/page-1463#post-246431

    Пост: #29259
  • 17 Иво

    21 4 Отговор
    За времето когато епроизведен този автомобил в началото на 90-те години - преди около 25 години си е супер. По него време такъв беше тунинга - пластмасови брони, прагове и спойлери и т.н. Вижте и другите марки от него време как изглеждат. Много от коментиращите вероятно по него време още не са били родени или са били деца. Тогава Мерцедес 124 изглеждаше като извънземен и недостижима мечта, за разлика от сега.
  • 18 Ловеца на поршета

    24 4 Отговор

    До коментар #15 от " ":

    Това Чочоне е на жаргон. Както има други модели на Mercedes на които им викат Пурата, Табакерата, Пагодата, Кубчето и т.н. Та Чочоне викат на Mercedes с фабричен индекс 500 E/E500. Никой не може да обясни откъде идва това наименование. Някой казват че му викали така заради раздутите калници и че това на италиански означавало дебеланко. Но думата дебеланко в речника се превежда по друг начин. Мисля че чочоне произлиза от италианската думата ciccione, която речника на Google превежда като ,,мастен"( каквото и да означава това). Та ако някой знае нещо повече да сподели.

    Коментиран от #19

  • 19 Дон Антонио

    12 7 Отговор

    До коментар #18 от "Ловеца на поршета":

    Доста добра информация и доста добре написано за коментар в БГ форумче, май си следвал или живял в чужбина ?
  • 20 Zorlag

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    Напълно съм съгласен с бай Иван! Малко с това червено и това дърво ми е ХАФТЕ ЧОРАФТЕ :)
  • 21 босе

    11 4 Отговор
    500 Е-326 коня,произвеждан през 1990-1993 година , Е 500-лек фейслифт,според някои "истинското чочоне"-320 коня.Истинския бенц е от 2800 кубика нагоре-започват редовите шестцилиндрови мотори и осемцилиндрови V-образни.Лично на мен ми допада най-много 3200 кубиковия мотор тип М104 със спокойната и безшумна работа и 224 коня,напълно достатъчни да ускори до 100 км/ч за около 7 секунди!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Скорпион29

    8 7 Отговор
    Какви мечоци,пури,чочонета ви преследват защо възраждате селския кич ? Хората са си сложили фабрична модификация Е 500,SEC,S klas

    Коментиран от #27

  • 25 Renault Megane RS Redbull Team F1

    16 0 Отговор
    Автомобил достоен за уважение доказал се с годините . Както и чиста немска изработка . Ако ще е немско , нека да бъде от старата школа . За новите "немски" автомобили няма да коментирам че ше ме нападнат свирепо феновете им .
  • 26 Raf

    6 1 Отговор
    ...дебелак...
  • 27 Ало, разбирател !!!!

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Скорпион29":

    Те така им казват и в Германия . Да не мислиш ,че българските горублянски тарикати са ги измислили тия “наименования “ !

    Във всеки език и държава има жаргон за различни неща!
  • 28 Гост

    3 0 Отговор
    Cicione в превод от италиянски е дебело момче, демек най от най!
  • 29 355

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Андре":

    От 10 години карам 124ка купе след фейслифта... вечни, вечни.. колко да са вечни - я уплътнение, я кабел, я агрегат, я стъклоповдигач, я комутатор... няма вечни неща, просто някои издържат повече. Наздраве.
  • 30 Михаил Димов

    0 0 Отговор
    Хубава кола малко прилича на същия стар модел но този път заради двигателят.И заради новият модел Е62.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.