И компанията с четирите овала от Инголщат ще предлага възможности за персонализация и подобрение на представянето. Първите два модела подложени на обработката с глезотии ще са и най-потентните - R8 и TTRS. Това обхваща почти всички възможни посоки в машините.
Всичко започва с много карбон - карбонови арки в краищата на броните за повече притискателни сили, по-големи добавки за предните брони, нови прагове, нови дифузьори и нови сполери, които се захващат с модерните стойки тип "лебед" - от сложната им форма, както и карбонов топлоотвод за капака на TT. При R8 аеродинамичните промени водят до притискателни сили от 250 килограма при 330 км/ч. Нови по-леки джанти, които са с по-ниско тегло - между 7.2 и 8 килограма според размера, нова изпускателна система от култовите Akrapovic, както и ново дву и тристранно регулируемо окачване.
За желаещите за допълнително втвърдяване на TTRS е предлага и задна х-разпънка между бомбетата, която също води и до премахване на задната седалка. Цената на всичкия този карбон, както и другите подобрения, още не е ясна, но една ли ще бъде нещо бюджетно. Все повече филми започнаха да предлагат такива заводски решения, защото разбраха силата на тунинг индустрията. Jaguar Land Roever се зарекоха, че възможностите им за тунинг скоро ще обезмислят напълно допълнителния следзаводски такъв.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петър
12:21 13.07.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Vasik Atanasova
отвори ги тези селяци за машината наречена АУДИ
15:27 14.07.2017
4 Max
17:04 14.07.2017
5 бегачка
20:59 15.07.2017
6 ПИМПАЙКО
11:16 17.07.2017