24 Юни, 2017 12:03 3 963 3

Ето ги най-бързите Vantage от Aston Martin - AMR

  • aston martin-
  • vantage-
  • amr
Ето ги най-бързите Vantage от Aston Martin - AMR - 1

Наскоро английският производител Aston Martin обяви появата на подразделение, което ще доразработва моделите на компанията, както са познатите AMG и M на BMW. То е наречено AMR и първият автомобил, който ще получи това означение, е малкият и най-продаван Vantage.

Производството на тези автомобили естествено ще бъде ограничено, като бройката ще бъде спряна на точно 300 машини. Сто от тях ще бъдат снабдени с V12 двигателя, който има повишена до 603 конски сили атмосферна мощност, а 200 ще разчитат на по-малкия V8, който пък, ще разполага с 436 коня. Клиентите ще могат да избират между шестстепенна ръчна, седемстепенна ръчна и секвенциална автоматична с пера зад волана. За тези, които искат автомобилът им да ги пренася на пистата, ще се предлага опционална титаниева изпускателна система, което ще намалява и теглото с цели 14 килограма.

Двете машини ще се разпознават външно по джантите, които при V8 ще са с пет спици, а при V12 с десет. Цветовите комбинации между основен цвят и състезателните линии ще са общо четири - бял, черен, син и сив металик и оранжев, син, червен или сив за линиите, както и комбинацията "Halo Pack" идващ от победния Vantage GTE с номер #95 - Stirling Green с акценти от Lime Green.

Външните цветове ще бъдет съчетани и със същите за интериора, като това включва и цветовете на конците, с които ще бъде конструиран салонът. За пуристите ще се предлагат и карбонови спортни седалки, които също ще намалят значително теглото, а те отлично ще си кореспондират с карбоновите детайли. Базовата версия на автомобила ще започва от 127 хиляди евро, като доставките ще започнат през есента.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОСТ

    1 1 Отговор
    не вярваите на монтажи
    на снимките едната джанта е с 5 лъча другата с 10
    а на колата двете са с 10
    и на спирачните дискове се виждат
    точките от ръжда
    явно не ги карат много

    Коментиран от #3

  • 2 Пост

    0 2 Отговор
    Ръжда по карбона ли бре :D :D :D
  • 3 Чичу Ади

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ГОСТ":

    Ако можеше да четеш, нямаше да бъдеш толкова смешен. То в статията си пише кой крив и кой прав. И това, че на жигулата имаш ръжда по волана не означава, че на карбоновите дискове това е ръжда. Наистина не ги карат много. Западния човек не страда от финансови комплекси и няма нужда от скъпа кола, за да ги избива. За сметка на това масово карат колела, което е нещо срамно в Бълхария...