През последните години компактните кросоувъри се харчат като топъл хляб, но Volkswagen проспа новата мода. Немците ще се опитат да наваксат преднината на Renault-Nissan, PSA и корейците с T-Roc.
Новият кросоувър ще бъде представен пред публика на салона във Франкфурт. Позициониран е под Tiguan, което го прави най-малкото и евтино SUV в гамата на Volkswagen.
T-Roc е построен на платформата MQB-A0, която германският концерн смята да използва за основа на още много модели. Автомобилът с тегло около тон и половина е дълъг 4 234, широк 1 819 и висок 1 573 мм.
Ръцете на дизайнерите във Волфсбург явно са били поразвързани, защото външността на T-Roc бяга малко встрани от строгата официална линия на марката. Оформлението на модела няма много допирни точки с останалата гама на производителя и в това няма лошо.
Новото малко SUV на Volkswagen е прицелено в капризна клиентела и ще се опита да привлече купувачи с множество възможности за индивидуализация. T-Roc ще се предлага с двуцветна каросерия с 4 варианта за тавана и 10 за останалата част от купето.
Салонът е по-близък до останалите нови модели на компанията. Благодарение на цветните декорации и обърнатата към водача централна конзола интериорът не страда от скука.
Volkswagen ще се опита да цака конкуренцията в този толкова оспорван сегмент с изключително богато базово и допълнително оборудване. Ще се предлагат информационно-развлекателни системи с дисплеи от 6.5 до 8 инча, виртуален приборен панел с широк екран, двузонов климатик, панорамен покрив, активен круиз контрол, автоматично паркиране, камера за движение на заден ход, безключов достъп и много други. Системите за следене на маркировката и аварийно спиране с функция за разпознаване на пешеходци присъстват още в базовото оборудване.
От Volkswagen се хвалят, че T-Roc е не само стилен, а и практичен. В петместна конфигурация багажникът поема 445 л, а ако облегалката на задната седалка се сгъне, обемът нараства до 1 290 литра.
Новото немско SUV ще се предлага две изпълнения. Версиите Sport и Style ще се различават по седалките (в първия случай с по-изразена странична поддръжка), декорациите в салона и джантите. Догодина трябва да излезе и модификация R-Line с по-агресивен аеродинамичен пакет.
В Европа T-Roc ще бъде достъпен с три бензинови и три дизелови турбодвигателя. Първите са с обем 1.0, 1.5 и 2.0 литра и развиват съответно 115, 150 и 190 к.с. Нафтовите мотори с обем 1.6 и 2.0 литра имат абсолютно същата мощност.
Скоростните кутии ще бъдат шестстепенна механика с шест предавки или седемстепенен робот DSG. По-слабите моторизации ще бъдат с предно предаване, а версиите с мощност 150 и повече конски сили ще имат четири задвижващи колела.
T-Roc ще се произвежда в заводите на Volkswagen в Индия и Бразилия. В Европа поръчки ще се приемат от ноември. Немците обещават базова цена от €20 000 - с около €6 000 по-малко от Tiguan.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #4
12:19 24.08.2017
2 Некъф Пич
Иначе изглежда интересен модел. :)
12:21 24.08.2017
3 Пешо
12:22 24.08.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Марио
12:26 24.08.2017
6 Гост
Майко мила бегай
12:35 24.08.2017
7 Коптор
Коментиран от #29
12:36 24.08.2017
8 Пазарен Либерализатор
12:38 24.08.2017
9 гост
12:58 24.08.2017
10 123
С причина или без, се тая.
12:59 24.08.2017
11 гостенче
14:00 24.08.2017
12 мм84
14:25 24.08.2017
13 fw190
Коментиран от #18
14:56 24.08.2017
14 ФауВе
Коментиран от #15
15:08 24.08.2017
15 123
До коментар #14 от "ФауВе":
Перфектна е. Сега чакаме Шкода да извади аналога за 15 000 евро и си купуваме такава.16:52 24.08.2017
16 japan fen
Коментиран от #20
17:14 24.08.2017
17 копеле
Коментиран от #22
17:38 24.08.2017
18 ГОСТ55
До коментар #13 от "fw190":
Кам да те видим колко си убав па ти! Тва ако е грозно....Пожелавам ти да си красив поне колкото задната му броня, но едва ли:)19:13 24.08.2017
19 ккк
Това важи и за задните спойлери и стопове.
А салона определено не трябва да е като парче боядисана пластмаса, купена от левчето и сложена да подпира.
Последно -някой знае ли защо се слагат надлъжните лайсни/шарки на седалките? ААаааа !
Е и те това в допълнение с останалите неща, ме шокира.
И да съм обективен и марките на които симпатизирам, в някой от моделите си леко мацат по същия начин. ХХхмм по мъничко насам натам.
20:00 24.08.2017
20 аааааааа
До коментар #16 от "japan fen":
ааа, Q320:54 24.08.2017
21 БОКО
20:56 24.08.2017
22 Пръцко
До коментар #17 от "копеле":
За да замяза на ЗАЗ 965 - гърбавото автомобилче от преди 50 години без облицовки отвътре!21:58 24.08.2017
23 босе
Коментиран от #30
23:15 24.08.2017
24 bibendum
23:38 24.08.2017
25 Гошо
Коментиран от #27
10:36 25.08.2017
26 кола
11:00 25.08.2017
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Журналиста
14:39 25.08.2017
29 Разбирача 2к17
До коментар #7 от "Коптор":
А виждал ли си им новото twingo, за 30 бона малък бръмбъзък с барабанни отзад....18:36 25.08.2017
30 Кольо кварталния
До коментар #23 от "босе":
Това ще му бъде най-малкия проблем на човека...10:22 26.08.2017