Прототипът на следващото Audi A7  

Публикувана: 16 Юли, 2017 15:09
1 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7289

Преди дни бе представена лимузината на Audi - A8 и явно следващият нов модел от гамата на четирите овала от Инголщат ще бъде A7. С излизането си, този модел бе най-отличителния и красивия за компанията от много време и определено завоюва много фенове. Това е и причината да продължи своя живот, но за да запази страстта ще трябва да покрие известни очаквания относно дизайна си.

Тези снимки разкриват един от спортните варианти на модела - S7, който лесно се познава по двата двойни накрайника на изпускателната система, а и формите на автомобила се забелязват, защото камуфлажното покритие не включва и подплънки. Предната броня с големите въздуховоди също е едно от издайничетата. Дизайнът върви по линията на А8, който пък е повлиян от прототипът Prologue, като основния детайл напомнящ за него са фаровете.

Най интересната част тук може би е двигателя, който според слуховете няма да бъде 4.0-литров V8 битурбо, а ще попадне под ръката на даунсайзинга или новото попълнение от Porsche - 2.9-литровия V6 битурбо, който се помещава в Panamera 4S. Мощността му се очаква да бъде в рамките на около 450 конски сили. Другият интересен агрегат, който евентуално очакваме да бъде поставен тук, е и хибридния от Panamera Turbo S E-Hybrid с неговата покъртителна мощност от 680 коня, но разбира се при Audi той ще носи означението e-tron. Не очакваме модела да бъде разкрит преди пролетта, но може и това да се случи още на автосалона във Франкфурт през септември.

Въвеждане на коментар към статията
Име (като гост):


Напишете кода от картинката КИРИЛИЦА
(само главни букви)
Визуална кептча
Коментар с регистрация »
Коментар:
Много екстри за регистрирани потребители
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Лиляна Павлова:
Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова коментира казуса с поскъпването на винетките.
Казусът с по-добрите пътища и по-скъпите винетки е като този с яйцето и кокошката – или събираме по-високи такси и поддържаме пътната мрежа, или не."

Още бисери