Last news in Fakti

26 Май, 2017 10:14, обновена 26 Май, 2017 10:19 8 186 18

Малката Tesla лепи стотака за 5.6 сек.

  • tesla-
  • model 3-
  • model s
Малката Tesla лепи стотака за 5.6 сек. - 1

Новият достъпен електромобил, който Tesla се кани да пусне в продажба в края на годината, ще може да се поръча с над 100 различни конфигурации на оборудването, става ясно от таблица с техническите характеристики на Model 3 на сайта на американския производител. Това е значително по-малко, отколкото достъпния в над 1 500 комбинации Model S.

Малката Tesla лепи стотака за 5.6 сек.

За момента от Tesla разкриват подробности само за една модификация на новия електромобил. Поне на първо време Model 3 ще се оборудва единствено със силова установка, която ще му позволява да ускорява от 0 до 60 мили/ч (97 км/ч) за 5.6 секунди и да изминава 215 мили (346 км) с едно зареждане.

Малката Tesla лепи стотака за 5.6 сек.

Според Electrek на по-късен етап в каталога ще се появи опция за по-голяма 80-киловатчасова батерия, с която автономният пробег ще бъде 480 км. Автопилотът влиза в серийното оборудване независимо от комплектацията.

Малката Tesla лепи стотака за 5.6 сек.

Tesla вече обяви, че базовата цена на Model 3 ще бъде $35 000, повече от два пъти по-евтино от Model S, който струва поне $75 000. Официалната премиера на новия електромобил е насрочена за юли. Компанията обаче е натрупала толкова заявки, че клиентите, които поръчат кола сега, ще я получат чак през лятото на 2018 г.

Малката Tesla лепи стотака за 5.6 сек.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    14 3 Отговор
    Моя тдс за тфа време дига 30
  • 2 Makaveli

    9 0 Отговор
    Опа за по-евтината зареждането ще се плаща!!!

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Makaveli":

    Има опция за безплатно зареждане с доплащане към цената около 3000 долара . При големите модели е включено в базовата цена , но при цена от 35000 няма как да стане . Така всеки си преценя , ако ще зарежда често на Суперчарджър е по-добре да си доплати пакета , ако не може и без него , това е .

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Makaveli

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Sorry,това не го знаех.
  • 6 гост

    15 2 Отговор
    Към момента голяма част от зарядните вече са пренаселени с модели С и Х и един масов модел не би могъл да се вреди за безплатно зарядно. Новопроизведените модел С и Х от 2017г. също ще имат определени безплатни мили на година, след което ще се заплаща. Няма как да стане за всички безплатното след като има стотици хиляди подобни коли на пътя, а консумираните киловати са милиарди. Като се има предвид, че всички други производители не предлагат безплатна услуга, то дори и тези безплатни мили са голям бонус към офертата като оставим на страна техническите характеристики и цената. След 2020г. ще е пълно с Тесли, те правят в момента пазара и се вижда, че потребителите ги искат, противно на другите гиганти, които твърдят, че пазарът е само ниша за богати, в САЩ е друго положението. Как модел С може до скоро да струва 60х.долара с безплатното зареждане и пробег от 400км, а в Европа БМВ да предлага на същата цена и3 с пробег от 100км? Нежеланието на европейските и азиатски концерни доведе до тяхното място на опашката и станаха за смях с техните вечни прототипи.
  • 7 Shmeker

    8 7 Отговор
    345 km пробег, тва някакъв майтап ли е? А ако карам на магистрала с климатик или "парно" колко е?
  • 8 Добре е

    4 7 Отговор
    Като си представя че на мен за такива времена ми трябват 320 коня и 25 разход. Сипвам 1 минимална работна заплата и хуквам към морето... Е затва ДВГ-то няма да го бъде.

    Коментиран от #12

  • 9 Jack Bauer

    4 0 Отговор
    Мен повече ме интересува пробега и времето за презареждане. Колко вдига от 0-100км/ч само ако ходя на драг.

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Jack Bauer":

    Хубаво е че толкова се интересувате вече със Shmeker-а , ама записванията са вече за 2019 година , та дотогава не се знае колко ще се променят нещата , а тия половин милион дето вече са поръчали явно са доволни и от "пробега" и от "времето за зареждане" и всичко останало , че даже са готови и да платят 20-30% отгоре , че нещо мераклиите още са повече от предложенията , та не се притеснявайте , не са опрели до вас
  • 11 Убавец

    1 1 Отговор
    Мислех ,че тислътъ е грозна ама .... приуса го бие с лекота
  • 12 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Добре е":

    Че ти да не мисли, че за такова ускорение, модел 3 е със 150 коня???

