На първи този месец, компанията с четирите овала от Инголщат е запазила името RS Q8 в германската патентна институция, което ще означава, че ще видим поредния хем безмислен, хем интересен и хем внушителен нов модел. Всъщност слуховете за него тръгнаха от миналата година и гласяха, че той ще бъде представен на автосалона в Женева. Подобен автомобил наистина бе представен, но под името Q8 Sport.
Той обаче, имаше детайли, които сме свикнали да виждаме в RS моделите като радиаторната решетка, а и главата на Audi Sport - г-н Винкелман, бе споменал, че готовата версия на Q8 Sport ще се продава в целия свят за разлика от SQ7. То бе ограничено в рамките на стария континент заради дизеловия си двигател, който напълно изключваме за бъдещия му наследник.
Прототипът използваше конфигурация от V6 двигател с електрическото турбо и електрически двигател с комбинирана мощност от 476 конски сили, но не вярваме, че това ще бъде крайния вариант за двутонен SUV с означенито RS. Агрегатът, който ние си мислим, че ще влезе в употреба ще бъде 4.0-литровия V8 битурбо в компанията на елетрически двигател - рецептата от Panamera Turbo S E-Hybrid с нейните потресаващи 680 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 4646
13:31 05.08.2017
3 Shmeker
14:37 05.08.2017
4 ккк
Жалкото е, че почти всички автопроизводители продължават "неуморно" напред с това.
Докато има хора с много и много-лесно "изкарани" пари, ще има и такива, които лесно да им ги "прибират" с какви ли не "уловки", то е ясно.
Екологията и практичността ще почакат!
Коментиран от #5, #7
19:35 05.08.2017
5 Shmeker
До коментар #4 от "ккк":
Винаги е било така. Но има и народни коли, като се смята, че Форд са направили първата такава.За това има и стълбица на марките, като в случая VAG също си имат собствена и Ауди е покачена при пемиум сегмента, където принадлежи.
Коментиран от #6, #10, #11
22:04 05.08.2017
6 ккк
До коментар #5 от "Shmeker":
Именно, изказвам съжаление, чрез двустепенен построен риторичен въпрос. Смятам, че светът с подобни прояви не върви добре. Разходват се огромни ресурси, похабяват се милиони човекочасове труд и се изхвърлят ненужни производствени отпадъци и вредни емисии - само заради каприз. Заради това само и само някои да си купи нещо на "спекулативно висока цена" срещу огромна печалба.В тази "излишна" група поставям и спортни , състезателни автомобили, SUV и мн.др подобни.
Всъщност на планетата ненужно се замърсява и се хабят ресурси не само за това а и за много други неща : въоръжаване, военна техника, за инфраструктурни проекти, неефективна логистика, неконтролирана раждаемост, и мн.други.
Лошо!
09:12 06.08.2017
7 Tom
До коментар #4 от "ккк":
За съжаление тенденцията последно време е точно практичност/компактност и екология. Малки кросоувърчета, тигани, хикс тройки, хикс единички, хикс двойки, хикс четворки, ауди кю 3, кю 5, кю 2, джи ел ка, евоук и не знам си там какво си още. Дето нито е кола, нито е джип. Хечбек на кокили. Или нещо подобно. Грозни; никому ненужни; безформени; с много трудно забележима разлика между тях.И всичките по 1-2 литра двигателчета с по 2-3-4 турбота. И всяка година нови еко стандарти.
Крайно време е да се кротнат малко еколози, зелени, бенбени и всякакви такива.
Някои хора се кефят на истински коли - големи; масивни; с V10, V12 двигатели. А и V8 не е лошо също.
10:48 06.08.2017
8 ВсеКолаБрат
15:48 06.08.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 гост
До коментар #5 от "Shmeker":
Публикувано във факти.бг: 1.08 2017 г.Audi ще инвестира 10 милиарда евро в електрически коли
Audi иска да продължи възможно най-бързо напред след Дизелгейт
Забравихме ли го вече ? Ето ти още за опресняване на паметта :
"Голямата заплаха за нас е Tesla, а не някой от производителите на стандартни автомоболи. Това призна в интервю за вътрешнокорпоративното издание Inside изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс."
"Трябва да се отбележи, че през 2016 г. Volkswagen е продал близо 6 млн. нови автомобила, а Tesla едва 84 хил. Въпреки огромната разлика в резултатите Дийс е категоричен, че американският производител на електромобили има експерти и технологии, които Volkswagen не притежава."
http://www.investor.bg/novini/444/a/shefyt-na-volkswagen-goliamata-zaplaha-za-nas-e-tesla-244353/
20:53 06.08.2017
11 гост
До коментар #5 от "Shmeker":
„Около половината от инженерите на Tesla са експерти в създаването на програмно оборудване на автомобилите. Във Volkswagen липсват именно такива хора. Освен това компанията на Илон Мъск ни превъзхожда с мощните електрически мотори, технологиите за автономно придвижване, голямата си мрежа от зарядни станции и програмите за свързване на автомобилите с интернет”, допълни Дийс.Шефът на Volkswagen бе категоричен, че компанията му ще съсредоточи усилия именно в тези направления, за да навакса изоставането си от Tesla
20:59 06.08.2017
12 ВАГ
23:24 06.08.2017