Last news in Fakti

3 Юли, 2017 11:12 7 530 4

От създателите на Great Wall: ново SUV с размерите на Tiguan

  • great wall-
  • haval-
  • h4-
  • h4s
От създателите на Great Wall: ново SUV с размерите на Tiguan - 1

Пролуката между моделите Haval H2 и Haval H6 ще бъде заета от нов кросоувър, който е с размерите на VW Tiguan. Иновацията ще се нарича Н4 и съгласно новата стратегия на марката ще се предлага в две версии - базова Blue Label и наточена Red Label. Освен това китайците са подготвили и купеобразна модификация, носеща обозначението Haval H4S. В китайските медии се появиха снимки именно на версията Haval H4S.

Любопитно е още, че новото семейство Н4 се прави на платформата на модела Н6, който се сглобява и в България. Паркетната Н4-ка се е сдобила и с нов 1.5-литров бензинов турбомотор, мощността на който е 166 конски сили. Двигателите ще работят съвместно с петстепенна механична скоростна кутия или с роботизирана трансмисия с два съединителя. Кросоувърът ще се предлага, както с предно, така и с 4х4 задвижване.

От създателите на Great Wall: ново SUV с размерите на Tiguan

Haval H4S тежи 1 615 кг, а габаритите му са: дължина - 4 470 мм, широчина - 1 857 мм, височина - 1 683 мм и междуосие - 2 680 мм. Така автомобилът се явява еднокласник с Volkswagen Tiguan, с който китайската марка ще се конкурира на пазарите в Поднебесната държава. Официалната премиера на Haval H4 и H4S ще се състои през есента на тази година, а продажбите ще стартират до края на 2017-а.

Не е известно дали новите H4 и H4S ще се сглобяват и продават в България. Ще припомним, че от известно време всички кросоувъри на марката Great Wall са ребрандирани под името Haval. У нас обаче все още продукцията се продава под марката Great Wall, но от известно време фабриката край Ловеч не работи, а бъдещето на китайската марка в България е доста неясно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    17 1 Отговор
    Докарали са го на дизайн, но ако цената е над 30х.лв за предно и над 35х.лв за двойно то няма да се продава из Европа. При все, че има достатъчно конкуренция в порядъка на 32-38х.лв за предно и 40-48х.лв за двойно, то 2,3 х.лв по-ниска цена няма да им даде никакви сносни продажби. Все още Европейците са предубедени към китайското. В Китай си е търсено, но не у тук.
    Карах Х6 и тестовата колата имаше забележки и технически недомислици/дискомфорт, нещо което не мога да го приема за нормално при чисто нова кола.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 vankos

    4 0 Отговор
    "Хавал" ли :) :)
  • 4 georgi

    1 1 Отговор
    Грозно копиран СУВ от китайци, става за нищо