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Не е , ама разхода му е 1/100 в пари и то без да броим "консумативите"

    Коментиран от #14

  • 14 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Не 1/100, а направо 1/1 000 000 са по-малко разходите. То Тесла няма и консумативи даже - те летят и нямат нужда от гуми, лагери и фарове, а батериите карат по няколко млн. години! Пък тока за тях идва без пари от Бог! За това е много "рентабилно" да дадеш някакви си "смешни" 100-на хиляди лева, за това "чудо"!
  • 15 toni

    3 1 Отговор
    С тези батерии и начина им на зареждане в този си вариант теслата няма бъдеще. Да говорим за България: никой не казва ккаъв пробег има автомобила с включен климатик, радио и външна температура 32-34 градуса. При движение по магистрала със скорост от 140-150 км/ч колко е капацитета на батерията? При такива условия няма да може да стигнете от София до Бургас. Зимата още по зле - включено парно и подгряване на седалките. Външна темепература -5-8 градуса. Ако тръгнете на дълъг път не е не е сигурно дали ще пристигнете. И лятото и зимата трябва
  • 16 toni

    3 1 Отговор
    Продължение: и лято и зима трябва да се молите да няма птп по пътя и да се наложи да чакате, работейки колата на едно място с парно/клима - свършва тока. Така погледнато това е изцяло градска кола, която да зареждате нощем в гаража. Т.е. трябва да имате поне още една кола. Така погледнато това е играчка. Човек може да си купи и по-добра играчка.Освен това в случай на птп - счупени фарове или брони, или други щети изискващи нови части-колата остава на трупчета за неопределен срок. При някакъв дефект кой го отстранява- отново греда. Това няма как да тие основна семейна кола. въобще електричките с тази технология нямат кой знае какво бъдеще. има един форум - екарс.бг. там собственици говорят за реалния пробег. прочете мнение от първа ръка и ще си направите изводите. и не ми говорете за ускорени - някоко подобни тръгвания от сфетофар и тока го няма, за стабилност по завои сравнена с коли на тази цена и дума не може да става. За мене теслата е предимно маркетинг за американците и после нова модерна играчка и накрая само 1-2 % полезен и практичен автомобил.
  • 17 гост

    1 3 Отговор
    Кой кара 300 км на ден? Вие да не сте таксиджии? Който пътува на почивки често ще си я вземе с по-голяма батерия а не с най-малката. На кого би му било чак такъв проблем да спре на зарядна станция (с каквито белите държави вече са покрити) и да я зареди за 20 минути докато изяде един сандвич промерно. Колко са хората които пътуват с колата си повече от 1000км в една посока? Аз лично не познавам нито един такъв мазохист. Има самолети за тая работа.

    Коментиран от #18

  • 18 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Кой ти говори за 1000 км на ден. Ставаше дума за София-Бургас който път не може да минеш с едно зареждане, 2 двама възрастни с 1 или 2 деца и 2 куфара в багажника, + климатик или отопление. Със скорост от 130-150 км/ч. За по-високи скорости няма смисъл да ти казвам.Значи да чакам на зарядна станция с 2-3 кабела и ако се случи да има други коли отиваме на 40 мин за колата преди мен и после мойта. Отделно че няма такива станции.Смешник отиди на екарс.бг и прочети-с пълна батерия варна-бургас и в бургас имат заряд за 20-30 км.изкачванията им ядат тока жестоко. Умнико важен кажи какво се случва ако чукнеш някой отпред и си счупиш фаровете, какво ще караш докато дойдат новите, кой ще ти ги монтира, дали гаранцията важи ако неоторизиран сервиз ти човърка колата, а ако е по-сериозно птп с огънат преден капак и нещо счупено по силовия тракт,отива за скрап директно.кажи бе умник откъде ще си доставиш частици за колко време.казвам ти това е скъпа и безсмислена играчка за човек който притежава още 1-2 коли и тази я е купил заради тока. Това не е сериозен автомобил за единствена семейна кола, а пластмасова играчка. За 100 и повече Долара има много по-сериозни играчки.Мъск по тази причина е милиардер, защото има добър маркетинг и шараните кълват. Пожелавам ти и на теб и на жена ти по една тесла. На дете му казваш не пипай котлона пари. То отива пипа и реве. Повече никога не пипа котлона. Та и ти си така.