Last news in Fakti

17 Май, 2017 11:03 12 303 23

Това е швейцарският убиец на Tesla

  • classic factory-
  • elextra-
  • електромобили
Това е швейцарският убиец на Tesla - 1

Швейцарската компания Classic Factory публикува снимки и интересна информация за своя нов автомобил Elextra. Това, което най-много впечатлява, е заявеният пробег. Според швейцарците, при скорост от 100 км/ч, техният електромобил може да измине разстояние от 600 километра без дозареждане на батериите.

Автомобилът е четириместен, разполага с четири врати и с 4х4 предаван. Задвижващите колелата електромотори са два - по един за предната и задна оси. Шасито на Elextra е карбоново, което според специалистите от Classic Factory, прави колата с 25% по-лека от аналогичните електромобили с алуминиево шаси.Това е швейцарският убиец на Tesla

Системната мощност на двата електромотора е 680 конски сили, което позволява ускорение от място до 100 км/ч. за 2.3 секунди. От компанията са на мнение, че Elextra ще стане най-бързата серийна кола в света, предназначена за т.нар. цивилна пътна мрежа. Максималната скорост ще е ограничена на 250 км/ч.

Разработката на електромобила е направена в Швейцария, но производството и ще е в Германия. То ще е изцяло ръчно, а към момента не се предвижда направата на повече от 100 автомобила. Към момента от компанията не назовават, нито цена на продукта, нито дата, на която ще се състои публичната премиера на серийната версия.Това е швейцарският убиец на Tesla


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Андре

    33 4 Отговор
    Значи от темата да разбираме, че убиецът на Тесла не се е родил още😁Ем интересно 😁
  • 2 Марто

    15 16 Отговор
    Родил се е, още го крият. А швейцарци и германци определено могат да родят убиец на тесла

    Коментиран от #3

  • 3 Андре

    14 3 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Възможно е, ама я дай някоя пиратска снимка да го видим с хората във форума 😁 издай малко, щом си присъствал на раждането 😉
  • 4 Зорлем

    42 2 Отговор
    Като направят електрически убиец на Дачия, да се обадят.

    То "хипер кола" за нам-си-колко милиона всеки може да направи.

    Коментиран от #8

  • 5 ооооо

    3 5 Отговор
    тази кола определено ще я продават със записване.-:)
  • 6 Morgoth

    32 2 Отговор
    Какдидат-убийци на Тесла бол, ама повечето имат само концептуални картинки или най-много един пробен автомобил. Докато извадят нещо за масова продажба Тесла ще са далеч пред тях.
  • 7 незнайко

    26 4 Отговор
    ТЕСЛА направиха революцията, а сега всички искат да я убият ! Така наготово и баба знае е приказката. По 1 милион да ги продават все тая. ТЕСЛА завинаги има място в историята.
  • 8 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Именно , като гледам показателите са същите като на Тесла , а цената ще е десетина пъти нагоре . А за безплатно зареждане и всичките софтуерни услуги на Тесла не могат и да мечтаят
  • 9 гост

    7 5 Отговор
    Не знам за швейцарците , ама "американците" вече се чудят как Тесла да не убие тях , а не обратното . Май след десетина години производства по 9-10 милиона броя ще бъдат далечно минало !!! :

    Според автора, през 2030 г. при пътническите превози „95 % от изминатите мили в САЩ ще се падат на самоупрявляемите електромобили (A-EV), собственост на специализирани компании за оказване на транспортни услуги (TaaS). Автомобилите, индивидуална собственост с двигатели с вътрешно горене ще са около 40% от автопарка на САЩ, но на тях ще се падат едва 5% от изминатите мили.
    Tony Seba твърди, че в това бързо развитие няма нищо магическо и, че то ще ев резултат на икономиката. Например:
    През 2021 г. използването на специализирани компании за оказване на транспортни услуги (TaaS)ще е между 4 до 10 пъти по-евтино от покупката на нов автомобил, и от два до четири пъти по-евтино от експлоатацията на съществуващ, откупуващ се автомобил.
    Средно американско домакинство ще може са икономисва по 5600 долара годишно, отказвайки се от бензиновият си автомобил и използвайки самоуправляващите електромобили.
    Авторът изчислява и сривът на пазара, като според него още през 2020 г. броят на покупката на леки автомобили в Америка ще започне да намалява от 247 млн. до 44 млн. през 2030 г. Това на свой ред ще доведе и до коренна промяна на автомобилния сектор. Tony Seba смята, че на първо място това ще засегне и доведе до почти пълно разрушаване на застрахователните и ремонтни компа
  • 10 гост

    7 6 Отговор
    Авторът изчислява и сривът на пазара, като според него още през 2020 г. броят на покупката на леки автомобили в Америка ще започне да намалява от 247 млн. до 44 млн. през 2030 г. Това на свой ред ще доведе и до коренна промяна на автомобилния сектор. Tony Seba смята, че на първо място това ще засегне и доведе до почти пълно разрушаване на застрахователните и ремонтни компании, както и автокъщите. Предсказванията за големи компании като General Mators и Ford изобщо не са ласкави.
  • 11 Ловеца на поршета

    15 15 Отговор
    Да караш електромобил е като да правиш секс с жена без гърди!!! Става но някак си го няма удоволствието.

