24 Май, 2017 11:08, обновена 24 Май, 2017 11:24 9 390 11

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • first decade-
  • вьортерзее
Електромотор и 410 коня за Golf GTI - 1

Volkswagen спази традицията да представя по нещо интересно на ежегодния събор във Вьортерзее. Тази година компанията ще прати на фестивала хибриден Golf GTI с двойно предаване и мощност 410 к.с., подготвен от стажанти във Волфсбург.

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Автомобилът, наречен First Decade по случай десетата година, в която VAG участва със специални проекти във Вьортерзее, има бензинов двигател за предните колела и 48-волтов електромотор с мощност 12 кВт за задните.

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Силовата установка позволява агрегатите да се използват поотделно. Превключването между предно, двойно и задно предаване може да става както от бутон на волана, така и през специално мобилно приложение.

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Golf GTI First Decade се отличава по характерните сини мотиви по каросерията и салона, спойлера от версията Clubsport, 20-цоловите колела и др. Шофьорската седалка има функция за масаж и може да се регулира от смартфон.

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Седалки отзад липсват. На тяхното място е монтирана резервната гума.

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI

Електромотор и 410 коня за Golf GTI


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    17 4 Отговор
    Като изключим циганския кич,характерен за Перник и Балканите....Техническите характеристики са впечатляващо добри!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 дфуиу

    14 5 Отговор
    вместо да се наблегне на батерии за по голям пробег, те наблягат на мощност. Е.аси за какво ми е мощна кола да измина едва 70 км вместо нормална (скорост от 110 -120 км/ч) но с пробег от 300 -400 км за да ида някъде на почивка
  • 4 Проглеждащ

    8 2 Отговор
    Извинявай, кои технически характеристики. Такива не видях.

    Коментиран от #6

  • 5 Лост

    8 0 Отговор
    Тъз жанта с тъз нископрофилна гума е само българските дупки
  • 6 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Проглеждащ":

    Какво да видиш ли.....Само два агрегата с възможност за общо или самостоятелно използване....опция за 4х4,предно или задно задвижване....Сигурно твоята барака има нещо нечувано и невиждано.....
    Това да не харесваш определен бранд е едно,но да се правиш на умен за спорта е типично нашенско мислене!
  • 7 Чичу Ади

    8 2 Отговор
    Аз ли нещо не съм в час или тези 12 кВт на задния мост няма да могат да отлепят този Голф от мястото му при селектирано само задно предаване... Бензиновия агрегат произвежда 160кВт, този електромотор и батериите само ще добавят ненужно тегло. Интересно как към ГТИ с 220к.с. добавяме още 20 конски електросили и става сума от 410? Може би не ги прибавяме, а ги умножаваме или степенуваме... Абе винаги съм смятал, че за журналистите трябва да има изпит и по математика, не само по БЕЛ. Не може да не можеш да "вържеш" две и две, а да пишеш цели статии с числа...

    Коментиран от #9

  • 8 Чичу Ади

    9 0 Отговор
    Забравих да спомена и невероятните функции на мобилните приложения. Толкова полезни са, че направо се чудя аз като карам колата, с телефона ли да си играя по-напред, или да държа волана. Или да застана до колата и да избера режима на задвижване отвън, после да седна вътре и да карам. Същото и със седалката. Може би е по-удобно да си прав и да я регулираш, вместо седнал в нея.... А робот който да маже тостер с Нутела има ли вграден? А той може ли да се управлява с мобилното приложение и дали мога да избирам колко бял и колко л..нян шоколад да намаже? Някои хора е добре да започнат да си слагат масло в ушите, че мозъците им напълно са зациклили.
  • 9 шофьор

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Чичу Ади":

    Знам поне три модела стартери за камиони с повече от 12 Кв !
  • 10 незнайко

    2 0 Отговор
    Голям смях, моят скутер е с 3 кВт двитател на 48 в. Тези 12 кВт за паркиране ли ще ги ползват ?
  • 11 бай Киро

    3 0 Отговор
    Май музиката му е по мощна от ел. двигателя.