Last news in Fakti

5 Август, 2017 13:00 9 965 12

Audi запази името RS Q8

  • audi-
  • rs q8
Audi запази името RS Q8 - 1

На първи този месец, компанията с четирите овала от Инголщат е запазила името RS Q8 в германската патентна институция, което ще означава, че ще видим поредния хем безмислен, хем интересен и хем внушителен нов модел. Всъщност слуховете за него тръгнаха от миналата година и гласяха, че той ще бъде представен на автосалона в Женева. Подобен автомобил наистина бе представен, но под името Q8 Sport.

Audi запази името RS Q8

Той обаче, имаше детайли, които сме свикнали да виждаме в RS моделите като радиаторната решетка, а и главата на Audi Sport - г-н Винкелман, бе споменал, че готовата версия на Q8 Sport ще се продава в целия свят за разлика от SQ7. То бе ограничено в рамките на стария континент заради дизеловия си двигател, който напълно изключваме за бъдещия му наследник.

Прототипът използваше конфигурация от V6 двигател с електрическото турбо и електрически двигател с комбинирана мощност от 476 конски сили, но не вярваме, че това ще бъде крайния вариант за двутонен SUV с означенито RS. Агрегатът, който ние си мислим, че ще влезе в употреба ще бъде 4.0-литровия V8 битурбо в компанията на елетрически двигател - рецептата от Panamera Turbo S E-Hybrid с нейните потресаващи 680 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 4646

    4 3 Отговор
    Авторът на обявата да не мечтае много, падви от високо няма да пуснат двигателя на панамера турбо s вътре бъди сигурен.ти няма да си купиш авторе, така че не го мисли !!! :)
  • 3 Shmeker

    7 2 Отговор
    Тва има вариант да извади над 700 к.с. ако са се амбицирали достатъчно.
  • 4 ккк

    2 8 Отговор
    Докога "скъпата и грандоманската показност" ще продължава да бъде водеща в автомобилостроенето ?

    Жалкото е, че почти всички автопроизводители продължават "неуморно" напред с това.

    Докато има хора с много и много-лесно "изкарани" пари, ще има и такива, които лесно да им ги "прибират" с какви ли не "уловки", то е ясно.

    Екологията и практичността ще почакат!

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "ккк":

    Винаги е било така. Но има и народни коли, като се смята, че Форд са направили първата такава.
    За това има и стълбица на марките, като в случая VAG също си имат собствена и Ауди е покачена при пемиум сегмента, където принадлежи.

    Коментиран от #6, #10, #11

  • 6 ккк

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Именно, изказвам съжаление, чрез двустепенен построен риторичен въпрос. Смятам, че светът с подобни прояви не върви добре. Разходват се огромни ресурси, похабяват се милиони човекочасове труд и се изхвърлят ненужни производствени отпадъци и вредни емисии - само заради каприз. Заради това само и само някои да си купи нещо на "спекулативно висока цена" срещу огромна печалба.

    В тази "излишна" група поставям и спортни , състезателни автомобили, SUV и мн.др подобни.

    Всъщност на планетата ненужно се замърсява и се хабят ресурси не само за това а и за много други неща : въоръжаване, военна техника, за инфраструктурни проекти, неефективна логистика, неконтролирана раждаемост, и мн.други.

    Лошо!
  • 7 Tom

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "ккк":

    За съжаление тенденцията последно време е точно практичност/компактност и екология. Малки кросоувърчета, тигани, хикс тройки, хикс единички, хикс двойки, хикс четворки, ауди кю 3, кю 5, кю 2, джи ел ка, евоук и не знам си там какво си още. Дето нито е кола, нито е джип. Хечбек на кокили. Или нещо подобно. Грозни; никому ненужни; безформени; с много трудно забележима разлика между тях.
    И всичките по 1-2 литра двигателчета с по 2-3-4 турбота. И всяка година нови еко стандарти.
    Крайно време е да се кротнат малко еколози, зелени, бенбени и всякакви такива.
    Някои хора се кефят на истински коли - големи; масивни; с V10, V12 двигатели. А и V8 не е лошо също.
  • 8 ВсеКолаБрат

    4 1 Отговор
    Нямам нищо против тези марки. Идеални са по всички показатели. Имам нещо против разглезените чичаци дет си ги взимат. Тия хора са си направили парите като са били безрасъдни и просто няма как ами да показват безрасъдната си същност на пътя. Аре малко по възпитано само и няма да ви мразят хората. И не бъркайте това със завист. Просто това е комплекс на позиция в обществото и много добре го знаете.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Публикувано във факти.бг: 1.08 2017 г.
    Audi ще инвестира 10 милиарда евро в електрически коли
    Audi иска да продължи възможно най-бързо напред след Дизелгейт
    Забравихме ли го вече ? Ето ти още за опресняване на паметта :
    "Голямата заплаха за нас е Tesla, а не някой от производителите на стандартни автомоболи. Това призна в интервю за вътрешнокорпоративното издание Inside изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс."
    "Трябва да се отбележи, че през 2016 г. Volkswagen е продал близо 6 млн. нови автомобила, а Tesla едва 84 хил. Въпреки огромната разлика в резултатите Дийс е категоричен, че американският производител на електромобили има експерти и технологии, които Volkswagen не притежава."
    http://www.investor.bg/novini/444/a/shefyt-na-volkswagen-goliamata-zaplaha-za-nas-e-tesla-244353/
  • 11 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    „Около половината от инженерите на Tesla са експерти в създаването на програмно оборудване на автомобилите. Във Volkswagen липсват именно такива хора. Освен това компанията на Илон Мъск ни превъзхожда с мощните електрически мотори, технологиите за автономно придвижване, голямата си мрежа от зарядни станции и програмите за свързване на автомобилите с интернет”, допълни Дийс.
    Шефът на Volkswagen бе категоричен, че компанията му ще съсредоточи усилия именно в тези направления, за да навакса изоставането си от Tesla
  • 12 ВАГ

    2 1 Отговор
    Ето го и най-красивия ЖИП или СЪВ или квото и да е..