    Коментиран от #15

  • 12 гост

    6 5 Отговор
    Преди МАЕ да предложи очакванията си, да погледнем с каква прогноза излезе икономистът от Станфорд Tony Seba. Защото той си позволява предсказания, които някои определят като смели, а други – апокалиптични. Заглавието на изследването му е достатъчно провокативно - Rethinking Transportation 2020-2030: The Disruption of Transportation and the Collapse of the ICE Vehicle and Oil Industries .
    Основната теза върху която стъпва Seba е свързана със следното: основната заплаха за традиционния автомобилен и петролен пазар не идва от електромобилите като такива, тъй като смяната на модела става постепенно . Основна роля в разрушаването (и създаването на нови възможности ) играе промяната на деловите и поведенчески модели в транспортния сектор. В доклада става въпрос за разпространяването на модела на съвместно ползване, (Transport as a Service – TaaS).
    Тоест произведените и продадени автомобили след 2020 ще спадат драстично до около 6 ПЪТИ до 2030 и ще бъдат заменени от споделени такива , съответно 80-90% от днешното производство ще стане ИЗЛИШНО !!!

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Това е така понеже почти всеки от 16г. възраст нагоре в САЩ има кола, като сметнем, че шофират до 80г. възраст си става доста натоварен транспорт. Uber, Lyft и др. в комбинация със смартфон избиха рибата на споделеното пътуване и не, че преди го нямаше, но сега с един клик ти показва шофьорите в твоя близост и няма нужда от дълго плануване, разговори и размяна на контакти. Едва ли не по-дълго може да чакаш за такси отколкото за споделено пътуване. Като добавим и безконтактното заплащане и ниските тарифи става доста сладко занимание. Затова таксиметровите превозвачи негодуват и с право понеже един шофьор от споделено пътуване по никакъв начин не гарантира и не отговаря за техническата изправност на автомобила, за неговите способности зад волана или за потенциални, криминални наклонности. Един вид на доверие, а у нас няма как да стане това. Огледайте се какви са ни колите, какви са ни хората и си представете да влезете в една такава кола с един такъв човек, ами не, мерси.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    А къде видя някой да говори за шофьори ??? Мисля , че е написано пределно ясно САМОУПРАВЛЯЕМИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ! Присъствието на шофьор удвоява и утроява цената и само пречи на пътуващите ,да не говорим , че е главната причина за произшествия , тук се говори за пълноценен РОБОТ , без цигари , кафета, чалга , миризма на пот и т.н. Същия този Uber отдавна има прототипи в които има шофьор само защото още се изисква по закон и даже има планове за собствено производство , а не за закупуване на чуждо такова . И изобщо не става въпрос само за САЩ , напротив при по-малките разстояния в Европа ще бъде още по-ефективно .
  • 15 Радостно е

    10 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ловеца на поршета":

    Грешиш че електромобила не доставя радост. Ако знаеш как се радва щерката от бебешкото столче, докато тихо тихо задминаваме някой бръмчащ ревящ пушилник с два ауспуха, който се мъчи да ни настигне.

    Незнам онези с бензинките дали се радват че ги карат, но определено се ядосват като ги изпреварвам.

    Коментиран от #16

  • 16 Андре

    6 4 Отговор

    До коментар #15 от "Радостно е":

    Е добре, че си направил дете, щях да си помисля, че си като колата си... тих мъж 😂

    Коментиран от #17

  • 17 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #16 от "Андре":

    То пък вие сте едни мъже , няма дума ! Вземи попитай някой психолог за какво говори пристрастието към " мощни и шумни " автомобили , после няма да смееш да го кажеш и пред "дружките" си , а пък пред жена направо си изгорял

    Коментиран от #18

  • 18 Андре

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Ти явно си жена, но без мъж... поне психолог си имаш 😉

    Коментиран от #19

  • 19 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #18 от "Андре":

    Безсмислено е да се разправяш с този комплексар-теслофил!
    Определено има нужда от психолог и за това е толкова запознат. Лошото е, че не са му помогнали!

    Коментиран от #22

  • 20 alex

    4 1 Отговор
    убиецът на Тесла няма да е някоя супер наточена кола а хечбек който изминава 700 км при скорост до 120 на по kъсен етап няма да е сензация на табелката Тесла да пише made in China

    Коментиран от #23

  • 21 Убиеца

    3 2 Отговор
    Това като убииците на Ейпъл.... всяка година по няколко излизат и за тридесет години така и не успяват да ги убият.... Смяяяях!
  • 22 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    На вас с "Андре"-то ще ви помогнат още догодина , ама няма да ти го съобщавам отсега , та "кефа" ти да е пълен ! Даже си нямаш на идея какво ви се "пече"
  • 23 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "alex":

    И за какво точно са ти 700 км , като това значи 6-7 часа каране без никакво спиране , даже на магистрала , а на друг път и над 10 ??? И естествено значи по-голяма , по-тежка и по-скъпа и с по-дълго време за зареждане батерия , при всякакъв вид батерия . Времето за зареждане за 350-400 км също вече е под 30 минути , а скоро ще е под 10, да не говорим , че има три съвсем различни компании с прототипи на 5-минутен заряд . А в момента в България се движат над 150 000 автомобила на метан , чиито пробег също не надвишава 400 км и никой не е приритал особено . Това което наистина си заслужава е намаляване на теглото и цената , което си върви с времето резултатите са видни с всяка следваща година